Miten viestittää miehelle mitä ja miten haluaisin itseäni kosketeltavan ja mistä en t

  • Viestiketjun aloittaja Kipsakka
  • Ensimmäinen viesti
Opeta
Munkin mielestä sen pitäis olla ihan yksinkertainen juttu; not big deal. Ehkä mä olen sen miehen suhteen turhan varovainen.. Pitänee muutta käytöstäni.

Mulla oli duunista poikanen ja halus vain tissejä imeä. Myöhemmin illalla näytin dildoja, ei ollut saanut naista ikinä. vein sänkyyn ja työnsin dildon sen sisään ja opetin mitä pitää tehdä naiselle että nauttii. Kyllä oppi vaikka tais olla pylly hellä sisältä ja ulkoo.
 
Viimeksi muokattu:
Mielenkiintoista
Mulla oli duunista poikanen ja halus vain tissejä imeä. Myöhemmin illalla näytin dildoja, ei ollut saanut naista ikinä. vein sänkyyn ja työnsin dildon sen sisään ja opetin mitä pitää tehdä naiselle että nauttii. Kyllä oppi vaikka tais olla pylly hellä sisältä ja ulkoo.

Täällä on hyviä ketjuja, kun esimerkiksi keittiön jakkaran tapit kiihotukseen. Ja poika koka joutu kahden naisen väliin kun ei suostunut eukolleen toista miestä hoitamaan. En välttämättä dildoa kovin nuoreen työntäisi paitsi jos haluisi. Kyllä oppivat kun opetta nuolemaan OIKEISTA paikoista ja hieroo että jaksaa tyydyttää. Kaikkee kannatta kokeilla jos paikat kestää.
 
Viimeksi muokattu:
Vaihda
En jaksanut kaikkia viestejä lukea, mutta joku tuolla aiemmin ihmetteli, että kun ei saa koskea mutta pitää koskea jne..

Siis on se nyt hemmetti, jos mies on niin puupää, että sille nainen on pelkkä perse, tissit ja vako. Niiden käpälöinti on miehestä varmaan kivaa, mutta minä ainakin naisena nautin paljon enemmän, jos mies hyväilee niskaa, kaulaa, hartioita, selkää, käsivarsia, suutelee, silittää hiuksia, kuiskuttaa korvaan... Se sytyttää, kun tietää, että mies ei hae pelkästään itselleen ihania kokemuksia vaan haluaa oikeasti tuottaa minulle hyvää ja rakastaa minua ihan kokonaan.

Kyllähän minäkin naisena hyväilen miestäni muualta kun kullista. Jo silleenhän saa miehellä seisomaan, kun menee viereen ja alkaa tekemään noita samoja juttuja kun äsken luettelin, mitä tykkäisin miehen tekevän minulle. Samalla lailla nainen kiihottuu niistä lempeistä kosketuksista, miksei niitä voisi tehdä naiselle eikä hyökätä heti niiden osien kimppuun mistä mies tykkää.

Mun nies on tollo, onneksi lähelle muutti perhe jolla oli 15-16v nätti poika. Ihastu mun rintoihin ja hieroin sen housuja, siltä tuli housuihin. Pikkuhiljaa opetin sitä ja välillä hieroin sitä kunnolla, sitten himot sai vallan ja nain sen kovaa kullia kunnolla kun halus poikuudeestaan eroon. Kyllä opetin takapuolen molemmille että tuntu. Puoli vuotta ollan oltu ja meno paranoo melkein päivittäin, tekee hyvää kun ei tarvii kertoa kunhan ohjaa mitä haluu. Varmaan monella 50kymppisellä ei mee niin kovaa kun mulla, kannatta sanoo suoraan mihin haluu tai katsella nautinnolla dildoa nuoren pyllyssä.
 
Viimeksi muokattu:
Vai ope
Mulla oli duunista poikanen ja halus vain tissejä imeä. Myöhemmin illalla näytin dildoja, ei ollut saanut naista ikinä. vein sänkyyn ja työnsin dildon sen sisään ja opetin mitä pitää tehdä naiselle että nauttii. Kyllä oppi vaikka tais olla pylly hellä sisältä ja ulkoo.

Taidat tykätä "nuorista", toi kuulostaa väkisin makaamiselta kun dildoja nuoreen kokemattomaan poikaan työnsit. Ei vanhan akan tarvii opettaa jos poika ei halu. Minulla hyvä suhde nuorempaan, kyllä oppii kun opastaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä