Hae Anna&Ellit-sivustolta

Olkaimettomat rintaliivit

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä valuu!, 11.08.2005.

1. valuu! Vierailija

Miten te saatte ne pysymään kohdallaan? Minulla on ihana olkaimeton mekko häitä varten (ei omia) ja alle olen löytänyt just sopivat olkaimettomat rintsikat. Olen nyt koeajanut niitä useamman tunnin ja ne valuu koko ajan alas. Koko on oikea ja ne ovat tiukimmalla säädöllä, en ole rasvannut kroppaani eikä ihoni ole rasvoittuva ja rintsikoissa on nasakka silikonikin sisäpuolella! Rinnat on B -kokoa eli nekään eivät turhan paljoa paina... Onko olemassa joitain kikkoja tähän ongelmaan vai nyinkö niitä koko hääjuhlan ajan ylöspäin :/

2. ### Vierailija

Itse olen hätätapauksessa varmistellut pitoa ns. haavateipillä, eli sillä, millä sideharsotaitoksia teipataan paikalleen. Saa apteekista, pitää suht hyvin sekä iholla että kankaalla ja lähtee kuitenkin pois aika kivuttomasti. Laita tietty niin, että ei näy mekon alta. Onneksi se on varalta ihon väristä... Aika tyylitön kikka kolmonen, mutta pysyypähän liivit päällä!

3. AP Vierailija

Siis mihin kohtaan olet teippiä laittanut? Tulee mieleen, että teippiä voisi laittaa sinne alapuolelle tai rintojen väliin, mutta jos laittaa yläpuolelle, niin eikö se helposti näy -häissä saattaa sitäpaitsi joutua/päästä osallistumaan kaikenlaisiin leikkeihin joissa voi joutua kumartumaan yms.

4. -o- Vierailija

En osaa auttaa, mutta tuntuu kyllä siltä, että koko (ympärysmitta) on sinulle liian iso jos jo uutena joudut pitämään tiukimmassa pykälässä. Liivithän tulee ostaa niin, että ne ovat napakat uloimmassa pykälässä. Näin liiveihin jää kiristysvaraa, koska käytössä ne kuitenkin löystyvät.

5. elli Vierailija

Tarvitsetko todella puvun kanssa rintsikat? Jos puku ei näy läpi, jätä kokonaan pois!

6. AP Vierailija

Liivit ovat sopivat väljimmässä asetuksessa, mutta siirsin tiukemmalle (tuntuu jo vähän ahdistavalta) kun ei meinannut pysyä paikoillaan. Tarvitsen rintsikat, koska olen aika lattana ja puku näyttää paljon paremmalta ja istuvammalta liivien kanssa.Kokeilen illalla teippiviritystä, mitähän mies tuumaa -jos teippikään ei pysy kiinni, on mulla ihossa vikaa... :/

7. ### Vierailija

Jos ei muulla pysy, niin hopeapintasella ""jeesusteipillä"", eli onko se nyt ilmastoinit- vai putkiteippiä, pysyy varmasti! Kuulema julkimot käyttää sitä kanssa, sillä pidetään isot kaula-aukot kohdallansa jne, eli teippiä kaksinkerroin ja ihon & vaatteen väliin.

Mutta! Tuo ei sitten ihosta niin vaan irtoakaan. Kuulema ruoka- tai rypsiöljyllä tai vastaavalla pitäisi irrotella, mutta kipiää voi käydä silti. Eli aika äärikeino, voi jo se liimakin ärsyttää ihoa, repimisestä nyt puhumattakaan.

8. AP Vierailija

Täytyypä tässä lähteä sitten rautakauppaan putkiteipin ostoon :) -sitä kai tarkoitit? Ois kiva viettää häät rinnat ja liivit paikoillaan...

9. Lilli Vierailija

Kyllä siinä mallissakin voi olla nyt jotain, ettei se sovi juuri sinulle. Olkaimettomia rintsikoita on tosi vaikea löytää! Harva malli sopii juuri itselle. Mulla on yhdet, jotka eivät taatusti valu, mutta parit muut sitä kyllä tekevät.

10. No höh Vierailija

Pakkoko sen puvun olla olkaimeton? Ompele siihen jotkut kauniit ""narut"" tai jotain joiden alle voi piilottaa esim. silikoniset rintsikoiden olkaimet, ne ei paljoa näy. Monissa liiveissäkin on niin kauniita olkaimia etteivät haittaa vaikka näkyisivät. Liiveihinkin voi itse ommella olkaimet, vaikka samasta materiaalista kuin puku on. Tai vaikka hopea- tai kultaketjua. Olkaimeton asu on kyllä mun mielestä ihan p-stä muutenkin, harvalla hyvän näköinen.

11. lähiökuningatar Vierailija

Minulla olkaimeton on hyvännäköinen. Se jotenkin sopii vartaloni suhteisiin. Ja alkuperäiselle: ongelma on tuttu, ja ratkaisin sen ostamalla korsetin. Ei tasavarppina valu :)

12. Leela James Vierailija

Kayta backess/ Secter Bra, aldehsive Refill Pack, kay rintsika osastolla ja kaassan vieressa ne myyvat naita,""magic in to the night"".www.SecretBra.com

13. jasmine Vierailija

Itse en ole koskaan edes kokeillutkaan olkaimettomia rintsikoita, mutta aina, jos näenkin jonkun päällä olkaimettomat rintsikat, niin karmii, koska minulla on myös se käsitys, etteivät ne pysy paikallaan, vaan niitä saa kiskoa koko ajan, jotta ne edes jotenkin pysyisivät.

14. No höhille Vierailija

Minulle olkaimeton yläosa sopii. Huomasin tänä kesänä kun ensimmäisen kerran sellaisia kokeilin, ja nyt tykkään ihan hirveästi!
    Ja muuten, mielestäni on TODELLA mauttoman näköistä, jos on ohuet olkaimet paidassa/mekossa, ja sieltä alta näkyvät silikoniolkaimet. YÖK. Näin jopa yhdellä morsiamella silikoniolkaimet hääpuvun kanssa, voi jessus...

15. jasmine Vierailija

niin no, tyylinsä kullakin. mua taas karmii just se, jos on ohuet olkaimet jossain topissa, eikä näy mitään rintsikan olkaimia missään! Eli, vaikka tällä kyseisellä topin pitäjällä sitten olisikin olkaimettomat rintsikat, niin niinkuin jo sanoinkin edellisessä viestissäni, karmii, jos näen, ettei jollain ole ollenkaan rintsikoita tai että ne ovat juuri nämä olkaimettomat.

Ja juuri siis mua karmii myös just se, jos näen ohutolkaimisen topin, mutten näe mitään rintsikan olkaimii... =/

16. Vierailija

""Ja juuri siis mua karmii myös just se, jos näen ohutolkaimisen topin, mutten näe mitään rintsikan olkaimii... =/""

Toi on oikeesti ihan älytöntä!!! Tollaset topit on nimenomaan kauneimmillaan just olkaimettomien rintsikoiden kanssa. Hello.

17. Carrie Vierailija

Itse olen kiinnittänyt rintsikat pienen pienillä hakaneuloilla mekkoon ja hyvin ovat pysyneet paikoillaan. Kun mekon yläosa on tyköistuva ja napakka, niin tämä kikka toimii. Hakaneulat siis vuorikankaaseen kiinni etteivät näy :)

18. ansku Vierailija

On mennyt älyttömyyksiin kun näytellään liivin olkaimia ynnä trinkkejä . Ennen ne piilotettiin eikä saanut näkyä .Topit oli aluksi tarkoitus käyttää ilman liivejä ja myös käytettiin, eikä toppiin kuulu mitään olkaimia

19. G Vierailija

Minkä merkkiset liivisi ovat? Olkaimettomista nimittäin kannattaa maksaa, jotta saa hyvät...
    Itsellä on C70 ja en muita liivejä kaytä kuin Gossardeja. Ne ovat ainoat, jotka ovat tarpeeksi napakat esim. olkaimellisissa versioissa olkaimet eivät jousta.
    Olkaimettomat on ollu hyvin kutinsa pitävät, tosin ajan myötä sen silikoninauhan pitävyys kyllä valitettavasti heikkenee hyvissäkin liiveissä :-( Mutta voihan niitä sitten vielä käyttää normaalisti olkaimien kanssa ja hankkia uudet... Toinen vaihtoehto on tietty toi korsetti, joka varmasti pysyy :)

20. Lynnin kokemuksia Vierailija

Minä olen käyttänyt läpinäkyviä silikonista vaihto-olkaimia. Lukesin rintaliivien sivustolta , miten tärkeä on löytää oikean kokoiset rintaliivit.

21. jesarista Vierailija

No voi siinä romantiikka vähän kärsiä hääyönä jos yhdessä tuskaillaan jesaria irti ties millä rasvoilla ja keinoilla :D

Mitä tulee ap:n ongelmaan niin heitä ne liivit roskiin ja mene ilman, niin olen itse tehnyt. Nimittäin kun en ole myöskään mikään megameijeri niin ilman voi mennä kyllä.

Jaa tämä sivu