Naisille: Tottuuko pieneen?

  • Viestiketjun aloittaja tiina_29_
  • Ensimmäinen viesti
mitään
Se, miksi naiselle on ikävä paikka joutua sänkyyn pienikaluisen miehen kanssa, johtuu siitä että alkaa miettimään onko itse ihan normaali. Eli tuntee itsensä hehtaaripimpiksi kun mies ei saa otetta eikä orgasmia. Nauti siinä nyt sitten mistään...Mutta ei se liian isokaan hyvä ole, ehkä joskus mausteena mutta pitemmässä suhteessa kyllästyttää. Olisi hyvä jos samankokoiset ihmiset löytäisivät toisensa. Itse isona ja pitkänä naisena olen kai sitten jotenkin iso muualtakin. Ainakaan minulle 10cm ohutta on liian vähän vaikka kuinka treenaisin lihaksia. Naisen kiihottuessa laajenee paikatkin aika lailla eli sinne sitten hukkuu. Huoh...
 
Kokemus puhuu
Alkuperäinen kirjoittaja mitään:
.....Itse isona ja pitkänä naisena olen kai sitten jotenkin iso muualtakin. Ainakaan minulle 10cm ohutta on liian vähän vaikka kuinka treenaisin lihaksia. Naisen kiihottuessa laajenee paikatkin aika lailla eli sinne sitten hukkuu. Huoh...
Ei silloin ole paikat treenattu riittävän timmiksi! Kyllä tiukka on kiihottuneenakin tiukka.
 
treenatkaa vaan....
Niinpä niin.
Sitten kun se jyystääminen on tehnyt tehtävänsä, lähdepä synnyttämään yhdeksän kuukauden kuluttua.
Oikein treenattu alapää ei anna periksi tuumaakaan.
On ihan omakohtaisia kokemuksia.
Piti leikellä oikein kunnolla, että sai lapsen vedettyä imukupilla ulos.
Pyrstö oli synnytyksen jälkeen tikattu ristiin rastiin ja aivan tunnoton.
Meni tosi pitkä aika, että seksi tuntui samalta, kuin ennen synnytystä.
 
tosi eroottinen synnytys
Ei helvetti, täytyykö tänne erotiikkapalstallekin tunkea kertomaan noita typeriä synnytysjuttuja. Kuulkaas, kaikki naiset ei ole vain vauvaa haluavia hiehoja.
 
just joo-o
Alkuperäinen kirjoittaja tosi eroottinen synnytys:
Ei helvetti, täytyykö tänne erotiikkapalstallekin tunkea kertomaan noita typeriä synnytysjuttuja. Kuulkaas, kaikki naiset ei ole vain vauvaa haluavia hiehoja.
mene takaisin sinne velaosastolle. Mitäs tänne tulet riehumaan.
 
järkyttynyt
Äijä vaihtoon!! Tietenkään kenenkään naisen ei tarvitse kestää pikku bilin rinnalla! Isot munat ne on jotka maailmaa pyörittää ei metriheikit ja pikku kikkelit.
Vaiha ihmeessä parempaan kyllä noita piisaa.
 
kevytnakki
Kyllä pieneen tottuu ja tuntuu paljon paremmalta kuin väljä. Alkuun vaan pitää huolella lämmitellä, jotta paikat on liukkaat ja siitä se riemu sitten alkaa!

Ei ole pieniä munia on vaan väljiä pimppejä. Suurta pimperoa ei täytä edes Mogadishun poika, mutta pieneen rakoon saa keskikoinen suomipoika kammeta otsasuonet pullollaan. Tästähän seuraa se, että väljälle pimpille ei löydy vastakappaletta ihmisten joukosta, mutta pienimunainenkin löytää vastakappaleen, jos ei muualta, niin sitten Aasiasta!

 
näin se vaan on
Alkuperäinen kirjoittaja kevytnakki:
Kyllä pieneen tottuu ja tuntuu paljon paremmalta kuin väljä. Alkuun vaan pitää huolella lämmitellä, jotta paikat on liukkaat ja siitä se riemu sitten alkaa!

