Naitteko ja missä?

  • Viestiketjun aloittaja julli 1
  • Ensimmäinen viesti
julli 1
Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?
 
pulli 3
Alkuperäinen kirjoittaja julli 1:
Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?
Mitä sinä noillakin tiedoilla tekisit?
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja julli 1:
Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?[/quote
Minä en nai/paneskele missään, kun kukaan ei anna minulle vittua. Minä vaan runkkaan.
 
che54
Alkuperäinen kirjoittaja julli 1:
Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?
yleensä hississä
 
munakas
Alkuperäinen kirjoittaja che54:
Alkuperäinen kirjoittaja julli 1:
Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?
yleensä hississä
Montako kerrosväliä sun pitää ajaa ennekuin molemmat on saanut orkut.

 
n47
Harvemmin oikeastaan makkarissa... paitsi kun kotona on muitakin (=nuorisoa) yötä ja yöllä tekee mieli. Johtunee siitä, että olen kovin illantorkku ja iltaisin väsyttää joten silloin useimmiten vaan nukutaan kun päästään petiin. Aamu aloitetaan useinkin rakastelulla ja silloin paikkana on se sänky.

Useimmiten kuitenkin seksiä harrastetaan päiväsaikaan tai aamulla kun molemmat on virkeitä. On naitu saunan lauteilla, suihkussa, pesukoneen päällä, ruokapöydällä, parvelle johtavilla rappusilla... useimmiten kuitenkin olkkarissa.

Kerran rakasteltiin rantakalliolla kun otettiin nakuina aurinkoa. Se oli ihanaa kuumassa auringossa ja sitten mereen uimaan.

 
lasse45
Silloi kun vaimoni oli ekaa kertaa raskaana hänellä oli valtavat himot,oltiin melkein keskellä kaupunkia,alkoi tehdä mieli menimme uimahallin taakse metsään naimaan,kokeiltiin ensin puuta vasten seisaaltaan vatsn takia ei onnistunut,vaatteita maahan ja sitten teki hyvää.
 
Himonussija
Alkuperäinen kirjoittaja julli 1:
Naiteko/paneskeletteko aina makkarissa?Vai aina satunnaisissa paikoissa,esim.junasa/linjurissa/taksissa/yleisillä paikoilla/pysäkeillälä,ym.kertokaa kokemuksista ja odotuksista.Mitä itse hauaisitte?
Kaikenlaisissa paikoissa on tullut touhuttua; tietysti autossa, työpaikan vessassa, saunassa + suihkussa, uima-altaassa, sängyssä, ulkona kallioilla ja metsässä, veneessä, pöydällä, sohvalla, olohuoneen matolla, Espanjassa parvekkeella vaimo piti kaiteesta kiinni ja pyllisti ihanasti ja yön äänet kuului...hotelleissa jne. Nykyään mukavuussyistä enimmäkseen sängyssä oltiinpa missä tahansa, mutta luova hulluus on toki tallella
 
varautunut
Sängyssä, lattialla, sohvalla, ison pehmeän nojatuolin selkänojan päällä nainen mahallaan pylly pystyssä, veneen vuoteessa - pöydällä - kipparin tuolilla - kajuutan katolla ulkona, parvekkeella naisen nojatessa kaiteeseen, yläkerran rappusilla, pesukoneen päällä linkouksen aikana, suihkussa, ammeessa, meressä, autossa, metsässä puolukanvarpujen joukossa, keittiön isolla tukevalla pöydällä joka on kiinnitetty seinään, auton konepellillä tai karjapuskurin päällä,.........jotain nyt mainitakseni...:)
 
Riittääkö?
Hississä, sängyssä, autossa, tuolissa, sohvalla, matolla, lattialla, kellarissa, vintillä, varastossa, aitassa, navetassa, saunassa, järvessä, meressä, katolla, tikapuilla, tiskipöydällä, koulussa, töissä, maantiellä, pikkutiellä, junassa, pendolinossa, ratikassa, lentokoneessa, ilmassa, tulessa, vedessä, uimahallissa, pukuhuoneessa, tietokoneella, kuntosalilla, pilkillä, marjassa, retkellä, paimenessa ollessa, paskalla, kusella, neuloessa, askarrellessa, puutyöluokassa, kahvilassa, kaupassa, avaruustukikohdassa, radiossa, matkoilla, sateessa, auringossa, pakkasessa, pilvessä, ikkunalla, ovella, joulupukin pajassa, tehtaassa, vakuutusyhtiössä, pankissa, firmassa, lounaalla, teatterissa, baletissa, postissa, jäällä kävellessä ja makuuhuoneessa.
 
Pervo
Onhan tuota tullut naitua vaikka missä. Pustonpenkillä keskellä päivää, tytöllä ei ollut pikkuhousuja, vain kesämekko päällä. Hyppyrimäen tornissa, hiekkarannalla, katolla (tasa-!) jne. Ehkä hekumallisin nainti tuli tehtyä Punaisessa Meressä. Oltiin uimarannalla tyttöystävän kanssa (no tyttö ja tyttö, oltiin nelikymppisiä!). Oltiin meressä noin kainaloihin asti ja samassa naiseni otti kullista kiinni ja runkkasi sen pystyyn, kiskoi uimahousuni alas ja ohjasi kullin pilluun bikinin lahkeesta. Vieläkin ihmettelen, kuinka sujuvasti kalu upposi vittuun. Hän nosti toisen jalkansa vyötäisilleni ja tuntui niin hyvältä, että laukesimme molemmat melkein heti ja nainen vaikersi korvaani. Rannalla oli paljon ihmisiä ja ainakin yksi naispari arvasi tekosemme. Mutta pervo kun olen, niin sehän vain lisäsi kiihkoa!
 
Fatima
Välimeressä melkein, oma mieheni otti kauempana aurinkoa kauempana aurinkotuolissa. Juttelin Välimeren aallokossa nuoren kreikkalaisen miehen kanssa. Se vain johti siihen, että runkkasin hänet veden alla loppuun asti.
 
Nuppunen
Ei missään ihmeen erityisessä paikassa. Kotona tietysti kaikissa huoneissa, saunassa ja suihkussa, eteisen ison peilin edessä on oikein mukava:) Takapihalla, autossa.
Hotelleissa sitten parvekkeella ja ammeessa. Ravintolassa vessassa. Metsäkeikalla muurahaiset purivat:(

Hissi ja elokuvateatteri on ne, jotka ehdottomasti haluan kokeilla ennen eläkeikää.
 

Yhteistyössä