mieltymys vitsoihin

  • Viestiketjun aloittaja lapsena piiskaasaanut
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Sovitus
Näitä eroottissävyisiä piiskakeskusteluja on tullut luetuksi vuosien varrella ja jokin niissä saa kuumotusta ja tykytystä aikaan tuonne alakertaan. Joskus on käynty mielessä, että tohtisiko sitä emännälle esittää, josko hän vähän ripsisi koivumienmen herralla takalistoon - osana muutakin namittelua. Ei ole kuitenkaan rohkeus riittänyt esittää moista. Nyt on tullut sitten töpättyä turhan perusteellisesti alkomahoolin kanssa ja kaduttaa melkoisesti aiheuttamani paha mieli. Syyllisyyden tunnot pyörivät mielessä kovin ja ilmeisesti vaimollakin ottaa jo aika tavalla voimille sulattaa tekemisiäni. Ihan olisi oikeudenmukaista, että jonkinmoisen rangaistuksen olisin tekemisistäni ansainnut. Se auttaisi varmaanin noiden syyllisyyden tunteiden kanavoimiseen ja toisaalta voisi saada aikaan vähän säpinää makuuhuoneen puolella muutenkin. Josko vaikka rouvakin siitä jotakin hyvistystä saisi. Miten, arvon daamit, suhtautuisitte omalta osaltanne ukkokultanne tekemään tällaiseen esitykseen? Voisiko yhdessä sovittu ja oikeudenmukaiseksi nähty rangaistus toimia parisuhteessa yhtenä positiivisena keinona ratkoa ilmeneviä ongelmia? Väkivallastahan ei kuitenkaan olisi millään muotoa kyse, vaan se perustuisi yhteiseen sopimukseen ja siihen, että tässä tapauksessa allekirjoittanut tahtoisi aidosti pyrkiä sovittamaan tekemänsä virheet kivulla ja häpeällä - ja toisaalta kokea siihen kiistatta liittyvän seksuaalisen puolen. Eli vähän olisi lopultakin sellaisesta puolivakavasta yhteisestä leikistä kyse.
 
Ei taida toimia
Näitä eroottissävyisiä piiskakeskusteluja on tullut luetuksi vuosien varrella ja jokin niissä saa kuumotusta ja tykytystä aikaan tuonne alakertaan. Joskus on käynty mielessä, että tohtisiko sitä emännälle esittää, josko hän vähän ripsisi koivumienmen herralla takalistoon - osana muutakin namittelua. Ei ole kuitenkaan rohkeus riittänyt esittää moista. Nyt on tullut sitten töpättyä turhan perusteellisesti alkomahoolin kanssa ja kaduttaa melkoisesti aiheuttamani paha mieli. Syyllisyyden tunnot pyörivät mielessä kovin ja ilmeisesti vaimollakin ottaa jo aika tavalla voimille sulattaa tekemisiäni. Ihan olisi oikeudenmukaista, että jonkinmoisen rangaistuksen olisin tekemisistäni ansainnut. Se auttaisi varmaanin noiden syyllisyyden tunteiden kanavoimiseen ja toisaalta voisi saada aikaan vähän säpinää makuuhuoneen puolella muutenkin. Josko vaikka rouvakin siitä jotakin hyvistystä saisi. Miten, arvon daamit, suhtautuisitte omalta osaltanne ukkokultanne tekemään tällaiseen esitykseen? Voisiko yhdessä sovittu ja oikeudenmukaiseksi nähty rangaistus toimia parisuhteessa yhtenä positiivisena keinona ratkoa ilmeneviä ongelmia? Väkivallastahan ei kuitenkaan olisi millään muotoa kyse, vaan se perustuisi yhteiseen sopimukseen ja siihen, että tässä tapauksessa allekirjoittanut tahtoisi aidosti pyrkiä sovittamaan tekemänsä virheet kivulla ja häpeällä - ja toisaalta kokea siihen kiistatta liittyvän seksuaalisen puolen. Eli vähän olisi lopultakin sellaisesta puolivakavasta yhteisestä leikistä kyse.
Minun mielestäni piiskaa ei ole hyvä käyttää tapauksessa, jossa toinen on mokannut oikeasti. Varsinkin kun mokaaja nauttii (tai kuvittelee nauttivansa) piiskauksesta. Sehän olisi palkkio huonosta käytöksestä, eikö? Mitä sinä tekisit kun haluaisit uudelleen piiskaa?

Meillä piiskaa annetaan rangaistuksena lavastetusta tuhmuudesta, tai sitten kiukuttelun lopettamiseksi.

Jos haluat piiskaa, nielaise ylpeytesi ja ota asia puheeksi vaimosi kanssa. Kannattaa.
 
