Miten viestittää miehelle mitä ja miten haluaisin itseäni kosketeltavan ja mistä en t

  • Viestiketjun aloittaja Kipsakka
  • Ensimmäinen viesti
Kipsakka
Miten viestittää miehelle mitä ja miten haluaisin itseäni kosketeltavan ja mistä en tykkää

Otsikossa tulikin tuo kysymykseni tiivistettynä. Miesystäväni ei osaa lukea minun sanattomia viestejäni, merkkejäni (huokailujani, jännittyneisyyttäni, rentoutumistani jne.) enkä enää tiedä miten ilmaisisin itseni selvemmin. En kuitenkaan haluaisi antaa ”ohjeita” sanallisesti, varsinkaan kun en niitä itsekään etukäteen tiedä.

Mies on ihana, mutta alan olla seksuaalisesti todella pettynyt ja turhautunut, koska vaikka seksiä on, minun nautintoni jää joka kerta vajaaksi : (. Olen niin turhautunut, että minun tekisi mieleni itkeä. Tiedän, että hän ei tarkoita pahaa, ja varmaankin haluaisi antaa minulle haluamani, mutta hän ei tiedä miten. Hän ei osaa! Tai ei välitä riittävästi ottaakseen selvää. Tai miten minä voisin tämän monimutkaisen ja monitahoisen asian hänelle ilmaista ilman että loukkaan tai ”annan ohjeita”.

Taustatiedoksi: mies on 36 ja minä 41, emme siis teinejä enää. Kummallakin elämää takana, toisistamme kokemusta vasta alle vuoden verran. Suht tuore suhde siis. Seuraavassa esimerkkinä muutaman viikon tapahtumat, jos joku (etenkin miehet) jaksaisi lukea ja kommentoida.
Luulenpa, että alkuhuumassa en tarvinnut esileikkiä ja huomiointia sen kummemmin, koska huumassa oli joka kerta. Nyt on alkanut tuntua, että se huuma ei enää kanna, vaikka rakastuneita olemmekin.

Pari viikkoa sitten hän seksikerran jälkeen hän sanoi huomanneensa, että minä en ole saanut orgasmia pitkään aikaan. Koska aihe on vähän arkaluonteinen (miten kertoa mitä haluan ja mitä en), saatoin vain todeta ”niin…joo, totta…”. Asia jäi sillä kertaa siihen ja hän vaihtoi puheenaihetta. Minäkään en puhunut asiasta, vaikka se on vaivannut minua jo pitkän aikaa ja on aiheuttanut kasvavaa turhautumistani kuin varkain.

Viikko sitten oli upea aurinkoinen ilma ja olimme miesystäväni kanssa mökillä, jossa saattoi olla ulkonakin ilman rihman kiertämää. Makasin nurmikolla ja aurinko hyväili vartaloani. Olin jo monta päivää ollut kuumana ja odotukseni olivat korkealla: jospa tässä nurmikolla saisin nauttia hänen hyväilyistään ja päästä kiihotuksen kliimaksiin. Jospa hän vihdoin haluaisi nauttia minun nautinnostani, jospa hän täällä tänään täydellisessä paikassa haluaisi nähdä kuinka hän saa minut nauttimaan.

No, minä makasin mahallani ja hän tuli viereeni selälleen. Silmät kiinni hän siveli yhdellä kädellä hetken selkääni, sitten se käsi vaelsi pepulleni ja hetken päästä hyppäsi selkääni. Minä en ollut päässyt vielä edes koko ajatukseen mukaan, kun hän oli jo selässäni huohottaen kiihkeänä. Olin niin yllättynyt ja TODELLA PETTYNYT, että kieräytin hänet pois selästäni ja aloin hokea ”Anteeksi, anteeksi, anteeksi…, mutta tämä on liian nopeaa minulle.. anteeksi anteeksi.” Hän sanoi anteeksi ja jatkoi: ”Joo, ymmärrän, että etenin liian nopeasti.” Tunnelma lässähti ja hän pyörähti vierelleni. Suljetuin silmin ja kuin lohduttaakseen minua, hän paijasi selkääni hetken. Otin pyyhkeen peitokseni, käänsin pääni poispäin ja kyyneleet valuivat, niin pettynyt olin.

En näyttänyt kyyneleitäni hänelle, jotta en olisi pahoittanut hänen mieltään. (Jotta hän ei olisi pahoittanut mieltään siitä, että oli pahoittanut minun mieleni – jälleen kerran)
En siis osannut sanoa mitään, mutta pettymykseni ja pitkään jatkunut turhautumiseni alkoi pikkuhiljaa muuttua pahantuulisuudeksi, mutta naamioin suuttumukseni stressiksi viimeisestä lomapäivästä ja seuraavana päivänä alkavasta työstä. En halunnut pahoittaa hänen mieltään kertomalla, että hän ei osaa tehdä juuri mitään oikein, että melkein kaikki mitä hän tekee, ei tunnu yhtään mukavalta, päinvastoin, tai jos tuntuu mukavalta, sitä on liian vähän. Niinpä nielin pettymykseni ja turhautumiseni kasvoi entisestään.

Kotimatkalla autossa hän otti asian puheeksi ja alkoi syytellä itseään minun viimeisen lomaviikonloppuni pilaamisesta ja liian nopeasta toiminnasta ja siitä, kuinka hänen ei olisi pitänyt hypätä heti selkääni. En osannut siihenkään sanoa muuta kuin myönnellä ”Niin no…, joo… ”. Vaikka olin sisältä suorastaan vihainen, äänensävyni oli ihan neutraali (en halunnut kritisoida häntä ja hänen seksitaitojaan). Mutta mielessäni ajattelin ja toivoin, että kyllä hän varmaan viimeistään nyt tajuaa, koska huomasi itse ja itse sanoi ääneen nuo asiat.

Olen ikään kuin jatkuvassa aliravitsemustilassa, joka pahenee mitä pitemmälle aliravitsemustila jatkuu. Vaikka olen ollut nälkäisenä ja kroppani on huutanut kiihottumista jo pitkään, tuon viikonlopun jälkeen minun ei ole tehnyt mieli seksiä hänen kanssaan. Ei edes sitä tavallista, jossa pääsen joskus vähän vauhtiin, mutta joka loppuu ennen aikojaan jättäen minut joka kerran nälkäiseksi. Hänkään ei ole sen jälkeen tehnyt aloitetta (oli hämmentynyt tapahtumasta, tuli epävarmaksi itsestään tai jotain?), joten seksiä ei ollut viikkoon mökkireissun jälkeen.

Tänään päivällä meillä oli seksiä. Minä kostun todella herkästi, vaikka mieleni ei olisi vielä mukana. Kostumiseni on vain fyysinen ja paikallinen reaktio, eikä sillä ole noin aikaisessa vaiheessa mitään tekemistä todellisen kiihottumiseni kanssa. Vaikka pimppini olikin jo märkä, en ollut vielä kiihottunut huolimatta siitä, että mies ohjasi minut (koko ajan suudellen) makuuhuoneeseen, suuteli ja nipisteli nännejäni paidan läpi ja kävi sulkemassa tv:n. Sillä välin minä riisuin paitani (koska en tykkää että mua pussataan vaatteen läpi) ja mies sitten riisui kaikki omat vaatteensa ja jatkoi nännieni venyttelyä, puremista ja näykkimistä (joka ei tuntunut kivalta). Sitten se riisui mun loput vaatteet, koitti päästä pussaamaan jalkoväliä ja kun en halunnut, ohjasin sen sieltä pois. Sit hän tuli sisään ja laukesi 10-15 työnnön jälkeen. Arvata saattaa, että olin jälleen pettynyt, mua suorastaan vitutti. En ollut päästänyt koko session aikana äännähdystäkään, en huokaillut tms. Siltikään mies ei hoksannut lämmitellä minua.

Tai joo, yrittihän se aluksi vähän nipistellä nännejä.. Minusta nännien nipistely heti alkuunsa ei tunnu kivalta, koska nännitkin pitää ensin lämmitellä sivelemällä kaulaa, rintoja, kylkiä jne. Samaten haluaisin olla valmiiksi kiihottuneessa tilassa ennen suuseksin aloitusta, koska mun mielestä se ei ole esileikkiä vaan seksiä siinä missä yhdyntäkin.



Myöhemmin tänään makasin mahallani lattialla ja leikin koiran kanssa. Mies kokkasi keittiössä. Lähetin hänelle lentosuukon ja mitä hän tekee: tulee luokseni, nostaa hamettani ja hyökkää äänekkäästi muristen pussaamaan ja puremaan pakaroitani! Hän ei ollut liikkeellä seksuaalisessa mielessä, vaan enemminkin leikkimielessä kokkauksensa lomassa. Tapahtuma ei välttämättä kuulosta yhtään pahalta, mutta minä en tykännyt siitä YHTÄÄN. Hulluinta tässä on se, että HÄN TIETÄÄ, ETTÄ EN TYKKÄÄ kun käy suoraan takapuoleen kiinni! Minulle tuli primitiivireaktio ja olin vähällä lyödä häntä, kun yritin puolustautua hyökkääjältä. Koiraakaan ei koskaan pidä lähestyä yllättäen takaapäin, eikä koskea hännästä. Silloin koira kääntyy ja puree. No, minä en onneksi ehtinyt lyödä, mutta huusin ”Lopeta, tuo ei tunnu yhtään kivalta! Lopeta!” Hän nousi pois ja jatkoi kokkaustaan, ja minä olin tosi hämmentynyt ja pettynyt. Miksi hän tekee noin, jos kerran tietää, etten tykkää hyökkäyksestä suoraan takapuoleen.

Hän huomasi hämmennykseni tavallista hiljaisemmasta olemuksestani (ajatukseni pyörivät näissä seksiasioissa ja ihmettelyssäni miksi hän ei ymmärrä. Ja siinä, miten voisin kertoa mitä haluan ja mitä en halua kauniisti, mutta niin selvästi, että hän ymmärtäisi). Hän totesi, että: Tiedän, että et tykännyt/tykkää kun käyn takapuoleesi kiinni”. No, mitä minä siihen enää voin lisätä, joten sain vain suustani ”Nii-in!” Mun olisi kyllä tehnyt mieli kysyä että miksi sitten teet niin jos kerran tiedät etten tykkää siitä?!

Selvennyksesi haluan sanoa, että minä olen antanut hänelle monta kertaa nautintoa; esim. tv:tä katsellessamme olen sivellyt ja hieroskellut hänetä, tyydyttänyt häntä käsin ja antanut suuseksiä tulemiseen asti. Monta kertaa tyydytys on ollut vain hänelle. En ole tehnyt sitä vastentahtoisesti, vaan koska minä kiihotun ja nautin siitä itsekin, että saan hänet nauttimaan ja nautin aikaansaannoksestani. Niinä kertoina en jää kaipaamaan omaa nautintoani ja orgasmia, koska ne kerrat ovat vain hänelle.

Nyt tilanne on se, että melkein mitä tahansa hän tekee, se ei tunnu hyvältä, sillä nautinnon nälkäni on kasvanut niin suureksi, etten enää saa pelkästä panostakaan mitään.
Miten voin kertoa miehelleni mitä toivoisin hänen tekevän ja mitä ei. Miten kertoisin miehelleni, että haluan sinun nauttivan MINUN tyydyttämisestäni. Mutta eihän toista voi vaatia nauttimaan jostain. Kyllä sen nautinnon on mun mielestä tultava ihmisestä ihan itsestään.
 
Niin
Mielestäni niistä tavoista joita haluatte voisi hyvinkin kertoa miehelle.
Helpommin ainakin menisi perille, kun arvailujen kautta.

Kyllähän tuo on tyypillistä miehille, että kokeilevat sitä alapään tilaa.
Onko se vastaanottavainen vai ei.
Jos mielestänne ei vielä ole sen aika, niin ottakaa miehen kädestä kiinni ja viekää se sinne mistä hyväilyjä haluatte.
Puhumalla asian voi myös hyvin kertoa.
Minä ainakin kaipaisin puhumista.
Siis kertomista mitä haluatte.
No jos kuitenkin päätätte siirtää miehenne käden sinne kaulaanne, niin seuraava ongelma tulee miehelle mitenpitkään sitä kaulaa pitäisi helliä.
Mutta jos tuo siirtotekniikka tuntuisi sopivalta, niin sen pitäisi jatkua ihan sinne yhdyntäänasti.
Jos suukkoja haluatte, niin silloin voitte sen rinnannipukan viedä miehen suuhun.

Jotenkin se pitää miehelle ilmaista miten ja mitä haluatte.
Ettei käy kuten meillä, kun etenemistahtia hidastelin, sain vastauksen eihän tästä mitään tule kun niin hidas olet.

Tärkeää on myös muistaa, vaikka mies sitä alapäätä yrittäisikin koskea, niin se ei tarkoita sitä, että sinne pitäisi päästä silläsiunaamalla hetkellä.
 
Ohjeet.
Naiset, menkää tatuoijalle ja tatuoikaa käyttöohjeet iholle numeroituna hiplausjärjestyksessä. Tissiin tatuoitu, miten toimia, pimpin kupeeseen , peffaan, niin mies osaa sitten hyväillä naista oikein ja strategisista paikoista. Hyväilyn kesto myös tatuoitava näkyviin. Esimerkiksi rintojen hyväily 15min 25 sekuntia. Suutelua , jotain puolesta tunnista loputtomiin.
Uskon, että näillä keinoin mies saa loihdittua naiselle orgasmeja, useampia, samalla istumalla.
 
Xy1
Ap:n ongelma on oma ahdasmielisyys. Mitään ei saa tehdä ja kuitenkin pitäisi ymmärtää sanatonta viestintää. Nännejä ei saa imeä, eikä pilluun koskea, saati nuolla. Kuitenkaan ei edes itse tiedetä mikä voisi sytyttää. Mahdoton tilanne miehelle. Kannattaisi varmaan puhua enemmän ja jos ei ole vielä valmis, niin kyllä senkin voi kertoa miehelle, että jatketaan vielä esileikkejä. Mikä ihme siinäkin on ettei saa muka alkaa nuolemaan pillua ennenkuin on tarpeeksi kiihoittunut. Juuri sillähän naisen vastaa saa tarpeeksi kiihoittuneeseen tilaan. Millä hitolla muuten. Supattelemalla korvaanko??
 
Vastaus
Seksi on erittäin tärkeä asia ja täytyy saada toimimaan. Miksi ihmeessä et voi puhua miehelle
avoimesti samaan tapaan kuin kirjoitat tänne?
Jos mies loukkaantuu tällaisesta avoimesta puheesta tai muuten vaan ei kuuntele tai
reagoi, niin sitten sun täytyy korostaa selvästi miten tärkeästä asiasta on kyse. Jos tämäkään
ei mene jakeluun, niin sitten täytyy varmaan alkaa miettiä suhteen lopettamista.
 
Romycat
Ap, PUHU, PUHU ja PUHU. Siis silloinkin kun tarkoituksena ei ole harrastaa seksiä. Luultavasti olet hyvin tietoinen mistä yleensä pidät ja se että kerrot siitä miehelle jo ennen petipuuhia luultavasti auttaa molempia virittäytymään tilanteeseen kun mies tietää jo alun alkaenkin mikä olisi sopivaa lämmittelyä ja miten edetä siitä.

Joskus se suoraan sanominen avaa monta lukkoa ja pääset asian yli. Eihän miesystäväsi mikään ajatustenlukija ole ja välttämättä pysty seksin tiimellyksessä kiinnittämään huomiota kaikkiin pieniinkin eleisiisi. Hän on kuitenkin huomannut ettet nauti kuten ennen ja kantaa asiasta syyllisyyttä. Kuinka hän voisi tietää tekevänsä tiettyjä asioita väärin jos et kerro sitä :)

Toivottavasti asia lähtee parempaan suuntaan!
 
Kipsakka
Toisessa ketjussa sivuttiin tätä aihetta, mutta avasin tälle mielestäni tärkeälle topikille sitten tämän uuden ketjun.

Kopioin oman tekstini toisesta ketjusta tähän ketjuun. Toisessa ketjussa nimimerkki Xy1 ei tuntunut ajattelevan tilanteesta samalla tavalla kuin nyt, että nainen (tässä tapauksessa minä) on ahdasmielinen.

Nimimerkki UteliasN^ kirjoitti:
"miehen tehtävä on tuottaa naiselle orgasmi,"
Xy1 vastasi:
"Näin miehenä täytyy todeta, että niin on. Olisi meinaan meidänkin parisuhteessa jäänyt toteutumatta, jos en olisi opetellut jatkuvasti uusia kujeita. Kookas kalu kun ei auta pidemmän päälle yhtään."

Siihen minä (Kipsakka) vastasin tällä kirjoituksella:

"Xy1 on viisas mies, joka ilmiselvästi välittää naisestaan, koska oli ja on valmis opettelemaan. Naisena uskon hänen opetelleen ESILEIKKIÄ, jota ilman ainakaan minulta ei orkku onnistu. Minun on myös melko vaikea saada orgasmia, ja pelkässä yhdynnässä se ei onnistu - muutamaa harvaa poikkeusta lukuunpttamatta. Mutta silloinkin ESILEIKILLÄ on ollut iso osuutensa asiaan. Riittävän pitkällä ja hyvällä ESILEIKILLÄ kiihottumistaso helpottaa orgasmin saantia.

Saadakseni orgasmin minun täytyy olla tosi kiihottunut, ja kiihoittuakseni minun täytyy saada riittävän pitkään ja paljon oikeanlaista esileikkiä. Esileikkiin puolestani tarvitsen miestä, joka haluaa kiihottaa minut, ja joka nauttii minun nautinnostani!!! Ja vasta kun MINÄ olen saanut, on hänen vuoronsa!

Valitettavasti tuo ylläkerrottu on hirveän harvinaista. Minun miesystäväni kyllä haluaisi minun nauttivan, mutta ei ole valmis tekemän asian eteen mitään (nännien pureminen ei riitä). Olen hänelle vihjaillut, mutta ihan suoraan en haluaisi hänelle sanoa, sillä joutuisin kertomaan hänelle juurta jaksain joka kerta erilaiset "ohjeet", joista en aina itsekään ole perillä; mies etsiköön sen minusta:
toivoisin häneltä herkkyyttä lukea huokailujani, ruumiinkieltäni, jännitänkö jotain lihaksia (jos esim. kutittaa tai ei tunnu niin mukavalta) jne. Olen kyllä huokaillut, että "Ai, kun tuo tuntuu ihanalta" tms. tai olen ohjannut hänen kättään johonkin. Mutta miten kertoa yhä uudestaan ja uudestaan, että hiukan kevyemmin, vielä kevyemmin, nyt hiukan lujemmin, mutta ei vielä sieltä, kiusaa minua, kuisoittele, saa minut haluamaan lisää ja siltikin vielä kiusoittele. Jotkut miehet osaavat tämän. Eräs exäni osasi tämän huikean hienosti ja kun raukeana mietiskelin ääneen, mistä hän on mahtanut tuon kaiken oppia, hän sanoi: " En tiedä, mä meen intuitiolla."

