Miten peittää rintojen pienuus

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä Onko pakko tyytyä ?, 23.09.2007.

1. Tosi loukkaavaa Vierailija

sanoa pienirintaiselle, että et tartte rintsikoita.

Jos kyse on, että miten pienet rinnat saadaan näyttämään suuremmilta, ei ainakaan ritsikattomuus auta asiaa.

Hyvä teidän isorintaisten on meitä pienirintaisia parjata, kun itellä on kunnon rinnat. Se on tosi, että nainen se juuri on naiselle susi !!!!!!!!!!!!!!

2. Mutta sehän ei tietenkään ole yhtään loukkaavaa, että isorintaisia haukutaan läskeiksi, roikkurintaisiksi tai jopa lutkahtaviksi...? Pienirintaiset ovat ensimmäisenä kateuksissaan huutamassa, olen huomannut.

3. Lammas vain Vierailija

Tässä keskustelussa parjausta on minusta se, että "todetaan" isorintaisten olevan mammoja ja pyyleviä lyylejä, kun taas pienirintaiset ovat terhakoita ja sirpakoita. Minusta tässä on paljon vinkkejä ja kannustusta pienirintaisille, mutta vinkkejä ei noteerata vaan halutaan keuhkota ja säälitellä itseään.

Ja rintaliivejähän ei todellakaan oikeasti tarvitse muuhun kuin rintojen tukemiseen, muuten niiden käyttö on makuasia. Ei siinä minusta ole mitään loukkaavaa, fakta se on. Kukaan ei kiellä käyttämästä, mutta ei niiden käytölle ole fysiologista pakkoa pienirintaisilla. Miettikää mitä mahtavia mahdollisuuksia se antaa pukeutumiseen, kun ei tarvitse välittää vilkkuvista sangoista vaan voi pitää juuri niin avoselkäisiä ja seksikkäitä vaatteita kuin viitsii ja olla silti aistillinen eikä tyrkky!

4. aaaaaaaaaaa Vierailija

Tähän on ihan pakko kommentoida, että kyllä ainakin tämä pienirintainen (a-kuppi) tarvitsee rintaliivejä rintojen tukemiseen. Ei tulisi liikuntaharrastuksista mitään ilman liivejä!

5. nellia Vierailija

Niinpä, kyllä ne pienetkin rinnat heiluvat liikkuessa ja tarvitsevat tukea jotta eivät ala veltostumaan. Toinen syy käyttää liivejä on se, että muuten ainakin itselläni nännit nöpöttävät turhankin eroottisen näköisesti lähestulkoon 24/7, mikä ei varsinkaan työpaikalla ole oikein sopivaa.

6. Anis84 Vierailija

Mullakin on AA-kuppi, mutta tarviin silti rintsikat jos vähänkään urheilen. Muutenkin pidän niitä aina, koska saan tällä tavoin korostettua etumustani ja näin paidat näyttää vähän paremmilta päällä.

Mulla on yksi pienikokoinen, kapealantioinen ja hoikka kaveri, jolla on rinnat kans AA. Hänelle pienirintaisuus sopii tosi hyvin, ja hän on tämän ansiosta tyttömäinen ja voi käyttää helposti tyrkkyjäkin paitoja olematta silti tyrkky. Ei tämäkään kroppatyyppi varmasti ole kaikkien mieleen, mutta minusta tuo sopii hänelle tosi hyvin.

Itsestäni en valitettavasti voi olla samaa mieltä, sillä niin erilainen ruumiinrakenne meillä on. Hän on kokoa 34, minä 40 :( Enkä siis ole tippaakaan ylipainoinen (painoindeksi 19), vaan olen vaan muuten isokokoinen.

En ymmärrä, miksi nää keskustelut pitää aina vetää iso- ja pienirintaisten vastakkainasetteluun. Koska tämä aihe käsittelee pienirintaisuutta, niin totta kai täällä yritetään keksiä niitä hyviä puolia. Ei tällä yritetä haukkua isorintaisia (tai ainakaan tämä ei ollut alkuperäinen tarkoitus), sillä aivan varmasti tekin voitte perustaa oman ketjunne, jossa voitte puolestaan pohtia isorintaisuuden hyviä puolia ja pukeutumisvinkkejä.

Sitten, kun rintojen suurennus on joku päivä turvallisempaa (kun on keksitty joku vastine silikoneille), niin voisin hyvin kuvitella suurentavani rintojani.

Kun rinnat on ns. normaalikokoiset, ei niitä tarvi pohtia juuri lainkaan. Ihan samoin kuin minä en pohdi käsiäni, sääriäni tai vaikka napaani. Ne vaan on, sillä olen niihin ihan tyytväinen. Niiden ajatteluun ei tarvi tuhrata yhtään aikaa, joten voisin jopa ihmetellä, jos joku avaisi "mulla on ruma napa"-ketjun. Pointtini on se, että jos rinat on hyvän kokoiset, niin silloin ei ehkä osaa samaistua siihen, miksi muut tekevät rinnoista niin ison haloon.

