Hae Anna&Ellit-sivustolta

Mikä parasta kuumiin aaltoihin?

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä hillehiki, 21.08.2008.

1. hillehiki Vierailija

Onko hormonihoito se paras juttu vai löytyykö jotakin parempaa ja turvallisempaa?

2. mulle auttaa Vierailija

Syö ja juo mahdollisimman vähän hiilihydraattipitoisia tuotteita.

3. Luonnosta apua Vierailija

Hormonihoidosta on paljon enemmän haittaa kuin hyötyä, sitä ei voi kyllä kukaan suositella kuin aivan äärimmäisen vaikeissa tapauksissa joissa mikään muu ei auta.

Tuo on kokeilemisen arvoista, että syö mahdollisimman vähän hiilareita. Syö riittävästi luonnollista rasvaa ja hyvää proteiinia, vältä kahvia ja alkoholia. Liiku ja ulkoile. Kokeile löytyisikö luontaistuotteista apua, monia on auttaneet esim. humalauute ja puna-apila. Olen kuullut myös, että ulkomailta saa tilattua luonnollista progesteroni-voidetta, joka on myös monia auttanut. Kannattaa myös kokeilla homeopatiaa, vyöhyketerapiaa yms. Monet ystäväni ovat näistä saaneet apua. Itselläni ei ole mitään oireita, ehkäpä siksi, että olen käynyt säännöllisesti vyöhyketerapiassa, hieronnassa yms ja elän varsin "luomu"elämää muutenkin.

4. alfalfa Vierailija

Joo, puna-apila on hyvä, samoin alfalfa, eli yrttejä ennemmin kuin hormooneita !

5. Hopshops Vierailija

Humalauute on luonnon voimakkain estrogeenisesti vaikuttava kasvi, ainakin toistaiseksi tutkituista. Muita ovat mm. puna-apila, maa-apila, fenkoli, laksritsajuuri. Luomumaitokin sisältää fytoestrogeeneja, toki tavallinenkin, mutta vähemmän. Maidon muusta terveellisyydestä voidaan tietysti olla monta mieltä. Luomumaito tietysti on ainakin parempi vaihtoehto siksikin, ettei siihen ole lisätty synteettistä D-vitamiinia.

6. HYVÄ VALMISTE Vierailija

Varokaa hormooni hoitoja. Veritulpan sain jalkaani kolmen kuukauden käytön jälkeen. Nyt käytän sellaista valmistetta jossa on kolmea ainetta ja sitä saa vain Yliopiston Apteekista Mannerheimintie heidän oma valmiste. Terveyskeskus lääkäri kyllä kirjoittaa reseptin. Ergotamin.tart. 0,3mg, Extr.bellad.sicc.normat. 10,0mg ja Phenobarbital 20,0mg eikä kallista.

7. jenny -50-prinsess Vierailija

Hei!
    Olen kärsinyt kuumista ja kylmistä aalloista jo jonkin aikaa.Asiaan liittyvistä koomisista ym tilanteista voi lukea muistelmistani, sikäli mikäli tilanteet ovat siihen suotuisat.

Sain tänään lääkäriltäri reseptin kuumiin aaltoihin ja hän naisena vakuutteli ko. tuotteen olevan ns. parasta mitä voi olla.Mutta, pikkasen skeptisesti asiaan suhtaudun,voiko oikeesti olla vaan "yksi aine ku tehoo kaikille" Täh, Ei todellakaan.! Mut siskot hei ! Kokemuksia yliopiston apteekin Ergotamin. tart.
    .

8. Mulle ei Vierailija

hormonihoitolääkkeitä, joten turvauduin hätäpäissäni luontaistuotteisiin. Olen käyttänyt pro balance -tuotetta, enkä enää lehähtele. Näitä tuotteita on kaiken nimisiä, joten tämä mainitsemani tuote ei ole ainoa. Vaihdevuodet alkoivat kolme vuotta sitten, joten onko aika tehnyt tehtävänsä? En tosiaan tiedä, mutta niitä aikaisempia hikoilu- ja naama punaisena oloja ei enää ole?

9. Macaa Vierailija

Tota Maca-jauhettahan on kehuttu, että se auttaa myös menopaussiin:)

SUPERFOODIT

Ja mitä olen etsinyt ihmisten kokemuksia kys.jauheesta netistä niin näyttäis 99% olevan positiivisia.

10. Kannattaa ostaa kiinalaisia tuotteita. Niissä ei lue paketin kyljessä, että sisältävät hormoneja, joten ne ovat turvallisia.

Jaa tämä sivu