Viimeksi muokattu:
Muanviljelijä
Näitä eroottissävyisiä piiskakeskusteluja on tullut luetuksi vuosien varrella ja jokin niissä saa kuumotusta ja tykytystä aikaan tuonne alakertaan. Joskus on käynty mielessä, että tohtisiko sitä emännälle esittää, josko hän vähän ripsisi koivumienmen herralla takalistoon - osana muutakin namittelua. Ei ole kuitenkaan rohkeus riittänyt esittää moista. Nyt on tullut sitten töpättyä turhan perusteellisesti alkomahoolin kanssa ja kaduttaa melkoisesti aiheuttamani paha mieli. Syyllisyyden tunnot pyörivät mielessä kovin ja ilmeisesti vaimollakin ottaa jo aika tavalla voimille sulattaa tekemisiäni. Ihan olisi oikeudenmukaista, että jonkinmoisen rangaistuksen olisin tekemisistäni ansainnut. Se auttaisi varmaanin noiden syyllisyyden tunteiden kanavoimiseen ja toisaalta voisi saada aikaan vähän säpinää makuuhuoneen puolella muutenkin. Josko vaikka rouvakin siitä jotakin hyvistystä saisi. Miten, arvon daamit, suhtautuisitte omalta osaltanne ukkokultanne tekemään tällaiseen esitykseen? Voisiko yhdessä sovittu ja oikeudenmukaiseksi nähty rangaistus toimia parisuhteessa yhtenä positiivisena keinona ratkoa ilmeneviä ongelmia? Väkivallastahan ei kuitenkaan olisi millään muotoa kyse, vaan se perustuisi yhteiseen sopimukseen ja siihen, että tässä tapauksessa allekirjoittanut tahtoisi aidosti pyrkiä sovittamaan tekemänsä virheet kivulla ja häpeällä - ja toisaalta kokea siihen kiistatta liittyvän seksuaalisen puolen. Eli vähän olisi lopultakin sellaisesta puolivakavasta yhteisestä leikistä kyse.
Jos ei ole aikaisempaa kokemusta noista piiskajutuista, niin voisi olla vähän riskaabelia saada ensituttumaa asiaan ihan "oikean" rangaistuksen muodossa. Entäpä jos se ei olisikaan sellaista kun etukäteen on asiaa kuvitellut vaan pelkästään sellaista painajaista kuin selkäsaunat lapsuudessa olivat. Voisi olla nolo loppu yhteiselle sopimukselle sovituksesta, jos ukko ei sitten pystyisikään viemään omaa osuttaan läpi ja selkäsauna pitäisi vaikka lopettaa kesken. Kuinka sitten käy sen sovituksen?
 
Viimeksi muokattu:
Peffa punasena
Olen kolmekymppinen tyttönen ja itselläni on herännyt hirveän kova mielenkiinto piiskoihin ja vitsoihin.Lapsena ollessani sain vitsaa melko usein suunnilleen kuukausittain ja nyt15v myöhemmin on ruvennut kiihottaan jutut ja keskustelut lapsena saaduista vitsoista.Onko muilla samanlaisia tuntemuksia tästä asiasta tai yhteyttä siihen ,että lapsena oli vitsa herkässä?

Olen saanut äilitä piiskaa nuorena. Nyt mun vanhempi eukko tykkää kun olen housut kintuissa ja anttaa remmiä. Välillä haluu että sitä piiskataan alasti. On siihen tottunut vaikka alusssa sen kaikkeen haluihin alussa sattukin kun halus alistaa pylly ja muille haluilleen. Pakko antaa jos haluu saada. Joskus nolottaa mitä kaikkea ikä mamma haluaakin sängyssä tehdä.
 
Viimeksi muokattu:
silkmaster
viikonloppuna oltiin kyläilemässä ja olin aika ärtynyt taas kun hän oikutteli eikä uskonut varoituksiani, niinpä matkalla kotiin totesin että asiaan palataan siellä, hän vastusteli tietty vähän, mut järjestettiin nuoriso ajelulle ja hän meni kummiskin kiltisti makkariin, otin häneltä housut alas ja läimäytin muutaman kerran, menin suihkuun ja käskin odottaa, kun palasin oli näky taas tosi sexy, pikkasen punoittava pylly odottamassa lisää... sitä hän saikin ensin remmistä ja sitten vielä extrat kepillä.

Teki oikein kunnon imutukset ja otin hänet sitten lopuksi....

Nyt on taas rauha maassa ja kuri kotona, suosittelen kaikille, ei tartte riidellä kun hoitaa asian näin.
 
Viimeksi muokattu:
piisku.
viikonloppuna oltiin kyläilemässä ja olin aika ärtynyt taas kun hän oikutteli eikä uskonut varoituksiani, niinpä matkalla kotiin totesin että asiaan palataan siellä, hän vastusteli tietty vähän, mut järjestettiin nuoriso ajelulle ja hän meni kummiskin kiltisti makkariin, otin häneltä housut alas ja läimäytin muutaman kerran, menin suihkuun ja käskin odottaa, kun palasin oli näky taas tosi sexy, pikkasen punoittava pylly odottamassa lisää... sitä hän saikin ensin remmistä ja sitten vielä extrat kepillä.

Teki oikein kunnon imutukset ja otin hänet sitten lopuksi....

Nyt on taas rauha maassa ja kuri kotona, suosittelen kaikille, ei tartte riidellä kun hoitaa asian näin.
Silkmaster entä kun sinä kiukuttelet tai teet väärin? Saatko silloin vaimoltasi selkään myös? Äläkkä väitä että sinä olet aina "kuiltti ja oikeassa!

Meillä on nimittäin niin, että kummallakin on oikeus komentaa toinen piiskattavaksi. Eli se joka rikkkoo sääntöjä saa piiskaa. Ja itkuun asti pieksäm,inen on väkivaltaa tai vaimosi on tosi herkkä. Minulla on takamus välillä sinipunamusta ja paukamilla, mutta itku ei ole ollut lähelläkään.
 
Viimeksi muokattu:
silk
Silkmaster entä kun sinä kiukuttelet tai teet väärin? Saatko silloin vaimoltasi selkään myös? Äläkkä väitä että sinä olet aina "kuiltti ja oikeassa!

Meillä on nimittäin niin, että kummallakin on oikeus komentaa toinen piiskattavaksi. Eli se joka rikkkoo sääntöjä saa piiskaa. Ja itkuun asti pieksäm,inen on väkivaltaa tai vaimosi on tosi herkkä. Minulla on takamus välillä sinipunamusta ja paukamilla, mutta itku ei ole ollut lähelläkään.
Olen silkmasterin vaimo silk. Meillä selkään saan vain minä, muu ei tulisi kyseeseen. Lue lukuisat kirjoitukseni täsä keskustelussa niin asia aukeaa. Jos mieheni tekee väärin hän hyvin auliisti pyytää anteeksi. Minä olen se kovempi luu, joka jankuttaa ja fiksuilee naisellisella sanan säilällä niin että mies on tulla hulluksi. Enkä saa sitä katki vaikka haluaisnkin.
Levy jää meillä naisilla niin helposti päälle ja sitten molemmilla on paha olla. En halua että miehen on sitten pakko murjottaa, mykistyä, poistua pubiin ymmärtäjien luo, vaan saan reippaan kurituksen , sen tulee olla riitävä, jotta moemmilla on se olo, että asia on kuitattu. Leikki ei ole kyseessä eikä nautinto, pelkään sitä kipua tosissani ja yritän välttä joutumasta pyöreä takamus paljaana odottamaan rangaistusta.
Kyseessä on oikeasti rangaistus ja sen on tunnuttava. Usein seuraa seksiä, koska tilanne on kiihdyttävä ja kiihottava, mutta se ei ole itsetarkoitus.
En todella olekaan herkkä, ravakoiden käsiläpsyjen jälkeen peppu on herkillä, sen jälkeen saan yleensä n. 20 remminiskua leveällä nakavyöllä ja lopuksi rottikikeppi vielä puraisee . Jäljet tulevat helposti, tekniikka ratkaisee ja kesto. Nöyryys tulee saavuttaa. Koskaa en ole ollut näin tasapainoisessa suhteessa, kaksi kertaa aiemmin naimisissa olleena.
Sitten tulee rauha .
 
Viimeksi muokattu:
piisku.
Miehesi pyytää anteeksi, sinäkö et? Luin kyllä sinun aikaisemmat kirjoitukset, mutta silti...Toki ymmärrän, että saat selkäöäsi ihan aiheesta, mutta minun on vaikea käsittää, että vain toinen on niin puupää, että ymmärtää tehneensä väärin vasta piiskaa saatuaan. No meitä on moneksi :) Ja jos olet itse tyytyväinen tilanteeseen niin mikäs siinä.

Itse en vain voisi kuvitellakkaan, että miehenio pääsisi pelkällä anbteeksipyynnöllä enmhän minäkään pääse! Minusta asetelma ei olisi silloin reilu ja olisi väkivaltaa. Samoin kun tuo itkuun piiskaaminen.

Ja siksi haluaisin että asiasta keskusteltaisiin asiallisesti, koska tosiasia on se, että mies pieksää kyllä naisen niin halutessaan, mutta nainen piiskaa miehen, vain tämän suostumuksella. Tämä on fysiologinen tosiasia ja tätä moin mies käyttää siekailematta hyväkseen ja aivopesee naisen hyväksymään tilanteen. Minustya piiskaaminen on ok silloin kun se on 100 pros suostumuksellista!
 
silk
Miehesi pyytää anteeksi, sinäkö et? Luin kyllä sinun aikaisemmat kirjoitukset, mutta silti...Toki ymmärrän, että saat selkäöäsi ihan aiheesta, mutta minun on vaikea käsittää, että vain toinen on niin puupää, että ymmärtää tehneensä väärin vasta piiskaa saatuaan. No meitä on moneksi :) Ja jos olet itse tyytyväinen tilanteeseen niin mikäs siinä.

Itse en vain voisi kuvitellakkaan, että miehenio pääsisi pelkällä anbteeksipyynnöllä enmhän minäkään pääse! Minusta asetelma ei olisi silloin reilu ja olisi väkivaltaa. Samoin kun tuo itkuun piiskaaminen.

Ja siksi haluaisin että asiasta keskusteltaisiin asiallisesti, koska tosiasia on se, että mies pieksää kyllä naisen niin halutessaan, mutta nainen piiskaa miehen, vain tämän suostumuksella. Tämä on fysiologinen tosiasia ja tätä moin mies käyttää siekailematta hyväkseen ja aivopesee naisen hyväksymään tilanteen. Minustya piiskaaminen on ok silloin kun se on 100 pros suostumuksellista!

Itkuun piiskataan koska kyseessä on riittävä rangaístus ei seksileikki. Eikä itku aina tule,siihen on vaikea päästäTässä maailmassa ei tule sellaista tilannetta että päästäisin sänkyyni miehen, joka antaa minun piiskata itseään...
Piiskaamisemme on alunperin suostumuksellista .Olen itse alkuunpannut ja ehdottanut tätä järjestelyä, se on tosi tasaannuttava ja kiihottava.
Voin kirjallisesti perua luvan, jonka olen antanut ja lupakortti on allekirjoitettuna molemmilla. Kyseessä ei siis ole väkivalta, vaan taustalla on suostumus.
Kyse on myös äärimmäisestä heitäytymisestä toisen, johon luottaa valtaan ja naisellisesta myötymisestä. Tilanteen tyydyttävyys on juuri siinä, ettei ole valinnanvaraa ja kieltäytymisenmahdollisuutta.Olen hyvin vahvaniinkuin useimmat naiset jotka ovat tällaisessa järjestelyssä ja nautin siitä että minulle pannaan rajat ja ihan oikeasti.
Juoskoon muut piiskat molemmilla kädessä ja huitokoot toisiaan kilpaa.
Vuorotellenpiiskaaminen on leikkiä.
 
Viimeksi muokattu:
piisku.
Juoskoon muut piiskat molemmilla kädessä ja huitokoot toisiaan kilpaa.
Vuorotellenpiiskaaminen on leikkiä.[/QUOTE]

Vuorotellen piiskaaminen ei ole leikkiä sen enempään kun, että vain toinen piiskaa. Mutta vain toisen piiskaaminen on hieman kyseenalaista minusta.

No mieliä on monia ja se sallittakoon kunhan se on suostumuksellista kummaltakin. Tuo kirjallinen on ihan hyvä juttu. :)
 
tyttönen
mä kadehdin teitä joilla on tuollaiset miehet, jotka ymmärtävät antaa selkää tarpeen vaatiessa ihan oma aloitteisesti.eli toisin sanoen uskaltavat olla miehiä!! mä olen aika kuriton ja monesti ärsytän miestäni ihan tahallaan jotta hän suuttuisi joskus niin että saisin selkääni oikein kunnolla.kaipaisin kunnon kuria ja kuritusta.se on asia josta olen fantasioinut niin kauan kuin vain muistan.mutta myös asia jota häpeän enkä uskalla sanoa sitä ääneen tai en tiedä miten tai mitä sanoisin.joskus seksin yhteydessä olen pyytänyt mieheltäni että hän antaisi minulle piiskaa ja olen sitä saanutkin(tosin aivan liian hellällä kädellä),mutta joudun sitä aina itse anelemaan ja sit siitä menee vähän se "hohto".mutta enemmän kaipaisinkin tollaista koti kuria mistä täällä on paljon myös puhuttu. osaako joku viisas antaa minulle hyviä neuvoja miten voisin ottaa asian puheeksi mieheni kanssa niin että minut ymmärrettäisiin oikein?
 
poikanen
Pyysit jotakin viisaampaa vastaamaan. Jos ei sellaisia löydy, niin tässä minun kokemuksia.
Minun äiti piti aina välillä minulle "kurinpalautuspäiviä", jolloin vitsa viuhui hyvin tiheään. Tyttöystäväni, nykyisen vaimoni kanssa oli puhetta asiasta. Ja hän mainitsi, aluksi kai leikillään, että minä tarvitsisin vieläkin sellaisia. Ja minähän myönsin, että niin on.
Jos puolisolle sovittaisiin jatkuva kurinpito-oikeus aina kun olemme eri mieltä asioista, niin se tuskin kovin pitkään toimisi. En sentään ole valmis kaikissa asioissa noudattamaan hänen oikkujaan. Niinhän siinä kävisi, että hän varmasti käyttäisi saamaansa oikeutta liiankin perusteellisesti hyväkseen.
Sovimme aina yhteisesti päivän- parin "tehokoulutuksesta", kun minä olen sen tarpeessa (tai siis kun molemmat tuntevat, että taas olisi aika pitää minulle kunnon vitsakuri).
Mitenkä olisi, jos kirjoittaisit, että olet huomannut, että käytöksesi on luisumassa huonolle puolelle. Ja että toivot, että mies "palauttaa sinut järjestykseen" sopivanmittaisilla kurinpitopäivillä. Ja että sinä aikana toivot, että vitsaa käytettäisiin niin, että se tehoaa.
Tai jotakin sentapaista, omin sanoin. Antaisit viestin miehelle (vaikka sähkäöpostilla). Niinhän se tosiasiassa tapahtui meidänkin perheessä, vaikka mitään kirjallista sopimusta ei tehtykään. Sitten aina koulutusjakson jälkeen voi keskustella, oliko kuri riittävän kova.
 
Mies naiselleni
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen;10458201:
mä kadehdin teitä joilla on tuollaiset miehet, jotka ymmärtävät antaa selkää tarpeen vaatiessa ihan oma aloitteisesti.eli toisin sanoen uskaltavat olla miehiä!! mä olen aika kuriton ja monesti ärsytän miestäni ihan tahallaan jotta hän suuttuisi joskus niin että saisin selkääni oikein kunnolla.kaipaisin kunnon kuria ja kuritusta.se on asia josta olen fantasioinut niin kauan kuin vain muistan.mutta myös asia jota häpeän enkä uskalla sanoa sitä ääneen tai en tiedä miten tai mitä sanoisin.joskus seksin yhteydessä olen pyytänyt mieheltäni että hän antaisi minulle piiskaa ja olen sitä saanutkin(tosin aivan liian hellällä kädellä),mutta joudun sitä aina itse anelemaan ja sit siitä menee vähän se "hohto".mutta enemmän kaipaisinkin tollaista koti kuria mistä täällä on paljon myös puhuttu. osaako joku viisas antaa minulle hyviä neuvoja miten voisin ottaa asian puheeksi mieheni kanssa niin että minut ymmärrettäisiin oikein?
Sinun on otettava asia puheeksi. Miehesi ei ole ajatusten lukija. Miehen on paljon vaikeampi kuin naisen kertoa, että naisen piiskaaminen on kiihottavaa ja tuntuisi hyvälle. meidät miehet on iavan oikein kasvatettu halveksimaan miehiä, jotka pahoinpitelevät naisia. Kukaan normaali mies ei halua sellaista leimaa, varsinkaan omalta naiseltaan.

Mistään pahoinpitelystähän tällaisessa piiskaamisessa, mistä sinä haaveilet, ei ole kysymys, vaan nautinnon ja hyvän olon tuottamisesta. Ota sopivana hetkenä asia esille. Kerro hänelle vaikka, että sinua kiihottaa ajatu, että hän piiskaisi sinua. Jos piiskaaminen tuntuu liian hellälle, kehu miestäsi ja kerro hänelle miten ihanalle se tuntui ja, että olisit valmis nauttimaan hänen rajummastakin piiskauksesta. Muista kertoa hänelle, että juuri hänen valtansa ja piiskaamisesna on sinulle nautinnollista ja erittäin kiihottavaa.

vaikka tällaisessa pyytämisessä menee osa nautinnosta, on se askel kuitenkin käytävä, ennenkuin pääsette vaiheeseen, jossa olette sopineet, etttä hänellä on valta piiskata sinut aina niin halutessaan. Etene rauhallisesti ja anna miehesi tottua ajatukseen uudesta tavasta iloita naisestaan. Hänelle pitää antaa onnistumisen tunteita ja tukea häntä alussa. miestä saattaa hämmentää voimakkaat hyvänolon tunteet, joita hän saa piiskatessaan naistaan. Hänestä saattaa tuntua, että kyse olisi joistain säälittävästä vaimon hakkaamisesta, vaikka kyse on naiselleen nautinnon ja turvallisuuden tunteen antamisesta ja tästä itse nauttien. anna siis hänelle aikaa ja opettele keskustelemaan avoimesti haluistasi samalla hänkin oppii keskustelemaan näistä uusista tavoista nauttia.