7. Vartoo E:tä Vierailija

En ole koskaan ollut pienirintainen, mutta kakskymppisenä koko oli 70B - en käyttänyt liivejä. Ensimmäisen raskauden jälkeen koko oli 75C enkä edelleenkään käyttänyt liivejä, vain urheilutoppeja.
    Toisen raskauden jälkeen koko on 75D ja nykyään on ihan pakko käyttää liivejä kun iho ei enää ole kimmoisa, mutta ei nämä vieläkään mitkään riipparit ole.
    En usko, että minua olisi pelastanut liivien käyttö sen kummemmin, aika vain tekee tehtävänsä. Uskon, että se tekee tehtävänsä myös monille pienirintaisille. Iän ja hormonimuutosten myötä rinnat muuttavat vielä kokoaan, ja aina jää haikailemaan sitä aikaisempaa vaihetta, johon ei ehtinyt olla edes tyytyväinen ennen uutta muutosta. Nyt jos saisin valita, niin ottaisin mieluiten koon 70B, jolloin saatoin käydä lenkillä pelkkä t-paita päällä (ja housut tietenkin!) ja bilettää selästä avonaisten toppien kanssa.

8. silikoni Vierailija

Eipä taida löytyä yhtään naista, joka olisi täydellisen tyytyväinen kroppaansa. Eikä pienirintaista naista ymmärrä muut kuin toinen pienirintainen. Miksi ampua heti itsetunto-ongelmalla, jos haikailee jotain muuta kuin mitä omistaa ? Ja minä tässä voin puhua pienistä tisseistä kokemuksen syvällä rintaäänellä. Nuorena minulla oli A-kuppi, sehän oli kiinteänä tosi nätti ja olin tyytyväinen. Sittemmin olen saanut imettää useamman lapsen..raskaus- ja imetysaikana omistin upeat B-C-kupin tissit....mutta mutta, kuinkas sitten kävikään...enää en omistanut sitä Aatakaan. Oli rupsahtaneet rusinat. Kyllä se niin katkeralta tuntui, ettei huvittanu porukkasaunat tai uimahallit...Älkääkä nyt ampuko te, joilla on edes jonkinlaiset tissit, ei sitä voi sellaset ymmärtää. Aikani ostelin topattuja ja geeliliivejä, mutta se riepo naiseutta, se ettei niitten toppausten alla ollu muuta kuin muistot. Nyt minulla on, -yllätys yllätys, silikonit. Ja olen tyytyväinen. Todella.Enkä tarvi tissejä esiteltäväksi, enkä miesten metsästykseen, olen onnellisesti avioliitossa. Mutta kyllä ukkokultaki tuumas että on nämä mukavat ! Tsemppiä siskot ! Kukin tavallaan !

9. Silikonille Vierailija

Ihanaa, että joku puhuu noinkin ja on tyytyväinen. Kaikkea hyvää Sulle !

Itsekin ajattelen silareita ihan vakavasti. En halua olla loppuelämää tissitön. Topatut liivit kupit tyhjinä eivät ole mikään autuus.

10. I get it Vierailija

Ymmärrän kyllä tuon edellisenkin pointin,
    mutta liivit kupit täynnä ja vielä ylikin tursuaa ei ole myöskään mikään autuus.
    Itse olen pieni ja hoikka, rinnat vaan turvonneet entisestään synnytysten ja imetysten myötä, nyt koko on 70 FF tai 70 G, ei roiku, mutta ilman liivejä en todellakaan pärjää.
    Oi olisipa meikäläisellä edes D, niin saisin ihan kaupasta
    liivit, eikä tarvitsisi aina erikoisliikkeestä niitä mummonruskeita ostella.

Ongelmansa siis on meillä kaikilla,
    mutta ratkaisevaa kai on se,
    kuinka hyvin omakseen tuntee oman kokonsa,
    oli iso tai pieni.
    Kun on hyvä olla, se näkyy ulospäin, oli minkäkokoinen tahansa ;o)

11. Asenteesta Vierailija

Charlize Theron, ei-niin-isorintainen hänkään, valittu vasta Maailman Seksikkäimmäksi Naiseksi. Kuvia ja juttu: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=486822&in_page_id=1773

12. Charlize Theron Vierailija

on normaalirintainen, ei missään tapauksessa pienirintainen. Kyllä hänen rintojaan voi esitellä.

Kyse olikin AA - pieniA rinnoista. Kuka nyt B-kuppia pienenä pitää, suurihan se on.

Itse AA-kuppisena en jaksa kohta enää. Otan vaikka lainan ja hankin silikoonit. Pelkät nännit eivät ole naisen merkki enää. Mies on vastaan, mutta eipä tämä ole hänen kroppansa. Haluan mielenrauhani takaisin. En jaksa enää peitellä ja kuunnella sääliviä kommentteja itsestäni. Tuomitkaa, jos haluatte. En piittaa siitä.

13. no hei, Vierailija

ei se B-kuppi nyt millään kriteereillä ole suuri...

14. hei hei vaan Vierailija

Kyllä se B-kuppi on SUURI, kun rinnalla on verrokkina AA !!!!!!

Olisin ikionnellinen, jos minulla olisi B-kupin rinnat. Nehän on ne kauneimmat mahdolliset ja ennenkaikkea jo suurehkot.

15. silikoni Vierailija

Aivan, pienirintaisesta B-kuppi tuntuu suurelta, tai ihanteelliselta. Sehän on SOPIVA melkein millaiseen vartaloon tahansa. Minulla on ne B/pieniC-kupin silikonit, ovat aivan luonnollisen näköiset ! Eivät kaikki silikonien ottajat tavoittele seksipommin pallopovea, niin kuin yleinen käsitys tuntuu olevan. Minä puhun nyt ehdottomasti aikuisista naisista, joiden rintoja elämä on jo käsitellyt, koska tottahan on että vuodet muokkaa rintojakin ja toisille onnekkaille jopa myönteisessä mielessä !

16. sisilisko25v. Vierailija

Onneksi palattiin taas itse aiheeseen. Siis koittakaahan lukijat ymmärtää, että keskustelun aloittanut nainen on AA-A -kuppinen. (EI A-B-kuppinen!)

Itse olen hyvin pienirintainen. A-kupit ovat isot, toisaalta AA-kupit taas liian pienet. Eli jotakin siltä väliltä. Olisin todella, TODELLA tyytyväinen, jos rintani olisivat edes A-kupit. Minunkin mielestäni B-kupit ovat jo isot. Tai ainakin normaalin kokoiset.

Noiden julkkisten "pienet" rinnat ovat aina vähintäänkin A-B -kupin kokoiset, eli eivät edes sovi tälle keskustelupalstalle. Tuollaiset jutut, joissa kehutaan "että se Keira Knightley on todella kaunis nainen, ja hänelläkin on pienet rinnat" vain suututtavat (tässä keskusteluyhteydessä). Hänellähän on hyvät rinnat, nekun eivät olekaan mitään AA-kokoa.

Monet suurempirintaiset naiset hokevat sitä, että kun isoille tisseille tarkoitetut liivit ovat niin rumia ja voi kun pienirintaisten liivit ovat kauniita. Enpä ole vielä pienirintaisena saanut kauniita rintsikoita. Joudun aina ostamaan tosi pelkistetyt topatut liivit. Jos ei ole toppauksia tai sitten vain kovetetut, niin jääpä paljon tyhjää tilaa. Ei niitä voi pitää.. En kuitenkaan halua mitään valtavia toppauksia (silikonit), koska yritän olla mahdollisimman luomu.

Sinulle, joka aloitit tämän keskustelun: Kehotan, että älä ala liikaa muuttamaan keinotekoisin menetelmin rintojasi suuremmaksi. Korkeintaan yhdet toppaukset ;) On nimittäin hankala palata, kun itsetuntosi paranee, siihen todelliseen kuppikokoosi, kun olet aina "huijannut" muita suuremmilla rinnoillasi. Pyri ennemminkin hyväksymään itsesi! Mä ainakin yritän hyväksyä itseni. Uskon sen olevan ainoa terve tapa. Mutta ymmärrätte lukijat varmaan että vajaa A-kuppisena on tosi hankala olla sinut itsensä kanssa! Siinä mielessä mulle on käynyt flaksi että olen sirorakenteinen.

Mä en kyllä pystyis urheilemaan liivittä, kyllä sattuis! Ja en kehtaa kulkea muutenkaan ilman rintsikoita, sillä minulla ei ole mitään tarvetta näytellä nännejäni. No thanks.

Mun mielestä isorintaiset saavat olla isorintaisia ja pienirintaiset pienirintaisia, kaikki ovat hyviä!! Ja olkoon ne onnellisia ketkä ovat saaneet luonnonlahjana mahtavan kropan.

17. monaliza Vierailija

Hienoa, että löytyy tyytyväisiä AA-kuppisia!!

