miten voi ottaa yhteyttä henkiin?

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä paranormal action, 20.11.2008.

1. paranormal action

Saadut tykkäykset:
    0
    tiedän kyllä tämän spiritismin, siis se toimii. tiedän. mutta siinä on niin paljon valmisteluja ja sen sellaista. eikö henkiin voisi ottaa helpommin (ja vähemmän pelottavammalla tavalla) yhteyttä? kun pelaan spiritismiä, ja siis vaikka olen melko tottunut siihen ,on silti aina kusi sukassa jos henkiä on paikalla.

2. KARS JEDIMESTARI

Saadut tykkäykset:
    0
    turvallisemmin voit ottaa yhtetyttä unissa henkiin tai telepatian kautta mutta ,silloinkin on hyvä olla asian mukainen suojaus päällä.

t. KARS SKYWALKER JEDOMESTARI

3. Maagikko Vierailija

He ottavat kyllä sinuun yhteyttä jos tulee siihen tarve.
    Onneksi ymmärrät kuinka vaarallista on lähteä leikkimään noilla asioilla. Koskaan ei tiedä kuka sieltä tulee. Ja kuten Kars kirjoitti suojaus on tärkeätä.
    Liika uteliaisuus vei kissalta kielen, ihmiseltä se voi viedä mielenterveyden - mieti sitä.

4. samaa mieltä, siis kannattaa vaan LOPETTAA ja ajoissa.

5. Ei spiritismiä Vierailija

Ei kuolleisiin kannata olla yhteydessä vaan eläviin.

6. Pyydän tietyn hengen, elävän tai kuolleen paikalle. Näen heidät, kun he tulevat luokseni sieluina. Joskus nuorempana tunsin energeetisesti, kun he tulivat paikalle, en muuta.

Koska olen kanava, pystyn juttelemaan henkimaailman edustajien kanssa. Tämä on niin normaalia ja jakapäiväistä, että nykyään en aina jaksa jutella kaikkien kanssa, jotka luokseni ilmestyvät. Pikemminkin lähetän heidät pois. Olen työssä, joten joskus ottaa aivoon, kun joku ilmestyy henkenä työpaikalle kertomaan jotain. Siis koska olen kanava ja näkijä, he haluaisivat välittää usein jotain viestiä, jota pystyn ottamaan vastaan. Itse olen usein "fed up" koko kanavointiin. Enkä tiedä spiritismistä mitään. Kanavoin ja näen ja elän henkimaailman kanssa. Ei sen kummempaa.

7. xxxxxxxx Vierailija

Lue kirja Yhteydessä henkimaailman kanssa osat 1-2. Sitä asiantuntevampaa tekstiä en ole vielä koskaan lukenut henkimaailmaa koskien ja takaan samalla myös, että sen jälkeen et enää harkitse moista.

Spiritismi ei muuten ole mikään "peli" vaan kanava, jota kautta joudut yhteyteen pahojen henkien kanssa.

8. xxxxxxxx Vierailija

Sen kirjoittaja unohtui: Johannes Greber, julkaisija/suomentaja Suomen spiritualistinen seura.

9. Skorppari5

Saadut tykkäykset:
    0
    Niin spiritismi on asia joilla otetaan yhteyksiä Henkimaailmaan, ja siksi on tärkeää kenen kanssa siellä veljeilee. Koska Valo ja Rakkaus on tuolla puolen ainoastaan se aito asia niin todellakin kannataa pitää suojauksista kiinni. Minulle Automaatti kirjoituksen kautta on välillä liiankin tunkua, niin pitää todellakin katsoa kenen kanssa on yhteydessä. Niin sanottu Tuijalauta joita saa tilata ilmeisesti Englaniista ja varmaan muualtakin on ollut monen Medion alkusykäys tähän ihmeelliseen mailmaan. Siinä ei ole mitään pahaa kun vaan on suojaukset kunnossa ja tietää että on tekemisissä Rakkauden ja valon kanssa. Itse en ole törmäillyt vielä yhteen mustan energian kanssa joten siitä ei ole kokemusta.
    T: Skorppari5

10. A´miehäse Vierailija

Pidä kiirettä jos haluat saada sen itsellesi. Helsingin seuralla on sitä vielä joku hassu kappale jäljellä.
    Päivystys loppuu kohta, ja alkaa helmik alussa.
    Käy www.henkinenkehitys.fi
    aurora

11. paranormal action

Saadut tykkäykset:
    0

juu, tiedän että spiritismi ei ole mikään "peli", ja se on vaarallista. . . . . . . . . . :)

12. paranormal action

Saadut tykkäykset:
    0
    mutta miten voisin ottaa yhteyttä tähän henkilöön? joka on siis kuollut. tiedän, että kuolleisiin yhteyden ottaminen on vaarallista. mutta asiani on henkilökohtainen, ja tärkeä.

13. johan jo uskoisi Vierailija

SAMAA MIELTA!

14. ihan typerää Vierailija

olkoot kuinka tärkeä asia tahansa, mennyt on mennyt, ja kuollut on kuollut, ei eilis päivää voi muuttaa. Ei niitä saa alkaa häiriä jostakin asiasta joka sua vaivaa tässä elävien keskellä???
    it's you problem, eikä ' enää ' heidän.
    tuo on vaarallista sitä paitsi kaiken päälle, niin kuin kaikki sua täällä neuvoo.
    mut sä et usko hä? itsepäinen pässipää :))))

15. kauheeta....... Vierailija

ai, luin tuin nyt just, siis sä tykkäät pelaa ' vaarallista ' peliä? no ei vaan kannata kuule usko jo! :D

16. paranormal action

Saadut tykkäykset:
    0
    juuri sitä olen tässä yrittänyt sanoa etten halua enää spiritismiä koska se on vaarallista . . . . . . . .
    minkä ikäinen olet? mä oon ihan 16....

17. eehhheehee Vierailija

"minkä ikäinen olet? mä oon ihan 16...."

Repesin :D

18. gothpunk

Saadut tykkäykset:
    0
    ooks joku ääliö?

19. Kokeile rukoilua eli juttelua Jumalalle.. Voit myös sanoa Häntä Isäksi tai kaikkeuden hengeksi tai mikä sinusta tuntuukin parhaimmalta. Muistat vain aina välillä juttelun lomassa hiljentyä niin joku päivä kuulet vastauksenkin häneltä. Ehkä jo ensimmäisellä kerrella. Jotkut juttelevat enkeleile joten siitäkin voi aloittaa.

20. archturus Vierailija

Maalliset asiat ja ongelmat tuskin kiinnostavat tätä ystävääsi enää. Jos sinulla on paha mieli jostain mitä teit tai jätit tekemättä, rukoile Jumalalta anteeksiantoa ja anna tälle ystävällesi mielessäsi ja itsellesi anteeksi. Ihan turha häiritä kuolleita heillä lienee omat touhunsa, meillä on omamme.

21. Skorppari5

Saadut tykkäykset:
    0
    Huomenta kaikille!
    Se mitä minulla on kokemusta Henkimaailmasta niin en ymmärrä mitä pahaa on ottaa yhteyttä sinne jos suojaukset on kohdallaan.
    Kaikki pienet lapset ovat yhteydessä henkimaailmaan 4-6 vuotiaaksi asti, kunnes maailma heidät sieltä vierottaa. Sieltä on tunkua tänne enemmän kun mitä kanavia on saatavilla. Joten jos selleiseen on kiinnostusta niin on sitten 16 tai ikä mikä tahansa niin se ei ole este. Se että lähtee sille tielle on niin sanottuna kova työtä eikä leikkiä koska se myöskin rasittaa omaa kehoa osittain kavoinnin aikana. Sitä pientä kiinnostuksen alkua nuorelle jonka hän on sanut ei koskaan pitäisi sammuttaa, koska hänestä tulee ehkä tulevaisuudessa myöskin yksi hyväntekijä ja auttaja meidän joukkoon. Tiedän ihmisä täällä ajassa jotka ovat hurjan kadehtivaisia jos joku vaan nyt veisi heidän työtänsä. Tällä saralla kyllä löytyy auttajille työmaata joita meidän kaikkien pitäisi kannustaa. Minulle itselle avaessani kanavan olisi tulijoita kyllä yltä kyllin niin paljon kun vaan jaksaa vastaan ottaa. Se niin sanottu vanhan aikainen kirkon pelottelu henkimaailmasta on mielestäni ylitse liioiteltu. Itse olen kaikkia joiden kanssa olen ollut yhteydessä joilla on ollut kiinnostusta asiasta yrittänyt tukea ja antaa neuvoja eteenpäin pääsemiseksi. On kyseessä ollut sitten kanavointi Käsillä/energiaparannus ym...
    Ei mielestäni kenekään kiinnostusta kanavointiin ym.. pitäisi rajoittaa sitä mollaamalla. Minä kyllä ymmärrän pelot varjomaailmasta ja alemmista henkistä jotka ovat todellisia, mutta jos kanava aukaistaan auki valoon ja Herran kirkkauteen niin siellä ei varjomaailma viihdy. Joten tietoa hakkimaan ja ellei kirjoita löydy lytyy aina niitä jotka ovat sydämellisesti, Rakkaudella auliita antamaan opastusta kyseiseen rakkauden työhön.
    Se että kun kanavan aukaisee niin itselläni on ainakin heti tulossa omia Rakkaita jotka ovat poituneet rajan toisellepuolen, sekä myöskin vaimoni ja tuttavieni. Usein kun on vieraita kylässä alkaa kuin tuolta ylhäältä kuiskimaan kyseisen vieraan tuttava/puoliso/ sukulainen että ottaisin hänet vastaan ja välittäisin niin Rakkaan viestin hänelle jota hän jo pitkään on hakenut sellaista kanavaa jonka kautta tulisi tänne aikaan.
    Se tunne itselläni joka sen jälkeen on että on voinut autta jotakin on aivan uskomaton jonka jokaisen pitäisi saada kokea. Siis ei kannata lannistua joa kiinnosusta on, niin oppia hakemaan kyselemään ja lukemaan kirjoja kyseisestä asiasta. Itseni saa niinni myöskin rajoitetusti kotisivuni kautta, johon vastaan ajan puiteissa. T: Skorppari5

22. mary Vierailija

Minulla olisi eräs ystävä, joka kuoli sairaalassa mutta hiukan oudoissa oloissa ja kuolintodistuksessakaan ei ollut sitä välitöntä kuolinsyytä. Tekisi mieleni tietää mihin hän kuoli.Onko sinulla joku vastaanotto? Tämä tieto kalvaa tämän miehen omaisia, minä uskon henkimaailmaan, mutta hänen vaimonsa ei. Tämä mies oli kuudenkymmenen ja auttelin heidän perhettään parin vuosikymmen ajan, eli olivat minulle kuin toinen perhe. Myös isäni ja äitini kuolivat peräkkäin, samana vuonna 2009, tämä mies josta ensin puhuin 2010.
    Miten sinuun saa yhteyden? Asun Tampereelle.

23. kysy patologilta Vierailija

Jos ihminen kuolee sairaalassa "oudoissa oloissa" eikä kuolintodistuksessa ole kuolinsyytä, vainajalle on mitä todennäköisimmin tehty ruumiinavaus, jossa selvitetään kuolinsyy. Siispä kannattaa ottaa yhteyttä patologian laitokselle ja pyytää ruumiinavauspapereita. Omaiset saavat kyllä kaiken tiedon halutessaan.
    Ei ne meediot mitään varmaa tietoa osaa antaa, käyttäkää sensijaan tervettä maalaisjärkeä.

