miten suihinotto sujumaan?

  • Viestiketjun aloittaja cum shot
  • Ensimmäinen viesti
cum shot
Moi!
Kertokaa rakkaat naiset miten saisin suihinoton yleistymään kotona. Edellisestä kerrasta on jo yli vuosi kun meillä loppuun asti on asiassa menty...
Olen siis mies ja tykkään kyllä pimpsan nuolemisesta mutta olen "joutunut" vähentämään kyseistä asiaa koska vastakaikua itselleni ei tule =(
Ns. "touhutippa" tulee todella helposti ja se tuntuu naistani häiritsevän kerta toisensa jälkeen. Ja se alkaa itseänikin vaivaamaan. Pidin sitä tähän asti (35 vuotta) ihan normaalina miehisenä asiana, mutta nyt on pannut miettimään tuleeko tätä "tippaa" muissa parisuhteissa oleenkaan miehiltä? Ja miten naiset suhtaudutte siihen??

Edellisissä suhteissa naisille kyllä näytti maistuvan mutta tässä kaikkein vakavimmassa suhteessa kaikista se ilottelu on hiipunut vuosi vuodelta. Alussa sentään oli yritystä noin kerran kuukaudessa mutta nyt jo tosiaan ainakin vuoden paussi...

Panemisesta täällä kyllä tykätään, ja siitä hommat ei kiinni jääkkään. Tämä lisämauste vaan on harvinaista herkkua, ja itse tykkään kuitenkin olla välillä se imettävä osapuoli.
Sperma ei maistu ollenkaan edes kasvoilla tai rintojen päällä mikä sekin olisi kiva lisämauste omasta mielestäni.

Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista
 
aischa
Oletko keskustellut asiasta vakavasti kumppanisi kanssa? Siis siitä miten ja miksi suuseksi olisi sinulle tärkeää ja miksi hänelle ei? Myös siitä, voisiko varsinaista suuseksiä "korvata" mitenkään esim. spermat rinnoille tms. jos kyse on vaikkapa "makuasioista".

Totta kai touhutippoja tulee suuseksin aikana. Eivät ne haittaa mitään, jos ei maistu ihan poikkeuksellisen pahalta (omalle kohdalle ei ole vielä sattunut miestä jonka sperma olisi maistunut pahalle, lucky me). Kyse on kuitenkin todennäköisesti siitä, että kumppanisi ei pidä suuseksin antamisesta. Se on kuitenkin pitkälle totuttelukysymys eli siihenkin voi oppia, JOS haluaa tuottaa nautintoa toiselle ja muutenkin pitää virikkeellistä seksielämää yllä.

Ehdottaisin suoraa puhetta kumppanin kanssa. En usko, että asia muuten muuttuu.
 
cum shot
Oletko keskustellut asiasta vakavasti kumppanisi kanssa? Siis siitä miten ja miksi suuseksi olisi sinulle tärkeää ja miksi hänelle ei? Myös siitä, voisiko varsinaista suuseksiä "korvata" mitenkään esim. spermat rinnoille tms. jos kyse on vaikkapa "makuasioista".

Totta kai touhutippoja tulee suuseksin aikana. Eivät ne haittaa mitään, jos ei maistu ihan poikkeuksellisen pahalta (omalle kohdalle ei ole vielä sattunut miestä jonka sperma olisi maistunut pahalle, lucky me). Kyse on kuitenkin todennäköisesti siitä, että kumppanisi ei pidä suuseksin antamisesta. Se on kuitenkin pitkälle totuttelukysymys eli siihenkin voi oppia, JOS haluaa tuottaa nautintoa toiselle ja muutenkin pitää virikkeellistä seksielämää yllä.

Ehdottaisin suoraa puhetta kumppanin kanssa. En usko, että asia muuten muuttuu.
Kyllä puolisoni vakuuttaa tietyn väliajoin että tykkää suihinotosta, ja saattaa siitä "innostuneena" parit imutkin ottaa. Mutta melkein heti alkumatkasta tulee touhutippaa niin suulla hyväilyt loppuu siihen paikkaan =(

Edelliset nais ystäväni ovat pääasiassa tykänneet suihinotosta. Olen kuullut senkin ettei spermani pahalle maistu (mikäli hyvänmakuista spermaa koskaan on keksittykään), on kuulemma melko mieto maku ja makeahko. -minä en noista sitten enempää tiedäkkään.

Harmittaa vaan kun suhde on muuten hyvällä pohjalla mutta minulle todella tärkeä osa-alue seksistä puuttuu kokonaan...

Kaksi kertaa tyttöystäväni on ottanut ns. mällit suuhun, ja molemmilla kerralla olen luullut että oksennus tulee ihan kohta.
Suoraa puhettakin olen koittanut, vastaus on vaan ettei suihinotossa ole mitään vikaa hänen mielestään ja tykkää siitä. On pari kertaa luvannut jopa tiivistää tahtiakin asian suhteen!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä