Naisille: Tottuuko pieneen?

  • Viestiketjun aloittaja tiina_29_
  • Ensimmäinen viesti
Elody~
Kylla tottuu.

Minulla ihan ensimmainen poikaystavani omasi aivan jarisyttavan ison miehekkeen ;) Alussa oli todella paljon ongelmia sen kanssa etta se yksinkertaisesti sattui minua aika paljon, ei meinannut mahtua ja aloin jannittaa sita milloin se taas tuuppaa kohdunkaulaan, mika sattuu aikalailla! Ajan myota opimme kummatkin nauttimaan enemman ja varomaan sattumista, ja parhaimmillaan se tuntui aivan jarisyttavan hyvalta, pahimmillaan sattui, hiersi jne.

Se oli kuitenkin ihan ensimmainen tutustuminen penikseen, joten koin kaikki sen jalkeiset pieniksi, vaikka olivat kai ihan normaalikokoisia. Viimeisella oli sellainen about kuvailemasi kokoinen, joka joskus tuntui vaan pienelta, mutta kun opimme toistemme kehot paremmin, niin nautinto taman miehen ja hanen kalunsa kanssa oli aivan parasta mihinkaan aiempaan verrattuna. Kun se hieroi oikeasta kohdasta, saattoi vaan antaa menna, eika tarvinnut jannittaa etta kohta sattuu ja lujaa kohdussa! Ja talle toisen kehon oppimisella kannattaa antaa karsivallisesti aikaa.

Joten kylla tottuu, ja saattaa jopa harjoituksen kanssa parantua todellakin paljon!
 
ei enää pientä
Exällä oli pieni, varmaan 10cm juhlakunnossa eikä se kyllä tyydyttänyt. Aina koitti kääntää ja vääntää, että tuntuis enemmän mut ei auttanu ja himo jäi päälle... Ei sitä vuosikausia dildokaan tyydytä ainakaan mua. Eron jälkeen oli niin täydellistä saada isoa sisään, joutui ensin miettimään mahtuuko se enää edes sinne ;) ja nyt ihana avomies, joka myös tyydyttää koollaan ja muutenkin! ;) suosittelen vaihtoa, on niitä muitakin miehiä ja kyllä se pienuus tulee vuosien saatossa ongelmaksi, moni saattaa pettää tai muuten pilata suhteen...
 
Lellu_
Kyllä pienikaluinen mies on todellakin huono homma. Sitä saa hävetä ja selitellä kavereille, että miksi tuommoiseen tulee tyydyttyä. Taidan rohkaista mieleni ja ottaa rakastajan, joka on taitava ja omaa mahtavan peniksen. :)
 
Xy1
Hvyin varustetun ukkomiehen luulisi tietävän, ettei 20 senttinen kalu ole mikään tai naisen tyydyttämiseen, vaan hyvällä suuseksillä ja sormilla naisen joutuu kumminkin tyydyttämään. Siihen pystyy myös pienempi kaluiset.
 
Jumppeli
Kun saat jumpattua lantionpohjan lihakset tiukaksi, niin kaiken kokoiset kalut ovat tyydyttäviä.
Itselläni samat kokemukset ex-suhteesta. Nyt geishakuulat apuna jumpaten olen saanut itseni hyvin sopeutumaan uuden kumppanin vaatimattomaan kokoon.
 
mahti-sonni
Alkuperäinen kirjoittaja Iso Jorma:
Olen jo pitemmän aikaa ollut tällaisena vara-aviomiehenä hoitelemassa näitä pikkukikkelisten vaimoja. Ei tarvitse töissä käydä kun nämä kustantavat meikäläisen elämisen. Kyllä on hienoa olla isomunainen mies, kun pikkupilit ahertavat pitkää päivää meikä senkun nai näiden vaimoja ja saa vielä osan palkasta kaupanpäälle

höpö höpö, sulla on kuitenkin vaan joku pikku nysä ja muut nussii sun eukkoa kun et itse siihen pysty etkä kykene. .
 
Julia79
Alkuperäinen kirjoittaja Lellu_:
Kyllä pienikaluinen mies on todellakin huono homma. Sitä saa hävetä ja selitellä kavereille, että miksi tuommoiseen tulee tyydyttyä. Taidan rohkaista mieleni ja ottaa rakastajan, joka on taitava ja omaa mahtavan peniksen. :)
Kukahan puhuu kavereittensa kanssa miestensä minien koosta? Minä en ainakaan kavereideni kanssa.
 
Heli,
Alkuperäinen kirjoittaja Julia79:
Alkuperäinen kirjoittaja Lellu_:
Kyllä pienikaluinen mies on todellakin huono homma. Sitä saa hävetä ja selitellä kavereille, että miksi tuommoiseen tulee tyydyttyä. Taidan rohkaista mieleni ja ottaa rakastajan, joka on taitava ja omaa mahtavan peniksen. :)
Kukahan puhuu kavereittensa kanssa miestensä minien koosta? Minä en ainakaan kavereideni kanssa.
Ei kukaan Juulia, ei vapaaehtoisesti.
Se on niinpäin, että meille pienipeniksisten naisille tullaan puhumaan ! Naiset siis. Nainen on naiselle susi.
 
Heh:/
Olipa kerran tässä semmoinen palomies seksiseuralaisenani,jolla oli niin pikkuriikkinen pippeli,että olin saada hepulin,kun yritin saada otetta hänen pilistään:D Miehulainen pyysi runkkaamaan sitä,mutta nolotti heilutella semmoista "typyä"! No eihän siitä mitään oikeaa yhdyntää tullut.Outoa oli se,että mies muuten oli isokokoinen!!
 
asiallinen
Alkuperäinen kirjoittaja tiina_29_:
Olen kyllä 180 senttiä mutta hoikka. Ja paikka on ihan tiukka.
Juu, juttu nyt vaan on niin, että isolla ( lue pitkällä ) ihmisellä on kaikki hiukan suuremman sorttista, siis yleensä. Aivan samoin kuin naisella jolla on suuri ja leveä suu, pakkaa kaikki muutkin aukot olemaan isohkoja.
Jos siihen sitten yritetään sovittaa hiukankin pienehköllä varustettua miestä, tuloksen tietää. En väitä että 17-senttinen on pieni, vaan että kysymys onkin tässä tapauksessa paksuudesta.
En myöskään väitä että nämä havaintoni pitävät aina paikkansa, koska minulla on kokemuksia ainoastaan vajaasta sadasta naisesta, mutta todellakin useimmin.
Eli pikku/ohut-pilisten kannattaa kyllä kiertää kaukaa isot naiset. Kuten myös missi-isosuiset naiset. Kyllä suppusuu on kova sana.
Totta kai vaikuttaa myös se että naisen alapäässä on rutistusvoimaa, sitä taas ei saa muuten kuin treenamaalla, kuulat ovat todella tehokkaat ja parhaat.
 
Korkokenkä Heh:/:lle
Joo, mulla oli kanssa yksi noin 190 cm pitkä tyyppi, josta ei tiennyt, milloin sen muna oli edes mun sisällä. Muutenkaan se ei tajunnut, että naiselle voisi tehdä muutakin kuin yrittää tunkea tappinsa tiukkaan pimpsaani. Suuseksiä, sormileikkejä, ei mitään.

Olen kuullut itseni lisäksi erään toisenkin naisen jättäneen tämän akateemisen miehen siitä syystä, että se ei tajua seksistä mitään. Miten voi olla?
 
Rouva himotar
Alkuperäinen kirjoittaja Niin ja:
se naiselle valtava häpeä, jos miehellä on pieni kalu.
Tulee sellainen tunne, että sitä on itsekin vajavainen.
Kyllä miehellä täytyy kunnon kalu olla! Vähintään 20cm!
Jos näkeekin pienen, menee halut ja pienimunaset on kovia pettämään, kun ne on epävarmoja itsestään ja hakevat jatkuvasti hyväksyntää. Sitä inhoan, että verrataan suusexiä korvaamaan huonoa panoa. Mulle ei tosiaan riitä, että ukko nuolis mulle jonkun tyydytyksen. En suoraan sanottuna tunne mitään suusexissä, se on ällöttävää, että joku nuolee alapäätäni ja sit pussaa mua vitunhajusella suullaan,YÄK!!!!! Kyllä se on kunnon kalu, jolla parhaat kiksit saa!! Tosin tunsin kerran isokalusen ukon, jolta tuli aina parin työnnön jälkeen, eipä ollut paljon iloa! :((
 
