Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
ss
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen;10352444:
Hahhah kiintoisa keskustelu :D Itse olen 15v ja mittaa on noin 15,5/12 cm, ei ehkä mikään mahtimeisseli, mutta olen iloinen etten joudun rukoilemaan pidempää.. Paljonkos muuten sanoisitte sen vielä kasvavan, oman kokemuksenne mukaan? Toki tämä on yksilöllistä :0
vastaus on ei varmaan yhtään. mutta lueskele näitä peniskeskusteluja niin sinullakin on äkkiä 20cm meisseli. näillä netti foorumeilla on munaa suurentava vaikutus :)
 
Erkki epätoivoinen
Kumma kun noista senteistä ei pääse eroon. Kymmeniä vuosia olen koittanut niitä hukata yhteen jos toiseenkin pillakkaan, ei vaan häviä,.........sentit.
Aina vaan on sama paksuus, 5,5 senttiä ja pituuskin pysyy samana, 19 senttiä.
Kyllä minä olen niin pettynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja phöh;10361092:
Eihän tollane pikkumuna riitä mihinkää. Saat kuule odottaa 10 vuotta et kelpaisit jollekki

naiset joilla on näitä peniksen koko vaatimuksia omistavat yleensä ns. lorttovitun eli on kun heiluttaisi tahtipuikkoa messu hallissa. EI KIITOS! . hyi saatana väljä vittu voiko pahempaa ollakkaan?
 
mies
menkeehän kaikki palstalle kirjoittajat kasvamaan aikuiseksi.. ja jos tätä nyt jotenkin pitää kommentoida niin suomessa jortikka on keskimäärin 13.5cm pitkä ja 11.5-12.5cm paksu!!!!! ja näkihän tuon faktan armeijassakin että samanlaisia tuppi mulkkuja ollaan kaikki. ja sitten nämä arviolta 10-15v tytöt jotka täällä kirjoittelee niin menkeehän äitin luokse vielä... ja jos sattuu joku naiset tosissaan näitä sentti vaatimuksiaan kirjoittamaan täällä niin katskokeehan peiliin. itsellä on kyrpä reilusti yli noiden normi mittojen ja olen harrastanut seksiä aika helevetin monen naisen kanssa ja on vastaan tullut sellaisia hehtaari lortto pilluja että minusta tuntuu että ei se vika siinä munan koossa ole vaan pillun väljyydessä ja sitten laitetaan vika miehen piikkiin. mutta näin kuitenkin yleisesti kaikki täällä kirjoittajat pitäsköhän miettiä että onkohan se vika munan koossa vai pillun väljyydessä.
 
freeways
Vastataan nyt tännekkin... hetki sitten kirjoittelin ketjuun,jossa keskusteltiin tyytyväisyydestä omaan seksielämään,ja sen pohjalta voin kai peniksen koostakin jotain sanoa. Itselläni on 14cm pitkä,halkaisijaltaan 4cm penis,ja hyvin olen sillä itseni tyydyttänyt... ja vaimonikin lukemattomia kertoja.Olemme sikäli,kai,harvinaisen avoimesti seksiin suhtautuva pari,että vaimollani on ollut seksisuhde vieraan miehen kanssa jo pitkään,tapailevat miehen kanssa mutaman kerran kuukaudessa yleensä kotonamme ja olemme nauttineet tästä "kielletystä hedelmästä" lukemattomia kertoja kolmestaankin.Vaimoni rakastaja on huomattavasti iseäni isompi varusteinen,hänellä peniksen pituus 21cm ja halkaisija lähes 5cm. Penistemme koko erostakin olemme vaimon kanssa jutelleet,eikä hän ole kieltänyt sitä asiaa,että pitää seksistä rakastajansa kanssa hyvinkin paljon siksi,että tällä on niin iso ja mies osaa olla sen kanssa oikealla hetkellä hellä ja vaimoni tunteet huomioiden rajukin.
Eli kyllä iso penis ainakin vaimoni mieleen on,vaikka ei ole omaanikaan koskaan arvostellut muuten kuin positiivisessa mielessä,pitää minua kertomansa mukaan,mihin täysin uskonkin,jopa kokonaisuudessaan paljon taitavampana sänky hommissa,kuin rakastajaansa.Vaimon kertoman mukaan seksi miehen kanssa on kuitenkin vain seksiä,yksi tapa nautiskella ja rentoutua,eikä siinä ole niitä tunteita,sitä läheisyyttä ja rakkautta mukana,mitä meillä kahdestaan on,seksissäkin.Joten kokemani perusteella uskallan väittää miehenä,ettei se peniksen koko kokonaisuudessaan kovin tärkeä naiselle ole,se tunne puoli on enemmän kuin isossa roolissa seksissä niinkuin se on koko parisuhteen perustakin.
 
joku
minulla on suht iso jortikka mut jos minun eukko edes vihjaisi että munan koko on suhteessa olennainen tekijä tai jos esim munan koon takia suhde loppusi niin jättäisin tyttökaverini siihen paikkaan. kun näitä teidän juttuja täällä lukee niin ei voi kun todeta että ei ihme että sanotaan että suomesta on tullut pahoin voiva maa.
 
Tyttönen
Minä haluaisin tosissani tietää minkä kokoinen keskimääränen penis on koska aijjon harrastaa seksiä poikaystäväni kanssa hän on 15v. ja minä 13v. ja neitsyt aika pienikokoinen tyttö ja jos poikaystävällä on iso penis ni se kait voi sattua enemmän :) kuulostan varmaan joltaki 10v. pikkukakaralta mutta olen oikeasti ymmälläni näistä asioista :))
 
Sivupersoona
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttönen;10364740:
Minä haluaisin tosissani tietää minkä kokoinen keskimääränen penis on koska aijjon harrastaa seksiä poikaystäväni kanssa hän on 15v. ja minä 13v. ja neitsyt aika pienikokoinen tyttö ja jos poikaystävällä on iso penis ni se kait voi sattua enemmän :) kuulostan varmaan joltaki 10v. pikkukakaralta mutta olen oikeasti ymmälläni näistä asioista :))
Nuoret - Väestöliitto
Tuolta väestöliitosta sitä tietoa saa.

Mielestäni kuitenkin olet liian nuori noihin seksihommiin. Kaikkea sitä ei tarvitse tehdä mitä muut tekevät.
 
voe tokkiinsa
Paras koko on se jota ei tarvitse huudella ympäriinsä, ja se josta ei tarvitse kysellä. Miehille seksi tuntuu olevan hyvin yhdyntä- ja peniskeskeistä, naisille se on vain pieni osa. Suurin osa naisista kun EI saa orgasmia yhdynnässä. Silloin se on aivan sama minkä pituinen ja paksuinen se vehje on jos mies ei muuta osaa kun työntää peniksensä pilluun, nainen ei siitä mitään saa.

Olen saanut surkeaa seksiä miehiltä joilla on pieni penis. Olen myös saanut elämäni parasta seksiä mieheltä jolla on pieni penis. Olen saanut hyvää seksiä mieheltä jolla on iso penis. Ja olen saanut todella huonoa seksiä mieheltä jolla on pieni penis.

Lopettakaa se peniksestä vauhkoaminen!
 
freeways
Paras koko on se jota ei tarvitse huudella ympäriinsä, ja se josta ei tarvitse kysellä. Miehille seksi tuntuu olevan hyvin yhdyntä- ja peniskeskeistä, naisille se on vain pieni osa. Suurin osa naisista kun EI saa orgasmia yhdynnässä. Silloin se on aivan sama minkä pituinen ja paksuinen se vehje on jos mies ei muuta osaa kun työntää peniksensä pilluun, nainen ei siitä mitään saa.

Olen saanut surkeaa seksiä miehiltä joilla on pieni penis. Olen myös saanut elämäni parasta seksiä mieheltä jolla on pieni penis. Olen saanut hyvää seksiä mieheltä jolla on iso penis. Ja olen saanut todella huonoa seksiä mieheltä jolla on pieni penis.

Lopettakaa se peniksestä vauhkoaminen!
Totta,aika monilla meistä miehistä tuntuu olevan sellainen käsitys,että tie naisen sydämmeen,onneen ja menestykseen kulkee sieltä omien nivusten kautta,siellä on se ohjaussauva,jolla tämä maailma omakseen ottaa...En onneksi kuvittele,enkä usko että se näin on,tässähän olisi siksi toisekseen vähän heikoillakin,jos se peniksen koko sitä elämässä ja ihmissuhteissa pärjäämistä mittaisi...
 
Viimeksi muokattu:
kl
jokainen jortikka on erillainen ja kukaan ei voi omaa kokoaan muuttaa.. itselle oli helpotus kun mittasin niin halkaisija oli kuitenkin kärjestä yli 4cm ja varresta joku 4.3cm pituutta 15cm . niin niin eihän se mikään "naisten ihanne kulli" ole mutta itselle oli helpotus siinä mielessä kun aina pitänyt omaa munaa ihan helvetin pienenä ja sit kun näitä lueskelee niin ei se nyt maailman pienin vehje itsellä ole. mulla on silleen vielä outo juttu että löysänä muna näyttää ihan saatanan ohuelta. pituutta on löysänä se reilu 10cm mutta paksuus varmaan 9 tai jopa alle. kuiteskin onneksi juhlakunnossa venyy suurin piirtein normi mittoihin tai paksuuteen mutta esim sauna illoissa ei ilkeä käydä ku on niin ohkasen näkönen vehje muihin nähen..
 
Juha
Oma mulkku 16cm pitkä ja 5cm paksu. Olen aina pitänyt normaalipituisena, mutta paksuna. Ja samaa on sanoneet tytötkin, on varoiteltu että tuut sitten varovasti, "tuntuu että pillu repeää kun tuut sisään" ym. kommentteja.
Ja hyvin tuntuu kelvanneen koska vanhoista seurustelusuhteista on jäänyt seksisuhteita, on kuulemma "niin ihan kulli kun täyttää koko pillun".

Aika huvittavia on tosiaan nuo jutut 20cm ja yli vehkeistä ku niitä tuntuu olevan täällä joka toisella. Kyllähän niitä varmasti löytyy, mutta jos oma 16cm on niin kovaa valuuttaa (tai kai se on enemmän paksuudesta kiinni), niin ei noita monsterimulkkuja varmaan ihan joka nurkan takana ole.
 
zxcvbnm
Nettimielipiteistä olen huomannut, ettei niistä opi mitään. Juuri kun luulee tietävänsä jotain naisten mielipiteistä, niin suuri joukko kumoaa ne ja väittää jotain päinvastaista oikeaksi.

Tietenkin epävarmaa miehenalkua kiinnostaa, jos hänen peniksensä on riittävän iso tyydyttämään naisen, mutta peniksen koko onkin yllättäen melko merkityksetön. Iso penis ei auta, jos kaikki muu ei mätsääkään. Iso penis voi antaa itsevarmuutta ja itsevarma mies taas on naisille mieleen. Penis vaikuttaa eniten välillisesti, jos se tekee miehestä itsevarman.

Itsevarmuutta tarvitaan, koska nuoret naiset ovat vielä epävarmempia omasta kelpaamisestaan kuin miehet. Naisten ei edes sovi tehdä tuttavuutta, ettei heistä tulisi liian tyrkky/huorahtava vaikutelma. Näin ainakin jotkut naiset ovat asian selittäneet.

Liian selvästi seksiä vonkhaava mies luokitellaan vain seksiä haluavasti. Pitkällä ajalla nainen on se enemmän seksiä tarvitseva. (Seksi varmistaa ja lujittaa yhteenkuuluvaisuutta suhteessa.)

Miehen pitää siis odotella rauhassa. Tosi pelimiehethän lämmittävät montaa naista samanaikaisesti, jota naiset hyvin harvoin tajuavat.

Ai niin, se penis.. se naisille kelpaa kyllä!
 
joku
no sanotaan näin että 14-16cm ovat melko yleisiä mutta kaikkein yleisimpiä lienee ne 13-13.5cm ja tutkitustihan suomessa jordaanin keskipituus on se 13.52cm. ja paksuus on 3.5-4.5cm ja ottakaa huomioon se että penis ei ole välttämättä täys ympyrän muotoinen eli ympärys voi olla joko isompi tai pienempi kun paksuudesta saa laskemalla. ja mitä näihin nettifoorumin 18-20cm tulee niin he joko puhuvat paskaa tai sitten jotkut ison munan omaavat etsimällä etsivät paikkaa jossa saavat pönkittä egoaan. eikös teillä pitäisi olla hyvä itse tunto? ja sitten nämä "munani on 15cm pitkä ja ympärys 13cm onko hyvä" älkää viittikö isot miehet. jos vähän luette peniksen keskimittoja niin tyhmiä olette jos kyselemään tulette!.
 
Poitsu 19v.
Itselläni mitat varmaankin 16,5cm / 4-4,5cm.. Miehillä on suuret paineet peniksen koosta ja muistakaa naiset sitä kunnioittaa! Uskon ja TIEDÄN, että oman penikseni koko on ihan normaali, mutta silti minunkin on ollut monesti vaikea hyväksyä sitä.

Pointtini kuitenkin oli, että pensi sisään ja edes takas, niin onhan se mahtavaa naiselle, mutta vaikka sitä kuinka pyörittelisi ja pohjaan takoisi, ei se korvaa kieltä tai sormia.. klitoriksen nuoleminen tuottaa naisille korvaamatonta nautintoa. Samoin sormilla on paljon näppärämpi työskennellä, eikä kokovartalo-orgasmi lähes ikinä ole mahdollista vain pienen panosession aikana.. on löydettävä mm. g-piste ja käsiteltävä sitä oikein.. + sormilla ja kielellä voi työskennellä samaan aikaan.
En myöskään sano, että nuo korvaavat peniksen, mutta hyvässä seksissä on usea vaihe, mahdollisimman erilaisia tekniikoita ja mielikuvitusta!

Nämä asiat olen joten kuten saanut päähäni taottua, mutta siitäkin huolimatta olen joskus epävarma penikseni hyvyydestä.. Niin iso asia se meille on.

Ps. Paksuus-mitta saattaa hämätä, sillä penis ei ole täysin pyöreä, eikä esim. 3cm paksuinen penis ole välttämättä 9,42cm (pii x 3cm) ympärysmitaltaan, vaan se saatta olla vaikka 9cm tai 11cm.

Näin...
 

Yhteistyössä