Miten saada tietty mies sänkyyn?

  • Viestiketjun aloittaja maumoum
  • Ensimmäinen viesti
apua?
Niinpä :) Voihan olla et jos sillä jossain kohtaa olis jotain fiilistä syntymässä niin voishan se fyysinen juttu sitä tuoda esille. Ja eipä sen tarvis olla edes se itse sänkyyn meno, ehkä joku suutelukin vois sen tehdä. :)

Joo kyllä me välillä soitellaankin, nyt kyllä vähän jäänyt, mutta yleensä puhutaan jotain perusjuttuja vaan. Pitää nyt katella tota juttua tarkemmin sitten kun se tänne saapuu että onko meiän välillä edes enää mitään jännitettä tai muuta. :D

Jos sä oot ihastunut saattaa olla ettei toi sänkyyn iskeminen ole hyvä idea. Tai se riippuu todella paljon miehestä. Ehkä sun kannattaisi ennenminkin pyrkiä tekemään yhdessä kaikkea kiva ihan selvinpäin - siis tyyliin pyytää piknikille tai ehkä jopa jonnekin mökkireissulle, luulen, että sellaisen juron perusmiehen iskeminen ei välttämättä tapahdu seksin kautta ollenkaan. Tiedätkö yhtään miksi mies ei ole kiinnostunut susta? Onko taustalla joku kivulias ero yms.?

Näitä mietin siksi kun olen itse yrittänyt rakentaan suhdetta tuollaisen perussuomalaisen miehen kanssa kohta puoli vuotta. Seksin kautta siitä ei tullut yhtään mitään paitsi että itse ihastuin entistä pahemmin. Sen sijaan sain tyypin houkuteltua kanssani lomalle ja siitä sitten lähtivät asia etenemään ja samalla mulle paljastui, että miehen ei kiinnostuksne tuastalla oli avioero josta ei ole vieläkään ihan 100% toipunut
 
Viimeksi muokattu:
maumoum
Jos sä oot ihastunut saattaa olla ettei toi sänkyyn iskeminen ole hyvä idea. Tai se riippuu todella paljon miehestä. Ehkä sun kannattaisi ennenminkin pyrkiä tekemään yhdessä kaikkea kiva ihan selvinpäin - siis tyyliin pyytää piknikille tai ehkä jopa jonnekin mökkireissulle, luulen, että sellaisen juron perusmiehen iskeminen ei välttämättä tapahdu seksin kautta ollenkaan. Tiedätkö yhtään miksi mies ei ole kiinnostunut susta? Onko taustalla joku kivulias ero yms.?

Näitä mietin siksi kun olen itse yrittänyt rakentaan suhdetta tuollaisen perussuomalaisen miehen kanssa kohta puoli vuotta. Seksin kautta siitä ei tullut yhtään mitään paitsi että itse ihastuin entistä pahemmin. Sen sijaan sain tyypin houkuteltua kanssani lomalle ja siitä sitten lähtivät asia etenemään ja samalla mulle paljastui, että miehen ei kiinnostuksne tuastalla oli avioero josta ei ole vieläkään ihan 100% toipunut
Noista eroista en oikein tiedä, mut sil on kyl nyt tää viimesin vuos ollut jotenki tosi rankka, ilmeisesti jotain perheongelmia ainakin ollu tai en oo varma mut jotain traagista siin on kyllä taustalla. En viitti kamalasti udella kuitenkaa. Tai on selittäny joskus et täl hetkel se ei kykene olee muuta ku kaveri just siks et sil on niin vaikeeta jne... Avioero tossa ei ainakaan oo taustalla ja tiedän ettei se oo seurustellut ainakaan kolmeen vuoteen, se on siis 24 vuotta. Ite vasta 20. :D

Mä kans tässä mietin et voi olla, ettei se seksi sittenkään auta asiaa. Etenki ku se on just tollanen juro perusmies, tosin ehkä vähän puheliaampi kuin monet muut. .D
 
Viimeksi muokattu:
Hei
Noista eroista en oikein tiedä, mut sil on kyl nyt tää viimesin vuos ollut jotenki tosi rankka, ilmeisesti jotain perheongelmia ainakin ollu tai en oo varma mut jotain traagista siin on kyllä taustalla. En viitti kamalasti udella kuitenkaa. Tai on selittäny joskus et täl hetkel se ei kykene olee muuta ku kaveri just siks et sil on niin vaikeeta jne... Avioero tossa ei ainakaan oo taustalla ja tiedän ettei se oo seurustellut ainakaan kolmeen vuoteen, se on siis 24 vuotta. Ite vasta 20. :D

Mä kans tässä mietin et voi olla, ettei se seksi sittenkään auta asiaa. Etenki ku se on just tollanen juro perusmies, tosin ehkä vähän puheliaampi kuin monet muut. .D
Tuon kun keroitte, niin tulin yhä vakuuttuneemmaksi siitä, että teidän kannattaa yrittää edistää suhdetta nimenomaan tuon turvallisen ystävänä olemisen kautta.

Turvallista rinnallakulkijaa hän nyt tarvitsisi.

Tämän suuntaisia kannustuksia te saitte muiltakin kirjoittajilta, joten malttia ja harkintaa ehdotan.

Kyllä se siitä vielä hyväksi muuttuu.
 
Viimeksi muokattu:
ihmistahto
Tahtoihminen: "Mutta katoppa päevällä silemästä silemään ja nuuhkase elämän tuoksu,
ei siellä kuki ne ruusut ei liljat, kun alakaa limojen juoksu."
- Niin, sitähän olet jo vuosikausia tolkuttanut ja todistellut, että mielestäsi vittu on ruma ja haisee pahalle. Ei siis mikään ihme, että oma vaimosi alkoi inhoamaan seksiä Sinun kanssasi.
Tai voinee kai puhua tapauksessasi jyystämisestä sanan varsinaisessa merkityksessä, vivahteikkaasta ja molemmille antoisasta seksistä tuskin oli kysymys....
 
tahtoimmeinen
Tahtoihminen: "Mutta katoppa päevällä silemästä silemään ja nuuhkase elämän tuoksu,
ei siellä kuki ne ruusut ei liljat, kun alakaa limojen juoksu."
- Niin, sitähän olet jo vuosikausia tolkuttanut ja todistellut, että mielestäsi vittu on ruma ja haisee pahalle. Ei siis mikään ihme, että oma vaimosi alkoi inhoamaan seksiä Sinun kanssasi.
Tai voinee kai puhua tapauksessasi jyystämisestä sanan varsinaisessa merkityksessä, vivahteikkaasta ja molemmille antoisasta seksistä tuskin oli kysymys....

Tasapuolinen oun, en vittuja kehu,
vuen en kyllä kyrpeekkään kiitä,
Kaaneuven tuntija on tämä jehu,
eikä ihan vähä kaaneuveksi riitä.

Ne miehnki kalut on aeka hassut,
ja esjnahan aluset löyhkee,
ja sitten kun seisoo ne mulukkurassut,
niin tyhmä on tuo näky pöyhkee.

Kyllä ihmisen kaaneus kasvoessa on,
Otan kirkkaassa säehkeessä jalossa.
Silimän välkkeessä, kiihko kun poessa on,
posken puunnossa, uatteen palossa.
 
Viimeksi muokattu:
mie?
Noista eroista en oikein tiedä, mut sil on kyl nyt tää viimesin vuos ollut jotenki tosi rankka, ilmeisesti jotain perheongelmia ainakin ollu tai en oo varma mut jotain traagista siin on kyllä taustalla. En viitti kamalasti udella kuitenkaa. Tai on selittäny joskus et täl hetkel se ei kykene olee muuta ku kaveri just siks et sil on niin vaikeeta jne... Avioero tossa ei ainakaan oo taustalla ja tiedän ettei se oo seurustellut ainakaan kolmeen vuoteen, se on siis 24 vuotta. Ite vasta 20. :D

Mä kans tässä mietin et voi olla, ettei se seksi sittenkään auta asiaa. Etenki ku se on just tollanen juro perusmies, tosin ehkä vähän puheliaampi kuin monet muut. .D
Ahaa, te olettekin noin nuoria?
Ensin ihmettelin, että mikä ongelma tässä nyt on. Jos panettaa, niin sitten pannaan. En minä ainakaan ole ikinä ilman jäänyt, jos on joku oikein himoittava näköpiirissä.

Mutta sinä haluatkin luoda suhteen. Ei sinun tarvitse udella, mutta voit osoittaa olevasi halukas kuuntelemaan, jos hän haluaa kertoa. Traagiset tapahtumat eivät normaalisti estä parisuhteen aloittamista, luulisi hänestä olevan mukava kun olisi joku tukemassa.
TAI voihan olla niinkin, että hän ei ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä, ainoastaan kaverina. Siksi yrittää selittää asian jotenkin nätisti.
 
