Onko ketään jota kiinnostaisi tälle pahan vallassa

Viestiketju osiossa 'Elämänkatsomus' , käynnistäjänä puolueeton, 10.03.2012.

1. puolueeton

Saadut tykkäykset:
    0

Onko täällä ketään jota kiinnostaisi tälle pahan vallassa olevalle,…

vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta onnettomuuksikseen / tuomioikseen toimivalle, Luojan hyväksemme luomalle luomakunnalleen tuhoksi ja ihmiskunnalle turmeluksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi koitunut ja koituva, sitä pettäjää, pimeyden puolen ruhtinasta laittomasti, Totuuden / Oikeuden mukaisuuden vastaisesti, oikeutta vastaan rikollisesti palvelevalle, maailmalle / ihmiskunnalle, hirmuiseksi maailman lopuksi kohtaloon vievälle ja johtavalle. Niiltä hirveyksiltä, joihin joka päivä suuri määrä näin väärin, saatanaa palvelevista ihmisistä, siitä syystään joutuu…

Niiltä syystä pahaksi / kärsimyksiksi seuraamuksilta varjeltumiseksi ja siltä hirmuiseksi maailman lopuksi tuomiolta pelastukseksi. Tällaisesta kaikille hyväksi, kaikkia kohtaan Totuuteen perustuvan, Laillisen, = Jumalan Luvallisen Oikeuden mukaisuuden mukaisesta. Turvallisen ja turvatun, kaikinpuolisen hyvinvointi elämän ja tulevaisuuden mahdollistavasta ja takaavasta, kaikille hyväksi Jumalan sanan ja tahdon mukaisesta. Eli Raamatun UT, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten ja ohjeiden, ja niiden, sen kaikille hyväksi olevan mahdollistavien ja takaavien ehtojen, = Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaksi, Lain / Laillisuuden täyttymyksen mukaisesta…

Sellaisesta Luomakuntaansa ”viljelevästi ja varjelevasti” (Oikein hoitavasti) käyttävästä, jokaista tälle tielle, niillä kaikille hyväksi ehdoilla haluavaa ja yhtyvää jäsentä myöden yhteiseksi hyväksi, mutta kaikille ja kaikelle hyväksemme luomalleen ja omistamalleen parhaaksi mahdolliseksi tarkoituksen ja tavoitteen mukaisesti toimivasta / vaikuttavasta, vasta Oikeasti Krist. vaihtoehdosta?

Jos ketä tällainen kaikille hyväksi Oikeuden mukainen / Laillinen vaihtoehto kiinnostaa. Niin osoittakoon sen kiinnostuksensa, tähän viestiin asiallisella palautteellaan. Näistä asioista ja kysymyksistä tarkempi keskustelu, tuolla elämänkatsomus palstalla.

2. kolinklinks Vierailija

No on sulla hupia ollut kun tuon kirjoitit!

3. Selvempää Vierailija

kirjoitusta kiitos :) En ymmärtänyt tuosta mitään...

4. puolueeton

Saadut tykkäykset:
    0
    No ei siitä kuulukaan ymmätää enempää kuin sen verran, että kiinnostus heräisi, vasta asiallisesti ja rakentavien keskustelujen myötä sitten enemmän ja enemmän. On sen verran isosta asia kokonaisuudesta kysymys.

Valistaen.

5. Sem. Vierailija

Runollisuudesta plussat sinulle. :)

6. Selvempää Vierailija

:))) Minä luulin että kiinnostus lopahtaa kun ei tajua lukemaansa :)

7. Vesimies -70

Saadut tykkäykset:
    1
    Mä olen lopettanu tuon viestien lukemiset kun ei niistä elävä erkkikään ota selvää...

8. puolueeton

Saadut tykkäykset:
    0
    No mutta siksihän ne juuri on keskustelun aloituksia. Josta vasta lähdetään asiallisesti ja rakentavasti keskustelemaan, jonka ohessä ja myötä ne vasta niille kiinnostuneille alkaa selkiintymään. Siksihän ne on täällä KESKUSTEKU foorumilla.

Vaikka onkin joidekin kohdalta osoitautunut syyttely ja mollaus, asiattomasti ja siksi aiheettomasti tuomarointi foorumiksi. Mutta kyllähän ne syystä seuramukset tulee heitä tavalla tai toisella, ennemmin tai myöhemmin, niin kuin kaikista muistakin vääryyksistä ja pahuuksitsa aina.