Ei ole pieniä munia on vaan väljiä pimppejä. Suurta pimperoa ei täytä edes Mogadishun poika, mutta pieneen rakoon saa keskikoinen suomipoika kammeta otsasuonet pullollaan. Tästähän seuraa se, että väljälle pimpille ei löydy vastakappaletta ihmisten joukosta, mutta pienimunainenkin löytää vastakappaleen, jos ei muualta, niin sitten Aasiasta!
kultaseni, yksikään mies ei halua olla pieni munainen!! Väitä mitä väität, mutta kyllä se on miehisyyden mitta.
 
Kevytnakki
Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaan on:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytnakki:
Kyllä pieneen tottuu ja tuntuu paljon paremmalta kuin väljä. Alkuun vaan pitää huolella lämmitellä, jotta paikat on liukkaat ja siitä se riemu sitten alkaa!

Ei ole pieniä munia on vaan väljiä pimppejä. Suurta pimperoa ei täytä edes Mogadishun poika, mutta pieneen rakoon saa keskikoinen suomipoika kammeta otsasuonet pullollaan. Tästähän seuraa se, että väljälle pimpille ei löydy vastakappaletta ihmisten joukosta, mutta pienimunainenkin löytää vastakappaleen, jos ei muualta, niin sitten Aasiasta!
kultaseni, yksikään mies ei halua olla pieni munainen!! Väitä mitä väität, mutta kyllä se on miehisyyden mitta.
Jokainenhan meistä tahtoisi olla kaunis, seksikäs, hyvinvarustettu mies tai isorintainen nainen. Kukaan ei varmaankaan tahdo olla pienimunainen, väljäpimppinen, tyhmä tai muulla tavoin huonompi kuin muut. Totuushan on se, että siihen on tyytyminen mitä on annettu ja sen kanssa on elettävä. Se on taas sitten itsetunnosta kiinni pystyykö siihen. Joku hakeutuu kauneusleikkaukseen tai ostaa kaupasta kalliin auton paikkaamaan omaa muka huonouttaan.

Miehisyydenmitasta en sitten tiedä, sen kai arvostaa jokainen kohdallaan ja elää oman arvomaailmansa kanssa. Minulle henkilökohtaisesti ei ole tarpeeksi jos naisella on kaunis vartalo ja pieni pimpero, korvienvälissäkin olisi hyvä olla jotain. Jos joku valkkaa puolisonsa PELKÄSTÄÄN ulkoisten ominaisuuksien perusteella ja on siihen tyytyväinen niin hyvä. Jokainen tallaa tavallaan. Itse tahdon vierelleni kauniin pienipimperoisen naisen jolla järkikin juoksee ja sellaisen olen myös saanut.
 
kunnon tavaraa
Alkuperäinen kirjoittaja Kevytnakki:
Alkuperäinen kirjoittaja näin se vaan on:
Alkuperäinen kirjoittaja kevytnakki:
Kyllä pieneen tottuu ja tuntuu paljon paremmalta kuin väljä. Alkuun vaan pitää huolella lämmitellä, jotta paikat on liukkaat ja siitä se riemu sitten alkaa!

Ei ole pieniä munia on vaan väljiä pimppejä. Suurta pimperoa ei täytä edes Mogadishun poika, mutta pieneen rakoon saa keskikoinen suomipoika kammeta otsasuonet pullollaan. Tästähän seuraa se, että väljälle pimpille ei löydy vastakappaletta ihmisten joukosta, mutta pienimunainenkin löytää vastakappaleen, jos ei muualta, niin sitten Aasiasta!
kultaseni, yksikään mies ei halua olla pieni munainen!! Väitä mitä väität, mutta kyllä se on miehisyyden mitta.
Jokainenhan meistä tahtoisi olla kaunis, seksikäs, hyvinvarustettu mies tai isorintainen nainen. Kukaan ei varmaankaan tahdo olla pienimunainen, väljäpimppinen, tyhmä tai muulla tavoin huonompi kuin muut. Totuushan on se, että siihen on tyytyminen mitä on annettu ja sen kanssa on elettävä. Se on taas sitten itsetunnosta kiinni pystyykö siihen. Joku hakeutuu kauneusleikkaukseen tai ostaa kaupasta kalliin auton paikkaamaan omaa muka huonouttaan.

