Miten saadaan orgasmi yhdynnässä?

  • Viestiketjun aloittaja Iira.
  • Ensimmäinen viesti
sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja sixty nine:
Joku viisaampi on kertonut, että naisen nolous sukuelimistään voi johtua siitä, että pikkupojalla on aina pippeli näkyvillä, kun taas tyttö ei voi omaa pimpsaansa nähdä kuin vain käsipeilin avulla. Jos poika on katsellut 15-20 vuotta omaa vehjettään ja pitää sitä joka ikinen päivä kädessään pissalla käydessä, niin 15-20 vuotias tyttö saattaa olla katsonut omaa alapäätään vain kerran pari. Tytölle voi olla ehkä jonkinlainen järkytys nähdä, että millainen se jalkoväli on ja se ei ehkä ole sellainen, kuin se hänen mielestään pitäisi olla. Tytöillehän on tyypillistä se, että itsetunto on huono ja kokee itsensä rumaksi, joten oman jalkovälin levittely tuntuu oudolta.
Kiitos valaisevasta kirjoituksesta. Nyt on helpompi ymmärtää miksi se on naisen mielestä pahan näköinen, kun miehen silmissä se on tosi nätti. Vaikka harvoin minäkään sitä saan katsella, mutta sittempä säilyy uteliaisuus sitä kohtaan.

 
kimberlee
Mulla oli ensin nykyisen poikaystäväni kanssa hirveät ongelmat orgasminsaamisessa.. entisen kumppanin kanssa sain suuseksissä, mutten yhdynnässä ja nykyisen kanssa en meinannut aluksi saada yhtään millään, en sormi-tai suupelillä. Harjoitus kuitenkin tekee mestarin ja nyt saan orgasmin lähes joka kerta yhdynnässä. Ihan taivaallista <3 Ainoa oikeastaan mikä auttaa on pitkäkestoinen ja hyvä harjoittelu :D Miehen pitää olla valmis tutustumaan kunnolla naisensa paikkoihin ja opetella tunnistamaan, mistä tämä nauttii ja mikä tuntuu hyvältä. Meillä toimii parhaiten ihan perus lähetyssaarnaaja, siinä mieheni pääsee tarpeeksi syvälle ja silloin hänen lanteensa hinkkaavat samalla klitoristani. Varma orgasmi :). Joskus tietty on sellaisiakin kertoja, jolloin orkkua ei meinaa kuulua ja silloin otan oman käden avuksi.

Ymmärrän siis kyllä hyvin niitä naisia, joilla vaikeuksia saada se Iso O. Mullakin oli, ja olin jo ihan masentunut koko tilanteesta ja ajattelin, etten voi mieheni kanssa koskaan sitä saada. Mutta turha ottaa mitään paineita.. Ajan ja harjoittelun kanssa asiaan voi oikeasti vaikuttaa. Myös pitkät esileikit on ihan parasta, mua ainakin pitää suhteellisen kauan sormettaa ja hyväillä muuten joka puolelta, ennenkuin haluan siirtyä itse seksiin ja jotta se tuntuu ihanalta.
 
paranisko vaihtamalla miestä?
Alkuperäinen kirjoittaja kimberlee:
Mulla oli ensin nykyisen poikaystäväni kanssa hirveät ongelmat orgasminsaamisessa.. entisen kumppanin kanssa sain suuseksissä, mutten yhdynnässä ja nykyisen kanssa en meinannut aluksi saada yhtään millään, en sormi-tai suupelillä. Harjoitus kuitenkin tekee mestarin ja nyt saan orgasmin lähes joka kerta yhdynnässä. Ihan taivaallista <3 Ainoa oikeastaan mikä auttaa on pitkäkestoinen ja hyvä harjoittelu :D Miehen pitää olla valmis tutustumaan kunnolla naisensa paikkoihin ja opetella tunnistamaan, mistä tämä nauttii ja mikä tuntuu hyvältä. Meillä toimii parhaiten ihan perus lähetyssaarnaaja, siinä mieheni pääsee tarpeeksi syvälle ja silloin hänen lanteensa hinkkaavat samalla klitoristani. Varma orgasmi :). Joskus tietty on sellaisiakin kertoja, jolloin orkkua ei meinaa kuulua ja silloin otan oman käden avuksi.