Olen vuosikausia ollut naimisissa naisen kanssa, joka nauttii piiskan samisesta. Liittomme on hyvin onnellinen aja intohimoinen. Meillä on jo vuosia ollut yhdessä sopimamme sääntö, että minulla on oikeus käyttää häntä seksuaalisesti aina niin halutessani, piiskaaminen tai muu fyysinen rankaiseminen kuuluu tähän seksuaaliseen käyttöön. Piiskaaminen johtaa usein meillä, sen meille molemmille voimakkaan kiihottavuuden takia, rakastelemiseen, muutta ei aina. Saattaa olla, että vain rankaisen häntä tai pidän hänet piiskan avulla äärettömän kiimaisena, jotta hieman myöhemmin varsinaisesti nain häntä.

Noin vuosi sitten siirryimme molempien halusta täyteen kotikurijärjestelmään, jossa aiempien järjestelyjemme lisäksi sovimme, että minulla on kaikkeen täydellinen valta. Ratkaisujen ja perheen päätösten tekeminen on tullut helpommaksi asioita ei tarvitse setviä liian pitkään. tottakai kuulen mielelläni hänen kantansa ja otan ne huomioon, mutta minä voin tehdä millaisen päätöksen haluan, ja hän tyytyy siihen onnellisena. Minullekin sovimme velvollisuudet. minun on ehdottomasti rankaistava häntä hänen kaikista rikkeistään ja tyydytettävä hänet säännöllisesti niin piiskalla kuin rakastelemalla. Itsestään selvää on, että kummallakin on tietenkin milloin vain oikeus irtisanoutua sopimuksesta. Tällaista tilannetta ei onneksi ole tullut vastaan koska suhteemme on tällaisena meille molemmille hyvin paljon antava.

Puhu siiis miehellesi!
 
Eräs
Noin vuosi sitten siirryimme molempien halusta täyteen kotikurijärjestelmään, jossa aiempien järjestelyjemme lisäksi sovimme, että minulla on kaikkeen täydellinen valta. Ratkaisujen ja perheen päätösten tekeminen on tullut helpommaksi asioita ei tarvitse setviä liian pitkään. tottakai kuulen mielelläni hänen kantansa ja otan ne huomioon, mutta minä voin tehdä millaisen päätöksen haluan, ja hän tyytyy siihen onnellisena. Minullekin sovimme velvollisuudet. minun on ehdottomasti rankaistava häntä hänen kaikista rikkeistään ja tyydytettävä hänet säännöllisesti niin piiskalla kuin rakastelemalla. Itsestään selvää on, että kummallakin on tietenkin milloin vain oikeus irtisanoutua sopimuksesta. Tällaista tilannetta ei onneksi ole tullut vastaan koska suhteemme on tällaisena meille molemmille hyvin paljon antava.
Mielenkiintoista miten tuo perheenpäämalli sopii hyvin joillekin henkilöille.

Sitten kysyisin, onko silloin vähän samasta asiasta kyse, kun jokin henkilö pitää selän finnien nipistelystä, kuten piiskaamisessakin on kyse?

Minä kun en ole oikein koskaan ymmärtänyt kivun tuottavan hyvänolontunnetta.
 
