Nainen, koska sinua panettaa?

  • Viestiketjun aloittaja sirktesoleil
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
sirktesoleil
Tulipa mieleeni, onko muut naiset huomanneet samaa, etta seksia tekee mieli lahinna vain ovulaation aikoihin? Silloin kiihottuu helpommin yms. Toisin sanoen minun tekee mieli seksia muutaman paivan verran kuukaudessa :)
 
että ovulaation
aikana olen kaikkein "kiimaisimmillani" jos noin voi sanoa, mutta kyllä mun muulloinkin tekee mieli :) Eilen just mietin sitä, että mulla lähinnä halut keskittyvät johonkin kello 7-21 väliin. En ole ollenkaan mikään ilta- tai yö-ihminen ja silloinhan yleensä seksin harrastamiselle löytyy eniten aikaa kun työpäivä on loppu, ei ole mitään hoidettavia asioita (lapset tms.). Ja mun tekis vain mieli nukkua..




 
milja30
Mulla on ihan sama juttu nykyään, seksiä tekee tosissaan mieli vain muutamana päivänä kuukaudessa, eli ovulaation aikaan. Nyt ei tee oikeastaan koskaan mieli, kun käytän hormonaalista ehkäisyä. Ja lapsia en halua, joten ei se ole siitä kiinni.

Mä olen aina ollut seksihirmu ovulaation aikaan. Haistan silloin miehet ympärilläni ja he tuntuvat houkutteleville. Ajattelen silloin seksiä melkein koko ajan ja fantasioin vieraista miehistä ja ryhmäseksistä työpaikan siivouskomerossa. Muulloin olen ihan tavallinen rouva, joka ei juurikaan jaksa seksistä innostua. Harmittaa sinänsä, koska pidän seksistä paljon silloin harvoin kun sitä harrastamme ja ennen olin kova panonainen.
 
hyrräilijä
Mua himottaa enemmän tai vähemmän melkein joka päivä.. itsestäni olen huomannut, että himot hyrrää pahiten ovulaation aikaan ja vähän ennen menkkoja. Olenko sitten outo.en tiedä..
 
fbhj
parhaiten saa orgasmin ovulaation aikaan mut melkei joka paiva panettaa! riittaa ku nakee jossain lihaksikkaat kasivarret tai kun mieheni kuiskailee tuhmia korvaan keskella paivaa;) en ikimaailmassa olis tyytyvainen seksiin vaan pari kertaa kuukaudessa. kauhistuttaa ajatus etta kaikille kay noin jossain vaiheessa elamaa. rakastan seksia!!
 
naapurin tyttö
Mua panettaa aamulla (vapaa-päivänä kun saa nukkua hieman myöhempään), iltapäivällä ja alkuillasta. Keväällä ja kesällä entistä enemmän ja tietysti ovulaation aikana kaikkein eniten :)

Toki on myös päiviä kun ei juuri paneta ja mies joutuu tekemään vähän töitä että halut heräis, mutta onneksi nämä päivät ovat täällä hetkellä vähissä (1,5 v suhde, eli alkuhuumaa vielä :))
 
päiväittäin
tätä panettaa. Ei voi mitään, mutta heti jos annan itselleni "luvan" ajatella seksiä, alkaa panettamaan. So simple :) Mulla kyllä myös super kovat himot ovulaation aikaan kuten myös ennen menkkoja...
 
Hyacinth
JUu, aiva selvästï oikein himottaa joskus ovulaation aikaan, ihan haitaksi. Ja menkkojen aikoihin. Saattaa haluttaa muutenkin, mutta siis riesaa ovulaatio aikaan, olen ajatellut että paras kun en lähde baariin niihin aikoihin, niin en ota mukaani jotain ääliötä. ;-)) joka vai sattuu omistamaan kalun.
 