Ymmärrän siis kyllä hyvin niitä naisia, joilla vaikeuksia saada se Iso O. Mullakin oli, ja olin jo ihan masentunut koko tilanteesta ja ajattelin, etten voi mieheni kanssa koskaan sitä saada. Mutta turha ottaa mitään paineita.. Ajan ja harjoittelun kanssa asiaan voi oikeasti vaikuttaa. Myös pitkät esileikit on ihan parasta, mua ainakin pitää suhteellisen kauan sormettaa ja hyväillä muuten joka puolelta, ennenkuin haluan siirtyä itse seksiin ja jotta se tuntuu ihanalta.
niinpä..harjoitus tekee mestarin, mutta jos on 'harjoitellut' jo 30 vuotta eikä siltikään saa kuin pari kertaa vuodessa ja silloinkin itse avittamalla?
taitaa vika olla miehessä? ainakin meidän ukko on sellainen että itsään vaan ajattelee..monta kertaa olen ollut tulossa mutta ukonketale lopettaa juuri silloin. (nuolemalla tai sormin, pelkällä sisään-ulos -panolla en saa, en missään asennossa)

Entä sitten jos on niin että mies suuttuu jos aletaan neuvomaan mikä tuntuu hyvältä, se voi käydä miehen luonnon päälle kun monet miehet kuvittelevat olevansa maailman parhaita rakastajia ja osaavansa kaiken ja tietävänsä mikä naisesta tuntuu hyvälle? eikä kai kaikki naiset ole samanlaisia, joistakin joku juttu tuntuu hyvälle, toisesta taas joku toinen juttu.
 
sivupersoona.
Ei kai mies voi neuvomisesta suuttua. Pikemminkin kun ei neuvota.
Kun nainen sanoo mikä tuntuu tai milloin tuntuu hyvälle, niin sehän suorastaan hullaannuttaa miehen.
Sensijaan arvostelu, sinä et osaa mitään voi suututtaa miehen, tai ainakin tekee välinpitämättömäksi.
 
kimberlee
"niinpä..harjoitus tekee mestarin, mutta jos on 'harjoitellut' jo 30 vuotta eikä siltikään saa kuin pari kertaa vuodessa ja silloinkin itse avittamalla?
taitaa vika olla miehessä? ainakin meidän ukko on sellainen että itsään vaan ajattelee..monta kertaa olen ollut tulossa mutta ukonketale lopettaa juuri silloin. (nuolemalla tai sormin, pelkällä sisään-ulos -panolla en saa, en missään asennossa)"

Juu no tuo ongelma meilläkin on ollut. Mieheni tuli varsinkin alkuaikoina aina niin nopeasti, ettei ollut mitään toivoakaan saada orgasmia. Nykyisin kestävyys onneksi kehittynyt ja monesti käy niin, että tulen paljon ennen häntä x). Mun mielestä tärkeintä on, ettei mies luo naiselle mitään paineita saada orgasmia. Kommentit tyyliin "no mikset sä nyt saa" tai "kuinka paljon pitää nähdä vaivaa yhden orkun eteen" tappavat varmasti viimeisetkin toivot orgasmin eteen. Kestävyyttä on myös pakko treenata, jos haluaa, että nainenkin voi saada yhdynnässä. Tai sitten täytyy olla valmis tekemään töitä naisen nautinnon eteen ennen itse yhdyntää. Joskus tuntuu, etteivät miehet muista, että nainen voi nauttia yhdynnästä vielä senkin jälkeen kun on jo saanut. Eli ensin vaan suuta/sormia peliin ja vasta sitten kunnon jyystämistä.
 