Viimeksi muokattu:
silk
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen;10458201:
mä kadehdin teitä joilla on tuollaiset miehet, jotka ymmärtävät antaa selkää tarpeen vaatiessa ihan oma aloitteisesti.eli toisin sanoen uskaltavat olla miehiä!! mä olen aika kuriton ja monesti ärsytän miestäni ihan tahallaan jotta hän suuttuisi joskus niin että saisin selkääni oikein kunnolla.kaipaisin kunnon kuria ja kuritusta.se on asia josta olen fantasioinut niin kauan kuin vain muistan.mutta myös asia jota häpeän enkä uskalla sanoa sitä ääneen tai en tiedä miten tai mitä sanoisin.joskus seksin yhteydessä olen pyytänyt mieheltäni että hän antaisi minulle piiskaa ja olen sitä saanutkin(tosin aivan liian hellällä kädellä),mutta joudun sitä aina itse anelemaan ja sit siitä menee vähän se "hohto".mutta enemmän kaipaisinkin tollaista koti kuria mistä täällä on paljon myös puhuttu. osaako joku viisas antaa minulle hyviä neuvoja miten voisin ottaa asian puheeksi mieheni kanssa niin että minut ymmärrettäisiin oikein?
Kokeile tätä: Ota miehesi nahkavyö anna sehänelle käteen, laske housusi ja kumarru sängylle peppu paljaana ja sano jotain tyyliin : et taida uskaltaa kurittaa minua, kiukuttaa ja tekee mieli riidellä. Kun remmi läimähtää liian hiljaa kommentoi jotenkin että onpas hurjaa, hahhhaa. Kyllä sieltä sitten tulee.
Nähdessän sinut kaunis ja houkutteleva pyllysi edessään ja naisellisen alistuvana ,hänen vallassaan sen näyn hän haluaa nähdä toistekin.
Voin luvata, että paineet hellittävät ja kiukuttelunhalut lähtevät-
Kun piiskaus loppuu ja olet peppu hellänä ja kiihtyneenä voit heittäytyä sellaiseen seksiin että hän ei tavasta koskaan halua luopua.
Meillä on paljon ja kaikenlaista seksiä, hellää ja hurjaa, mutta piiskaseksi on erittäin alkukantaista, varmaan vuosituhansien lajimuistista kumpuavaa, ajalta paljon ennen "sivistystä".
Silk ja silkin mies silkmaster ovat sitä mieltä!
 
Niin...
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs;10459558:
Mielenkiintoista miten tuo perheenpäämalli sopii hyvin joillekin henkilöille.

Sitten kysyisin, onko silloin vähän samasta asiasta kyse, kun jokin henkilö pitää selän finnien nipistelystä, kuten piiskaamisessakin on kyse?

Minä kun en ole oikein koskaan ymmärtänyt kivun tuottavan hyvänolontunnetta.

Mitäpä sinä koskaan mistään ymmärtäisitkään...
 
niinpä niin...
... sinällään ymmärtää tarvitsekaan. Tämäkin viestiketju osoittaa sen, että ihmisen mieli on monenkirjava. Ketä kipu ei miellytä, toisille se taas on fantasioitten täyttymys. Kunhan ihmisiä ei oikeasti pakoteta mihinkään, niin kaikki on hyväksyttävää.
 
suurta ikäluokkaa
Vaimoni oli saanut pienenä vissiin kerran piiskaa ja sen hän muistaa lopun ikäänsä. Oli karannut metsään ja siitä oli seurauksena piiskaa paljaalle pyllylle, kuten hän sen sanoo. Ja se oli tehnyt tooosi kipeää. Hän sanoo aina mielellään, että piiskaa tarvitsisit, jos on jotain mennyt väärin. Hän itse pelkää edelleen piiskaa, mutta itse hän on piiskannut minua lukemattomia kertoja. Hän antaa aina samanlaisia piiskatuomioita mitä minä sain joskus pienempänä: kolmena päivänä peräkkäin tai neljänä. Hän on aika kohtuullinen ja punoitus häipyy parissa paivässä. Käytössä on perinteinen hra koivuniemi useimmiten. Se on aika hyvää esileikkiä, koskapa vaimoni kiihottuu itse siitä että saa piiskata. Silloin harvoin, kun hän on saajapuolena, hän pelkää ja huutaa (ja kiihottuu) vaikka ei saisi kovaakaan käsittelyä.
 
jaska
Ainakin häpeän ja nöyryytyksen tunnot voisivat nousta kolmenteen potensiin tällaisessa joukkopiiskauksessa...

Lapsuudessa koin tälläisen tilanteen yökylässä kaverini luona. Saimme yhdessä vuorotellen toistemme aikana risusta, ja nöyryytys oli hirveä. Siitä emme puhuneet koskaan jälkeen, vaikka ystävyytemme säilyi pitkään. En halua enää kokea.
 
Viimeksi muokattu:
Jutta
Kerrot miten piiskaaminen kiihottaa sinua. Mulla on ihan samat kokemukset. Ensimmäinen kerta, vaikka olikin vähän hämmentävä, mutta myös tosi kiihottava kokemus. Yksissä bileissä minut ja eräs toinen tyttö sidottiin pelkissä ohuissa puolialushameissa ja korkkareissa ranteista kattoparruun ja piiskattiin ennen nussimista. Se oli tuskallista, mutta se teki minut niin uskomattoman kiihottuneeksi ja kiimaiseksi ja irroittamisen jälkeen meitä kumpaakin naitiin useita kertoja.
 
