Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

  • Viestiketjun aloittaja Nanna:.
  • Ensimmäinen viesti
Nanna:.
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
 
Antsa-79
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?


Sun poikakaveri on ääliö. Mitähän se tuumaisi, jos kieltäisit silti laukeamisen sun nähden... sanoisit vaan että hoida hommat loppuun vessassa tai ainakin poissa sun silmistä? Tai sit sanot, että voidaan harrastaa seksiä, mutta sua jo ällöttää sen stondis, että harrastetaan, sit kun pippeli on lepotilassa...

Mun mielestä on tärkeintä,että molemmat saa ja pystyy nauttimaan seksistä täysin.
 
Gold Wing
OHO ! Onko totta, että tänä päivänä löytyy noin tyhmiä nuoria miehiä. En ole koskaan ollut naisen kanssa, jolla on tällainen ominaisuus. Se kun ei ole mitenkään tavallinen. Minä olisin todella ylpeä, että naiseni orgasmin aikana myös ejakuloi. Pesukoneet ovat sitä varten, että lakanat puhdistuu. Ole ylpeä kyvystäsi ja vaihda poikaystävä mahdollisimman pian. Hän varmaan huomaa kohta, mitä menetti !!!
 
naamalle saanut
Joo, ensi kertaa kun nainen lennätti naamalleni eli ejakuloi niin luulin että kyseessä on hyvin onnistuneesti leikattu transseksuaali jonka mällit sain päin pläsiä.
 
Toinen naamalle saanut
Alkuperäinen kirjoittaja naamalle saanut:
Joo, ensi kertaa kun nainen lennätti naamalleni eli ejakuloi niin luulin että kyseessä on hyvin onnistuneesti leikattu transseksuaali jonka mällit sain päin pläsiä.
Eipä tuo naisen ejakulaatio nyt kuitenkaan kovin yleinen ilmiö ole, ei pienen vähemmistön mutta selvästi vähemmistön ominaisuus. Yllätyin minäkin kun ekan kerran tällaiseen ilmiöön törmäsin - silloin en edes älynnyt vetää päätä pois edestä - kaikki meni ihan suuhun saakka.

Nyt myöhemmin jos ehtii alta pois, niin lakanalle jää vain sellainen 30-50 cm pitkä märkä viiva. Niiden lukumäärästä voi sitten laskea että montakos ejakulaatiota tällä leikkikerralla...
 
en lainaa
Kateelliset väittävät sitä kuseksi, kun eivät tiedä miten sen saisi itseltä onnistumaan. Minun mieheni saa minut ejakuloimaan. En onnistu siinä itse, enkä kenenkään muun kanssa ole koskaan onnistunut. Onneksi mieheni tietää mistä on kyse ja osaa hommansa :=)
 
maku vaihtelee (m38)
En tiedä liittyykö naisen kuukautiskiertoon vai mihin, mutta jossain syklissä naisen ejakulaationesteen maku vaihtelee. Joskus voi olla makeaa, joskus happamampaa. Siis saman naisen kanssa.

Kaikki naiset muuten eivät ejakuloi. Eivät ainakaan minun kanssani. G-pisteen hyväilyllä, yhdistettynä johonkin muuhun samanaikaiseen hyväilyyn ejakulaatio tulee jos on tullakseen. Siis jos nainen kiihottuu riittävän korkealle tasolle.
 
vanhempi
Olen vaimoni kanssa yli 30 vuoden seksielämän aikana tutustunut tähänkin ilmiöön. On olemassa kahdenlaisia orgasmeja, niitä värrinöitä ja tärinöitä aiheuttavia ja näitä ejakulaatioorgasmeja.Jälkimmäiset opin tuottamaan vasta suhteemme puolivälissä. Voin tuottaa ne vaimolleni hieman eri tavalla. Joskus olen kysynyt kumpi on parempi, mutta enpä ole saanut selvää vastausta. Jotenkin tuntuu, että oikein hyvä "tärinäorkku" on kaikkein paras, mutta ejakulaatiorkku on varma nautinto.
 
..Nenne..
Alkuperäinen kirjoittaja maku vaihtelee (m38):
En tiedä liittyykö naisen kuukautiskiertoon vai mihin, mutta jossain syklissä naisen ejakulaationesteen maku vaihtelee. Joskus voi olla makeaa, joskus happamampaa. Siis saman naisen kanssa. Kaikki naiset muuten eivät ejakuloi.
Siis erittäin harva nainen ejakuloi. Eli alkuperäiselle kirjoittajalle: Ole ylpeä ominaisuudestasi!!! Poikaystäväsi on hiukan törppö kun ei ymmärrä miten upea nainen hänellä on!! (Eli: vaihda miestä...;))

Sekä miesten että naisten erittämät nesteet maistuu erilaisilta eri aikoina!
 
banaanipörriäinen
Eilen tuli kaksi kertaa tällanen, ensimmäistä kertaa koskaan.. Olin yllättynyt itsekin että mitä nyt tapahtuu ;) Vai joittenkin mielestä ällöttävää.. Ihmeen rajoittuneita ihmisiä!
 
viarailija
Olen samaa mieltä vaihda miestä. Minä nauttisin, jos mulla olisi tuollainen nainen kuin sinä. Entistä vaimoa pyysin tekemään tuota eikä suostunut,olisi ollut minusta tosi hienoa seurata tapahtumaa. Ole oma itsesi ja nauti seksistä tuo on tosi hieno ominaisuus.
 
Mies32
Juuri tällaisesta naisesta olen haaveillut!

Olisi suorastaan ihanaa ottaa naiselta vastaan ejakulaatio-orkku, ja vielä eri asennoissa, varsinkin nainen ratsastamassa päällä...jopa niin, että kasvoni painettaisiin jalkoväliin laukeamisen hetkellä ja saisin vastaanottaa orgasmin.

Eikä siinä ole mielestäni mitään inhottaavaa, päinvastoin. Täysin verrattavissa miehen laukeamiseen naisen kasvoille tai suuhun, joka ei sekään tietysti ole kovin yleistä, valitettavasti.

 
M-75
Teininä touhuttiin tyttöystävän kanssa, molemmat oltiin ensikertalaisia, tosin ei enää juuri tällä kyseisellä kerralla. Seksi oli kokemuksen vähäisyyten ja ikään nähden varsin monipuolista ja kokeilevaa (luonnollisesti!) mutta myös huomioonottavaa ja hellää.

Tällä kertaa taas sekstailtiin pienessä nousuhumalassa ja oltiin molemmat kiihotettu toisemme hulluuteen asti kun kiipesin lähetyssaarnaajaan ja hetken lykittyäni aloin kuiskutella korvaan, että jos tällä kertaa kokeilisimme sitä, että laukean lopussa hänen suuhunsa (siis tyttö oli tätä alunperin aiemmin toivonut ja yrittänytkin, mutta aiemmin se ei ollut onnistunut minulta!) No jokatapauksessa tästä kuiskuttelusta tyttö innostui niin, että laukesi kohta aivan äkisti ja ejakuloi niin, että alapäämme uivat liukkaudessa ja sänkykin kastui melkoisesti. Emme vain silloin ymmärtäneet mistä on kyse, ja tyttökin oli hiukan nolona lätäkössä, hommat jäivät silläerää siihen.

Paljon myöhemmin ja hieman vanhempana olen ymmärtänyt mistä silloin oli kyse, selvä nuoren naisen ejakulaatiohan se oli ja vielä melko runsas. Onneksi sain kokea edes sen ainoan kerran, mieluusti kokisin uudelleenkin, sen verran kiihoittavalta se on alkanut näin jälkikäteen tuntua.

Muutenkin harmittaa tuon tytön menettäminen silloin aikanaan, tytössä oli kyllä sellaista seksuaalisuutta, että ei kovin usein tule vastaan.
 
kustaa doktor
Vanhemmuutaan naisilla tunnetusti paikat löystyy, ja helposti lirahtaa pissiä voimakkaan tunnereaktion esim naurun aikana. Orkku jos mikä on juuri tällainen, ja vielä voimakkaampi reaktio.
Älkää hyvät korpigynegologit yrittäkö keksiä naisen alapäästä uusia eriterakkoja, sillä ei siellä kertkaikiaan sellaisia nestevarastoja ole, josta suihkuaisi litratolkulla jotain "ejakulaationestettä"
Pissiä se vaan on ja ihan luonnolista ja vaaratontakin
 
vanhempi
Koe on yksinkertainen. Opettele antamman naisellesi ejakulaatio ja haista tuotetta. Ainoa ongelma, että ejakulaatio-orgasmin tuottaminen naiselle ei herra kyyniseltä tohtorilta taida ihan pian onnistua. Määrä ei muuten ole kuin vähän enmmän kuin mihen siemensyöskyssä, jossa se on muistaakseni n.20 ml = 1/50 litrasta, joten lääketieteen opiskelusi lienevät jääneet korpimediisiiniin.
 
Rkoo
Nauraa ainaki sai! Ei se oo kusta, nainen erittää siemennesteen kaltaista nestettä lauetessaan tarpeeksi kovasti! Syytä vaan ei tiedetä että miksi! Mukavaa se minusta on kun muijani ejakuloi! Häh hää vituttas muaki
 
hmphhmmm
onko näin että kaikki naiset eivät sitten ejakuloi? on ollut myös usein näin että naisystäväni sanoo että yllättää aina pissahätä kun hän kiihottuu ja usein hän myös käy vessassa ennen seksiä.
Onko teillä vinkkejä miten tämän ejakuloinnin saisi onnistumaan? olisi varmasti hieno kokemus!
 
vanhempi siivooja
Alkuperäinen kirjoittaja hmphhmmm:
onko näin että kaikki naiset eivät sitten ejakuloi?
Näinhän se on. Kaikki naiset eivät myöskään saa orgasmia millään tavalla.

ap:n poikaystävä taitaa olla perinteistä miessorttia, jonka mielestä miehellä on pallit ja mies ruikkii. Naisella ei oo palleja ja nainen ei ruiki. Kakki mikä järkytytää perinteistä miesasennetta aiheuttaa hämmennystä. Toisaalta ymmärrettävää, kun ilmiö on tullut yleiseen tietouteen oikeastaan vasta viime vuosikymmenenä. Mutta kyllä viksumpi mies pystyy oppimaan uusia näkökulmia vaikka olis perinteisetkin lähtökohdat.
 

Yhteistyössä