Leena
Samaa mieltä kimberleen kanssa.Ja kun mies jaksaa jatkaa aina vaan, niin ei ainakaan minulle ole mikään mahdottomuus saada useitakin orgasmeja.Sen ensimmäisen jälkeen se "jyystäminen" vasta alkaakin tuntumaan hyvälle...ai ai =)
 
sivupersoona.
No eikö tuossakin ole yksi neuvonnan paikka miehille. Pyytäkää yksi harjoitus orgasmi ensin käsintehtynä ennenkuin päästätte itse asiaan. Olen minäkin sen oppinut eikä vaikeaa ollut, vaikka ihan itse piti keksiä. Siinä on ehdottomasti paras ratkaisu, sillä sen jälkeen on aina kaksi tyytyväistä ihmistä. Ei aina kannata laskea miehiä siitä menemään mistä aita on matalin.
Suuseksikin voi toimia, jotka sitä harrastavatta. Varmuudella en osaa sanoa, kun ei ole kokemusta.
 
Useampia
Alkuperäinen kirjoittaja sohvis:
Olen rakastellut sellaisen naisen kanssa,hänet sai lähes pyörryksiin orgasmien kanssa.Alkuun esileikkejä pitkän aikaa,siitä tykättiin.Sitten alkoi meikäpojalla paineet nousta.Seurasi pitkitetty yhdyntä.Nainen oli aivan ekstaasissa.Huilatessani sormitin häntä.Noin kymmenen minuutin sisällä hän sai useita orgasmeja.Hän osasi nauttia seksistä.Hän tykkäsi munasta kaikella tavalla.
Kun on oikea tekniikka ja taitava mies, nainen saa useamman orgasmin.
 
Mulla ainakin
auttoi se, että vaihdoin pienimunaisen isomunaiseen.
Sen pienen kanssa oli ainaista taiteilua, mikä kohtaa milloinkin hinkkasi. Tämän ison parrun kanssa tuntuu, että joka paikka on täynnä ja pillu viruu äärimmilleen.
Siinä on helppo saada orgasmi, kun alapää on tynnä liikkuvaa lihaa.
 
Miehet eivät osaa
monta kertaa olen ollut tulossa mutta ukonketale lopettaa juuri silloin. (nuolemalla tai sormin, pelkällä sisään-ulos -panolla en saa, en missään asennossa)

Entä sitten jos on niin että mies suuttuu jos aletaan neuvomaan mikä tuntuu hyvältä, se voi käydä miehen luonnon päälle kun monet miehet kuvittelevat olevansa maailman parhaita rakastajia ja osaavansa kaiken ja tietävänsä mikä naisesta tuntuu hyvälle? eikä kai kaikki naiset ole samanlaisia, joistakin joku juttu tuntuu hyvälle, toisesta taas joku toinen juttu.[/quote]

Mulla oli sama juttu, tosin en ollut naimisissa. Ensin petin miestä ja sitten sen lähti vaihtoon. Puhuminen ei auttanut, vanha koira ei oppinut uusia temppuja. Miehethän kuvittelevat, että sisäänulospanolla saa. Kyllä sillä saakin, mutta ei silloin, kun mies huitoo siellä naisen sisällä pelkkää ilmaa. Naisen orgasmi vaatii miehen rajua kosketusta G-pisteessä eli siinä "etuseinämässä". Olen huomannut, että jos miehet sitten jyystävät kunnolla, niin jyystävätkin "takaseinää". Eihän siellä tuntoa ole! Tai sitten yrittävät vaan änkeä kohtua kohti. Mutta siinä se miehen osaaminen punnitaan...
 
kimberlee
Joo etuseinän jyystäminen kyllä ihan oikea termi... Mun mies ainakin oppi tämän onneksi yllättävän nopeasti, ihan vain seurailemalla mun reaktioitani ja huohotusta :D. Nykyisin hoidetaan hommat yleensä niin, että ensin esileikkiä vähän vaihtelevan pituisesti (sormet pelissä/suuseksiä) ja sitten lähetyssaarnaajaa niin kauan, että minä saan ja yleensä lopuksi takaapäin tai minä päällä, koska mies tulee helpoiten näistä. Haluaisin oppia saamaan muissakin asennoissa, ratsastamalla ei ole ollut kaukana, mutta toistaiseksi en sillä tavalla ole vielä saanut. Pitää saada lisää jotain klitoriskosketusta siihen, joku vibrakin voisi toimia :p. Ehkä pitää lähteä mieheni kanssa vähän ostosreissulle :).
 