24. Tietoa haluava Vierailija

Ruumiinavaus (oikeuslääketieteellinen jopa)on tehty, oikeuslääketieteenlaitoksella ja sinne on omaiset ottaneet yhteyden (ensimmäisenä) ilmanmuuta.
    Asiaa on yritetty ratkoa järkevästi ensin.

Oikeuslääketieteellinen ruumiinavaushan on sellainen, jossa poliisi on mukana ja poliisilta nämä paperitkin tulevat. Olen itse ollut myös töissä kyseisellä laitoksella avauspuolella, joten sieltä on kaikki paperit pyydetty, jopa ne joita normaalisti ei ihmisille lähetetä eli kulkuraportti ruumiinavauksesta jossa kaikki elimet luetellaan painoineen ja selostetaan miten avaus meni ja mitä siellä löytyi.

Vainaja uskoi henkimaailmaan, näki sukulaisiaan kuoleman jälkeen ja lupasikin tulla tervehtiin sitten aikanaan rajan takaa.

Kaksi kertaa mies oli jo kuolla, mutta menin osastolle sattumoisin kun hänen happilaitteensa oli irti(hänellä kotonakin liikuteltava happimaski/kone), hän sanoikin että "hänet tapetaan täällä" eli kaksi kertaa pääsin todistamaan tätä, että vaikka apua kutsui ei sitä kuulunut. Usein kävikin niin, että mies oli odottanut apua ja soitti sitten minnulle, että voinko soittaa kansliaan kotoa ja pyytää pikaisesti käymään...happi loppuu. Tämä hoito oli käsittämätöntä, näin kuinka ihmiset soittivat kelloa ja jopa 20min kesti ennenkuin apu saatiin koneen varassa oleville potilaille.

Hän sanoi minulle viimeisellä käynnillä, että tuskin pääsee kotiin enään, tuuri että tulen sopivasti ei kestä ikuisuuksia. Pyysi, että sitten selvitetään kunnolla mihin hän kuoli. Nyt välitön kuolinsyy oli avoin-sitä ei ollut. itse en ole nähnyt ainuttakaan ruumiinavauspöytäkirjaa ja töissä niitä näin paljon, joista puuttuu välitön kuolinsyy.
    Lupasin tälle miehelle, että kuolinsyy selvitetään, siksi nyt haluaisin häneltä sitä kysyä.
    Olen täysjärkinen ja työssä käyvä henkilö, tämä vaan vaivaa minua kun lupasin vainajalle, että kaikki selvitetään varmasti ja sitä en ole pystynyt tekemään. Pyytäisin häneltä itseltään apua, jos se vaan olisi mahdollista.

Tämä vaivaa hänen vaimoaan (tai nykyään leskeä) ja myös hänen tytärtään, sekä minua.

25. onko näin Vierailija

Kirjoituksestasi päätellen oletan, että tällä edesmenneellä ystävälläsi on ollut keuhkoahtaumatauti eli COPD (engl. chronic obstructive pulmonary disease), joka ahtauttaa pysyvästi keuhkoputkia.
    Oliko tuo ystäväsi tupakoiva? Se nimittäin on COPD:n tärkein syy. Tupakointi tulehduttaa keuhkoputkia ja tuhoaa keuhkorakkuloita. Tauti etenee hitaasti ja oireet alkavat vaivata vasta myöhäisessä keski-iässä. Siinä vaiheessa kauhkomuutokset ovat jo niin suuret, että tilannetta on vaikea hoitaa. Potilas kärsii kroonisesta hapen puutteesta, koska hengitys ei kulje . Eräänä hoitomuotona käytetään yleisesti happirikastinta - myös kotioloissa
    Jos tauti on edennyt pitkälle, sitä ei voida parantaa, ja potilaan kohtalona on silloin menehtyä hitaasti tukehtumalla. Kuulostaa kauhealta, mutta se vain on karu totuus.
    Aina ei tarvitse olla "välitöntä kuolinsyytä", ihmiset useimmiten kuolevat pitkäaikaisiin sairauksiin.

Jaa tämä sivu