Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

  • Viestiketjun aloittaja Nanna:.
  • Ensimmäinen viesti
K.K
Minun seksi elämä perustuu siihen, että nainen saa maximaalisen tyydytyksen.
Erään tyttöystävän kohdalla sattui niin että hän sai todella voimakkaan orgasmin jolloin
hän ejakuloi, aluksi luulin ettei niin voi tapahtua aivan mahtavaa.
Asiaa tutkittuani olen yrittänyt saada kaikkia partnereitani ejakuloimaan, toiset
eivät siihen pysty, mutta yllättävän moni kuitenkin n. 3 kymmenestä. Jotkut
eivät edes tienneet koko asiasta ja heitä hävetti aluksi.
Minusta se on todella kiihottavaa/mahtavaa.
 
N30
"Älkää hyvät korpigynegologit yrittäkö keksiä naisen alapäästä uusia eriterakkoja, sillä ei siellä kertkaikiaan sellaisia nestevarastoja ole, josta suihkuaisi litratolkulla jotain "ejakulaationestettä"
Pissiä se vaan on ja ihan luonnolista ja vaaratontakin"

Kuulepas Kustaa Doktor ja muut, naisen alapäässä on hyvinkin erilaisia eriterakkoja mm. Bartholinin rauhaset, Cowperin rauhaset ja Skenen rauhaset. Skenen rauhaset sijaisevat virtsaputken sivuilla, ja varastoivat nimenomaan tuota ejakulaationestettä. Litroittain sitä ei erity, muutama kymmenen millilitraa kerrallaan.

Opettele ensin ihmisen anatomiaa, ennen ku rupeat esittämään "tohtorillisia" kommenttejasi!
 
been there, done that
Täällä tuntuu olevan tohtoreita ylä- ja alapäätä varten aivan yhtäläisesti...

Minä olen rakastellut ejakuloivien naisten kanssa ja se mikä siinä on erityisen ihanaa, on se että kumppanin laukeamisen tietää varmasti. ;D
 
mies 84
Itse ainakin nautin siitä että nainen nauttii eikä ole vaan pelkkä omien tarpeitteni tyydyttäjä. Oikeastaan siksihän sitä rakastellaan että vastapelurista tuntuis hyvälle, ja tuo ejakulaatio jos mikä on merkki siitä että nainen nauttii, eikä vaan teeskentele, vai voiks senki näytellä?
 
Seven eleven
On olemassa selkeää historiallista ja kliinistä näyttöä siitä, että osa naisista erittää nestettä orgasmin aikana. Lisäksi on naisia, jotka näkevät märkiä unia kuten miehet. Nesteen on raportoitu olevan kirkasta, väritöntä ja toisinaan maitomaista. Se on myös täysin hajutonta. Neste erittyy virtsaputkesta eikä emättimestä kuten kiihottumisen aikana emättimen seinämästä tihkuva neste.

Ejakuloidun nesteen määrän on kliinisissä tutkimuksissa havaittu olevan 0,2–13,8 millilitraa. Neste voi erittyä joko yhdellä kertaa tai sykäyksittäin. Mikäli erittynyttä nestemäärää verrataan miesten erittämän siemennesteen määrään, miehet jäävät reilusti toiseksi.

Miesten erittämän nestemäärän keskiarvot liikkuvat nimittäin 2–6 millilitrassa. Naisen ejakuloidessa kyseessä voi siten olla huomattavakin määrä nestettä, joten ei ole lainkaan ihme, että kyseistä eritystä on pidetty virtsankarkailuna.

Eri tutkimukset ovat osoittaneet, että nesteen koostumus muuttuu hieman naisen kuukautiskierron aikana. Nestettä maistaneet vahvistavat tämän tuloksen. Heidän mielestään neste nimittäin maistuu toisinaan väkevältä, happamalta, kirpeältä tai hyvin makealta.

Hyvin makea maku esiintyy juuri ennen kuukautisia. Kuukautiskierron lisäksi myös naisen aineenvaihdunta ja ruokavalio vaikuttavat jonkin verran nesteen yleismakuun. Sama pätee miehen siemennesteeseen.

Ejakuloivatko kaikki naiset?