elisa
Olen johtavassa asemassa oleva itsenäinen nainen, jota kukaan ei ole koskaan kurittanut. Jo lapsena olin tarpeeksi ovela, joten en saanut selkääni, vaikka olisin ansainnut. "Nukahdin" joka kerran (ne 2-3 kertaa), kun tiesin, mitä oli tulossa. Muutoin kasvatus oli vapaata, sääntöjä ei ollut, sain tehdä, mitä lystäsin. Niin teen vieläkin. Ikää on jo 50 v. ja tunnen oloni jotenkin hylätyksi ja turvattomaksi, kun en ole kokenut vanhanaikaista kotikuria. Olen uskovainen, joten en ole hakenut irtosuhteita. Toivoisin silti jonain päivänä löytäväni aviomiehen, joka laittaisi minut kuriin.
 
yksi vaimo täälläkin
Meilläkin on tämä piiskaus enemmän tai vähemmän ollut käytössä jo kauan, enimmäkseen seksin mausteena, mutta joskus olen saanut sitä myös kurinpalautuksena. Nyt on mennyt pitkiä aikoja ilman että sitä on edes huvin vuoksi harrastettu, mutta toissapäivänä meni siinä määrin sukset ristiin, että mies antoi pitkästä aikaa oikein kunnolla selkään. Oltiin kyläilemässä ja olin oikein vittumaisella tuulella, nälvin vähän kaikkia ja piruilin niitä näitä, josta mies muutaman kerran vaivihkaa siinä huomautteli, kunnes lopulta totesi, että lähdetään kotiin, aikaisemmin kuin alunperin oli puhe. Kotimatkalla jatkoin räkytystäni, en tiedä miksi, otti vaan niin kaikki päähän. Kotona hän käski minun mennä nukkumaan "itseni paremmalle tuulelle", mikä olikin se viimeinen pisara -minuahan ei komennella kuin kakaraa. Niinpä haistatin hänelle paskat päin näköä ja paiskasin suunnilleen oven päin naamaa raivosta kihisten. Ja tiesin heti tehneeni viimeisen mokan, sillä hän otti minua siitä paikasta käsipuolesta tiukasti kiinni ja alkoi toisella kädellään irrotella vyötään taluttaen mua makuuhuonetta kohti. Säikähtäneenä yritin pyydellä anteeksi, vaikka tiesin kyllä, että olin mennyt liian pitkälle, ja eihän siinä enää anteeksipyynnöt auttaneet... jouduin sängynpäätyyn nelinkontin niskavilloista painettuna ja kohta oli housut kintuissa ja remmiä tuli niin helvetin perusteellisesti, etten ole aikoihin tosiaan semmoista kokenut. Vieläkin on takamus niin arkana ettei oikein istua tohdi ainakaan koko painolla, mutta myöntää täytyy, että olin sen kyllä ansainnut, minkä myönsinkin, kun jälkeenpäin siitä juttelimme. Hävettääkin, olin aika häijy, mutta samalla tuntui hyvältä, että hän taas kerran näytti minulle rajani. -Kuulostaa aika rajulta, ja onkin sitä, mutta ilmeisesti tarvin näitä muistutuksia aina joskus (blush...)
 
masokistimies
Olen johtavassa asemassa oleva itsenäinen nainen, jota kukaan ei ole koskaan kurittanut. Jo lapsena olin tarpeeksi ovela, joten en saanut selkääni, vaikka olisin ansainnut. "Nukahdin" joka kerran (ne 2-3 kertaa), kun tiesin, mitä oli tulossa. Muutoin kasvatus oli vapaata, sääntöjä ei ollut, sain tehdä, mitä lystäsin. Niin teen vieläkin. Ikää on jo 50 v. ja tunnen oloni jotenkin hylätyksi ja turvattomaksi, kun en ole kokenut vanhanaikaista kotikuria. Olen uskovainen, joten en ole hakenut irtosuhteita. Toivoisin silti jonain päivänä löytäväni aviomiehen, joka laittaisi minut kuriin.

Ehkä me vuorotellen voimme annaa toinen toisensa kuria?
 
Viimeksi muokattu:
Hannu989
Olen 52 v itsenäinen leskimies ja tunnen sympatiaa Sinua kohtaan. Ymmärrän hyvin tilanteesi ja sen että tunnet itsesi hylätyksi ja turvattomaksi siinä tilanteessa. Olin onnellisesti naimisissa yli 20 vuotta ja pidin vaimoni kurissa antamalla hänelle selkään silloin tällöin tarpeen mukaan ja hän oli tyytyväinen ja onnellinen, koska koki olonsa turvalliseksi. Minäkin olen uskovainen ja siksi en harrasta irtosuhteita, mutta kuitenkin haluaisn vielä aviopuolison, jonka voisin pitää kurissa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä