Mies sanoo ettei halua lapsia mutta panee silti paljaalla keskeytettynä

  • Viestiketjun aloittaja kuumeinen
  • Ensimmäinen viesti
kuumeinen
aivan viime hetkellä vetää pois. Monesti vielä kysyy, että näkyykö siellä spermaa (tarkoittaa häpykumpuani tms mihin nyt on ruikkassut) ollen epävarma, että ehtikö ajoissa pihalle.



Itse tahtoisin vauvan ja tiedän, että mieskin sen hyväksyisi. Miksi tällainen käytös? Outoa minusta.
 
Nautinnon puute
aivan viime hetkellä vetää pois. Monesti vielä kysyy, että näkyykö siellä spermaa (tarkoittaa häpykumpuani tms mihin nyt on ruikkassut) ollen epävarma, että ehtikö ajoissa pihalle.



Itse tahtoisin vauvan ja tiedän, että mieskin sen hyväksyisi. Miksi tällainen käytös? Outoa minusta.
Voi miten harmi. Seksistä jää paljon pois kun kaikki pitää lopettaa kesken kaiken. Eikö olisi helpompaa hoitaa ehkäisy kuntoon ja harrastaa reilusti seksiä sekä nauttia siitä? Yhteisellä päätöksellä sitten kun aika on kummallekin kypsä ilman ehkäisyä.
 
Viimeksi muokattu:
kokeile tätä
Kokeilepa miten mies reagoi jos tarraat miestä pakaroista kiinni ja autat painamaan pohjaan saakka ja imutat pillulihaksillasi spermat sisällesi orgasmin (tarvittaessa näytellyn kourissa). Harva mies on kovin paljon vastaan laittanut jos olen tehnyt niin.
 
Ketkä muut?
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä