Naisellisuustesti miehisestä näkökulmasta

  • Viestiketjun aloittaja Liikaa?
  • Ensimmäinen viesti
Liikaa?
Naisellisuustesti miehen näkökulmasta:
- halaukset sängyssä nukkumaan mennessä
- suutelu aloitteellisesti
- ranskalaiset suudelmat

- seksi
- seksi eri asennoissa
- seksi eri asennoissa aloitteellisesti
- suuseksi
- suuseksi aloitteellisesti annettaessa
- suuseksi aloitteellisesti ottaessa

- vaikuttavien parfyymien käyttö
- näyttävä meikkaus tilanteen mukaan
- panostus naiselliseen vaatetukseen
- korkokenkien käyttö

- Voitteko kuvitella miltä miehestä tuntuu siinä tilanteessa että pisteitä tulee ylläolevasta kokonaiset 1 pistettä
- Mitä mieheltä odotetaan nykymaailmassa kun vastineksi saa ylläolevaa kohtelua(tai siis sen puutetta) pelkkä pemari ja säästöpossu ok?
- Mikä olisi sopiva miehisyystesti naisen näkökulmasta vastineeksi
 
niin
jättisuuri huokaus.
Varmaan sinulla oli kakkosnelonen silmäkulmassa tätä aloitusta tehdessäsi.
Mutta kun tämä kävi ärsyttämään, niin pistän oman lusikkani soppaan.

Sinulla ei siis oikein naisesi kanssa homma pelitä, sen vuoksi teit listan toiveistasi ja lopuksi kuvittelet, että nainen kuin nainen hyppää rahasta (pemari :rolleyes: heh) eri asentoihin edessäsi. Huoh.

Jos heittelet näitä rahakommentteja naisesi kuullen, ymmärrän erittäin hyvin sen, että hän ei lämpene. Kukapa sitä lämpenisi, jos oma ukko syyttää loiseksi ja maksulliseksi naiseksi.

Jos et ole aiemmin huomannut, niin nyt on korkea aika tajuta, että naisetkin käyvät töissä, he saavat perintöjä siinä kuin miehetkin ja naiset jopa sijoittavat ja säästävät. "Bemari" ja hyvä elintaso on nykynaisella omasta takaa, ei nainen tarvitse elättäjää tänä päivänä.

Ihan vaan tiedoksi, jos sulla taidot riittäisi seksin saralla, naisesi olisi taipunut ja taipuisi vaikka mihin asentoon edessäsi, mutta kun et osaa etkä kykene tyydyttämään naistasi, niin noinhan siinä käy.
Joku on valmis rakkaudesta sietämään mitätöntä miestä pidempään, mutta kuten olet jo omassakin elämässäsi huomannut, seksikerrat harvenevat ja asennot yksinkertaistuvat entisestään.
Kuka sitä määräänsä enempää jaksaa, raja tulee vastaan jossain vaiheessa.

Jos minä olisin sinun vakinaisesi, lentäisit kuin leppäkeihäs kotiovesta ulos eikä takaisin olisi tulemista. Tämä noin niinkuin kuvaannollisesti tehtynä, koska ei tälläinen 155cm/48 kg kääpiö laihempaakaan miestä heitä pitkälle :p.
 
kommentit viesissäsi
Naisellisuustesti miehen näkökulmasta:

- halaukset sängyssä nukkumaan mennessä
Miten onnistuu jos mennään nukkumaan aina eri aikaan?
Mies jää katsomaan telkkarista urheilua, se kiinnostaa enemmän kuin seksi.

- suutelu aloitteellisesti
Miehen henki haisee, ei tee mieli, suukon voin silloin tällöin ohimennen antaa, mutta kielarit, yöks.

- ranskalaiset suudelmat
kts. edellinen kommentti

- seksi
- seksi eri asennoissa
- seksi eri asennoissa aloitteellisesti
Kaikkiin, miehellä ei seiso kunnolla, ei löysällä pitkään viitsi yrittää.

- suuseksi
- suuseksi aloitteellisesti annettaessa
- suuseksi aloitteellisesti ottaessa
kts. edellinen kommentti + mies ei osaa antaa suuseksiä kunnolla vaikka kuinka olen yrittänyt neuvoa, joten... ei jaksa toistaa, ei kiinnosta enää tippaakaan.

- vaikuttavien parfyymien käyttö
olen hajusteallergikko, niistä tulee automatic astmakohtaus ja silloin pitää keskittyä hengittämiseen ja elossa pysymiseen, joten ei onnistu.

- näyttävä meikkaus tilanteen mukaan
kts. edellinen kommentti, tarkkana saa olla mitä iholleen laittaa. Allergiatestattu ei oikeasti tarkoita yhtään mitään. Testauksista huolimatta saattaa turvota esim. silmät umpeen jostain luomiväristä tai rajauskynästä, joten en ota riskiä tässäkään asiassa.

- panostus naiselliseen vaatetukseen
- korkokenkien käyttö
miksi minun pitäisi panostaa naintitilanteeseen vaattein ja kengin, jos mieskään ei panosta omaan kuntoonsa. Miehellä on ylipainoa, kädet kuin kelkannarut, ei tietoakaan lihaksista. Minut sytyttäisi sellainen timmi, lihaksikas 185 cm tai pidempi adonis, mutta eipä ole sellaista meillä vielä näkynyt. On 175 cm pitkä pehmeä lössö.

- Voitteko kuvitella miltä miehestä tuntuu siinä tilanteessa että pisteitä tulee ylläolevasta kokonaiset 1 pistettä
Ei minustakaan kivalta tunnu.

- Mitä mieheltä odotetaan nykymaailmassa kun vastineksi saa ylläolevaa kohtelua(tai siis sen puutetta) pelkkä pemari ja säästöpossu ok?
en ole koskaan rahaa ottanut mieheltäni, olen maksanut asuntovelkaa ja perheen menoja enemmän kuin mies, koska hänellä on pienempi palkka kuin minulla. Pitäisikö minun jatkossa maksaa vähemmän?
Se mitä minä haluaisin, olisi että mies panostaisi itseensä ja kuuntelisi mitä minä sanon sängyssä, mutta elämä on jo opettanut, että turha toivo. Siihen on tyytyminen mitä saa.


- Mikä olisi sopiva miehisyystesti naisen näkökulmasta vastineeksi
onko pakko tehdä listoja?
Nyt minä huomasin kuinka huonosti asiat ovat.
 
Viimeksi muokattu:
Liikaa?
Ottaen huomioon että kysymysksessä on parisuhteeseen liittyvä dilemma, on mielenkiintoista että tähän ei naisilta ole mielipidettä.

Voidaanko olettaa että parisuhteessa elävissä naisista heidän oma kokemuksensa tuosta listasta kääntyy vaativan puolelle. Voisiko olla niin että 69% prosenttia parisuhteessa olevista naisista saa korkeintaa 31% kiinni noista listatuista parisuhteen elementeistä? En tuota pitäisi ihmeenä mutta mielenkiintoisempi oletus voisi olla se että eivätkö naiset tiedä mitä unelmamieheltä edellyttävät tai salaa haaveilevat.

Usein näkee näkee näitä negaatioon perustuvia toiveita kuten; älä lyö, älä ryyppää, älä loju sohvalla etc..lisättynä että jos olis huumorintajua. Eipä tuo kovin kunnianhimoiselta näytä mutta uskallan väittää että naisilla ei kovin paljon kattavampaa listausta löydy...Tämä olisi jo paljon mielenkiintoisempi oletus.

Jopa Daddy belly on jopa suositeltavaa nykyisin...mitkä lienevät ne todelliset motivaatiot tähän näkemykseen naisten puolelta...hmm?
 

Yhteistyössä