hyvät perät rulettaa
G-piste on siellä jossain muutaman sentin syvyydessä vaginan yläosassa, niin ainakin puhutaan. Naiseni mielestä ainakin. Meillä paras asento vaimon orgasmin kannalta on lähetyssaarnaaja. Muutamassa minuutissa, ehkä jopa alle minuutin, saa tipuseni sellaisia orkkuja, että pelkää oikeasti kuolevansa. Saattavat kestää kymmenenkin minuuttia ja olla tosi rajuja. Vähän pelottavaa mutta palkitsee miehen egoa. Tsemppiä vaan teille kaikille orgasmittomille!
 
Ipperon
Oma eukkoni ei kuulema ole orgasmia koskaan saannut (muiden partnereiden kanssa), mutta kyllä se nimenomaan käy pidemmän päälle miehisen egon päälle. Välillä potee jopa huonoa omatuntoa siinä huohotellessa kun itsellään tulee ja tuntuu että eukko on viellä ihan vaiheissa. Ei niinsanotusti sessio saa ansaitsemaansa lopetusta.

Tästä syystä myös kalvaa mustasukkaisuus kun omassa pienessä mielessäni pyörii ajatus että eukko kattelee muita äijiä isomman/kyvykkäämmän parrun toivossa.
 
kimberlee
Ymmärrän kyllä sen, että naisen orgasmittomuus alkaa ajan kuluessa varmaan syödä pikkuhiljaa miehistä ylpeyttä.. Oli inhottavaa suhteemme alussa, kun mieheni naamasta oikeasti näki pettymyksen, kun hän ei vaan saanut tuotettua mulle orgasmia. Mullakin alkoivat jo paineet ja stressi kasvaa että perkele eikö sitä orkkua vaan kuulu, mutta onneksi sitten pitkällisen harjoittelun jälkeen sieltä se tulla pärähti. Mä luulen, että olisin voinut saada kyllä mieheni kanssa jo aiemminkin, mutta hän, ehkä tietämättäänkin, aiheutti kyllä vähän paineita. Mulle tuli vähän jo semmonen fiilis, että nyt se on pakko vain saada ei tässä auta muu, ja silloinhan menee viimeisetkin toivot sen orgasmin saamisen eteen. Feikkaaminenkin kävi jo mielessä, mutta onneksi en siihen sortunut.

Naiselle ei siis kannata luoda ainakaan mitään paineita, vaikka tottakai on inhottavaa, jos kovan yrittämisen ja työnkään jälkeen ei häntä saa loppuhekumaan. Orgasmi tulee kyllä ajan kanssa jos on tullakseen, mutta yletön stressaaminen sen saamisesta tai saamattomuudesta todennäköisesti vie koko homman vain suohon.
 
utelias100
Eli mä oon pohtinu sitä kun mun tyttö ei ole saanu ikinä orkkua tai ainakaan minä sitä en oo huomannu eikä hänkää mitää erikoista.. vaikka kuinka oon esileikitellyt sen kanssa sormettanut, suuseksiä ja hieroni klitorista. yhdyntää on ollut ehkä about 20-30 min ihan putkeenki sillon kestää ku on ite vähä alkoholisoitunut ja ei välttämättä laukee ite ollenkaa mutta puolentoista tunnin sessarit rupee jo vähä väsyttää ja tuntumaan et kantsiiko enään jatkaa.. sit vaikka kysyn tytöltäni että tuntuuko suuseksi hyvältä se sanoo kyllä ja on muutenki koko ajan ihan fiiliksis mut orkkuu ei vaa tuu :s aina kun rupee yhdyntään esim takaa päin tai edestä. Tyttö ottaa vähä mun pakaroista kii(tai pistää jalat mun ympärille) ja haluaa koko ajan nopeempaa ja nopeempaa tos on vaa se ongelma et jos on selvin päin eikestä ku korkeintaan 5min et lentää..:D joskus takaa päi ku on nii tyttö rupee vikisee tai sillee ahahaah... mutta ei sille vaa tule.. sit ku oon kysyny et masturboiko se nii ei oo kuulema ikinä ees kokeillu eikä sitä edes huvita. voiks toi liittyy siihen ja sit ettei seole ikinä saanut missään laisessa yhdynnässä.. ite vaa saattaa pettyä pikkusen mutta kyllä tyttöystävä sanoo et se siitä nauttii tosi paljo vaik ei saakkaa eikä tiä onko saanu ko ei tiä miltä se tuntus.. hellää ja rajuu molempii koitettu
 