Toki nautin seksistä ihan sellaisenaankin ilman orgasmiakin, ja toisinaan pikainen pikapanokin on ihan ok ja kivaa, mutta pakko myöntää, että olen seksuaalisesti turhautunut, koska jään niin usein ilman. Meillä on melko tuore suhde, enkä haluaisi antaa käyttöohjeita, jotta hänelle ei tulisi sellainen olo, ettei hän osaa mitään..


Tähän Xy1 lainasi pätkää viestistäni ja kirjoitti vallan toisenlaisen mielipiteen kuin mitä nyt:

Kipsakka:
"Jotkut miehet osaavat tämän. Eräs exäni osasi tämän huikean hienosti ja kun raukeana mietiskelin ääneen, mistä hän on mahtanut tuon kaiken oppia, hän sanoi: " En tiedä, mä meen intuitiolla."

Xy1 kirjoitti:
"Se on just näin. Ei ole mitään muuta keinoa, kuin yrittää lukea naistaan ja tehdä intuitiolla. Se lähte ihan fiiliksistä ja aavistuksesta mitä milloinkin pitää tehdä, jotta naisen saa kiimaan. Kerrat eivät ole veljeksiä, eivätkä näisen tarpeet. Naiselta noita on ihan turhan kysyä, kun ei osaa sanoa itsekään, mistä milloinkin millä tavalla tehtynä sytyttää. Vaan kun kerran on saanut naisestaan tiikerin vapautettua, sitä ei unohda ikinä. Hiljaisesta hissukasta saattaa puhjeta peto."

En tiedä onko tässä yksi ja sama Xy1, mutta mikäli on, en oikein pysy kärryillä. Tämä asia on minulle tärkeä, enkä tiedä miten ratkaista asia kritisoimatta miestäni. En haluaisi hänen tuntevan itseään huonoksi rakastajaksi. Sillä mikäli nyt kerron hänelle sanallisesti mistä tykkään ja mistä en, hän saa kuulla tehneensä "väärin". Lisäksi sanalliset ohjeet toisivat varmasti paineita seuraavaan rakastelukertaan, niin minulle kjin hänellekin. Vaikea juttu :(
 
Kipsakka
Ap, PUHU, PUHU ja PUHU. Siis silloinkin kun tarkoituksena ei ole harrastaa seksiä. Luultavasti olet hyvin tietoinen mistä yleensä pidät ja se että kerrot siitä miehelle jo ennen petipuuhia luultavasti auttaa molempia virittäytymään tilanteeseen kun mies tietää jo alun alkaenkin mikä olisi sopivaa lämmittelyä ja miten edetä siitä.

Joskus se suoraan sanominen avaa monta lukkoa ja pääset asian yli. Eihän miesystäväsi mikään ajatustenlukija ole ja välttämättä pysty seksin tiimellyksessä kiinnittämään huomiota kaikkiin pieniinkin eleisiisi. Hän on kuitenkin huomannut ettet nauti kuten ennen ja kantaa asiasta syyllisyyttä. Kuinka hän voisi tietää tekevänsä tiettyjä asioita väärin jos et kerro sitä :)

Toivottavasti asia lähtee parempaan suuntaan!
Kiitos Romycat. Asia on niin, että olen kyllä kertonut hänelle useaan kertaan "yleisohjeita" ja myös ihan yksityiskohtaisiakin ohjeita. Tv:stä on viime aikoina tullut seksiä käsitteleviä ohjelmia ja mm. sen yhteydessä/jälkeen olemme puhuneet aiheesta, kun seksi on tullut luontevasti puheenaiheeksi. Olen siis kertonut sanallisestikin toiveitani, mutta en itse seksin aikana, koska silloin se tuntuisi liian kritisoivalta ja ikään kuin opetussessiolta, jolloin ainakin minun mielenkiintoni laskee. :(
 
Viimeksi muokattu:
Niin
Minä ainakin haluaisin kuulla mistä vaimo tykkää, jo siitäkin syystä, kun se tapa voi muuttua päivittäin.
Yritä siinä nyt aavistella mitä milloinkin pitäisi tehdä.
Ja jos väärin aavistat, niin syytetään ainakin takanapäin etten osaa mitään.

Toisaalta se seksuaalisista tarpeista puhuminen on suorastaan hullaannuttava kokemus.

Ja veikkaan kun muutaman tavan rakastella kerrotte miehellenne, niin kyllä hän jatkossa osaa niitä käyttää ilman ohjeita.
Naisilla kun on omat henkilökohtaiset käyttöohjeet.
Kuinka moni tietää, että on naisia joiden hiuksia ei saa hyväillä?
 
Kipsakka
Ap:n ongelma on oma ahdasmielisyys. Mitään ei saa tehdä ja kuitenkin pitäisi ymmärtää sanatonta viestintää. Nännejä ei saa imeä, eikä pilluun koskea, saati nuolla. Kuitenkaan ei edes itse tiedetä mikä voisi sytyttää. Mahdoton tilanne miehelle. Kannattaisi varmaan puhua enemmän ja jos ei ole vielä valmis, niin kyllä senkin voi kertoa miehelle, että jatketaan vielä esileikkejä. Mikä ihme siinäkin on ettei saa muka alkaa nuolemaan pillua ennenkuin on tarpeeksi kiihoittunut. Juuri sillähän naisen vastaa saa tarpeeksi kiihoittuneeseen tilaan. Millä hitolla muuten. Supattelemalla korvaanko??
En tiedä voiko minun kokemaani liian suoraviivaisen toiminnan aiheuttamaa turhautumista verrata miehen turhautumiseen, jos nainen kiertelisi ja kaartelisi kaikkialla muualla kuin miehen jalkovälissä..? Luulisin niin. Kumpikin siis turhautuu, jos tekee toiselle niin kuin haluaisi itselleen tehtävän.

Jos sanoisin miehelleni seksisession aikana, että "jatketaan vielä esileikkejä", luulen hän ei edelleenkään tietäisi mitä tehdä ja suurella todennäköisyydellä miehen mielenkiinto laskisi (niin on käynyt, ainakin penis laskee). Ehkä hän turhautuu, en tiedä? Ehkä hän tulee epävarmaksi omasta osaamisestaan / osaamattomuudestaan, ehkä paineista, josta pyyntöni hänelle aiheuttaa.