Kuinka moni naisista sitten pystyy ejakuloimaan? Tarkkaa vastausta tähän ei tiedetä. Osa tutkijoista arvelee, että jokainen nainen erittää orgasmin aikana hiukan nestettä, mutta sitä ei aina huomata. Tutkimusten mukaan vaihteluväli liikkuu 4,7–69 prosentin välillä.

Tutkimusten ja naisten kertomusten mukaan nainen voi ejakuloida iästä riippumatta. Huomattavaa on, että se tapahtuu yleensä naisilla, joilla on hyvät ja vahvat lantiopohjanlihakset. Jo tämä seikka kumoaa väitteen siitä, että kyseessä olisi huonoista lihaksista johtuva virtsankarkailu. Ejakulaatio on mahdollinen sekä klitoriksen että G-pisteen stimulaation seurauksena, mutta jälkimmäisen on havaittu olevan tässä suhteessa tehokkaampi erogeeninen alue.

Naiset voidaan jakaa kolmeen ryhmään sen perusteella, kuinka nopeasti he saavat ejakulaation. Ryhmässä yksi ovat naiset, jotka eivät ejakuloi helposti. Tällaiset naiset vaativat sekä oikeaa tekniikkaa ja pitkään kestävää emättimen yläseinämän stimulaatiota saadakseen siemensyöksyn. G-pisteen stimulaation täytyy kestää 10–15 minuuttia, jotta ilmiö tapahtuisi. Hieromasauvalla reaktiota voidaan yleensä lyhentää minuutilla tai kahdella.

Toisessa ryhmässä ovat naiset, jotka saavat ejakulaation helposti. Nämä naiset erittävät nestettä erittäin lyhyen G-pistestimulaation jälkeen. He tarvitsevat yleensä maksimissaan vain puolitoista minuuttia tehokasta käsittelyä. He eivät tosin aina välttämättä saa orgasmia ejakulaation yhteydessä.


Kolmantena ryhmänä ovat näiden kahden väliin jäävät naiset. He ejakuloivat noin neljän– kahdeksan minuutin G-pisteen stimuloinnin jälkeen. Miehistä poiketen naisilla ei esiinny niin sanottua toipumisjaksoa eli ejakulaatio voi siis tapahtua monta kertaa peräkkäin.

Mistä nainen sitten tietää, onko kyse virtsankarkailusta vai ejakulaatiosta? Tähän on olemassa muutama helppo menetelmä. Ensinnäkin ejakulaation tapahtuessa nainen ei voi katkaista sitä kesken kaiken. Mikäli yhdynnän aikana tapahtuu virtsankarkaamista, kyseessä on yleensä ponnistusinkontinenssi, jossa nainen pystyy katkaisemaan virtsasuihkun.

Ejakulaatiossa erittynyt neste on väriltään valkeaa tai väritöntä kun taas
virtsa on kellertävää. Ejakuloitu neste maistuu makealle ja monen mielestä hyvälle, virtsa taas on mitä on.

Mikäli kyseessä on virtsa, se jättää lakanoihin ikävän kellertävän läikän, joka myös tuoksuu voimakkaasti. Ejakulaatiossa erittynyt neste taas ei kuivuttuaan tuoksu eikä myöskään tahri. Nesteen kuivuminen kestää suhteellisen pitkään, koska se kastelee lakanat yleensä läpimäriksi.

ELI NE KENELLÄ EI OLE LANTIOPOHJANLIHAKSIA EIVÄT EJAKULOI!
 
squirt-tyttö
Yksi vaihtoehto on jatkaa naisen kiihottamista klitorisorgasmin jälkeen. Jos laittaa pari sormea (joko etu,keskisormi tai keski ja nimetön) samalla emättimeen, voi tuntea miten yläseinä "paisuu" kun se täyttyy orgasminesteellä. Kun sitä painaa/lypsää samalla kun kiihottaa klitorista (jos tarvii) niin jossakin vaiheessa tulee sellainen olo että pissattaa ja haluaa ns.työntää. Siinä vaiheessa ota sormet pois, mutta jatka klitoriksen kiihottamista ja ole valmistunut siihen että nestettä voi tulla tod.paljon! Ja ainakin minulla se oikein "lentää". Suosittelen lämpimästi pyyhkeen pepun alle:). Harjoittelun myötä oppii miten erotella eri orgasmit. Jos haluaa ejakuloida on hyvä olla rento ja tietää miten rentouttaa lantiopohjalihaksia. Sekin auttaa jos ne on suht. vahvat. Minun mies menee sekaisin onnesta joka kerta ja haluaa aina että ejakuloin ja monta kertaa peräkkäin vielä. Se EI ole kusta! Kyllä tyhmäkin osaa erottaa kusen muista nesteistä. Voin kokemuksesta sanoa että se on mieletön nautinto jos siihen oppii tai pystyy. Onnea kaikille harjoittelijoille, ei muuta kun snorkkeli päälle ja märkiä nautinnonhetkiä!
 
doctor pee
Nuo kusen väri-analyysit ot ihan pelkkää huu-haa hommaa. Toki perus-kusi on keltasta ja haisee, mutta jos illan vetää kaljaa tai vaikka sidukkaa, on pissi o ihan kirkasta. Toki yksilöllisiä erojakin on.
Ejakulaaationestettä ei vaan kertakaikkiaan ole olemassa- Kuset ja limat siellä vaan falskaa sekasin ja tolleen. Tiede ei tällaista lientä tunne, mutta olkaa horoperseet vaan onnellisii uskossanne. "Ejaa" se juu varmaan on se liemi, kiva että uskotte tähän. Varmaan myös g-pisteisiin ja vagina-orkkuihinkin
 
sane "maistaa kaiken mitä ei voi haistaa"
Alkuperäinen kirjoittaja doctor pee:
Nuo kusen väri-analyysit ot ihan pelkkää huu-haa hommaa. Toki perus-kusi on keltasta ja haisee, mutta jos illan vetää kaljaa tai vaikka sidukkaa, on pissi o ihan kirkasta. Toki yksilöllisiä erojakin on.
Ejakulaaationestettä ei vaan kertakaikkiaan ole olemassa- Kuset ja limat siellä vaan falskaa sekasin ja tolleen. Tiede ei tällaista lientä tunne, mutta olkaa horoperseet vaan onnellisii uskossanne. "Ejaa" se juu varmaan on se liemi, kiva että uskotte tähän. Varmaan myös g-pisteisiin ja vagina-orkkuihinkin




Niin eiköhän se vastaus löydy

 
ya habibi
en ollut kokenut sitä aiemmin, kerran vaan naisystäväni sai orgasmin ja ejakuloi sängyn märäksi. olin hämilläni, mutta kun tajusin mistä oli kyse, hyvin onnellinen. tiedän että pystyn tyydyttämään naiseni, ja nyt ejakulointi aloitti uuden seikkailun. toki niitä "tavallisiakin" orgasmeja tulee lähes aina, mutta ejakulointi oli juhlavaa. sillä kertaa seksi oli muutenkin mahtavaa. molemmista.
 
N 39-v
Vaikka seksielämäni on erittäin aktiivista, niin ejakulaatiota ei tule välttämättä edes kerran viikossa. Omalla kohdallani ejakulaatiota tulee helpoiten silloin, kun on todella kiimainen ja lisäksi vaginaan kohdistuu voimakasta kiihotusta. Helpoiten siis ejakulaatio tulee silloin, kun mies panee kovaa rynkyttämällä samalla, kun klitoris saa stimulaatiota. Lähes varmasti saan ejakulaation silloin, kun masturboin ja käytän paksua dildoa, joka ilmeisesti kiihottaa juuri oikeita kohtia ja venyttää alapäätä tarpeeksi. Helpoin tapa ehkä on se, että mies panee ja samalla käyttää jotakin klitoriskiihotinta.

Jos mies väittää, ettei naisen virtsaputkesta voi tulla mitään muuta kuin virtsaa, niin yhtä hyvin voisi väittää, ettei miehen virtsaputkestakaan voi tulla mitään muuta kuin virtsaa... Eikös siis olisi helpompaa myöntää suoraan, että sekä miesten siemensyöksy että naisten ejakulaatio ovat samantyyppistä nautinnon purkautumista eri sukupuolilla?

