mies ei halua seksiä

  • Viestiketjun aloittaja ERÄS
  • Ensimmäinen viesti
Harmi
Alkuperäinen kirjoittaja ERÄS;11028592:
Miten on mahdollista, että mies ei halua seksiä kahteen vuoteen? Voitteko kertoa? Mä alan olla aika loppu tän asian kanssa. Hulluksi kai tässä tulee.
Aivan varmaan miehelläsi on samanlaiset tarpeet kuin muillakin miehillä. Hän tyydyttää itse itsensä tai käy jossain muualla kuin kotona hoitamassa asian.
 
ERÄS
Aivan varmaan miehelläsi on samanlaiset tarpeet kuin muillakin miehillä. Hän tyydyttää itse itsensä tai käy jossain muualla kuin kotona hoitamassa asian.


Minun on kyllä vaikea uskoa, että hän kävisi muualla. Luulisi, että mies ei itse haluaisi olla suhteessa, jossa ei halua seksiä naiselta, kenen kanssa asuu. Olen sanonut,e ttä erotaan, kun ei kerta haluta. Siis häntä. Mutta ei. En tajua.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan ite vaan
Alkuperäinen kirjoittaja ERÄS;11028613:
Minun on kyllä vaikea uskoa, että hän kävisi muualla. Luulisi, että mies ei itse haluaisi olla suhteessa, jossa ei halua seksiä naiselta, kenen kanssa asuu. Olen sanonut,e ttä erotaan, kun ei kerta haluta. Siis häntä. Mutta ei. En tajua.
Hei en tarkoittanut, että hän välttämättä käy vieraissa. On miehiä, jotka käyvät esim ruokatunnilla sexliikeissä josta lainaavat videon mukaansa ja menevät privaaatti huoneeseen hoitamaan homman.
 
ERÄS
Hei en tarkoittanut, että hän välttämättä käy vieraissa. On miehiä, jotka käyvät esim ruokatunnilla sexliikeissä josta lainaavat videon mukaansa ja menevät privaaatti huoneeseen hoitamaan homman.

Juu, ymmärsin. Kai hän ite sit hoitaa homman. En kyl usko, että mitään videojuttua. Kaksi vuotta on kyl aika pitkä aika. eikä suostu puhumaan asiasta. Kai tästä pitäisi lähteä, jos ei kerta kiinnosta.
 
Viimeksi muokattu:
different person
No kyse voi myös olla ihan vaan siitä että kaikilla ei vaan yksinkertaisesti ole sellaisia tarpeita! Esim hormonaaliset tekijät ihmisessä, sairaudet...
Itse olin aikoinaan 2 vuotta seksittömässä liitossa sellaisen miehen kanssa ja ratkaisin asian pitämällä salarakasta - mutta loppujen lopuksi liitto päättyi kuitenkin, syynä miehen saamattomuus ja innottomuus kaikissa muissakin asioissa.
Hänellä oli (on tietysti vieläkin) myös diabetes -liekö se ollut suurena syynä halujen puutteeseen ...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ERÄS;11028592:
Miten on mahdollista, että mies ei halua seksiä kahteen vuoteen? Voitteko kertoa? Mä alan olla aika loppu tän asian kanssa. Hulluksi kai tässä tulee.
Jos mies on muuten huomioiva ja osoittaa välittävänsä sinusta muulla tavoin niin ei kannata erota. Voit keskittää huomiosi itseesi tässä seksittömyysasiassa: Katso peiliin, oletko omasta mielestäsi naisellinen, hoikka, millaisia alusvaatteita käytät, oletko seksikäs millään lailla. Jos näät peilistä seksikkään naisen niin silloin miehesikin sen näkee. Ylipaino, karvaiset kainalot, huono hygienia, jätkämäisyys ja seksistä valittaminen on omiaan karkottamaan seksihalut joka mieheltä.

Jos vaikka yhden kerran erehdyt haukkumaan miehesi penistä pieneksi, seksitaitoja olemattomiksi yms. niin silloin voit olla varma, että seksiä et enää häneltä saa.

Seksi loppuu siinä vaiheessa kun siitä tehdään ongelma ja siitä aletaan riidellä.

Päästääkö miehesi sinut muuten lähelleen, suutelemaan, halaamaan, helliin kosketuksiin, sängyssä kainaloonsa?
 
vieras
Mies ei tee aloitteita, odottaa että minä vonkaan. Hän ei halua milläänlailla koskea vartaloani ennen yhdyntää, ei suudellakaan. Kerran sattui jotain kummallista: Olin todella kiihottunut ja halusin hänet heti takaapäin sisälleni, hän kielsi ja nauroi ikäänkuin nauttien kieltämisestä. Joskus hän puhui ennen yhdyntää niin karkeasti, että seksihaluni kaikkosivat jäljettömiin. Olen varma, että hän haluaa vain rajuja yhdyntöjä. Onko mieheni siis sadistisesti fetisistinen?
 
ERÄS
Niin. Mieheni kyllä antaa suukon työhön lähtiessä, mutta ei anna mennä esim. kainaloon illalla. Ei saa kuulemma unta. Eli läheisyys on aika nollissa. Olen mielestäni suht seksikäs. Mieheltäni puuttuu kyky olla lähellä, siltä tuntuu. Minua ei innosta ajatus, että aina minä olisin se, joka tekee aloitteen. Olen yleensä tehnyt, silloin kun seksiä joskus on ollut. Siis noin 2 v sitten ja nyt oli myös kun oltiin humalassa. Eipä paljon ollut iloa siitä.
 
Tilanteeseen ajautunut
Meillä suhteen alussa puolisoni oli, kuten naiset yleensä. Teki aloitteita ja oli kiinnostunut seksistä.
Nyt, kun lapset on tehty, kiinnostusta ei ole. Näin ollut jo vuosia.
Yhdessä ollaan oltu n 10v.
Aiheesta on puhuttu. Syinä on vaikka mitä. Niistä saisi oman säikeen.

Muutoin arkielämä menee "kivasti" - kunhan ei vaan sivutakaan seksiä.
En löhöile sohvalla, puuhaa riittää pihapiirissä ja lasten kanssa.
Ulkonäkö lienee molemmilla ns keskitasoa. En ole hänen muodoistaan valittanut - ei ole laiha mutta pidänkin siitä että on vähän mistä ottaa kiinni.
Itse haluaisin seksin saralla ihan normaalia elämää - välillä sitä visuaalistakin nautintoa, ns
seksikkäitä alusasuja - mutta niitä ei voi pitää. (Tarkoitan ihan normaaleja stringejä, läpikuultavia juttuja yms.) Yleensäkään en näe/ei näytetä mitään. Alusvaatekorista (sentään samassa vaatekaapissa) päätellen voisin päätellä hänen käyttävän sloggeja - joita taas itse inhoan yli kaiken. Ehkä juuri siksi?

Alkuvuosina ostin muutamia seksikkäitä stringejä - niistähän tuli riita. Olisikohan n 3 krt koko aikana kun olen ne nähnyt. Ja nuokin kerrat silloin kun on ollut puhetta puutteesta.

Tässä vähän hatara pohjustus aiheeseen, mutta itse haluttomuus...
Jossakin välissä meillä oli vuosikin jolloin rouva ei halunnut kertaakaan. Alkoi olla lähdön merkkejä ilmassa. Siitä seurasi pientä vipinää joksikin aikaa.
Huippuvuosina" touhutaan varmaan ainakin lähemmäs 20 krt... ja pimeässä...

Tilanne on ajautunut siihen, että olen "koulittu" olemaan ilman seksiä. Nyt kun rouvalla olisi jotain mielessä, kun kuitenkin seksin tärkeydestä on puhuttu, (mutta tietenkin pimeässä, ettei vaan mitään näe), ei vaan enää jaksa itseä kiinnostaa. Tosin tämäkin tulee 2-4kk välein, juuri tuollaisen baari-illan jälkeen tai ennen jotain "perhejuhlia", jotta edes vähän hymyilyttäisi, sitten on taas hijaisempaa.
Itseä ei enää kiinnosta tehdä aloitteita, kun noita syitä on tullut kuunneltua ihan tarpeeksi, miksi ei.

Missäänhän me ei käydä yhdessä, tansseissa tms. Ei saa lasten hoitajaa. Eikä baarit kiinnosta - kuulema. No, kun on kyse baari-illasta, jonne minä taas en ole tulossa, järjestyy se lasten hoitokin ja koskaan ei ennen 5 pääse kotiin. Jotenkin ei jaksa enää kiinnostaa tuokaan, missä sitä ollaan.

Lasten vuoksi yritän pitää perhe-elämää pystyssä - hyvinkään järjestetty ero ei ole sama kuin "ehjä perhe" - lapsille.
Kunhan tässä saa vielä joitakin vuosia järjestettyä omaa seksielämää muualla, niin voi, lasten kasvettua, siirtyä omaan elämään.
 
helinä36
Kuule,olisko teidän elämästä hävinnyt tuoreus ja elämisen maku.Sanot varmaan ,että kaikki on ok.Ei varmaan ole.Koska olette viimeksi nauraneet yhdessä ihan sydämen pohjasta?Kannattais etsiä se onnellisuuden muoto jostain ihan oikeesti.Ehkä seksikin menis kohdalleen.Ja jos ei muuta ,niin silitä toista tukasta mikäli teillä on edes koskettelu mahdollista.Tai sano jotain hassun hauskaa. Tsemppiä.
 
ei ole asiat hyvi
Alkuperäinen kirjoittaja helinä36;11050543:
Kuule,olisko teidän elämästä hävinnyt tuoreus ja elämisen maku.Sanot varmaan ,että kaikki on ok.Ei varmaan ole.Koska olette viimeksi nauraneet yhdessä ihan sydämen pohjasta?Kannattais etsiä se onnellisuuden muoto jostain ihan oikeesti.Ehkä seksikin menis kohdalleen.Ja jos ei muuta ,niin silitä toista tukasta mikäli teillä on edes koskettelu mahdollista.Tai sano jotain hassun hauskaa. Tsemppiä.
Pakko nyt kompata tuota edellistä. Kuka sen muuten sanoo, että nimenomaan äidin pitää hankkia lapsenvahti? Miten olis joku musakonsertti tai vastaava muutaman tunnin juttu? Yhteistä menoa.
Otahan vaimo sohvalle viereesi ja himmennä niitä valoja jos hän nyt on jotenkin hekkä. Sitten alat puhua miltä se avioelämä sinusta tuntuu ja mitä toivoisit siltä. Ei siis näin: haluan seksiä. Kyse on nyt tuossa paljosta muustakin kuin seksistä.

