Millaisista rivouksista miehet tykkää sängyssä?

  • Viestiketjun aloittaja uutta potkua
  • Ensimmäinen viesti
uutta potkua
Hei!
Vähän vihreä olen näissä rivous asioissa, mutta haluaisin oppia...Kertokaas kokemuksia, millaisia rivoja juttuja miehelle jutskataan sängyssä? Siis jos mies nyt ylipäätään sellaisista tykkää.
 
m:)
ainakin minä pidän siitä kun nainen voihkii ( ei näyttele) pyytää panemaan kovempaa ja syvälle. pyytää nussimaan jne. pyytää miestä tekemään sitä mitä itse haluaa esim nännit, glitoris yms
 
uutta potkua
Alkuperäinen kirjoittaja m:):
ainakin minä pidän siitä kun nainen voihkii ( ei näyttele) pyytää panemaan kovempaa ja syvälle. pyytää nussimaan jne. pyytää miestä tekemään sitä mitä itse haluaa esim nännit, glitoris yms
Kiva, kiitos...noinhan se tietty on.
 
Aviomies
Pyysin vaimoani (37v) puhumaan sängyssä rivoja, kun oli oikein kiimoissaan ja panin edestä.
Pokkana täräytti tulemaan, miten sai hirmu orkut, kun hänen ex-mies kaverinsa kanssa oli häntä pannut.
Siinä meni tahti sekaisin. Haukuin lutkaksi ja lauettiin molemmat.

Voihan sen noinkin kertoa miehelleen.

 
Hyacith
Alkuperäinen kirjoittaja Aviomies:
Pyysin vaimoani (37v) puhumaan sängyssä rivoja, kun oli oikein kiimoissaan ja panin edestä.
Pokkana täräytti tulemaan, miten sai hirmu orkut, kun hänen ex-mies kaverinsa kanssa oli häntä pannut.
Siinä meni tahti sekaisin. Haukuin lutkaksi ja lauettiin molemmat.

Voihan sen noinkin kertoa miehelleen.
Päivän paras! Nauroin makeasti :))
hyvä että olit ymmärtäväinen mies, moni olis suuttunutkin.

Olen kyllä ihmeissäni kuinka Suomen kanssa nai kimpassa ja vaikka miten. En olis uskonut.
 
Mies 50
Onpa hankala vastata kysymykseesi, nimittäin:
Mikään ei ole hyvää tai huonoa ennen kuin joku on sen sellaiseksi maininnut.

Eiköhän se rivous tule jokaisen omista mieltymyksistä? Rivouden raja kulkeutuu yhä kauemmas kokemusten myötä. Teinien rivo on taatusti jotain muuta kuin viiskymppisen joka on kerinnyt kokeilemaan kaikki konstit mitä päähän on sattunut tulemaan.

Olkoon miten on, mutta seksistä osaa näin vanhempana nauttia huomattavasti monipuolisemmin kuin nuorempana. Ehkäpä ongelmallisinta onkin se että tässä iässä uuden kumppanin löytäminen, että olis samalla "tasolla", onkin huomattavasti vaikeampaa kuin nuorena. Jos on paljon kokenut niin odottaa kumppaniltaan myös vastaavaa "osaamista" ja vastakkaisen sukupuolen ominaisuuksien tuntemisen.
Ainakin minä olen huomannut huomattavan eron naisten välillä. Ketkä ovat olleet saman kumppanin kanssa naimisissa kymmeniä vuosia, ovat huomattavasti "osaamattomampia" kuin naiset joilla kumppaneita on enemmän.

Usein juuri kokemattomat ovat valmiimpia tuomitsemaan kaiken sen mitä eivät itse ole kokeneet.
Tuo asenne on jotain sellaista mitä en kerta kaikkiaan käsitä.
 
Nuori ystävä
Tyylikäs 45-50 vuotias nuorista miehistä tykkäävä rouva pukeutuneena pelkkiin korkkareihin ja stayuppeihin. Kauniit kasvot vahvassa silmämeikissä ja silmälasit. Päässä pillerihattu. On polvillaan edessäni, runkkaa ja imee kaluani.
 
Vakimies 24v
40+ business-nainen jakkupuvussa, stayup-sukissa ja korkkareissa tulee töistä kotiinsa. Menee sohvalle istumaan ja puhuu kännykkään työasioita. Riisun häneltä pikkarit ja levitän haarat. Nuolen pillua ja klittaa samalla kun hän puhuu. Valtavan kiihottavaa.
 
mro
Sori ko en puhu aiheesta mutta, mä ooon 12 vuotias poika ja olin pari viikkoo sitte vanhingossa mu tyttöystävän kanssa sängyssä jajajaj sitten se teki raskaustestin kai iha huviks ja nyt se sit o raskaana vaikka käytetttii kortsuu ja kaikke
oisko jollai mtn neuvoi ? o;;;;
 
Maikki:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuori ystävä;10305440:
Tyylikäs 45-50 vuotias nuorista miehistä tykkäävä rouva pukeutuneena pelkkiin korkkareihin ja stayuppeihin. Kauniit kasvot vahvassa silmämeikissä ja silmälasit. Päässä pillerihattu. On polvillaan edessäni, runkkaa ja imee kaluani.
Pikkuisen taisi poiketa alkuperäisestä kysymyksestä, mutta taidokkaasti kirjoitettu kannanotto
 
Tavoitekeskustelu
Mitä sä nyt?
Enkö mä saa?
Mua ei ole koskaan sinne...
Eikö miehesi...?
Eihän se ole koskenut muhun 10 vuoteen.
Mitä!? Eikö sille kelpaa tää herkkuperse, nää herkkutissit ja koko herkkunainen!?
Onko tällainen viiskymppinen mikään herkku?
Olenhan mä aina sun kimpussa kun tavataan.
Sä olet kakskymmentä, toihan on aina pystyssä!
Tottakai sä näet sen aina pystyssä, sehän melkein halkeaa kun mä näen sut.
Se on niin kaunis kun se melkein halkeaa.
Kulta?
Saat.
Uuh! Miten voi tuntua hyvältä.
Oih! Kulta rakas, miten ihanaa. Eikö se tosiaan halkea, kun se vieläkin paisuu?
 
Olisinpa nussittu mies
Nussimisesta pitäisi puhua reilummin. Kauan sitten lukiossa luokkakaveritytöt pelleilivät jostain komeasta miehestä, että kuinka nussittaisiin sitä. Yleensä ajatellaan että nussitaan, ja että lähinnä mies nussii. Tuo tyttöjen aktiivinen rooli on jäänyt mieleen. Vielä on jäänyt kuulematta kohteliaisuus: Mä haluun nussia sua.
 

Yhteistyössä