Naisen orgasmi yli 60 v

  • Viestiketjun aloittaja Palli-Jorkka
  • Ensimmäinen viesti
elspeth
Eikö sun oma orgasmis olisi tärkeämpää kuin sen naisen? Vanhemman naisen orgasmi riippuu hyvin paljon sun taidoistasi ja kestävyydestä. He eivät ole niin herkkiä kuin nuoret tytöt. Pitkä esileikki ja kestävä yhdystä, eiköhän se siitä.
 
Mies23v
Kun nuolen ensin pitkään pillua ja anusta ja sitten otan kuuskymppistä seksileikkikaveriani rajusti takaa sohvan käsinojalla, niin kyllä hän saa äänekkään orgasmin, mikä kiihottaa minuakin valtavasti.
 
vierailija M60++
Itse heivasin exäni 59 vuotiaana pihalle, miksi elää seksittämässä parisuhteessa ja yksin elättää häntä? Viime vuonna kaikki muuttui kun tapasin itseäni puolta nuoremman naisen ja nyt harrastetaan seksiä milloin ikinä hän pääsee irrottautumaan kotoaan, elää täysin kyvyttömän miehen kanssa, nyk lähinnä kodinhoitajana
 
Se päiväkoti-täti...
Eikö sun oma orgasmis olisi tärkeämpää kuin sen naisen? Vanhemman naisen orgasmi riippuu hyvin paljon sun taidoistasi ja kestävyydestä. He eivät ole niin herkkiä kuin nuoret tytöt.
Minuakin kiehtoo eräs kohta (kevät-kesällä) 62 täyttävä rouva. Maailmaan hän on kolme lasta pyöräyttänyt ja minä puolestani oon ollut tekemässä jo 4 lasta, vaikka olen "vain" 36! Viimeisimmästä lapsestaan tädillä kohta jo 25 vuotta ja miehensä päätyi sterilisaatioon. Minä en sellaiseen alistu, mutta tuskinpa tätikään enää raskaaksi voisi tulla... joten ilman ehkäisyä häntä tietenkin haluan. Maalta kun on kotoisin, niin voitais sit mökkinsä nurmikolla kesälämpimällä panna ja molemmat nakuna tietenkin. Olisi senkin naisen aika saada paksua 15 senttistä. Ja tietenkin spermat sit hänen pilluunsa syvälle ja kovalla tykityksellä.
 
vierailija
Mulla on noi 70 vuotias Nais ystävä. Vietämme yleensä pari päivää kuukaudessa kahdestaan. Joskus tulee kyllä pidempiä taukoja. Olemme hyviä ystäviä. Pyytää välillä jämään yöksi. Jutellaan usein myöhään yöhön. Sen jälkeen nukutaan samassa sängyssä. Seksiä tulee kyllä siinä samalla harrastettua. Hän pitää erityisesti aamu seksistä. Tule istumaan päälleni pitkässä ja väljssä yöpaidassa. Nojaa käsillä rintaani. Välillä pysähtyy ja tuijottaa silmiini. Pitää siitä kun kuljen ja nukun alastomana hänen luonaan. Ikäeroa on yli 15 vuotta.
 

Yhteistyössä