Usein
panettaa täälläkin ja on ihan jokapäiväistä oli ovulaatio tai ei mut kyllä sen ovulaation silti huomaa kun kostuu jo ajatuksistakin silloin, saati sitten kun kattelee miehiä.(hieman kiusallista esim.työpaikalla)
 
JS-kolkytjarisat
Itseäni on aina kiehtonut nuo pienet mutta ah niin selkeät merkit naisen ovulaatiopanetuksesta...duunissa on yksi naisinssi, jolla ovulaatiopanetus näkyy selkeästi olemuksessa. Lantio keinahtaa aavistuksen verran lisempi, muuten asiallinen käytös muuttu selkeästi flirttailevaksi ja hakeutuu mieskollegoiden seuraan tekemään tikusta asiaa. Erityisesti näin kesäisin asu muuttuu selkeästi provosoivaksi - eilen meinasi silmät pudota päästä kun tiukka harmaa toppi ja hädin tuskin polviin ulottuva hame.

Tätä hassua käytöstä kestää kuussa nelisen päivää ja juuri niinä päivinä hakeudun "kiusaamaan" kyseistä naisihmistä - katselemaan silmiin, puhumaan niitä näitä mutta silti pieni pilke silmissä, ihan kokeillakseni kuinka poikamiesvuosien tuntuma "puree". Voi sitä typyn punastelua...
 
WomanW
Ns panettaa usein mutta silloin on ollut seksi ajatuksissa monta päivää. Mieheni ja varmaan monet muutkaan miehet eivät ymmärrä että naista pitää pitää lämpimänä.
Tänä aamuna herätessämme hän halusi nuolla mutta en ollut siihen valmis lähiaikojen pienten epäsopuisuuksien takia.
 
Ovuleisson
Mina huomaan itsessanikin kaytoksen muutoksen ovulaation aikaan! Hymyilen miehille enemman, laitan enemman meikkia, nauran helpommin ja olen muutnkin ns eloisampi, energisempi puheliaampi ja iloisempi. Ja jos saan alkoholia vereeni, niin minusta tulee aivan tiikeri!

Sita hauskuutta kestaa tosin vain sen viitisen paivaa, sitten se tyssaa ja mita lahempana menkat on sita vahemman miehet taas kiinnostaa, ja energiaakin on vahemman yms.
 
+ 40 rakkautta
Minua on panettanut nuoresta pitäen joka päivä. sitten tulee kausia että jos edes kerran kuussa. nykyisin pärjää oikeen hyvin kun mies soittaa ja mörisee " tuun kohta " minä laulan mielessäni kohta saa mulkkua ja kas ollaan ihan märkänä jo kun ovi käy..
 
pano panettaa.
Alkuperäinen kirjoittaja abc1:
Mua panettaa melkein joka päivä mutta mies pihtaa...
Miksi mies pihtaa?Onko liitossa jotain vikaa,vaiko ei vaan jaksa?Oletko yrittänyt vetellä miestä ja miten?Mies yleensä saa potkua,jos nainen osoittaa selvää kiinnostusta halaa tai käy suoraan asiaan,ottaa vaikka mulkun suuhun imittelee/pussailee sitä ja samalla "runkkaa".Näyttää muutenkin tarttevansa kunnon naintia.
 
niinpäniin
kyllä vastaus siis aivan ensimmäiseen keskusteluun olen aivan samaa mieltä aina ovulaation aikana tuntuu tekevän entistä enemmä mieli. Olen itsekkin sen vahingossa huomannu
 
harpy
No se ovulaatioaikahan se on, kun eniten haluttaa. Usein kerkeän ihmettelemään, että kylläpä tänään on liikenteessä poikkeukselisen paljon kiinnostavia tapauksia, kunnes tajuan mikä aika kuukaudesta on menossa. :) Ja siis kyllähän ne halut pelaa muinnakin aikoina, mutta sillon niitä joutuu ehkä vähän herättelemään...
 
Naisen himot
Tulipa mieleeni, onko muut naiset huomanneet samaa, etta seksia tekee mieli lahinna vain ovulaation aikoihin? Silloin kiihottuu helpommin yms. Toisin sanoen minun tekee mieli seksia muutaman paivan verran kuukaudessa :)
että juuri ovulaation aikaan (kuukautiskierron puolivälissä) tekee hullun lailla seksiä mieli. Miehiä tulee katseltua tavallista enemmän ja ajattelee nähtävästi herkemmin kaikkea seksiin liittyvää...ei voi kieltää tätä tosiasiaa. Pukeudun kenties hieman rohkeammin kun on mieliala muutoinkin melko virkeä tuohon aikaan kuukaudesta. En osaa sanoa huomaako miehet naisista tätä käytöstä niinkään helposti.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä