Hae Anna&Ellit-sivustolta

Paras ennustaja 0700 on mielestäni...

Viestiketju osiossa 'Ennustukset' , käynnistäjänä hyväksi havainnut, 08.03.2009.

1. hyväksi havainnut Vierailija

.. Eija Nikko!

Eija on tähänmennessä tiennyt kaiken oikein. Olen kysellyt parin vuoden ajan isompia ja pienempiä asioita ja kaikki on mennyt lähes 100% nappiin.

Minusta alkaa tuntumaan, että Eija N on paras 0700-ennustaja.

Pidän siitä, että hän alkaa heti nopeasti ja napakasti kertomaan eikä kysele tai johdattele vaan oikeasti NÄKEE itse ne asiat, kuten ennustajan kuuluukin. Viime vuoden puolella kertoi tarkkaan millainen on uusi työpaikkani ulkonäöltään siis rakennus ja missä sijaitsee jne. ja nyt huomaan hänen olleen täsmälleen oikeassa. Ja monia muitakin asioita on mennyt oikein. Tuossa työasiassa myös ajankohdat meni oikein. E sanoi, että ennen joulua tai heti vuodenvaihteen jälkeen teen sopimuksen (piti paikkansa) ja varsinainen työ alkaa maaliskuussa (pitää paikkansa).

Jos haluaa saada oikeaa ennustusta ja nopeasti ilman turhia höpinöitä niin soittakaa Eijalle ilman muuta. Minulle on aina ollut myös ihan ystävällinen ja empaattisen oloinen, ei tyly kuten joskus on kirjoitettu.

2. Marjanne-77 Vierailija

minullekkin Eija on tiennyt asioita,mutta oletko kysellyt häneltä ihmissuhteista?itse vielä odottelen miten ihmissuhde ennustustten käy

3. metsään mennyt Vierailija

muutamissa asioissa minulle, on toki suht'koht' hyvä mutta paras - ehkei. Kallis ja vaikea tavoittaa.

4. asiakas** Vierailija

Olen huomannut että silloin saan Eijalta osuvimmat vastaukset kun en ala itse johdattelemaan aiheesta. Johdateltuna hän saattaa hieman väkisin vääntää vastauksen, mikä sitten ei välttämättä olekkaan aivan niin. Tulee tuntuma että väkisin yrittää nähdä vaikkei näe.
    Ajatukset hän osaa kyllä lukea ilmiömäisen hyvin - jos hyvin kiihtyneessä mielentilassa soittaa jokin tietty ihminen mielessä ja ajatuksissa- hän kyllä nappaa ajatukset kiinni.
    Mulle noin 50% onnistumistarkkuus.

5. Osittain yhdyn... Vierailija

.... ainakin niiltä osin että on nopeita ja napakoita puheluita. Mutta kamalan hyvin ei ole onnistunut kanssani kyllä, miesasiassa onnistuminen oli vain 10%, työasia meni ihan metsään. Muutenkin on aika ympäripyöreitä mulle puhunut.

6. puhutaan 0700 Vierailija

Kuka tahansa pitkään ennustustyötä tehnyt 0700 on parempi kuin jotkut hetken nimet jotka ilmestyvät tyhjästä ja taas katoavat.

Ei kuitenkaan pidä uskoa pelkkiin ilmoituksiin missä sanotaan kahdenkymmenen, kolmenkymmenen jopa neljänkymmenen vuoden kokemuksella. Voi olla pelkkiä tyhjiä mainossanoja.

Samoin kun soitin eräälle jota mainostetaan meediona. Ennustaa ei osannut alkuunkaan. Kun hommasta ei tullut mitään, tiedustelin häneltä miten hän kokee meediona olon ja miten hän avautui meedioksi. En katso korteista, oli vastaus. Oli niin pohjanoteeraus kun olla voi. Äänestä päätellen nuori nainen.

7. niin... Vierailija

minulle ei eija nikko ole kyllä oikrin nähnyt

8. niin... Vierailija

minulle ei eija nikko ole kyllä oikrin nähnyt

Jaa tämä sivu