18. miekki vain Vierailija

Ainakin kaarituelliset rintaliivit saavat rinnat jotenkin näyttävämmiksi? Ainakin omasta mielestäni ja nykyään on paljon ihania topattuja rintaliivejä, kaikkia kokoja. Minä en voi käyttää topattuja kun en halua korostaa rintojani. Minä taas "ihannoin" "pieniä" rintoja, ovat paljon tyylikkäämmät ja korostavat paremmin olkapäitä ja sopusuhtaisuutta. En ole varma osaanko selittää oikein.

Isohkot rinnat kaventavat valinnanvaraa vaatekaupassa aikas rajusti. Ja aina näyttää melkein "tädiltä", vaikkei olisi niin halua. Tekevät paksumman näköiseksi. Jos olisi rahaa menisin pienennysleikkaukseen. Ja heti.

19. Asenteesta Vierailija

Nämä kai sitten on jotain C-kupin luokkaa? Just :)

Minusta se tyytyväisyys pitää lähteä itsestä, eikä siitä että tuijottaa sokeasti omia tissejään ja arvostelee muita siitä, että muut yrittävät ajatella laajempaakin perspektiiviä. Hmph. Mutta minun kaltainen asenne ei Ellien keskustelupalstoille ole koskaan tuntunut sopivan. Avarakatseisuus on jeesustelua täällä, vaikka toisaalta sitä muka peräänkuulutetaan.

Maailmaan vaan mahtuu muitakin litteärintaisia kuin Sinä ja Minä, ja jokaiselle on paikka löytynyt tai löytyy. Tietysti on hyvä, jos itsensä suurimman vian löytää rintakehältä. Onni ettei muuta parannettavaa löydy :)

20. kuvasta Vierailija

Huono kuva, rinnat on oikein litistetty tuossa puvussa. Näin Keiran äskettäin elokuvassa, jossa hän oli hyvin lyhyesti ilman rintsikoita ja sen perusteella sanoisin että hänellä on 75A (sama kuin itselläni, siksi luulen tunnistavani koon).

21. Höh Vierailija

Sinä et takuulla ole itse pienirintainen, jos voit haukkua tuota kuvaa huonoksi! Pienetkin rinnat voivat olla kauniit ja tuo kuva on loistava! Näyttää juuri sen, että rintakehän latteudella ei ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta, jos ei itse vaivu sykkyrälle asian takia.

22. höh itsellesi Vierailija

Sori vaan, mutta tuossa kuvassa Keira näyttää todellakin aivan rinnnattomalta. Mutta kasvot on kyllä kauniit.

23. kuvasta vielä Vierailija

Siis häh, nyt ymmärsit aivan väärin? Sanoin että huono kuva koska tarkoitin että se vääristää totuutta. En sanonut että hänen rintansa näyttävät huonoilta, en kommentoinut niitä millään tavalla. Täällä vain käytiin keskustelua siitä onko Keiralla pienet rinnat vai ei, ja kun tuo kuva kerran otettiin todistuskappaleeksi niin sanoisin vaan että todistuskappale antaa väärän kuvan hänen kuppikoostaan.

24. dalmiina Vierailija

Minulla on pienet rinnat, kokoa 70A ja leveä lantioni vaatisi (kauneusihanteen mukaan) vähintään kuppikokoa tai kahta suuremmat rinnat... mutta rakastan omiani ja ihanteet ovat tosiaankin vain ihanteita, ne eivät toteudu useimpien kohdalla. Olen kyllä löytänyt kauniita liivejä jotka korostavat rintojeni muotoa, vaikka rintani ovatkin pienet. Toki välillä ahdistaa, kun pitää joissakin paidoissa feikata toppauksilla lisää muotoja, etteivät muotolaskokset jäisi ihan tyhjiksi. En kuitenkaan suostu häpeämään pieniä rintojani, eivät ne ole omasta mielestäni naiseuden mittari tai huonompi vaihtoehto kuin suuremmatkaan rinnat. :) plussana helppous urheiluharrastuksissani.

25. 65A Vierailija

Ollessani nyt mallia X, asia on kai ok. Rinnat kokoa 65 A, vyötärö 60 cm ja lantio 88 cm.

Mutta miksi olen tyytyväinen. Siksi, että on paljon miehiä, joille pyöreä ja timmi pylly on paljon kiinnostavampi kuin rinnat. Olen naimisissa juuro pyllymiehen kanssa, onneksi.

Muutataman kerran kapakassa käydessäni olen huomanuut pyllyn tehon. Liikun ja treenaan. Minulla, 40+ rouvalla, on erittäin tiukka pylly. Miehet kapakassa jaksavat ihailla sitä ja kehua maasta taivaisiin. Uskon sen omien rouvien rasvapyllyihin verrattuna. En heitä mukaan huoli, oma riittää.

Rintojen pienuuuden olen korvannut erittäin hoikalla kropalla ja timmillä pyllyllä. JA SE TOIMII !!!!

Suosittelen samaa !

Jaa tämä sivu