Miesten tissit kasvaa..

  • Viestiketjun aloittaja Toripolliisi
  • Ensimmäinen viesti
Toripolliisi
Hs kirjoittaa, että britti tutkimuksen mukaan miesten tissit ovat alkaneet kasvamaan.
Onneksi vaimoni on runsas povinen, niin ei tule perheriitaa siitä kummalla on isommat...
 
naikkonen-83
Joo sitä se mässäily ja liikkumattomuus tekee. Exänikin alkoi lihoamaan jo minun aikanani. Erosta on nyt pari vuotta. Tässä jonkin aikaa sitten exä oli laittanu facebookiin kuvia jostain saunaillasta. Kuvista näki että exälle oli kasvanut tissit. Ajattelin itsekseni että onneksi tuli ero :)
 
Oikeinkirjoituspoliisi
Alkaa -verbiä seuraava verbi on perusmuodossaan. Siis alkaa kasvaa eikä alkaa kasvamaan. Se opetettiin jo kansakoulussa. Tosin eivät nekään kaikki sitä tiedä jotka esiintyvät televisiossa tai radiossa.
 
kynttilä
Viimeksi muokattu:
Palstapoliisi
1. "Runsaspovinen" on yhdyssana. Kuten myös "brittitutkimus"
2. Aihe ei kuulu tähän palstalle
3. Tällä ihmisellä ei ole vaimoa, näin hän on kertonut. Eikä asu Oulussa, vaan Itä-Helsingissä.
 
sana niekka
Alkuperäinen kirjoittaja kynttilä;10424842:
2. ..... tälle palstalle

Minusta yhdys sanat näyttävät näytöllä paremman näköisiltä ja seksikkäämmiltä erilleen kirjoitettuina. Puheessa ne kuulostavat yhdeltä tylsältä pötkyltä. Yhdys sanojen erilleen kirjoittaminen antaa netti viestintään enemmän selkeyttä!
Tosin tämä on vain minun mieli pide.
 
????///
Aiheena on miesten tissien kasvu, ja te neropatit puhutte kieliopista. Perustakaa oma kerhonne kielioppiasioista, mutta tällä palstalla puhukaa miesten kasvaneista tisseistä.
 
kynttilä
Minusta yhdys sanat näyttävät näytöllä paremman näköisiltä ja seksikkäämmiltä erilleen kirjoitettuina. Puheessa ne kuulostavat yhdeltä tylsältä pötkyltä. Yhdys sanojen erilleen kirjoittaminen antaa netti viestintään enemmän selkeyttä!
Tosin tämä on vain minun mieli pide.

2.Aihe ei kuulu TÄHÄN palstalle ???

Eihän se noin voi mennä......
 
Viimeksi muokattu:
Ajatteleve vaimo
Mieheni tissit kasvoivat noin C kupin kokoon ja ostin hänelle palleatuelliset rintaliivit. Löin hänelle rintsikat kouraan ja sanoin, että kokeile, sinä tarvitset näitä. Hän sovitti liivejä ja ihmetteli, että pitääkö hänen nyt ruveta näitä jatkuvasti käyttämään. Liivinkäyttö on edistynyt pikkuhiljaa ja nykyisin hän käyttää niitä joskus jopa töissä. Suosittelen teidänkin rinnakkaille miehillenne! Ei liivit miestä pahenna!
 
Rintava Rane
Mieheni tissit kasvoivat noin C kupin kokoon ja ostin hänelle palleatuelliset rintaliivit. Löin hänelle rintsikat kouraan ja sanoin, että kokeile, sinä tarvitset näitä. Hän sovitti liivejä ja ihmetteli, että pitääkö hänen nyt ruveta näitä jatkuvasti käyttämään. Liivinkäyttö on edistynyt pikkuhiljaa ja nykyisin hän käyttää niitä joskus jopa töissä. Suosittelen teidänkin rinnakkaille miehillenne! Ei liivit miestä pahenna!

Sä olet ihana vaimo kun ostit miehellesi palleatuelliset rintsikat...
Minäkin tykkään käytää sellaisia mutta ei puhettakaan että vaimoni ostaisi minulle rintsikoita vaikka olenkin pyytänyt häneltä palleatuellisia esim. synttärilahjoiksi!!! Päinvastoin hän pyrkii aina hävittämään itse ostamiani eikä ymmärrä ollenkaan että haluan käyttää liivejäni päivittäin, eivät kuulemma kuulu ollenkaan miehen pidettäviksi. Miksei jos ne kerran tuntuvat ihanilta ylläni, sama tilanne on myöskin bodyjen suhteen? Käytän niitäkin esim. lenkkeillessäni tukemassa heikossa kunnossa olevaa selkääni.
 