Viimeksi muokattu:
maumoum
Ahaa, te olettekin noin nuoria?
Ensin ihmettelin, että mikä ongelma tässä nyt on. Jos panettaa, niin sitten pannaan. En minä ainakaan ole ikinä ilman jäänyt, jos on joku oikein himoittava näköpiirissä.

Mutta sinä haluatkin luoda suhteen. Ei sinun tarvitse udella, mutta voit osoittaa olevasi halukas kuuntelemaan, jos hän haluaa kertoa. Traagiset tapahtumat eivät normaalisti estä parisuhteen aloittamista, luulisi hänestä olevan mukava kun olisi joku tukemassa.
TAI voihan olla niinkin, että hän ei ole kiinnostunut sinusta seurustelumielessä, ainoastaan kaverina. Siksi yrittää selittää asian jotenkin nätisti.
Jep, nuoria ollaan! Ja en itse ole mistään kokeneimmasta päästä, en nyt ihan neitsyt ole, mutta ei paljoa puutu. Ja haluaisin kokea sen nimenomaan sen kanssa. :D Se oli se pointti, tosin ei tullut aiemmin ilmi heh. En osaa kuvitella et haluaisin kenenkään muun kanssa, tyhmää tai ei...

Niin, toi suhdeasia on niin vaikea. Nähtiin viimeksi viime kesän lopussa, sen takia on vaikea sanoa onko livenä tunteet vielä samat ja on ne ehtineet lähteäkin jo monta kertaa välissä pois, vaikka ollaan tietenkin puhuttu puhelimessa, tekstailtu ja kaikkea. Ja voi tosiaan olla että oon vain kaveri sille, se on niin vaikeeta ajatella kun on niin kauan näkemisestä. :D
 
Viimeksi muokattu:
mie?
Kirjoitat seksi-palstalla, siitä voi kuvitella, että päällimmäinen ongelma on seksi.

Se seurusteluasiakin voi olla niin, että olet ehkä kysynyt häneltä onko hänellä ketään ja hän on vastannut, että ei nyt huvita seurustella kenenkään kanssa, kun on murheita. Mutta eihän sekään tarkoita, ettei haluaisi seurustella sinun kanssasi. Siis jos asia on noin.
Monta asiaa selviää, kun näette. Järkkää nyt jonkun tekosyyn varjolla se tapaaminen, niin pääset yhdestä epäröinninaiheesta.
Hyvää kesää!
 
kaveli
Tilannetta varmasti vaikeuttaa se, että teidän välillänne on myös kaverisuhde, jota ei haluaisi ehkä menettää? Yleensä kuitenkin seksisuhde johtaa joko suhteeseen tai seksisuhteeseen tai etääntymiseen, mutta paluuta ystävyyteen tai kaveruuteen ei niin helposti enää tulekaan.

Hienovaraisuus on siis tarpeen. Kun tapaatte seuraavan kerran, laittaudu oikein nätiksi. Pukeudu vihjailevasti, älä provosoivasti. Esim. joku nätti hame ja paita/toppi, jossa näkyy olkapäitä tai selkää tms. Sitten tavatessa ehkä halaat häntä nanosekunnin pidempään kuin normaalisti ja jutellessa vahingossa kosketat muka-huomaamattasi hänen käsivarttaan tai jalkaa tms. Tavallaan sun pitää herättää hänessä halut ;) Katso häntä silmiin hetken tavallista pidempään ja seuraa miten hän reagoi ja etene sen mukaan. You know, näitä perusflirttiin kuuluvia juttuja.

Näytä vihreää valoa, mutta älä loistata sitä. Mikään ei oo ärsyttävämpää kuin tyrkyttäminen - varsinkin jos tunne ei ole molemminpuolinen. Ja toisaalta taas et tee itsestäsi pelleä ja kaveruus voi jatkua. Teidän tapauksessanne, jos siis haluat kaveruuden säilyttää, niin sun pitää hoitaa asiat niin, että mies vie homman eteenpäin käytännössä. Sä vaan luot erittäin otolliset olosuhteet sille niin, että sekin sen ymmärtää. Jos taas kaveruudellanne ei niin ole väliä niin asian voi esittää aika suoraankin kuinka ois kevättä rinnassa ja hormoonit jyllää ;) hyvällä mäihällä pääsette loppusuoralle kummallakin tavalla.

Vaikea tietysti oikein käytännön neuvoja antaa, kun ei tiedä kokonaiskuviota tai suhdettanne muuten. Mutta sä itse varmasti tiedät parhaiten, miten kannattaa toimia.
 

Yhteistyössä