Miksi varatut nuoret naiset flirttailee?

  • Viestiketjun aloittaja justin_wonder
  • Ensimmäinen viesti
justin_wonder
Parturini sekä kirjastotyttö ovat molemmat kihloissa. Silti kumpikin flirttailee aina kun nähdään. Tarkemmin ottaen parturineito ei pelkästään flirttaile, vaan on minulle kuin tyttöystävä. Mahdottoman kiinnostunut minun asioisŧani ja kertoo avoimesti omasta elämästään. Tiedän että ilman hänen sormustaan, tai putiikin omistajan läsnäoloa olisimme samantien sängyssä.

Olen sinkkumies ja toki iloinen saamastani huomiosta. Mutta enemmän ihmetyttää, miksei vapaat naiset flirttaile ja tutustu lainkaan yhtä innokkaasti?
 
iidasofia
Tuttu tunne. Parikymppisenä oli tarve saada turvallista seksiä ja usein, joten ainoa vaihtoehto oli ottaa poikaystävä mahdollisimman aikaisin. Nyt kuusi vuotta kihloissa oltuani huomaan, että maailmassa on muitakin ja mielenkiintoisempia miehiä kuin omani...
 
Taivaltaja
Vaikea sanoa naisen näkökulmasta, miksi varatut flirttailee sinulle sänkyymeno mielessä. Töissä huomasin nuorena sinkkuna, että varatut miehet flirttaili ihan kybällä. Yksikin niistä oli juuri mennyt naimisiin. Ainoastaan vauvan saaneet eivät flirttailleet, liekö testo madaltunut sen takia. Mutta kun lapsi kasvoi alkoi taas miehellä tarve saada vierasta naista.
 
väärin ymmärretty
Ehkä sinä ymmärrät ystävällisen asiakaspalvelun väärin. Ehkä neitonen ei lainkaan flirttaile, hän vain luo hyvää asiakassuhdetta.

Nykyään monet nuoret ihmiset vuodattavat koko elämänsä erilaisilla some-palstoilla kaikkien luettavaksi, niin miksi joku kampaaja ei kertoisi asiakkaalle elämästään?

Minä huomaan usein tulleeni väärin ymmärretyksi. Tai ainakin jostain syystä vanhat miehet (siis isäni ikäiset) ovat kimpussani hamuamassa pesää. YÄKS.
 
Voi sinua
Parturini sekä kirjastotyttö ovat molemmat kihloissa. Silti kumpikin flirttailee aina kun nähdään. Tarkemmin ottaen parturineito ei pelkästään flirttaile, vaan on minulle kuin tyttöystävä. Mahdottoman kiinnostunut minun asioisŧani ja kertoo avoimesti omasta elämästään. Tiedän että ilman hänen sormustaan, tai putiikin omistajan läsnäoloa olisimme samantien sängyssä.

Olen sinkkumies ja toki iloinen saamastani huomiosta. Mutta enemmän ihmetyttää, miksei vapaat naiset flirttaile ja tutustu lainkaan yhtä innokkaasti?
Olen melko varma, kuten edellinenkin vastaaja sanoi, että tulkitset ystävällisen asiakaspalvelun väärin ja luulet sitä flirttailuksi. Parturit/kampaajat juttelevat yleensä asiakkaidensa kanssa. Minäkin juttelen omista asioistani kampaajani kanssa (olen nainen), mutta emme me sen vuoksi seurustele :D
Miksikö vapaat naiset eivät flirttaile? No juuri siksi, etteivät he antaisi väärää käsitystä kiinnostuksestaan. Ei se kirjaston tyttökään välttämättä "flirttailisi" sinulle vapaa-ajalla; töissä hän voi jutella vapaammin sinun ja kaikkien muiden asiakkaiden kanssa koska se kuuluu asiakaspalvelurooliin. Työroolissa ihminen ei ikään kuin ole pelkästään omana itsenään, vaan nimenomaan kirjastonhoitajana, parturina tai jonain muuna. Yksityishenkilönä oleminen on eri asia.
 
Viimeksi muokattu:
miksi
Näin varattuna voi tosiaan jutella vähän avoimemmin kun on se sormus sormessa näyttämässä etten halua mitään enempää. Sinkkuna piti aina varoa, jos olit vähänkin ystävällinen jollekin niin heti luultiin että olen flirttailemassa. Ja sitten sai jonkun takiaisen peräänsä. Melkein piti tyly olla ettei joku vaan luullut että flirttailee.

Mutta nähtävästi vieläkin saa varoa, luulevat että varattu flirttailee jos on ystävällinen...
 
elina___
Omalla työpaikalla minun asiakaspalveluni on kaikkein avoiminta ja olen sinkku. Siksi en oikein usko tuohon varattujen asiakaspalvelunäkökulmaan.

Miehistä näkee onko ne juttutuulella. Jos on, miksi pitäisi jarrutella ja varoa tutustumasta. Minulla ei ole kaksoisroolia asiakaspalvelijana ja naisena. Olen oma itseni niin töissä kuin vapaalla :)
 
molemmin päin
Tutummaksi tulleiden asiakkaiden kanssa lentää aina huuli jonkin verran, vitsaillaan ja höpötellään asiakaspalvelun lomassa puolin ja toisin. Kumpikaan ei kuitenkaan tarkoita sitä flirtiksi, vaikka se voi kuulostaa ja näyttää siltä siitä, joka tahtoo sen niin nähdä.

Ap:n tilanne on ilmeisestikin se, jotta hän itse tulkitsee väärin leikin ja ystävällisyyden. Aina joukossa on sellaisia, jotka eivät itse osaa viattomaan leikinlaskuun, vaan siihen sekoitetaan muuta. Mutta toisaalta - ainahan aitoa mielenkiintoa voi syttyä noissakin tilanteissa, mutta kyllä se silloin on erilaista ja sen luonteen erottaa kyllä. Vastapuolesta itsestään riippuu, minkä luonteen leikinlasku saa. Omalle kohdalleni sattui ainoastaan yksi sellainen tapaus, jotta päätin muuttaa ilmettä virallisemmaksi ja totisemmaksi, jottei synny väärinkäsityksiä.
 

Yhteistyössä