Olenkohan seksiriippuvainen?

  • Viestiketjun aloittaja Rumpali 42v
  • Ensimmäinen viesti
Rumpali 42v
Auttakaa nyt miestä mäessä. löysin tämän keskustelusaitin eräällä hakusanalla jota en nyt halua tässä paljastaa,

Mulla on siis ongelmana se että olen nyt vuoden verran seurustellut ihanan naisen kanssa ja hän on aivan upea ihminen. Seksi on hyvää mutta mielestäni sitä on liian harvoin. Olen noin 40 ja nainen about 50. Onkohan hänen seksuaalisuutensa jotenkin sammunut ja yrittää pitkin hampain hoiella velvollisuutensa kerran viikossa? Lisäksi minulla tuntuu olevan sellainen tietyille ihmisille tyypillinen tarve naida kaikkea mahdollista vastaantulevaa joka vähänkin miellyttää silmää.

Ongelma on siis se että juoksen koko ajan naisten perässä. Laskin tässä että olen pettänyt naistani jo 15 eri "hoidon" kanssa ja nytkin minulla on neljä vakihoitoa joita käyn silloin tällöin tapailemassa. Kaiken huipuksi eilen erään kaverini kanssa naimme kahdestaan erästä naista jonka poimimme mukaamme baarista kännissä. Hävettää niin perkuleesti! Kaiken lisäksi en tietenkään tajunnut käyttää kumia siinä hetken huumassa. :( Jälkikäteen ynnäilin että olen harrastanut suojaamatonta seksiä vuoden aikana noin kymmenen ventovieraan ihmisen kanssa!

Tuntuu että en oikein enää sovellu perinteiseen normiparishteeseen. Pitäisikö minun nyt vain lopettaa tämä suhde jollain tekosyyllä ja jatkaa matkaa poikamiehenä? Vai voisinko jotenkin muuttua paremmaksi ihmiseksi ja lopettaa tuollaiset älyttömyydet?

Onko muilla kokemuksia samanlaisesta tilanteesta? Neuvoja? Voiko tästä sairaudesta parantua?
 
Rumpali 42v
Lisätään tuohon edelliseen vielä se fakta että olen tässä vuosien saatossa ollut suojaamattomassa seksissä kymmenien ventovieraiden kanssa, mukana kaiken maailman brasilian, ukrainan ja kuuban neitokaisia, Eli olen vain luottanut hyvään tuuriinin ja riskeerannut aina sen hetkisen vakipartnerini ja muut sivusäädöt. Tok olen aina välillä käynyt testeissä.

Pitääkö tässä nyt alkaa syömään jotain rauhoittavia vai mitä?
 
viisastunut
Mun mielestni olet todella itsekäs kusipää ja sun oitäisi nyt ensinnäkin lopettaa tuo huoraaminen ja seuraavaksi hakeutua hullujen huoneelle. Inhottaa tuollaiset ihmeset jotka pilaavat kauniin rakkauden!
 
Seli Paatti
Ehkä kannattaa pysyä vaan sinkkuna ja käydä "hoidossa" aina välillä, jos kerran hoitajiakin riittää mukavasti. Ei se parisuhde onnistu, jos mies koko ajan käy vieraissa.
Minun on helppo neuvoa kun itse olen ollut ilman seksia 10, olen nainen.
 
nojaahah
Vaikuttaa provolta. Yleensähän viiskymppisillä naisilla jo seksihalut hiipuvat. Parikymppisillä misukolla taas hormoonit hyrräävät kovasti, jolloin ei tarvi käydä vieraissa.
 

Yhteistyössä