Ehkä ette koskettele toisianne muutoin kuin seksin yhteydessä. Itse aloin jossain vaiheessa kuivahtaa ja tuli suorituspaineita kun miehen kaikki kosketukset oli vain esileikkiä. Ei puhdasta halaamista, pelkkää suutelua ei mitään. Aina kosketukset oli tyyliin seksiä akka.
Sain puhuttua lopulta ja mies monien yritysten jälkeen ymmärsi. Kertoi myös omista toiveistaan ja löytyihän se yhteinen halu ja elämä.

Tulin muuten pettäneeksikin miestä noina vuosina. Himoja oli mutta ei miestäni kohtaan.
 
yksi juttu vielä
itsellenikin joskus oli hankalaa tuon itsetunnon kanssa ja silloin ei seksipöksyjä tehnyt mieli laittaa. Nykyään on toisin ja uskallan käyttää päällysvaatteinakin ei niin suomalaisia vaatteita. Tiedän mieheni nauttivan kun laitan vähän niukkaa ja tiukkaa vaatetta ylle. Joskus lomareissulla hän kävelee perässäni ja katselee pepun heilumista ja korkokenkiä säärineen. Tiedän hänen nauttivan siitä ja itse nautin kun tiedän hänen nauttivan. Ystäväni jos kuulisivat niin olisivat pöyristyneitä. "Teetkö aina niinkuin mies haluaa?" Aivan kuin muka menettäisin itsemääräämisoikeuden. Kyseessä on leikkimielinen toisen huomioiminen. Voisi sanoa, että rakas mies on vaimonsa armoilla. Ei enää katse harhaile kun voi katsoa omaa vaimoa.

Joillakin se tuulipuku lienee ainoa oikea vaate. Mies jos uskaltaa muuta sanoa niin hän on sika. On muka oikeampaa pukeutua ei seksikkäästi ja mielellään kulkea rötköttelyvaatteissa. Eihän niistä seksikkäitä saa tekemälläkään. Se on jotain turvapukeutumista. Ei ole pitkä aika kun eräs ystävä sanoi, että hän ei miehen käskystä pukeudu. Kulkee sloggeissa ja mummopöksyissä, kokee että niin pitäisi muidenkin pukeutua, peittäen ja "tyylikkäästi". No tyylihän voi olla aika tympeä asia. Kumpaakohan miellytän mieluummin, rakasta miestäni vai tätä kuivasti pukeutuvaa ystävää?

Eli luultavasti vaimo lukee ja kuulee enimmäkseen näitä juttuja, että jos on sitä tai tätä vaatetta niin on ihan halpa nainen, eikä missään hyvässä mielessä.
*Jos mies haluaa jotain muuta pukeutumista niin silloin mies ei rakasta naista vaan jotain ulkonäköä tai pintaa. Tää viimeinen lause pitäisi alleviivata. Me naiset ollaan niin monimutkaisia, etten itsekään oikein tajua. En tiedä osasinko nyt kertoa mitä ajoin takaa.
 
Ei voi tajuta...
Alkuperäinen kirjoittaja ERÄS;11031258:
Niin. Mieheni kyllä antaa suukon työhön lähtiessä, mutta ei anna mennä esim. kainaloon illalla. Ei saa kuulemma unta. Eli läheisyys on aika nollissa. Olen mielestäni suht seksikäs. Mieheltäni puuttuu kyky olla lähellä, siltä tuntuu. Minua ei innosta ajatus, että aina minä olisin se, joka tekee aloitteen. Olen yleensä tehnyt, silloin kun seksiä joskus on ollut. Siis noin 2 v sitten ja nyt oli myös kun oltiin humalassa. Eipä paljon ollut iloa siitä.

Kuulostaa aivan uskomattomalta. Miehessä täytyy olla joku vika tai sitten sinä et yksinkertaisesti enää kiinnosta häntä seksuaalisesti. Onko hän ollut samanlainen koko liittonne ajan (kuinka pitkä liitto), entä lasten syntymät (jos lapsia on), miten ne ovat vaikuttaneet läheisyyteenne miehesi kanssa? Yleensä on niinpäin, että mies vonkaa ja nainen kieltäytyy seksistä. Tosin olen kuullut vastaavanlaisen tarinan toiseltakin naiselta ja eräältä mieheltä, joka ei suostu seksiin puolisonsa kanssa, mutta seksi kelpaa kyllä muualta. Tsemppiä sinulle!
 

Yhteistyössä