mirkkuliini 37 v
Alkuperäinen kirjoittaja samma här:
Mulla kanssa ainoa keino päästä orgasmiin on itsensä sormittelu. Eli ei se orkku kaikille naisille tule kuin automaatista...
Mulla oli sama aikaisemmin, mutta kun ikää on tullut lisää olen oppinut treenaamaan lantionpohjalihaksia niin hyvin että saan orkun lähes aina yhdynnässä. Tietysti pitää olla riittävän kiihottunut että laukean.

Muuten, miehille tiedoksi, seksi on AINA ihanaa ja hyvää vaikka ei tulisikaan orgasmia. Näin ainakin minulla on. Haluaisin joka päivä vaikka en aina laukeakaan. Miesystävä ei jaksa niin usein.
 
kimberlee
Alkuperäinen kirjoittaja utelias100:
Eli mä oon pohtinu sitä kun mun tyttö ei ole saanu ikinä orkkua tai ainakaan minä sitä en oo huomannu eikä hänkää mitää erikoista.. vaikka kuinka oon esileikitellyt sen kanssa sormettanut, suuseksiä ja hieroni klitorista. yhdyntää on ollut ehkä about 20-30 min ihan putkeenki sillon kestää ku on ite vähä alkoholisoitunut ja ei välttämättä laukee ite ollenkaa mutta puolentoista tunnin sessarit rupee jo vähä väsyttää ja tuntumaan et kantsiiko enään jatkaa.. sit vaikka kysyn tytöltäni että tuntuuko suuseksi hyvältä se sanoo kyllä ja on muutenki koko ajan ihan fiiliksis mut orkkuu ei vaa tuu :s aina kun rupee yhdyntään esim takaa päin tai edestä. Tyttö ottaa vähä mun pakaroista kii(tai pistää jalat mun ympärille) ja haluaa koko ajan nopeempaa ja nopeempaa tos on vaa se ongelma et jos on selvin päin eikestä ku korkeintaan 5min et lentää..:D joskus takaa päi ku on nii tyttö rupee vikisee tai sillee ahahaah... mutta ei sille vaa tule.. sit ku oon kysyny et masturboiko se nii ei oo kuulema ikinä ees kokeillu eikä sitä edes huvita. voiks toi liittyy siihen ja sit ettei seole ikinä saanut missään laisessa yhdynnässä.. ite vaa saattaa pettyä pikkusen mutta kyllä tyttöystävä sanoo et se siitä nauttii tosi paljo vaik ei saakkaa eikä tiä onko saanu ko ei tiä miltä se tuntus.. hellää ja rajuu molempii koitettu
Siis tuo, että masturboiko vai ei, vaikuttaa todellakin! Mistä sitä muuten oppii paikkojansa ja tuntemuksiaan tuntemaan, ellei ole tutustunut kroppaansa.. Miehen kanssa on tosi vaikea nauttia seksistä, jos ei itse ole ensin sinut kroppansa kanssa ja tiedä, mikä tuntuu hyvältä. Ehkä tyttösi jotenkin on epävarma kropastaan? Mun mielestä orgasmin yhtenä edellytyksenä on juuri se, että pystyy rentoutumaan ja heittäytymään "kiimaan" eikä mieti ja stressaa turhia. Jos kroppansa kanssa ei ole täysin sinut, on tosi vaikea rentoutua täydellisesti seksin aikana. Eli yritäs ohjailla naisesi löytöretkelle oman vartalonsa saloihin.. voitte myös yhdessä leikitellä ja pitää "opetustuokioita", ne on ihania :D. Ja ostakaa vaikka joku seksilelu, joka tärisee (eli kunnon vibralla varustettu dildo), sen kanssa on helppo harjoitella orgasmin saantia, sillä se stimuloi superhyvin klitorista.
 