Rouva himotar
Alkuperäinen kirjoittaja Niin ja:
se naiselle valtava häpeä, jos miehellä on pieni kalu.
Tulee sellainen tunne, että sitä on itsekin vajavainen.
Kyllä miehellä täytyy kunnon kalu olla! Vähintään 20cm!
Jos näkeekin pienen, menee halut ja pienimunaset on kovia pettämään, kun ne on epävarmoja itsestään ja hakevat jatkuvasti hyväksyntää. Sitä inhoan, että verrataan suusexiä korvaamaan huonoa panoa. Mulle ei tosiaan riitä, että ukko nuolis mulle jonkun tyydytyksen. En suoraan sanottuna tunne mitään suusexissä, se on ällöttävää, että joku nuolee alapäätäni ja sit pussaa mua vitunhajusella suullaan,YÄK!!!!! Kyllä se on kunnon kalu, jolla parhaat kiksit saa!! Tosin tunsin kerran isokalusen ukon, jolta tuli aina parin työnnön jälkeen, eipä ollut paljon iloa! :((
 
YÄK!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
Hvyin varustetun ukkomiehen luulisi tietävän, ettei 20 senttinen kalu ole mikään tai naisen tyydyttämiseen, vaan hyvällä suuseksillä ja sormilla naisen joutuu kumminkin tyydyttämään. Siihen pystyy myös pienempi kaluiset.
YÄK!!!!!
 
seksuaaliterapeutti
Tosiasia on, että 90 % naisista saa orkun ainoastaan suuseksillä, sormilla, tai kalulla + sormilla. Ei todellakaan sisään - ulos työnnöillä. Vaikka se hyävältä tuntuukin, orgasmi ei tule.

Nainen, joka inhoaa omaa "vitunhajuaan ja -makuaan", on kenties todella estoinen tai omaa seksuaalisuuttaan häpeilevä? Nehän ovat ihania, kiihottavia luonnollisia asioita.
 
Sika,
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva himotar:
Alkuperäinen kirjoittaja Niin ja:
se naiselle valtava häpeä, jos miehellä on pieni kalu.
Tulee sellainen tunne, että sitä on itsekin vajavainen.
Kyllä miehellä täytyy kunnon kalu olla! Vähintään 20cm!
Jos näkeekin pienen, menee halut ja pienimunaset on kovia pettämään, kun ne on epävarmoja itsestään ja hakevat jatkuvasti hyväksyntää. Sitä inhoan, että verrataan suusexiä korvaamaan huonoa panoa. Mulle ei tosiaan riitä, että ukko nuolis mulle jonkun tyydytyksen. En suoraan sanottuna tunne mitään suusexissä, se on ällöttävää, että joku nuolee alapäätäni ja sit pussaa mua vitunhajusella suullaan,YÄK!!!!! Kyllä se on kunnon kalu, jolla parhaat kiksit saa!! Tosin tunsin kerran isokalusen ukon, jolta tuli aina parin työnnön jälkeen, eipä ollut paljon iloa! :((
Jos Rouva Himotar välillä pesis sitä persettään, niin ehkä se suuseksikin alkais maistua.
 
hkh-öl-
Alkuperäinen kirjoittaja Korkokenkä Heh:/:lle:
Joo, mulla oli kanssa yksi noin 190 cm pitkä tyyppi, josta ei tiennyt, milloin sen muna oli edes mun sisällä. Muutenkaan se ei tajunnut, että naiselle voisi tehdä muutakin kuin yrittää tunkea tappinsa tiukkaan pimpsaani. Suuseksiä, sormileikkejä, ei mitään.

Olen kuullut itseni lisäksi erään toisenkin naisen jättäneen tämän akateemisen miehen siitä syystä, että se ei tajua seksistä mitään. Miten voi olla?
Eikä tullu mieleen opettaa sitä? Varsinkin jos akateeminen oli, luulis oppimisen onnistuvan. Maidän naisten suurin ongelma on se, että ei uskalleta puhua pukahtaa kun mies tekee väärin. Miten vaikeeta on sanoa, että "ei siitä vaan tuosta" Tai "just noin".
 

Yhteistyössä