ovulaatio liuskat

  • Viestiketjun aloittaja pihalla
  • Ensimmäinen viesti
pihalla
Pregcheck merkkisellä ovisliuskoilla kp 11 sain tikkuun vahvan viivan, kp 12 jopa vielä vahvemman, kp13 edelleen saman vahvuiset viivat. Kun sitten kp 14 ja 15 selvästi heikommat viivat ja nyt taas tänään kp 16 ovistikkuun tuli yhtä tummat viivat?!?! Olen ihan pihalla... käytössä nyt kierto 2 clomit( kp5-9) aina ollut menkat epäsäännölisen säännölliset viime kierto 34 mutta yleensä 30-33 että kiertoon nähden toi eka ovis tuntuu olleen liian aikasin jos oli.. (silloin kyllä yks päivä oli menkkamaiset olot) mutta clomit on tuonu monta muutakin oiretta joten en tiedä luottaa mihinkään, ja nyt ovistikutkin sekottaa pakaa lisää :( Ei niinku mitään järkeä.. ja miksi en lopettanut tikuttelua kuten on ohjeistettu ensimmäiseen vahvaan viivaan!? just tän vuoksi, kun epäilen että mulla ei tule ovis oppikirjojen mukaan.. onkohan noihin testeihin luottamista?! Kellään kokemuksia, tietoa?!
 
MeeJoo
just tän vuoksi, kun epäilen että mulla ei tule ovis oppikirjojen mukaan.. onkohan noihin testeihin luottamista?! Kellään kokemuksia, tietoa?!
Mulla tulee ja menee ovisviivat ennen ovista, viimeksi näytti, että alkoi vahvistua jo kp13-14, mutta sitten hävisi pariksi päiväksi ja kp 16-17 tuli taas vielä vahvemmat. Kaikkein vahvin kp18 ja samana iltana oviskivut rähähtivät kunnolla, kunnes illalla päättyivät melkein yhtäkkiä. Seuraavana aamuna lämpö oli jo kohonnut, eli ovis oli tapahtunut kp18. Tuosta kp13 haamuilusta huolimatta. Mulla on kanssa pitkät kierrot, eli 31-34 päivää on suht normaalia. Edellisessä kierrossa ovis tapahtui vasta kp21, enkä raskautunut yrittämisestä huolimatta. Esikoinen sai alkunsa kp31 tapahtuneesta oviksesta, mutta siitä onkin jo 10v, ja se tapahtui ihan yllättäen suunnittelematta.

Mun ratkasuehdotukset tuohon on:
- hanki digitestejä, kun hymynaama näkyy, se on plussa. kaikki muut ovat haamuja sitä ennen
- pitkässä kierrossa ovista voi joutua odottamaan parikin viikkoa menkkojen loppumisen jälkeen, joka voi olla kärsimättömälle turhauttavaa, mutta kyllä se sieltä tulee (jos on tullakseen). älä siis väsähdä testaamiseen liian aikaisin, vaan odota se oikea plussa. pitkäkiertolaisen ei myöskään kannata aloittaa testaamista liian aikaisin.

tsemppiä matkaan!
 
Viimeksi muokattu:
pihalla
Tein samana päivänä useamman, aamupissasta tuli vahvat viivat, seuraavasta pissasta (2-3 h) tuli jo etten ovuloikkaan.. ja illalla vielä sama. Tämän aamun pissasta tuli kans todella haalea viiva! On kyllä yksi keino tuo selvemmän digitestin ostaminen..eniten turhauttaa just se että on niin epäsäännölliset menkat ettei yhtään voi laskelmoida.. eilen ja tänään ollut menkka oireita mutta niin oli silloin alkukierrostakin kun ovistestit reagoi..pahaa oloa jatkuvasti mutta johtunee clomeista?!Mulla on sellainen kutina että ovuloisin aikaisin, vaikka kierto pitkä,onkohan edes mahdollista?! sillä olen tikuttanut todella tarkoin noin oletetun puolivälin jälkeen ja eipä ole aina ovista löytynyt... on tämäkin kun ei omaa kroppaansa osaa lukea ;) niin ja lämmöt on ollut koholla kp 12 lähtien, kovin täsmällisesti aamusta en ole mitannu joten en luottaisi tuohonkaan.. Itsellä kans kaksi lasta jo joten joskus on tehty jotain oikeinkin ;) aika ei myöskään enää ole puolellani montaa vuotta ja osaltaan kans vaikeuttaa kaikkea...Kiitos vastauksestasi ja hyvää syksyn jatkoa!
 

Yhteistyössä