Viimeksi muokattu:
Ajatteleva vaimo
Harmi, ettei vaimosi anna sinun käyttää palleatuellisia rintaliivejä!
Meillä mies on aina rintaliiveissä kotona (pitkät valkoiset) ja seuraavaksi hommaan hänelle pitkälahkeiset housuliivit.
Korseletti sukkanauhoineen on myös hankintalistalla, mutta sitä ei voi ostaa sovittamatta ja miehen saaminen liiviliikkeeseen korselettia sovittamaan tuntuu hänestä vielä pelottavalta. Oletko sinä Rane käynyt aina sovittamassa liiviisi ennen ostopäätöstä?
Kuinka on laita muiden liivejäpitävien miesten, onko sovittaminen onnistunut hyvin, vai onko tullut ongelmia myyjän tai naisasiakkaiden taholta?
 
Leidi-vain
En ymmärrä miksi miehet valittavat etteivät saa tarpeeksi seksiä, mutta eivät ymmärrä että vika saattaisi olla omassa ulkonäössä. Itse en ainakaan nussi miestä jolla on tissit tai ei muuten huolehdi ulkonäöstään.

Ja urheilullisissa miehissä on se ihanaa että he jaksavat harrastaa seksiä tunteja.
Että vaan miehet urheilemaan!!
(Ja miehekkäät partavedet on kiihottajia)
 
Lady voan
Jopas leidillä äly välähti, kun sai aikaan noin antoisan kirjoituksen. Onko leidi hitaasti syttyvä seksin nautiskelija, kun tarvii kovakuntoisen urheilijan kumppaniksi?
Komeekin pitää olla, muuten ei heru.
 
Ajatteleva vaimo
Kyllä tissit omistavan miehen kanssa voi nussia, jos hänellä on rintaliivit päällä, mieluummin vielä pitkät palleatuelliset valkoiset. Se on jotenkin soma näky, kun miehellä ja naisella on samanlaiset liivit. Minun mieheni seksihalut ja kyvyt ovat selvästi lisääntyneet rintsikoiden käytön jälkeen. Liivit ne miehen tiellä pitää!
 
hajusteet
niitä tissien kasvuuta aiheuttaa. Kerran oli tutkimus, että liian naiselliset dödöt ja saippuat kasvatti teini-ikästen poikien tissejä, miksei ukkojenkin. Naishormooni siis alkaa erittyä tuosta.
 
mies liiveissä
Kyllä tissit omistavan miehen kanssa voi nussia, jos hänellä on rintaliivit päällä, mieluummin vielä pitkät palleatuelliset valkoiset. Se on jotenkin soma näky, kun miehellä ja naisella on samanlaiset liivit. Minun mieheni seksihalut ja kyvyt ovat selvästi lisääntyneet rintsikoiden käytön jälkeen. Liivit ne miehen tiellä pitää!

nykyisin käytän kotona lähes aina rintaliiveja ja stringejä. Vaimoni on ostanut useita liivejä ja lisäksi minihameita. Seksielämämme on piristynyt kummasti.
 
Viimeksi muokattu:
Mari Mari
Niin miehellä ja naisella molemmilla samanlaiset valkoiset pitkät palleatuelliset rintaliivit ja tietenkin myös asuun sopivat sukkanauhaliivit ja sukat. On se hyvännäköistä. Oikeasti. Haluaisin sellaisen miehen, joka suostuisi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin. Onko niitä oikeasti olemassa?
 
Iso H
Niin miehellä ja naisella molemmilla samanlaiset valkoiset pitkät palleatuelliset rintaliivit ja tietenkin myös asuun sopivat sukkanauhaliivit ja sukat. On se hyvännäköistä. Oikeasti. Haluaisin sellaisen miehen, joka suostuisi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin. Onko niitä oikeasti olemassa?

Tottakai meitä sellaisia miehiä on olemassa, harmi vaan että vaimoni ei ollenkaan halua minun käyttävän esim. naisellisia palleatuellisia... tai muitakaan naisten alusasuja, hän suorastaan voi pahoin tietäessään minulla olevan sellaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Lycra
Niin miehellä ja naisella molemmilla samanlaiset valkoiset pitkät palleatuelliset rintaliivit ja tietenkin myös asuun sopivat sukkanauhaliivit ja sukat. On se hyvännäköistä. Oikeasti. Haluaisin sellaisen miehen, joka suostuisi pukeutumaan naisten alusvaatteisiin. Onko niitä oikeasti olemassa?
On olemassa, ja on ihanaa olla naisten alusvaatteissa ja sukissa
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä