Miten saadaan orgasmi yhdynnässä?

  • Viestiketjun aloittaja Iira.
  • Ensimmäinen viesti
Iira.
En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä, ellen itse tyydytä itseäni samalla. Haluaisinkin nyt tietää, saatteko te muut naiset orgasmin yhdynnässä ilman omaa avustusta? Missä asennossa ja miten/minne mies teitä koskee, jotta saatte orgasmin?
 
ei expertti
Mulla on semmoinen kohta jossain että kun sinne osuu niin saan orgasmin. Silloin mies on päällä ja minä nostan lantiota, periaatteessa vois vamaan laittaa vaikka tyynyn alaselän alle.
 
Napero,
Helppo nakki.
Ensin etsitään mies, eikä mitään tohvelia.
Sen jälkeen, kulli pystyyn ja mahat vastakkain ja kunnon pillunpano.

Siinä ne kuule kattilat ja pesuvadit vaan keikkuu silmissä, kun orkku räjähtää.
 
Morpho
Naisella tuo onnistuu paremmin että hyvin lämmiteltyäsi (sormin) mene ratsastamaan miehen päälle ja tyydytä itsesi etsimällä oikea kulma jossa hankaus tuntuu parhaimmalta ja liiku myös niin että saat itse parhaimman nautinnon, kyllä se mies siinä tulee mukana kun etsit itsellesi parhaat kulmat kannattaa myös alun lämmittelyn jälkeen tehdä lyhyempää liikettä niin että penis ei tule liikaa ulos.
Mies voi auttaa nostamalla pakaransa irti patjasta/sohvasta jolloin miehen lantio kaareutuu naisen pakaroita vasten ja tulee parempi tuntuma, näin ainakin minä teen.
 
Morpho
Alkuperäinen kirjoittaja Napero:
Helppo nakki.
Ensin etsitään mies, eikä mitään tohvelia.
Sen jälkeen, kulli pystyyn ja mahat vastakkain ja kunnon pillunpano.

Siinä ne kuule kattilat ja pesuvadit vaan keikkuu silmissä, kun orkku räjähtää.
Mistäs etsit ne miehet kun niitä ei nykyään enää ole alle nelikymppisissä.
On vaan kaiken mailman metroseksuaaleja joilla ei edes seiso.
1/5 nuorista miehistä ei kehity nimeksikään siittiöitä ja 4/5 osaa ei tuota riittävää määrää miessukupuolihormoneja. Mikähän nuoret miehet on pilanut, feministien iänikuinen propakanda tai teollisten saasteiden levittämät keinotekoiset estrogeenit.

 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja Morpho:
Naisella tuo onnistuu paremmin että hyvin lämmiteltyäsi (sormin) mene ratsastamaan miehen päälle ja tyydytä itsesi etsimällä oikea kulma jossa hankaus tuntuu parhaimmalta ja liiku myös niin että saat itse parhaimman nautinnon, kyllä se mies siinä tulee mukana kun etsit itsellesi parhaat kulmat kannattaa myös alun lämmittelyn jälkeen tehdä lyhyempää liikettä niin että penis ei tule liikaa ulos.
Mies voi auttaa nostamalla pakaransa irti patjasta/sohvasta jolloin miehen lantio kaareutuu naisen pakaroita vasten ja tulee parempi tuntuma, näin ainakin minä teen.
Oma naiseni on harrastanut juuri tuota. Sitä olemme vielä tehostaneet laittamalla korkean tyynyt minun takapuoleni alle. Siinä sitten istuu kuin satulassa tolpannokassa. Näin miehenä täytyy sanoa, että tuntuu mahtavalta, kun pillu alkaa hiljalleen kiristynään ja lypsämään orkun lähestyessä. Kun se sitten tulee, niin aika vaikea on estää omaakin tulemista.
 
over40
Alkuperäinen kirjoittaja Morpho:
Alkuperäinen kirjoittaja Napero:
Helppo nakki.
Ensin etsitään mies, eikä mitään tohvelia.
Sen jälkeen, kulli pystyyn ja mahat vastakkain ja kunnon pillunpano.

Siinä ne kuule kattilat ja pesuvadit vaan keikkuu silmissä, kun orkku räjähtää.
Mistäs etsit ne miehet kun niitä ei nykyään enää ole alle nelikymppisissä.
On vaan kaiken mailman metroseksuaaleja joilla ei edes seiso.
1/5 nuorista miehistä ei kehity nimeksikään siittiöitä ja 4/5 osaa ei tuota riittävää määrää miessukupuolihormoneja. Mikähän nuoret miehet on pilanut, feministien iänikuinen propakanda tai teollisten saasteiden levittämät keinotekoiset estrogeenit.
Ot yli 40 :)
 
M40...
Alkuperäinen kirjoittaja Iira.:
En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä, ellen itse tyydytä itseäni samalla. Haluaisinkin nyt tietää, saatteko te muut naiset orgasmin yhdynnässä ilman omaa avustusta? Missä asennossa ja miten/minne mies teitä koskee, jotta saatte orgasmin?
Mietin sitä että missä asennossa nainen voi tyydytää itseään. Jos pannaan takaapäin..?

Kyllä sitä voi stimuloida naisen herkkiä alueita, lähetyssaarnaajassa ja ratsastuksessa.
 
sohvis
Olen rakastellut sellaisen naisen kanssa,hänet sai lähes pyörryksiin orgasmien kanssa.Alkuun esileikkejä pitkän aikaa,siitä tykättiin.Sitten alkoi meikäpojalla paineet nousta.Seurasi pitkitetty yhdyntä.Nainen oli aivan ekstaasissa.Huilatessani sormitin häntä.Noin kymmenen minuutin sisällä hän sai useita orgasmeja.Hän osasi nauttia seksistä.Hän tykkäsi munasta kaikella tavalla.
 
Iira.
Alkuperäinen kirjoittaja M40...:
Alkuperäinen kirjoittaja Iira.:
En ole koskaan saanut orgasmia itse yhdynnässä, ellen itse tyydytä itseäni samalla. Haluaisinkin nyt tietää, saatteko te muut naiset orgasmin yhdynnässä ilman omaa avustusta? Missä asennossa ja miten/minne mies teitä koskee, jotta saatte orgasmin?
Mietin sitä että missä asennossa nainen voi tyydytää itseään. Jos pannaan takaapäin..?

Kyllä sitä voi stimuloida naisen herkkiä alueita, lähetyssaarnaajassa ja ratsastuksessa.
Takaapäin, lusikka-asennossa.. kyllä nainen voi monessakin asennossa tyydyttää itseään!

Monet kertovat tuosta "tietystä paikasta", johon osumalla saa orgasmin yhdynnässä. missä tuo paikka on? miten siihen pitää osua/koskea, että saa orgasmin? missä asennossa? Kuinka kauan? Olen sormella kokeillut etsiä tuota paikkaa.. mutta mitään sykähdyttävää ei tähän mennessä ole löytynyt :(
 
Pikku nainen
Minäkään en ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä. Tai olen mä saanut kun mies tai minä itse olen hieronut klitorista, mutta sehän ei kuuleman mukaan ole sama asia kuin orkku itse yhdynnässä...G-piste orgasmin olen saanut kerran, dildon avulla...en kuitenkaan ole aivan varma oliko se aito g-piste orkku vai johtuiko se siitä että värinä kiihotti klitoristakin jollain tavalla, kun ratsastin dildon päällä..?

Olen todella huolissani jospa mä kuulun niihin useisiin naisiin jotka eivät koskaan saa orgasmia yhdynnän aikana. Joskus tietyissä asennoissa tuntuu että nyt on jotain tapahtumassa, mutta ei... Saan suuseksissä aivan ihania orkkuja ja nykyinen mieheni antaa sormilla klitorisorkkuja jopa lyhyemmässä ajassa kuin minä itse, eli ei kai saisi valittaa, mutta kyllä olisi ihanaa joskus kokea g-orkku!
 
banks ja bo
Itse kuulun myös niihin naisiin, jolle orkku ei tule koskaan itsestään. Olen lukenut jostakin, että vaginan etuseinämässä oleva seksuaalista nautintoa tuottava G-piste olisikin itseasiassa vain osa klitorista. Klitoriksestahan näkyy päällepäin vain pieni "huppu", mutta moni nainen on hoksannut sen, että kädellä voi painaa alapäätä suuremmaltakin alueelta, jotta myös se ihonalainen klitoriksen alue tuntuu ja kiihottuu.

Olen itse huomannut, että pelkkää klitorista kiihottamalla saa yleensä vain laimean "pikkuorkun", mutta kun klitoriksen kiihottamiseen lisää panemisen vaginaan, niin se yhteisvaikutus saa aikaan järisyttävän ison orgasmin.

Käsittääkseni helposti orkkuja saavat naiset ovat juuri niitä, jotka osaavat saada pieniä orgasmeja. Minulla taas ongelmana on se, että pikkuorkkuja ei meinaa tulla millään, vaan minun pitää pyrkiä heti saamaan se iso orkku.

Nykyisessä parisuhteessani valitsemme rakasteluasennot siten, että voin samalla hieroa klitoristani. Jos jätämme esileikin väliin ja siirrymme suoraan yhdyntään, niin käytän tyydyttämisessä seksikaupasta saatavaa klitoristärisytintä. Sen avulla ehdin laukeamaan yhtä nopeasti kuin mieheni. Jos harrastamme esileikkiä, mies usein sormettaa minua orgasmiin asti ja sen jälkeen on yhdyntä.

Iso ongelma on siinä, että keskivertomies laukeaa alle 10 minuutissa kun taas keskivertonaisella voi mennä puolet enemmän aikaa. Se tarkoittaa sitä, että naisen esileikkiin pitää varata aikaa tai sitten vastaavasti miehen pitäisi jaksaa vielä oman orgasminsa jälkeen tyydyttää nainen käsillä tai nuolemalla.
 
sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja banks ja bo:
Itse kuulun myös niihin naisiin, jolle orkku ei tule koskaan itsestään. Olen lukenut jostakin, että vaginan etuseinämässä oleva seksuaalista nautintoa tuottava G-piste olisikin itseasiassa vain osa klitorista. Klitoriksestahan näkyy päällepäin vain pieni "huppu", mutta moni nainen on hoksannut sen, että kädellä voi painaa alapäätä suuremmaltakin alueelta, jotta myös se ihonalainen klitoriksen alue tuntuu ja kiihottuu.
Ja täältä voitte lukea lisää.

http://www.vaestoliitto.fi/seksuaaliterveys/seksuaaliterveysklinikan_nettipa/miehet/artikkelit/klitoriksen_mysteeri/

Minua kiinnostaisi tietää yksi pieni juttu. Kun tuo klitoris on hupun sisällä, niin tuleeko se kaikilla naisilla esille jossakin tietyssä tilanteessa. Itse kun en ole sitä vaimolta saanut näkymään edes yrityksistä huolimatta. Jotenkin se olisi hauska nähdä, mutta jos se ei kaikilla tule näkyville, niin hyväksyn senkin, kunhan tiedän ettei se johdu taidoistani.
 
rva48
Olen samoin aina saanut "ison orkun" kuten joku täällä kirjoitti. Ratsastus on minulle paras asento ollut aina. Takaapäin en ole koskaan saanut orkkua.
Ratsastaessa vielä apuna pieni sauva, niin kyllä lähtee....;)
 
sohvis
Kun tiedätte miten saada orgasmi,silloin asia kunnossa.Liittäkää se konsti yhdyntään.Nämä yhdessä ,uskon niin,auttavat saamaan orgasmin.Lisänä antakaa mielikuvitusten lentää.Se lisää potkua sekstaillessa.Vanha sanonta,hiljaa hyvä tulee,eiköhän se edelleenkin pidä paikkansa.Ei kun naattikaaaaa.
 
sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja eräs orkuton:
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/660602?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
Täyttä asiaa näkyi löytyvän.

Jäi kuitenkin pari asiaa mietityttämään. Miksi naisille on vaikeaa omien elinten katselu, koskettelu ja toiminnan tunteminen, kuten myös miehelle kertominen mikä tuntuu hyvälle. Yhdessä oppiminen pitäisi kuitenkin olla se tärkein asia.

 
sohvis
Alkuperäinen kirjoittaja sivupersoona:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs orkuton:
http://www.mtv3.fi/helmi/viikonvaihde/artikkeli.shtml/660602?viikonvaihde-viihdetta-kolumnit
Täyttä asiaa näkyi löytyvän.

Jäi kuitenkin pari asiaa mietityttämään. Miksi naisille on vaikeaa omien elinten katselu, koskettelu ja toiminnan tunteminen, kuten myös miehelle kertominen mikä tuntuu hyvälle. Yhdessä oppiminen pitäisi kuitenkin olla se tärkein asia.
Puhut asiaa.Ottakaa vinkkejä meiltä VIISAILTA.
 
sixty nine
Joku viisaampi on kertonut, että naisen nolous sukuelimistään voi johtua siitä, että pikkupojalla on aina pippeli näkyvillä, kun taas tyttö ei voi omaa pimpsaansa nähdä kuin vain käsipeilin avulla. Jos poika on katsellut 15-20 vuotta omaa vehjettään ja pitää sitä joka ikinen päivä kädessään pissalla käydessä, niin 15-20 vuotias tyttö saattaa olla katsonut omaa alapäätään vain kerran pari. Tytölle voi olla ehkä jonkinlainen järkytys nähdä, että millainen se jalkoväli on ja se ei ehkä ole sellainen, kuin se hänen mielestään pitäisi olla. Tytöillehän on tyypillistä se, että itsetunto on huono ja kokee itsensä rumaksi, joten oman jalkovälin levittely tuntuu oudolta.
 

Yhteistyössä