Miksi kiinnostus laimenee

  • Viestiketjun aloittaja Yksi kulkija
  • Ensimmäinen viesti
Yksi kulkija
Näin käy vain joka kerta, en tiedä miksi kun toisessa ei ole vikaa. Mulla on nyt 3 suhde meneillään ja kaikissa sama juttu kiinnostus laimenee seksiin. Olen todella himokas aluksi ja rakastelen kumppanin kanssa monta kertaa päivässä aluksi mutta mitä yhtäkkiä tapahtuu päässä kun tunteet ja rakkaus kasvaa niin seksin tarve vähenee??? Kokemusta jollakin vai olenko hoidon tarpeessa???
 
N-47
En varmaankaan ole oikea ihminen vastaamaan, mutta vastaan kumminkin.
Ensin on seksi ja sitten rakkaus ja syvemmät tunteet, eikä seksi ole se tärkein, joka on toki aivan ihanaa ja tärkeää. Seksissä on aina se uutuuden viehätys.
 
OlliK
Ihan normaali juttu ja evoluutiobiologialla selitettävissä.

Homma toimii siten, että ensimmäisen ihastumisen kuluessa naidaan kuin kanit. Ideana on se, että siten saadaan alulle lapsia. Kun lapsia on syntynyt, voidaan jatkuva naiskentelu lopettaa ja ryhtyä keskittymään niiden elättämiseen.
Jos taas lapsia ei tule, on järkevää kyllästyä saman tyypin kanssa paneskeluun ja hakea toinen jonka kanssa ehkä tärppäisi.
T'ämä ei tietenkään päde kaikkiin ihan täysillä, mutta noin yleisesti kyllä.

Oletettavasti sitten jos löytyy se täydellinen match, niin siitä sitten pidetään kiinni. Alkuhuumassa toisen huonoja puolia ei niin huomaa ja ajan myötä ne alkaa rasittaa suhdetta.
 
5v suhteessa
Kyllä se menee melkeen kaikissa suhteissa ja kaikilla ihmisillä silleen, että panohalut suunnilleen kymmenkertaistuu uuden suhteen alussa. Tätä voi kestää muutamasta viikosta pariin vuoteen. Sen jälkeen ei enää sama kumppani niin paljoa haluta. Mutta parisuhde on niin paljon muutakin kuin pelkkää seksiä. Ja seksielämän voi pitää kunnossa ja se voi jopa parantua alkuajoista. Ei se määrä vaan laatu.
 
Olen sinun XX
Voisiko aloittaa toisesta päästä? Itse olen kovasti rakastunut, mutta vielä ei olla petiasteella. Rakastaminen jo näin on aivan sanoinkuvaamatonta. Ja odotan hetkeä, jolloin saan jakaa itseni hänen kanssaan fyysiselläkin tasolla.
 
Mii
Niin paitsi että jos tutustuu ensin henkisellä tasolla käy kuitenkin aivan samoin suhteen fyysistyessä, eli pannaan kuin kanit sittenkin. Koettu on!! Se on silti ihan normaalia ihmisen seksuaalista käytöstä. Perempi vaihtoehto on se kyuitenkin, koska panohalujenkin keskellä rakkaus kukoistaa ja voi tehdä muutakin kuin naida!
 

Yhteistyössä