Miehisyydenmitasta en sitten tiedä, sen kai arvostaa jokainen kohdallaan ja elää oman arvomaailmansa kanssa. Minulle henkilökohtaisesti ei ole tarpeeksi jos naisella on kaunis vartalo ja pieni pimpero, korvienvälissäkin olisi hyvä olla jotain. Jos joku valkkaa puolisonsa PELKÄSTÄÄN ulkoisten ominaisuuksien perusteella ja on siihen tyytyväinen niin hyvä. Jokainen tallaa tavallaan. Itse tahdon vierelleni kauniin pienipimperoisen naisen jolla järkikin juoksee ja sellaisen olen myös saanut.
Totta turajat!! Mutta mutta, sen lisäksi että miehellä leikkaa järki ja ulkonäkö ok. ON KOOLLA VÄLIÄ. Sori vaan, ei tulisi mieleenkään viettää loppu elämään pienen vehkeen omaavan kanssa. Onneksi on löytynyt mies jolla on järkeä ja kokoa sekä näköä.
 
Joka vanhoja muistaa
Kyllä siihen tottuu, mutta. Ei sitä silti unohda ja välistä harmittaa kyllä. Ei se ole väljyydestä kiinni, kyllä pienikin reiän täyttää ja tuntuu ihan hyvältä, mutta. Kun kaipaa sellaista ahtautta eikä täyttämistä. Sellasta että munan mennessä sisään tuntee, että lantioluut joustaa hieman (paljon mahdollista ettei anatomisesti ajatellen käy näin, mutta se tuntuu siltä, nipottajille huom.) Että takaapäin pannessa joutuu haukkomaan henkeään, että välistä tuntuu kuin repeäisi, ei sellaista tietenkään saa tapahtua, mutta ei ole pahitteeksi jos joskus vähän siltä tuntuu. Että aina tuntuu pieneltä ihanalta ihmeeltä että se mahtuu sisään. Että imiessä se täyttää koko suun ja tukehduttaa vähän. Että se tuntuu kädessä tukevalta ja painavalta. Näyttää kauniilta ja sopusuhtaiselta kookkaalla miehellä.
 
tiinukka
ei totu, pieni pili on pieni pili ja pienellä pilillä ei tee yhtään mitään, eli ei sovi muuhun kuin kusemiseen mutta ei panohommiin. Panopuuhissa pitää olla oikea kyrpä eli pituutta ainakin 20 cm ja paksuutta väh. 5 cm. Ja tuollaisen mahtimelan kun tavoittaa niin jo alkaa kutina kadota pillusta ja se tekee hyvää niin että tuntuu.
 
Yxnainen
Alkuperäinen kirjoittaja tiinukka:
ei totu, pieni pili on pieni pili ja pienellä pilillä ei tee yhtään mitään, eli ei sovi muuhun kuin kusemiseen mutta ei panohommiin. Panopuuhissa pitää olla oikea kyrpä eli pituutta ainakin 20 cm ja paksuutta väh. 5 cm. Ja tuollaisen mahtimelan kun tavoittaa niin jo alkaa kutina kadota pillusta ja se tekee hyvää niin että tuntuu.
Horopillu todistaa väkevästi!
 
tottuuus
Alkuperäinen kirjoittaja tiinukka:
ei totu, pieni pili on pieni pili ja pienellä pilillä ei tee yhtään mitään, eli ei sovi muuhun kuin kusemiseen mutta ei panohommiin. Panopuuhissa pitää olla oikea kyrpä eli pituutta ainakin 20 cm ja paksuutta väh. 5 cm. Ja tuollaisen mahtimelan kun tavoittaa niin jo alkaa kutina kadota pillusta ja se tekee hyvää niin että tuntuu.
noin se vaan on,kynä ei tunnu pillussa miltään! pituudella niin väliä mutta paksuutta ainakin 5 cm niin oujeeee! sen jälkeen kyllä tuntee että on saanut.
 

Yhteistyössä