Jota syystä pahaksi seuraamuksia lähes kaikki ihmisten sairaudetkin on, samoin liikenne onnettomuudet ja muuta tapaturmat ja muut syystä kärsimyksiksi seuraamukset. Niin suuret kuin pienetkin.

Valistaen.

9. Vesimies -70

Saadut tykkäykset:
    1
    Mikset sä kirjota näin selvästi kaikkia viestejäs? Miks sä kirjotat suurimman osan viesteistäs ku googlen kääntäjä, eli siansaksaa?

10. Peruna paistuu Vierailija

Ihminen on tehnyt uskonnot.Kuten kristinuskonkin ja monet muut.Ne on sen takia että porukka olisi kilttiä ja tuntisi huonoa omaatuntoa kun tekee jotain mikä on jonkun kirjan mukaan väärin.
    Jumala tuskin tarvii mitään uskoa häneen.Ehkä se vaan seuraa huvittuneena ihmisiä ja naureskelee kun on kristittyjä ja muslimeita ja juutalaisia ja monia muita ja jokainen väittää olevansa oikeassa ja se oikea tie jumalan luokse.En nyt väitä että minä tietäisin totuuden sen paremmin kuin joku muukaan.

11. Vesimies -70

Saadut tykkäykset:
    1
    Mä komppaaan täydestä sydämestäni tätä.

12. puolueeton

Saadut tykkäykset:
    0
    Voi voi nuonko olet valheellisuuksien vietävissä ja hallittavissa.

Minä en kompaa mitään kaikille hyväksi Totuuteen perustuvan, kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisuuden VASTAISIA, vääryyden mukaisten ja pahuuden puolesta puheita, elämää, touhuja ja politiikkaa, = niitä kaikille pahaksi / kärsimyksiksi ja valtaviksi turhiksi menetyksiksi, syystä (kaikki vääryys) kaikille hyväksi Jumalan sanan / Lain vastaisuuksita seuraamuksia tuottavaa = saatanan palvelua, kullekin niin VÄÄRIN elävälle onnettomuudeksi, ja siihen hirmuiseksi mailman lopuksi kohtaloksi koituvaa, ja sinne ikuiseen kadotukseen tuomioksi olevaa!!

Herätykseksi.

13. Vesimies -70

Saadut tykkäykset:
    1
    Luin vain tuon. Mun näkökulmastani sä olet valheellisuuksien vietävissä. Iske joku todistus pöytän jotta mä olen väärässä ja sä oikeassa. Raamatun sanomiset ei kelpaa.

Muttet vastannu siihen jotta miksi välillä kirjotat ymmärrettävästi ja välillä ku googlen kääntäjä eli siansaksaa?

Yritätkö olla jotenki mystinen?, vaikeetjunen? luulekko jotta sillä saa kannattajia?
    Kyllä mä ainaki mieluummin luen normaalitekstiä. Muhun et tee vaikutusta tuolla tyylilläs. Joihinki ei-itsensä-kanssa-sinuihin ehkä teet jokka on hukassa, valitettavasti semmoset lankee sun kaltaisiis huijareihin tai hulluihin. Joo, moderoikoon modet jos on sitä mieltä.

No luin vähä alkua tuosta muustakin mutta se oli sitä siansaksaa... Jota normi-ihmiset ei ymmärrä.

14. Kappas! Vierailija

Jep. Ja tästä lähtien voisit sitten jättää vittuilut Sivaltajalle ja Winkille tosta todisteiden vaatimisesta. Kumpikaan ei kai koskaan oo niitä VAATINUT, Sä taas olet ja siitäpä onkin TODISTUS tässä näin.

15. sekonikki

Saadut tykkäykset:
    0
    Aivan mahtavaa tekstiä! Mitä kieltä tuo on, google ei osaa kääntää suomeksi?

16. puolueeton

Saadut tykkäykset:
    0
    No kaikkien, niiden vääryyden ja pahuuden mukaisiin mielistyneiden ei kuulukkaan ymmärtää.

Vain ne voi ns. "suoralta kädeltä" ymmärtää joilla on rakkaus Totuuteen, jotka sitä ja sen lähdettä, kaikille hyväksi Jumalan sanan, Raamatun UT Kristuken Jeesuksen ja / apostoliensa opetrusten ja ohjeiden mukaisuuta etsii. Sitä; ei mitään pahaa eikä väärää ketäään, eikä mitään Luojan hyväksemme luomaa kohtaan Laillista Oikeuden mukaisuutta, Sitä itse koko luomakuntamme kaikkineen Luoja ja omistaja, kakien elämän antaja ja ylläpitäjä Jumalan Luvallista.

Siinä sitä todistetta, jota todistusta jo tuossa aloituksessakin oli. Ei ollut mitään valheellisuuden ja vääryyden mukaiseksi todistettavaa, Eli, ei kukaan voi siksi osoittaa. Jäljelle jää siis, vain Totuuden mukainen. Mutta jota valheellisuuksiin eksyneiden ja siihen mielistyneiden on vaikea ymmärtää, mutta asioista keskustelujen myötä se Totuuden ymmärtäminen mahdollistuu

Herätykseksi.

17. Vesimies -70

Saadut tykkäykset:
    1
    M en usko sua vieläkää, mulle oot pelle.

18. Miksi edelleen Vierailija

kirjoitat yliluonnoliset palstalle tälläistä? Tämäkö on nykyinen henikinen taso?

19. Ja sinäkin Vierailija

Miksi edelleen kirjoitat yliluonnoliset palstalle tälläistä? Tämäkö on nykyinen henikinen taso?

20. Ugh, olen puhunut Vierailija

Kaikki me ollaan varjon vallassa tasan yhtä paljon niin kauan kuin joudutaan maapallolle syntymään. Kaikki ihmiset ovat henkisessä kasvussaan tasa-arvoisia eikä kukaan toisensa ylä- tai alapuolella. Katuojaan sammunut juoppo on yhtä arvokas ja tärkeä kuin Dalai Lama.

Todellinen henkinen kasvu ja koulutus alkaa sitten vasta henkimaailman puolella henki- ja energiaolentona, kun olemme oivaltaneet itsestämme jotain niin perusteellista ettei tänne maan päälle tarvitse enää syntyä. Kaikki on egomielen luomaa harhaa, kaikki.

Vain rakkaus on totta. Ugh.

21. kappas! Vierailija

En ole sanonut olevani henkinen. Enkä siis oo vastuussa palstan henkisestä tasosta.

Mitä henkistä omassas oli?

22. Ihan sama Vierailija

mitä sanot eikä väliä otatko vastuun teoistasi. Se on nykyään tämän palstan henkinen taso ja niin olkoonkin.

23. Onkohan noin Vierailija

että jokainen yhtä paljon? Ihan mielenkiintoinen puheenvuoro kuitenkin. Tiedä miten sitten on kun sinunkin puheesi on vain egomielen luomaa harhaa. Mistä sitten tietää onko edes rakkaus totta ;)
    Pidin oikeasti kirjoituksestasi mutta silti luulen että emme ole kaikki yhtä paljon varjon vallassa vaan milloin mitenkin kukakin. Mutta ne jotka asettavat itsensä ekaksi voivatkin joutua huomaamaan olevansa viimeisiä kun "paremmuusjärjestykseen" laitetaan. Viimekädessä kun olemme kuitenkin ihan yhtä hyviä ja saman arvoisia Rakkauden universumille.

Ugh! Puhuisit vain lisää!

24. puolueeton

Saadut tykkäykset:
    0
    No jos pidätkin minua itsellesi pellenä, ole hyvä vain ja pidä. Mutta teet sen omaksi tuomioksesi.

Mutta kaikillle hyväksi, ihmisille pelastukseksi mahdollisuus vaihtoehto puolen, = Jumalan valtakunta yhteyteen pääsy asioista kiinnostuneille, olen asiantuntija Kristuksessa Jeesuksessa elävänä ja toimivana / vaikuttavana.

Hänen kanssaan Hänessä kaikkia Häneen uskovia ja uskomaan alkavia YHDEKSI koko kokoamassa oleva. Vähäinen valkeudeksi / herätykseksi työhön kutsumansa palvelija.

Valistaen.

25. Ja sinäkin Vierailija

mikä heittää? Viesti ei ollut sinulle vaan Vesimiehelle?

Jaa tämä sivu