Ymmärrän, että tilanne voi olla miehelle vaikea, mutta tiedän, ettei se suinkaan ole mahdoton - minulla on kokemusta, ja ainakin Xy1 tuntuu olevan herkkä aistimaan naisensa toiveet:

Xy1 kirjoitti toisessa ketjussa:
"Ei ole mitään muuta keinoa, kuin yrittää lukea naistaan ja tehdä intuitiolla. Se lähte ihan fiiliksistä ja aavistuksesta mitä milloinkin pitää tehdä, jotta naisen saa kiimaan. Kerrat eivät ole veljeksiä, eivätkä näisen tarpeet. Naiselta noita on ihan turhan kysyä, kun ei osaa sanoa itsekään, mistä milloinkin millä tavalla tehtynä sytyttää. Vaan kun kerran on saanut naisestaan tiikerin vapautettua, sitä ei unohda ikinä. Hiljaisesta hissukasta saattaa puhjeta peto."

Tämä on mielestäni hyvin kirjoitettu ja ongelmani onkin miten saisin mieheni ymmärtämään tämän ja toimimaan näin. :(
 
Viimeksi muokattu:
Niin
Ei tuo peniksen laskeutuminen ole merkki siitä, että leikki on loppu tältäerää.
Ainakin minulla se laskee montakin kertaa esileikin aikana.
Ja nousee myös, eihän siihen tarvitse kuin vähän ajattelua.

Se jäi vielä vähän epäselväksi, näytättekö nautintonne.
Mitä estottomammin näytätte sitä innokkaampi miehestä tulee.
 
Mies ei medio
En halua olla tyly, mutta ihmisen ei tarvitse yrittää jotain telepaattista yhteyttä toiseen ihmiseen. Me voimme puhua. Puhu miehellesi ja lopeta outojen sanattomien viestien lähettely, ei niitä kukaan kykene lukemaan.

Kerro mitä toivot ja kysy häneltä myös mitä hän toivoisi, näin saatte kumpikin antoisamman elämän.
 
Kipsakka
Ei tuo peniksen laskeutuminen ole merkki siitä, että leikki on loppu tältäerää.
Ainakin minulla se laskee montakin kertaa esileikin aikana.
Ja nousee myös, eihän siihen tarvitse kuin vähän ajattelua.

Se jäi vielä vähän epäselväksi, näytättekö nautintonne.
Mitä estottomammin näytätte sitä innokkaampi miehestä tulee.
Ok, hyvä tietää, ettei peniksen pehmeneminen tarkoita innon lopahtamista. Minulle vain tulee silloin sellainen olo, ja tunnen syyllisyyttä että nyt hänellä ei ole enää kivaa, kun joutuu minua lämmittelemään.

Ja juu, olen aina (lukuunottamatta viimeisintä kertaa, eilen) näyttänyt nautintoni, ja etenkin viime aikoina vähän liiotallustikin, jotta mies huomaisi/kuulisi/näkisi mikä tuntuu hyvältä. Ja aina kun huokailen ja kerron miten tuo rintojen, kylkien ja pakaroiden kevyt koskettelu tuntuu ihanalta, hän innostuu kyllä.. leipomaan tissejäni, ja etenee nopeasti kohti pimpsaa. Siinä sitä sitten taas ollaan...
 
Viimeksi muokattu:
Kipsakka
Monet ovat kehoittaneet puhumaan ja kertomaan mitä haluan.

Voisitteko te miehet antaa vinkkejä siitä MITEN ja missä tilanteessa minun kannattaisi kertoa. Miten te toivoisitte naisenne kertovan teille mitä haluavat ja mitä eivät? Ja kun ongelma on, että en välttämättä halua aina joka kerta samoja asioita.. Kerrat ja tuulet ovat erilaisia.
 
Niin
Ok, hyvä tietää, ettei peniksen pehmeneminen tarkoita innon lopahtamista. Minulle vain tulee silloin sellainen olo, ja tunnen syyllisyyttä että nyt hänellä ei ole enää kivaa, kun joutuu minua lämmittelemään.

Ja juu, olen aina (lukuunottamatta viimeisintä kertaa, eilen) näyttänyt nautintoni, ja etenkin viime aikoina vähän liiotallustikin, jotta mies huomaisi/kuulisi/näkisi mikä tuntuu hyvältä. Ja aina kun huokailen ja kerron miten tuo rintojen, kylkien ja pakaroiden kevyt koskettelu tuntuu ihanalta, hän innostuu kyllä.. leipomaan tissejäni, ja etenee nopeasti kohti pimpsaa. Siinä sitä sitten taas ollaan...
Niin ja senkin voin vielä sanoa, että se turpoamisvaihe on minulle se kaikkein paras vaihe.
Siksi useinkin siinä esileikin aikana ajattelen tahallani työasioita, jotta se laite surkastuu.
Senjälkeen vähän pimpsa-ajatukia, jotta se kiva turvotusvaihe koittaa.
Mieshän toimii helposti ajatusleikeillä.
Vaimoni on myös arka puhumaan seksiasioista.
Se nimittäin auttaisi paljon, jos kuulla saisin, voi miten se turpoaa kivasti, tai jotain vastaavaa.

Nuohan kuulostaa ihan hyviltä nautinnonnäyttämis keinoilta.
Mutta sitten törmätään taas siihen liiannopeaan etenemiseen.
Seuraavallakerralla voittekin jotenkin ilmaista miehellenne, että jollakin tavalla ilmaisette senkin vaiheen milloin siihen pimpsaan voi koskea.
Mutta jos ilmaista ette halua, niin sitten teidän on tyydyttävä siihen, että se miehen eteneminen sinne vielä kiellettyyn paikkaan on vaan testi, onkohan se jo valmis ottamaan kosketukset vastaan.
 
Viimeksi muokattu:
Niin
Monet ovat kehoittaneet puhumaan ja kertomaan mitä haluan.

Voisitteko te miehet antaa vinkkejä siitä MITEN ja missä tilanteessa minun kannattaisi kertoa. Miten te toivoisitte naisenne kertovan teille mitä haluavat ja mitä eivät? Ja kun ongelma on, että en välttämättä halua aina joka kerta samoja asioita.. Kerrat ja tuulet ovat erilaisia.
Oikeastaan milloinvaan voi kysyä.
Suukoteltasko vähän.
Minua vähän halituttais, mennäänkö sohvalle.
Siellä voitte jatkaa haluamaanne suuntaan.
Enhän minä tiedä mitä te haluatte.
Ja silloin kun hän oikein tekee, niin kehua kannattaa.
Kyllä senkin voi sanoa, jos mies menee sinne pimpsaan liian nopeasti.
Ei ole sen aika vielä, kun kosketukset kutittavat, mutta jos vielä vähänaikaa hiuksiani silität, niin pääset sinne varmasti.
Samalla voitte myös kysellä mistä mies tykkää.
 
Viimeksi muokattu:
^*^*^*
Tähän ei auta muu kuin puhuminen. Itse ehdottaisin, että joku päivä tekisitte niin, että keskittyisitte vain sinun nautintoosi. Näytät miehelle miten sinua tulee koskettaa ja mistä. Miten haluat, että sinua lämmitellään. Miehet eivät ole ajatustenlukijoita ja monesti nämä naisten lähettämät "sanattomat viestit" eivät vain mene perille. Varmasti miehesi haluaa, että voitte nauttia seksistä ihan yhtä paljon, hän on vain ihan totaalisen hukassa. Kannattaa kertoa miehelle asiat positiivisesti ja rohkaisevast, esim. "tuntuu tosi hyvältä kun kosketat minua näin" jne. Ymmärrät varmaan pointin. Jos tästä kaikesta huolimatta mies ei oikeasti ymmärrä mitä tehdä, niin sitten tuohon tilanteeseen täytyy tyytyä tai lähteä menemään. Uskoisin kuitenkin, että miehesi on vain vähän hukassa ja tarvitsee opastusta. Tsemppiä! :)
 
Niin
Monet ovat kehoittaneet puhumaan ja kertomaan mitä haluan.

Voisitteko te miehet antaa vinkkejä siitä MITEN ja missä tilanteessa minun kannattaisi kertoa. Miten te toivoisitte naisenne kertovan teille mitä haluavat ja mitä eivät? Ja kun ongelma on, että en välttämättä halua aina joka kerta samoja asioita.. Kerrat ja tuulet ovat erilaisia.
Hyvinhän te osaatte puhua, kun luin tuon kosteusketjuun kirjoittamanne kertomuksen.

Tuohon tyyliin voitte puhua miehellekin.
 
Viimeksi muokattu:
Blosa
Ei se mielestäni ole niinkään tärkeää miten puhuu, vaan että puhuu ja tarvittavan suoraan.NEgatiivisella sävyllä tuskin tulee kuulluksi, ehkä sillä rajoituksella.

Muuten kiinnitin huomiota sanoihisi, kostut paljon Ennenkuin henkisesti kiihotut.
Tätä mielestäni, miehenä ajatttelen,että kannatta tätä tuoda esiin. Vaistomaisesti mies ajattelee kiihottumisen olevan jo hyvin päällä kun kostunut.



Monet ovat kehoittaneet puhumaan ja kertomaan mitä haluan.

Voisitteko te miehet antaa vinkkejä siitä MITEN ja missä tilanteessa minun kannattaisi kertoa. Miten te toivoisitte naisenne kertovan teille mitä haluavat ja mitä eivät? Ja kun ongelma on, että en välttämättä halua aina joka kerta samoja asioita.. Kerrat ja tuulet ovat erilaisia.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Ihan sama herra on nämä kaikki kirjoittanut. Tässä topikissa ap kertoi vain itsestään enemmän ja omasta käytöksestään. Nuo ap:n asettamat liikkumavarat ovat miehelle vain aika mahdottomia, jos ei saa tehdä sitä eikä tätä, eikä kumminkaan puhuta mitä haluttaisiin tehtävän. Alkuaikojen pelkkä suukottelu kun ei jatkossa enää sytytä pelkästään kumpaakaan osapuolta. Silloin on alettava hakemaan kiihoittumista syvemmältä ja kongreettisemmilla keinoilla. Miehelle paras naisen lukupaikka on pillun nuoleminen ja sormettaminen. Sinne koskettamalla ja tunnustelemalla selviää naisen tila liki välittömästi. Aika nopeasti aistii miten nainen reagoi kosketuksiin. Jos ollaan kiimaisia, niin jo pelkästään lähelle koskettaessa tuntee ihon värähtelyn. Pienikin hipaisu aiheuttaa lisävärinää. Joskus taas tuntuu ettei nainen herää ollenkaan, vaan lähtökohta on pakkasen puolelle. Sekään ei tarkoita, etteikö himoja saada heräämään. Vaatii vain enemmän työtä, nuolemista ja sormilla hivelöimistä, etc.

Ap voisi ottaa rakastelun aloituksenkin omiin käsiin, jos muuten ei ajoitus osu kohilleen. Ette ala naimaan, ennenkuin pyydät. Tämä varsinkin jos miehesi ei vielä osaa lukea, milloin kannattaa aloittaa. Tähtäinhän pitää tietysti olla siinä, että saat orgasmin, tai tiedät ettei se sinä kertana onnistu, joten naatitaan muuten vaan. Meillä meni suhteen 15 ensimmäistä vuotta niin, että annoin suuseksiä, etc niin kauan, että olin varma vaimoni kiihoittuneen riittävästi. Siten hän sai orgasmin liki aina naidessa. Pikku hiljaa mentiin siihen suuntaan, että varmistettiin orkku jo suuseksillä ja aloitettiin naiminen vasta sen jälkeen. Joskus tuli naidessa toinen. Seuraavan 15 aikana kehitys on mennyt siihen, että enin osa orkusta tulee suuseksillä ja vain 1/3 naidessa. Valinnan siitä kumpi tapa suorittaa vaimoni. Eli jos hän tuntee, että tänään voisi olla mahiksia naimaorkkuun, niin hän keskeyttää nuolupuuhat. Naimaorkku on se, joka hänellekin parhaimman fiiliksen jättää. Kun meillä on ollut selvää, että molemmat nauttivat, niin orkuttomat kerrat ovat olleet aika harvinaisia. Huolimatta siitä, että seksiä on aina nautittu useampi kerta viikossa. Joku voisi luulla, että suorituskeskeistä. Ei ole, vaan nautinnonhakuista. Vai haluaako joku nainen välttämättä harrastaa seksiä ilman orkkua. Miehet ei ainakaan.

Mutta kuten sanottu, ei ole helppoa oppia lukemaan naistaan. Kaikilla miehillä ei ole tarpeeksi luovuutta ja empatiakykyä. Silloin pitää neuvoa ja opastaa. Veikkaa vahvasti, että suurin osa miehistä kuuntelisi mielellään sanoja " haluan, että tekisit näin......" tai "kulta nuole vielä vähän", tai "vielä kovemmin", tai.... onhan noita vienoja pyyntöjä. Jos mies ei osaa, niin kouluttakaa itselle sopiva. Sama se on toisinkin päin.
 
Kipsakka
Kiitos kun olette jaksaneet paneutua ongelmaani ja antaneet hyviä ja asiallisia neuvoja.