Se on totta, että monelle naiselle tulee pissahädän tunne, kun mies kiihottaa klitorista, sillä moni mies hieroo klittaa "vähän sieltä päin", jolloin saattaa kiihottaa samalla virtsaputken suuta. Tosin nainen voi aina kädellään ohjata oikeaan kohtaan ja tietysti kannattaa etukäteen käydä vessassa, koska virtsahädän tunne vaikeuttaa pääsemistä oikeaan mielentilaan, jotta se "iso O" saavutetaan.
 
Kokemusta
Just eilen juteltiin miehen kanssa siitä, mistä huomaa että mulla on tulossa. Hän sanoi että alan "vuotaa" kuin seula ja meno on tosi liukasta. Tuli mieleen tämä keskustelu täällä ja ajattelin että ejakulaatiohan tässäkin on kyseessä. Aiemmat kumppanini eivät ole maininneet tästä "ominaisuudestani" mutta olen kyllä itsekin huomannut kuinka liukkaat paikkani ovat lähellä orkkua. Enkä siis tosiaankaan kuse alleni siinä kohtaa. Tiedän kyllä miltä kuseminen tuntuu, eikä se liity mitenkään tähän ilmiöön. Ja tietysti nautin sillä hetkellä tosi paljon, juuri ennen laukeamista.. ;)
 
Ruiskija
Vuonna 1978 käytettiin ensimmäisen kerran termiä "naisen ejakulaatio". Naisen ejakulaatiosta ei juurikaan puhuta tai kirjoiteta, vaikka monet naiset ejakuloivat orgasmin saadessaan. Tarkkaa tietoa ilmiön yleisyydestä ei kuitenkaan ole. Ejakulaationeste on virtsarakon sisäisten rauhasten erittämää nestettä, joka seuraa virtsarakon ja etummaisen vaginallisen seinämän saamasta erogeenisestä ärsytyksestä.

Osa nesteestä tulee nk. Skenen rauhasista, jotka vastaavat miehen eturauhasta. Ejakulaationeste erittyy virtsaputkesta, ei emättimestä. Neste on kirkasta ja väritöntä, joskus maitomaista. Se on myös hajutonta. Maku vaihtelee kuukautiskierron mukaan happamasta makeaan. Kuten miehet, myös naiset voivat ejakuloida, vaikka eivät saisikaan orgasmia.

Ejakulaatio tapahtuu helpommin naisilla, joilla on vahvat lantionpohjan lihakset. Nainen voi tarkistaa, onko kyseessä ejakulaatio vai virtsankarkailu. Virtsa on kellertävää ja siitä jää kellertävä läikkä alustaan, ja sen haju on voimakas ja maku useimmille epämiellyttävä. Ejakuloitu neste maistuu makealle ja siitä ei juurikaan jää jälkiä. Kari Heusalan kirjassa Naisen seksuaalisuus, sivuilla 80-89 on lisää tietoa naisen ejakulaatiosta.
 
hmhm
Mä taisin ejakuloida ensimmäistä kertaa viikonloppuna. Orgasmeja en ole saanut, mutta pitkään jatkuneen hyväilyn jälkeen tuli reppaasti nestettä. Tosin mitään muita orgasmiin liittyviä tunteita ei juurikaan tullut, muuta kun ei panettanut enää sen jälkeen hetkeen (mikä on ihme, sillä yleensä panettaa ja olen märkä koko ajan kun panoa näen). Voikohan tuo ejakulaatio tulla ilman orgasmia vai olisiko sitten se O:kin ollut tulossa, en tiedä kun hommat lopetettiin siihen.
 
"ulpukka"
Ensimäsen kerran se pääsi yllättämään, kun aika nuori ollessani hinkkasin itseäni pitkän bussimatkan aikana ja sain orkun. Luulin, että minulta pääsi pissat housuun. Saan nesteet lentämään, mutta vain omin käsin nyt vanhempana. Yksikään kumppani ei ole siinä onnistunut. Luultavasti en ujona anna sitä tapahtua.
 
dzii
Alkuperäinen kirjoittaja hmhm:
Mä taisin ejakuloida ensimmäistä kertaa viikonloppuna. Orgasmeja en ole saanut, mutta pitkään jatkuneen hyväilyn jälkeen tuli reppaasti nestettä. Tosin mitään muita orgasmiin liittyviä tunteita ei juurikaan tullut, muuta kun ei panettanut enää sen jälkeen hetkeen (mikä on ihme, sillä yleensä panettaa ja olen märkä koko ajan kun panoa näen). Voikohan tuo ejakulaatio tulla ilman orgasmia vai olisiko sitten se O:kin ollut tulossa, en tiedä kun hommat lopetettiin siihen.
Minä teen yleensä itselleni ensin ejakulaation ja vasta sen jälkeen orgasmin. Ejakulaation jälkeen tehty orkku ei ole niin "hyvä" kuin muuten. Mutta en ole vielä onnistunut saamaan noita tapahtumaan yhtäaikaa.

 
pupu88
Sulla on ääliö poikaystävä jos sitä inhottaa ejakuloiminen. Teidän seksi tulee kaatumaan juuri tohon että joudut olemaan estynyt silloin kun pitäisi pystyä olemaan vapautunut saadaksesi nautintoa. Itse tulen "oman käden" kautta, tai en ainakaan vuoteen tullut poikaystävälleni, kukaties minutkin joku mies yllättää joskus saamalla minut ejakuloimaan. Kaksi sanaa: "JÄTÄ SE"
 
Poika vaan
No aika ääliöitä on kirjoittajatkin... Ei ketään kuulu jättää ymmärtämättömyyden takia.
Asiasta kannattaa aina keskustella ja sanoa suoraan miltä itsestä tuntuu ja vasta sitten
lempata, jos ei tajua.
 
been there, done that
Miksi väitellä asiasta?

Virtsaksi nestettä väittävät eivät todennäköisesti ole nähneet ejakuloivaa naista sängyssään, eikä asenne lupaa hyvää että näkisivätkään. Ne, jotka saavat kumppaninsa ejakuloimaan, osaavat kyllä iloita asiasta.

 
joku vaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Nanna:.:
Pakko avautua tästä jonnekin.

Eli moi, olen siis 20 v nainen. Olen seurustellut vuoden ajan poikaystävän kanssa, 23v. Meillä on ollut mahtava seksielämä - yhtä ainoaa juttua lukuun ottamatta. Poikaystävää häiritsee ihan tajuttomasti minun ejakulaationi.. Saatan siis ejakuloida kaksikin kertaa noin 30 minuuttia (arvioin) seksikerran aikana, ja poikaystäväni mielestä tuo on ällöttävää. Hän on luullut pari kertaa että olen pissannut, ennen kuin on tajunnut, että tuo ejakulaationeste ei tuoksu millekään, eli ei siis ole virtsaa. Hänestä naisen ei pitäisi laueta näkyvästi, ja ejakuloimiseni on ällöttävää. Tuli aika paha mieli, kun tuntui siltä, etten kelpaa hänelle sängyssä. Huomasin ejakuloivani jo 15-vuotiaana itsetyydyttäessä. Minulla noita suihkivia orgasmeja on yleensä aina seksin aikana, ja ne ovat todella vahvoja, räiskähteleviä, tuntuu että menee jalat alta ja maa järisee. :D Jotenkin aina ajattelin, että miehet suhtautuisivat edes neutraalisti naisen ejakuloimiseen... Häiritsee todella, jos se on monestakin miehestä jotenkin epänormaalia tai häiritsevää. Olen muuten itsevarma ja pidän moniulotteisesta seksistä, suuseksistä, erilaisista asennoista, leluista ja muista. Nyt on alkanut hävettämään oma ejakuloiminen niin paljon, etten ole kiihottunut ollenkaan enkä siis ejakuloinutkaan, mikä on ollut poikaystävän mielestä mahtavaa. Taitaa meidän seksielämä päättyä tähän, suhdekin rakoilee.

Mietin vaan jatkon kannalta, seksuaalisena ihmisenä varmasti haluan vaikka irtoseksiä, että miten te miehet tuohon ejakuloimiseen suhtaudutte?
minusta voisit vaikka ejakuida niin paljon kuin vain tahdot! sehän on aivan hyvä juttu!

 

Yhteistyössä