NUNNUKKA

  • Viestiketjun aloittaja hui kauhistus
  • Ensimmäinen viesti
nunnukka
Hei viikko töissä takana ja nyt täytyy sanoa että loma on enemmän kuin tarpeeseen. Viimeisen viikon aikana kotona melkoinen muutto ja lapsen valmistujaisten järjestely . Eli JESS loma alkaa.
En ole vieläkään saanut epikriisä ; ))) mutta lasku tuli.
Muuten vointi on hyvä mutta kyllä täytyy vielä muistaa että ei ala liika reuhaamaan.
Onko sinullakin arven ylä puoli tunnoton pökkelö ?
Arpi muuten ihan kunnossa mutta yläpuoli voi nipistellä vaikka kuinka ei tunnu missään. Mutta muuten tunto on sisäpuolella kunnossa. Mieskin on jälleen tyytyväinen ; )))))
 
hui kauhistus
Jo vain, minullakin on arven yläpuolella, suunnilleen keskellä arpea noin 10 cm pätkä jossa ei ole tuntoa (hermot menny siinä kohtaa ;)
Joko nyt olet saanut epikriisin?
On tää oleminen vaan uskomattoman mukavaa ilman menkkoja, en meinaa todeksi uskoa :D
 
nunnukka
Heippatirallaa.
Tänään tuli postissa epikriisi. Siellä on kuulemma ruuhkaa kun sinne asennetaan uusia ohjelmia. Näin kertoi eräs joka on töissä talossa.
Joo kyllä olen nauttinut tästä olosta enkä pätkääkään kadu ; )) Ei tuo tunnoton osa haitaa meno yhtään. Mulle tehtiin 19 vuotta sitten sektio jossa oli sama tilanne ja voisin ajatella että se tunnotomuus ei ehtinyt entisestäänkään palautua lopullisesti.
Eli tilanne on hyvä ; ))
 
Ei huolta
Ei haittaa menoa, ei! Eikö ole ihanaa, ettei enää ole vuotoja typistämässä ja aikatauluttamassa elämää? Itselleni avautui ihan uusi ja elämä kohdunpoiston jälkeen ja se on ollut lasten jälkeen naiseudessa kaikista parasta. Sitä ennen kyllä riesaa oli enemmän kuin kylliksi ja vaipparalli oli samaa tahtia kuin pikkulapsilla, ilman siteitä ei voinut mennä koskaan minnekään.

Ihanaa elämää, tytöt ja terveisiä miehillenne. Heillä on varmaankin yhtä herkässä hymy kuin omalla miehellänikin, niin tyytyväinen hän on ollut pian viisitoista vuotta.
 
nunnukka
Jep se oli ihan asiallinen. Selvisi sekin että poistettu munasarja sijaitsi oikealla. Liekö ennen leikkausta olleet kivut johtuneet juuri tuosta endometrioosista. ??? Mutta ihan positiivinen lausunto. Kyseessä perus terve nainen........... ; )
Jälkitarkastusta tehnyt gyne sanoi että oman harkinnan mukaan voi aloittaa jonkin lääkityksen jos siltä tuntuu. Aloitin nyt lady 50+ ...en tiedä vielä onko siitä mitä hyötyä mutta toivon niin. Sitä hän myös sanoi että nyt voi tulla menopaussi aikaisemmin kuin olisi muutoin tullut.Siis kuulostellaan. Nyt tuntuu kuitenkin hyvältä.
 
hui kauhistus
No hyvä kun oli kunnollinen.
Mulle jäi nuo PMS oireet. Eipä ne mihinkään kohdun myötä kait katoakaan, kun munasarjat on paikoillaan. Pinna tiukemmalla ja hillitön siivousinto päällä juuri ennenkuin menkat alkaisivat. Piti oikein katsoa kalenterista kun tuli sellaiset fiilikset ja kyllä piti paikkaansa :)))
Niinhän ne sanoo, että kohdunpoisto aikaistaa vaihtareita. Toisaalta, paha mennä sanomaan sitten kun selkeät oireet alkaa, että tulivat nyt sitten aiemmin. Onko sulla ollut kuumia aaltoja tms?
 
nunnukka
Alkuperäinen kirjoittaja hui kauhistus:
No hyvä kun oli kunnollinen.
Mulle jäi nuo PMS oireet. Eipä ne mihinkään kohdun myötä kait katoakaan, kun munasarjat on paikoillaan. Pinna tiukemmalla ja hillitön siivousinto päällä juuri ennenkuin menkat alkaisivat. Piti oikein katsoa kalenterista kun tuli sellaiset fiilikset ja kyllä piti paikkaansa :)))
Niinhän ne sanoo, että kohdunpoisto aikaistaa vaihtareita. Toisaalta, paha mennä sanomaan sitten kun selkeät oireet alkaa, että tulivat nyt sitten aiemmin. Onko sulla ollut kuumia aaltoja tms?
En ole huomannut mitään aaltona enkä vielä muitakaan oireita jotka viittaisi vaihdevuosiin. Ne kait tulee sitten aikanaan.
Nyt olen keskittynyt hoivaamaan koiranpentua.
 

Yhteistyössä