Milloin lakannut pahoinvointi ja väsymys?

  • Viestiketjun aloittaja huoli-elli
  • Ensimmäinen viesti
huoli-elli
Millä viikoilla teillä on pahoinvointi ja väsymys loppunut? Itselläni loppui oireet noin vkolla 8 tai 9, pelkään että onkohan toukalle jotain sattunut. Onko muilla ollut tällaista?
 
vko 12
Ei tarvitse huolestua jos pahoinvointi ja väsymys loppuu. Ehkä sun kroppa on vaan tottunu hormoonien määrään. Toisilla pahoinvointi kestää vaan pari viikkoa ja toisille väsymystä ei tuu ollenkaan. Mulla on vieläkin koko ajan huono olo ja voisin nukkua 24 tuntia vuorokaudessa eli musta ois ihan toivottua että pahoinvointi ja väsymys loppuis. Olen viikolla 12 eli kohta kai pitäisi helpottaa. Kaverilla kesti viikolle 20 asti ja toisella taas ei ollut pahoinvointia ollenkaan.
 
Elina23
Jokainen raskaus on erilainen, ei voida varmaksi sanoa, milloin oireet loppuvat. Joku selviää koko raskaudesta voimatta pahoin, toisella pahoinvointi loppuu heti alkuunsa ja joku oksentaa 24/7 loppuun asti. Itselläni oireet alkoivat vähitellen hiipua siinä vko 9-10 eteenpäin. Itsekin kieltämättä mietin, että onkohan kaikki kunnossa, mutta pakko se vaan on uskoa, että kaikki menee hyvin :) Onneksi neuvoloissa kuunnellaan sydänääniä/ultrataan, joten varmistuksen saa yleensä muutaman viikon välein. Eikä mene enää kovin montaa viikkoa, kun alat tuntea liikkeitä, jotka myös rauhoittavat epäilevää mieltä :)
 
näin minulla
Rv 9 pahoinvointi hiipui. Minulla oli jo aiemmin varattu uä, joka sattui olemaan pari päivää sen jälkeen kun etova olo oli huomattavasti vähentynyt. Uä:ssä musertava uutinen. Keskeytynyt km, sikiö vastasi viikkoa 8. Ainoa oire oli oireiden lieventyminen.
 
Molla78
Mulla oli pahoinvointia (etomista) jotain pari viikkoa. Alko lievänä vkolla 6 ja jatku voimakkaampana viikot 7 ja 8, jonka jälkeen rv 9 hiipu lähes kokonaan lukuunottamatta jotain huonovointista hetkeä. Murehdin kans, et mitenköhän on käyny. Sit kun niitä sydänääniäkään ei kuulunu vielä 10 viikon alussa (aikasta mein neuvolan doplerille ja kun kohtu on kai hiukan takana) ja oli ihan semmonen olo, et enhän mä ees OO raskaana. Mut np-ultra sit paljasti, et kaikki oli hyvin, sikiö oli eloisa ja liikku voimakkaasti, sydänäänet tasaset. Ja nyt niitä sydänääniä on kuunneltu sitten jo neuvolassakin.

Eli ei se tarkota välttämättä, et ois käyny mitään ikävää. Kieltämättä oli hiukan vaikee nauttia raskaudesta ennen ultraa, kun ajatukset vilisti vaikka missä, mut sen jälkeen oon kyl nauttinut, et pahoinvointia ei oo ollu.

Yritä rentoutua :)
 

Yhteistyössä