helppivä
jos nainen ei meinaa saada orkkua yhdynnän ja sormeilun yhteis työllä. eli siis mies rakastelee ja nainen hieoo samalla. niin nopea tapa on että siirrätte peniksen b reikään vaikka ihan vain huulille sillä kaikki ei tykkää b rapun seksistä. mutta se auttaa kummasti ja nainen alka tulla lähes saman tien
 
Skottiruutu
Ihan äskettäin julkaistiin joku skotlantilainen tutkimus peniksen koon merkityksestä.
Oliko peräti tuhat kaiken kokenutta naista, jotka vertailivat orgasmin saamiskykyään.
Tutkimus osoitti kiistatta sen, mikä on ollut kaikkien tiedossa, mutta mikä on tabu aihe.
Peniksen koolla on suuri merkitys orgasmin saamiseen. Valtaosa naisista kertoi ison peniksen helpottavan orgasmin saamista.
Miksi tätä järkeenkäypää ja aivan luonnollista tietoa ei voida hyväksyä, ilman kaiken maailman kiertelyä ja kaartelua ?

Suuseksi ja leikkikalut on oma maailmansa, mutta yhdyntä orgasmi on se paras orgasmi ja sen saamisessa suurikokoinen ( varsinkin paksu ) penis on parhaimmillaan. Toki jo sellaisen näkeminen kiihottaa huomattavasti enemmän kuin keskikokoisen ja varsinkin ihan pienen peniksen näkeminen. Käteen otettaessa tunne kiihottumisesta vaan kasvaa. Ainoa vaikea puoli on suulla hyväileminen, varsinkin paksun peniksen kyseenollen. Pientä ja erityisesti ohutta puikkoa on helppo imeä, mutta tottapuhuen se ei juurikaan kiihota.
Suurin ero tulee itse yhdynnässä, kun todella tuntee sisällä painetta. Iso penis stimuloi koko aluetta, kun pieni ohut tuntuu vaan sillä kohdalla, mihin paine kohdistetaan.

Ymmärsin itse tutkimuksen keskityneen peniksen koon merkityksen selvittämiseen, eikä siihen mitä rakkaus ja tunne saavat aikaan.
 
exhuora
Alkuperäinen kirjoittaja sixty nine:
Joku viisaampi on kertonut, että naisen nolous sukuelimistään voi johtua siitä, että pikkupojalla on aina pippeli näkyvillä, kun taas tyttö ei voi omaa pimpsaansa nähdä kuin vain käsipeilin avulla. Jos poika on katsellut 15-20 vuotta omaa vehjettään ja pitää sitä joka ikinen päivä kädessään pissalla käydessä, niin 15-20 vuotias tyttö saattaa olla katsonut omaa alapäätään vain kerran pari. Tytölle voi olla ehkä jonkinlainen järkytys nähdä, että millainen se jalkoväli on ja se ei ehkä ole sellainen, kuin se hänen mielestään pitäisi olla. Tytöillehän on tyypillistä se, että itsetunto on huono ja kokee itsensä rumaksi, joten oman jalkovälin levittely tuntuu oudolta.
Ja miksi sanotaankaan naista,joka sen levittää!
Varmasti luonnollinen uteliaisuus sen verran vaivannut, että suurin osa tytöistä on peilaillut pimppansa.

 
ei mene keskiarvoon
Pakko taas oikaista näin naisena laskin tänään paljonko tarvittiin sormea sisään että sai orkun se oli vain 2.5 cm koukistettuna samalla hyväily paine päältä toisella kädellä . Kyllä näillä mitoilla pitäisi joka pojan saada orkku irrotettua. kyse onkin siinä että naine ei ole rentoutunut eikä uskalla vain nauttia. laita silmät kii ujo nainen niin jokainen kosketus tehostuu..oli sitten oma tai toisen.
 

Yhteistyössä