Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

  • Viestiketjun aloittaja Nanna:.
  • Ensimmäinen viesti
Angelica08
Jos tosiaan Pelimiehellä on noin vaikeaa näissä asioissa niin voi naisparkaa joka sinut seurakseen saa...onneksi on olemassa miehiä jotka päinvastoin nauttivat naisen ejakulaatiosta!!!
 
Leena
Mene ja tiedä...oma mieheni nauttii aivan älyttömästi! Sille suurinta nautintoa on, kun ollaan 69:ssä ja tulen sen naamalle...se työntää kasvonsakin minun uumeniini ja voi miten sen koko vartalo nytkähtelee...ja tulee takuuvarmana minun suuhuni.

Mutta, kuule pelimies...jos kiellät naista, jolla on tämä harvinainen taipumus saamasta sitä, niin silloin nainen ei nauti läheskään niin paljon...se on totuus!
 
Angelica08
Voihan Pelienmies...naisen ejakulaatio on ihan yhtä luonnollinen asia kuin miehen siemensyöksy, ei siinä niin mitään ihmeellistä ole. Yhtä lailla kun sinulla lentää sperma niin naisilla se toinen! Miltä sinusta tuntuisi jos nainen yökkäilisi sinun spermasta ja sitä paitsi enemmänhän sperma likaa paikkoja kuin puhdas vesi...
 
raskaana v35
Ejakulaatio ja orgasmi yhdessä on niin mahtava tunne, että en sitä mihinkään vaihtaisi. Ennen en edes tiennyt, sellaista olevankaan, kunnes kerran ihan alku aikoina mieheni sai sen minulle aikaiseksi. Olin hieman hämillään ja nolona, koska todellakin luulin sitä virtsan karkailuksi. Mieheni oli tietoinen tälläisestä ja osasi rauhoitella minutkin ja hän on saanut minut ejakuloimaan usein!
Kysymys vaan niille, jotka tuntevat naisen anatomian niin hyvin, että eivät tälläiseen ejakulaatioon usko laisinkaan, että "Miksi sitten en ejakuloi raskausaikana laisinkaan, vaikka virtsankarkailu juuri raskausaikana yleistä onkin??" Seksimme kyllä aiheuttaa minulle ennenaikaisia supistuksia, mutta en ole ejakuloinut laisinkaan raskausaikana, vaikka v35 olenkin jo????
 
MRmr
miten joku mies voi tollasesta valittaa? olis onnellinen! mä ainaki haluisin tollasen naisen joka ejakuloi! miten naisen saa tekee sen/saa aikaan??? vai eikö kaikki naiset pysty siihe?? tahtoo infoo!!!
 
Leena
Minä olen siinä uskossa, etteivät kaikki naiset vain pysty siihen.Paljon on sitten niitä, jotka oppivat siihen ajan ja maltin kanssa...Kunhan tuntuu vain tarpeeksi hyvältä ja osaa olla tarpeeksi rento, sekä luottaa kumppaniinsa.
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minä olen siinä uskossa, etteivät kaikki naiset vain pysty siihen.Paljon on sitten niitä, jotka oppivat siihen ajan ja maltin kanssa...Kunhan tuntuu vain tarpeeksi hyvältä ja osaa olla tarpeeksi rento, sekä luottaa kumppaniinsa.
Harvassa ovat naiset, jotka eivät siihen pysty. Itse ejakulaatiota ei voi opetella, se joko tapahtuu tai sitten ei.
Naisen ejakulaatio voi olla myös niin huomaamaton, ettei sitä edes kunnolla havaitse. Tarpeeksi voimakas orgasmi kyllä yleensä aiheuttaa ejakulaation, mutta juuri siinä huipun hetkellä ei kunnolla aisti juuri muuta kuin laukeamisensa kokonaisvaltaisesti.


 
multitalentti maitokuski
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Minä olen siinä uskossa, etteivät kaikki naiset vain pysty siihen.Paljon on sitten niitä, jotka oppivat siihen ajan ja maltin kanssa...Kunhan tuntuu vain tarpeeksi hyvältä ja osaa olla tarpeeksi rento, sekä luottaa kumppaniinsa.
Harvassa ovat naiset, jotka eivät siihen pysty. Itse ejakulaatiota ei voi opetella, se joko tapahtuu tai sitten ei.
Naisen ejakulaatio voi olla myös niin huomaamaton, ettei sitä edes kunnolla havaitse. Tarpeeksi voimakas orgasmi kyllä yleensä aiheuttaa ejakulaation, mutta juuri siinä huipun hetkellä ei kunnolla aisti juuri muuta kuin laukeamisensa kokonaisvaltaisesti.
Samat rauhaset kaikilla on. Eli tuskin siihen pystyminen on mikään uskonasia.
 
minihame
Laita noin tyhmä mies kiertoon.niin jonain päivänä joku kokenut nainen sen opettaa näkemään ja kokemaan miten kova miehisyys nolona laittaa vatteet päälle ja poistuu häntä jalkojen välissä nujerrettuna
 
been there, done that
Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:
Samat rauhaset kaikilla on. Eli tuskin siihen pystyminen on mikään uskonasia.
No ei ole, ei. Mutta eipä se ole ensimmäinen hassu uskomus, joka tällä palstalla elää ja voi hyvin. Suurimmat ja äänekkäimmät 'rakastelijat' ovat yleensä eniten pihalla näistä asioista.
 
muuten vaan multitalentti
Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Ejakuloiko samaa sukupuolta olevat parit?
Eivät tietenkään. Kyllähän se on tunnettu tosiasia, että håmåilla menee putket umpeen ja virtsaaminenkin tuottaa vaikeuksia.
Juu, ja "lepakot" eivät edes ovuloi, saatikka sitten ejakuloi...
 
miksiköhän? ;)
Alkuperäinen kirjoittaja muuten vaan multitalentti:
Alkuperäinen kirjoittaja multitalentti maitokuski:
Alkuperäinen kirjoittaja Sivupersoona:
Ejakuloiko samaa sukupuolta olevat parit?
Eivät tietenkään. Kyllähän se on tunnettu tosiasia, että håmåilla menee putket umpeen ja virtsaaminenkin tuottaa vaikeuksia.
Juu, ja "lepakot" eivät edes ovuloi, saatikka sitten ejakuloi...
juu, ja lepakoilla ei ole koskaan "päänsärkyä" ! :D
 
Von stna!
Jess! Naisen orgasmin ja ejakulaation yhdistelmä olkoon kaikkien Äijien tavoitteena! Mitä olisisikaan meidän miesten panohommat ilman ruikkausta? Kossupullo ilman hiprakkaa?
 
paljon kokenut
Siis aivan järkyttävää, vastenmielistä,varmasti vie mieheltä halut pois,onneksi vain joku 3% naisista kärsii tästä ja ne 3prossaa ovat 100%varmuudella vanhojapiikoja.Ei nyt ihan kaikkee tarvi miehienkään kestää!!!!
 
suns
Alkuperäinen kirjoittaja KUSTAA:
SE ON SILKKAA KUSTA EIKÄ MITÄÄN MUUTA
Ko. neste ei tule virtsarakosta, vaan Skenen rauhasesta, rakas tietämätön lapsukaiseni! Ja se todellakin on hajutonta. Mitäs luulet naisen liukasteen olevan paikassa joka on täysin eri kuin virtsaputki??
 
tissit
Mun tyttöystävä ejakuloi, mut mä en... Mun mielestä squirttaaminen on ihan s**tanan siistiä ja seksikästä. Mä haluun kans! Epistä.
Nooh, täytyy varmaan vaan jatkaa harjoituksia... ;b
 
Pakara4
Ejakuloin säännöllisen epäsäännöllisesti, en siis joka kerta. Se tulee kun seksisessio on tarpeeksi pitkä ja olen erittäin kiihoittunut. Nestettä tulee runsaasti ja sen varmasti asiasta tietämättömät helposti sekoittavat virtsaan, mitä se ei kuitenkaan ole, siinä ei ole väriä eikä haise virtsalle. Haju on miedompi ja neste on kirkasta. Minulle orgasmin voimakkuudella ja ejakulaatiolla on selvä yhteys, mitä parempi orkku, sitä enemmän tulee nestettä. Toivottavasti koskaan kukaan mies ei ala naista tämän ominaisuuden takia arvostelemaan, tämä on hieno ominaisuus ja siitä pitää olla ylpeä.
 

Yhteistyössä