Puhuminen on avainsana monessa muussakin asiassa, joten miksei siis tässäkin - totta kyllä.

Minun on kuitenkin vaikea kertoa miehelle kuinka toivoisin itseäni kosketeltavan ja mistä en pidä, koska minulle se merkitsee tässä tapauksessa samaa kuin opettaminen, enkä haluaisi enää joutua opettamaan miehelle kuinka (tämä) nainen toimii. Exäni jouduin jo opettamaan, ihan alkaen siitä kuinka rintaliivit avataan! Kyseessä yli 3-kymppinen, jolle olin ensimmäinen pitempi suhde, en kuitenkaan suinkaan ensimmäinen seksikokemus. Kolmesta vuodesta viimeisen puoli vuotta sain nauttia pitkäjänteisen ja kannustavassa ilmapiirissä tehdyn "työni" tuloksista; hän oppi tekemään minulle orgasmin ja alkoi nauttia tehdessään minulle hyvää, mutta kaksi ja puoli vuotta siihen meni.

Opetusmetodini olivat puhuminen, näyttäminen, kertominen, kehuminen, kannustaminen, o-p-e-t-t-a-m-i-n-e-n, puhuminen, joten juu, tiedän että puhuminen toimii, mutta pelkään, että joudun taas käymään läpi perusjuttuja naisesta; o-p-e-t-t-a-m-a-a-n asian, jonka kaksi muuta exääni ovat osanneet intuitiolla, niin kuin kuin Xy1.

Tiedän, että positiivinen ja kiitoksen kautta oppiminen on tehokasta. Mutta tiedän myös, että virheistä ja vääristä käsityksistä poisoppiminen voi olla todella vaikeaa, eikä virheitä ei voi oppia pois, ellei tiedä tekevänsä väärin. Jonkun on kerrottava ja osoitettava ne virheiksi. Vaatii kuitenkin hienovaraisuutta, taitoa ja äärimmäistä kärsivällisyyttä osoittaa virheet antaen toisen silti säilyttää kasvonsa.

Kyllä tietysti pystyisin varmaan opettamaan tämänkin miehen, mutta olen jo niin turhautunut ja minulla on jo valmiiksi stressiä ja paineita seuraavasta kerrasta, eikä minua huvita ajatus pitkäjänteisestä opetuksesta.

Miten miehelle voi SEKSISESSION AIKANA kertoa kauniisti, että minusta EI tunnu mukavalta...
kun keskityt liian pieneen kohtaan (esim. nänni/t),
kun heti leivot rintojani,
kun paijaat minua, (paijaaminen, jota tässä tarkoitan, tuntuu enemmän siltä kuin lohdutetaan kuin eroottiselta)
kun kosketat liian voimakkaasti
tms. jne.

Nämä samat asiat olen kertonut hänelle toisin sanoin: minusta tuntuisi mukavammalta...
jos koskettaisit ensin vähän laajemmalta alueelta ja sitten vielä laajemmalta ja sitten vasta suppeammalta alueelta,
jos nautiskelisit kauniista rinnoistani
jos haluaist tutkia kaariani ensin pitkään ja kevyesti ja vasta sitten voimakkaammin ja sitten taas kevyemmin ja kiusoittelevasti.

MItä minä teen väärin, kun tuntuu ettei asia mene perille: Yhtenä päivänä taannoin oli ollut (nopeaa)seksiä ja illalla sitten parvekkeella istuessamme hän sanoi huomanneensa, että rintani tuntuivat olleen jotenkin arat ja se askarrutti häntä. (Esileikki oli ollut se, että hän keskittyi vain nänneihini ja olin siirtänyt hänen kätensä ja suunsa pois nänneiltä monta kertaa). Kerroin hänelle, että nännit ovat herkät ja kosketus ei tunnu niin kovin mukavalta jos keskittyy vain niihin, että koko rinta ja kaula ja koko ihoni on erogeenistä aluetta ja että tuntuu superhyvältä kun kosketetat minua kevyesti ja luovasti, kuin olisin sinun istrumenttisi. (Muotoilin lauseen muotoon "- - kun SINÄ kosketat - -" vaikka hän ei ole koskaan koskettanut minua siten, eikä pitänyt minua instrumenttinaan. Tämä oli psykologiaa: halusin opettaa hänelle kiitoksen kautta.)

Tiedän, että hänellä on paineita, hän nimittäin sanoi "minä ymmärrän, mutta en tiedä kannattaako meidän puhua tästä yksityiskohtaisemmin, ettei tule paineita seuraavalla kerralla".

Olen kertonut näitä asioita hänelle monta kertaa ennenkin, eri sanoin, mutta en enää tiedä mitä voin tehdä. Hän sanoo ymmärtävänsä, mutta ei ymmärrä. Tai ei muista. Tai ei osaa. Tai ei malta.


Minulla on seuraavaa kertaa ajatellen jo valmiiksi paineita ja stressiä siitä, 1) että pääsen rentoutuneeseen, vapautuneeseen ja vastaanottavaiseen olotilaan, ja

2) että joudun JOKO sietämään hänen ei-kivalta tuntuvat kosketuksiansa (väärä kohta, liian voimakkaasti, liian nopeasti, liian kiihkeästi (minulle tulee paineita olla yhtä kiihkeänä ja nopea kuin hän), liian mekaanisesti, jne.

TAI

3) osoittamaan hänelle ensin hänen virheensä (ei-kivalta tuntuvat jutut) sitä mukaa kuin ne ilmaantuvat (ja kokemuksesta voin kertoa, että usein).


Yksi ratkaisu tähän tietysti voisi olla se, että minä pyydän häntä opettamaan minut hyväilemään häntä. Mutta kun tätäkin olen jo kokeillut: olen kiihottanut hänet ja hoidellut hänet käsin ja suulla loppuun asti (minulla on ollut vaatteet päällä ja olen osoittanut hänelle, että tämä kerta on vain sinulle).

Hoitelemiseni aikana olen kysellyt häneltä haluaako hän voimakkaampaa/kevyempää kosketusta, mikä tuntuu mukavalta, olen ottanut hänen kätensä käteeni ja pyytänyt ohjausta. On tuntunut nauttivan, ainakin orgasmi on ollut voimakas. Niin, voisin tietysti uudestaan ja uudstaan yrittää lähestyä aihetta (minun nautintoani) tällä tavalla, mutta kun minua ei oikein enää huvita koko seksi, koska olen niin turhautunut. Nykyään seksimme aikana tulen jopa vihaiseksi ja mielessäni aggressiiviseksi. Kiristelen hampaitani ja mietin ja mietin miten tämä asia ratkeaa. Siinä vaiheessa pienikin "virhekosketus" on saanut jo niin suuret mittasuhteet, että lähes kaikki tuntuu ei-mukavalta. Pyydä siinä sitten toista tekemään minulle hyvää ja nauttimaan minun nautinnostani.

Tai ehkä minä vain olen ahdasmielinen :( Olen ihan solmussa ja itkettää.
 
Niin
Nyt selvisi minulle miten kosketusherkkä nainen voi olla.

Kuvauksen perusteella kun tilannetta ajattelen, niin en minäkään osaisi toimia kanssanne oikein.
Teidän kanssa touhutessa vaaditaan mieheltä todella herkkää reagointia.

Kai niitä vääriä kosketuksia tulee aina, ei sille mitään voi.
Tietysti miehen pitäisi osata sen väärän kosketuksen jälkeen tehdä oikeita kosketuksia, ja teidän unohtaa se väärä liike.

Jospa seuraavallakerralla heittäydytte siihen tilanteeseen ajatuksella, katsotaan nyt mitä tulemanpitää.

Ja jos pystytte jo etukäteen valmistautumaan siihen, että haluatte niitä kosketuksia.
Hyväksytte etenkin ne rintoihin koskemiset.
Vähintää vaatteiden päällä ollessa mies haluaa kätensä rintojen päälle asettaa.

Tietysti nipistelyt ja puristelut ovat asioita joita miehen ei pitäisi milloinkaan tehdä.

Silloin kun mies tekee väärin, niin ei välttämättä pidä sanoa teit väärin.
Esimerkki.
Mies koskee rintoihinne, mutta ette pidä siitä, niin sanokaa, haluaisin hiusten silitystä vielä hetkenaikaa.
Eli johdattelette miestä kulkemaan sitä oikeaa reittiä.
Tällöin voitte myös valita erilaisen reitin kullakin kerralla.
 
Kipsakka
Olen ollut monisanainen, mutta yksinkertaisuudessan tiivistettynä:

Saadakseni orgasmin minun täytyy olla tosi kiihottunut, ja kiihoittuakseni minun täytyy saada riittävän pitkään ja paljon oikeanlaista esileikkiä. Esileikkiin puolestani tarvitsen miestä, joka HALUAA KIIHOTTAA MINUT, ja joka NAUTTII TUOTTAESSAAN MINULLE NAUTINTOA, siis NAUTTI MINUN NAUTINNOSTANI!!! Ja vasta kun MINÄ olen saanut, on hänen vuoronsa!

Tällä en tarkoita, että vain minä saan, ja hän jää ilman. Kuten olen jo aiemmin kertonut, nautin myös tuottaessani vain hänelle nautintoa. Nyt vain on niin, että minun nautintoni rajoittuu siihen, että nautin hänen nautinnostaan.

Ehkä minä tosiaan olen outo tai itsekäs tai ahdasmielinen tai liian vaativainen. En vain voi sille mitään, että seksistä jää minulle useimmiten tyhjä olo, koska orgasmi on niin harvinaista.

Yritän selittää asiaa kääntäen. Mitä sanoisi tai tekisi mies, jonka nainen uupumatta hivelisi, sivelisi, kiusoittelisi miestä ja miehestä sellaisista paikoista ja tavalla, joka miehestä ei pitemmän päälle tunnu mukavalta.

Tämä on nyt vain kuviteltu ja keksitty esimerkki, mutta jos mies ei esimerkiksi pidä siitä, että hänen kasvoihinsa/varpaisiinsa/nänneihinsä/polvitaipeisiinsa kosketaan, ainakaan joka kerta liian antaumuksella, mutta nainen keskittyisi enimmäkseen näihin paikkoihin. Tai jos nainen keskittyisi vain penikseen ja koskettelisi kiveksiä/nännejä samalla tavalla kuin kuvittelee miehen tykkäävän (nainen on lukenut, tai edellinen mies on tykännyt).

Mies tietäisi, että nainen tarkoittaa hyvää ja haluaa miehelle tehdä hyvää, mutta eivät miehestä pitemmän päälle tunnu mukavalta ja hän alkaa turhautua. Näin olisi käynyt monta kertaa, itse asiassa melkein aina, ja tähän asti miehestä se olis tuntunut "ihan kivalta", mutta todellinen kokonaisvaltainen laukeaminen olisi jäänyt useimmiten pois. Nyt mies alkaisi olla turhautunut, mutta ei osaa sanoa naiselleen oikeita sanoja mitä toivoisi, koska onhan hän tähänkin kuitenkin asti tykännyt seksistä naisen kanssa.

Monesti on käynyt niin, että kun mies koskettaa minua toosi nautittavasti, juuri sillä tavalla kiusoitellen, minä huokailen ja kerron kuinka iiihanaa tuo on, mies innostuu siitä ja alkaa "leipoa" ja otteet tulevat kiihkeämmiksi. Hänelle minun ooh ja aah ja ihanaa-huokailuni ovat ilmiselvästi merkki antaa tätä enemmän (=kiihkeämmin=lujemmin).

Äh, en osaa selittää. Ehkö mun vaan pitää tyytyä tilanteeseen ja toivoa parasta.

Kiitos kuitenkin kaikille ongelmaani paneutuneille.

Kipsakka
 
JM
En jaksanut kaikkia viestejä lukea, mutta joku tuolla aiemmin ihmetteli, että kun ei saa koskea mutta pitää koskea jne..

Siis on se nyt hemmetti, jos mies on niin puupää, että sille nainen on pelkkä perse, tissit ja vako. Niiden käpälöinti on miehestä varmaan kivaa, mutta minä ainakin naisena nautin paljon enemmän, jos mies hyväilee niskaa, kaulaa, hartioita, selkää, käsivarsia, suutelee, silittää hiuksia, kuiskuttaa korvaan... Se sytyttää, kun tietää, että mies ei hae pelkästään itselleen ihania kokemuksia vaan haluaa oikeasti tuottaa minulle hyvää ja rakastaa minua ihan kokonaan.

Kyllähän minäkin naisena hyväilen miestäni muualta kun kullista. Jo silleenhän saa miehellä seisomaan, kun menee viereen ja alkaa tekemään noita samoja juttuja kun äsken luettelin, mitä tykkäisin miehen tekevän minulle. Samalla lailla nainen kiihottuu niistä lempeistä kosketuksista, miksei niitä voisi tehdä naiselle eikä hyökätä heti niiden osien kimppuun mistä mies tykkää.
 

Yhteistyössä