Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
jantunen.
Aika hassua että kun lukemattomisa tutkimuksissa peniksen keskipituudeksi on mitattu 14-15 cm niin suunnilleen kaikilla täällä on 19-35 senttisiä. Siis missä pissii
Kaikkien epävarmojen pitää nyt ymmärtää että miehet tai naisina kirjoittavat poika nimeltä Päivit liioittelevat mittoja. Edelleenkin lähes kaikki penikset ovat pituudeltaan välissä 12-19 cm, suurin osa noiden keskivaiheilla 14-17 cm eli niitä tavallisen kokoisia.
Yli 20 senttisiä on noin yhdellä sadasta ja 22 sentin ns. jättipeniksen rajan ylittää yksi penis korkeintaan noin 5000-10000 peniksestä, oli kyseessä sitten musta tai valkoinen mies.

paskaa edelleen. 13,5 oli keskimitta
 
Viimeksi muokattu:
regenspro
ku oon lukenu näit palstoi vähä joka puolelta nettiä niin tulee mieleen mikä se normi koko on kaikkialla lukee 20-30cm pituutta siinä tulee pakostakin mieleen et vittu itel on sit keskimittaa pienempi penis :( ku täytän itse 6.6 15.v ja omistan 14.5 senttisen kaverin niin jos joku jaksaa vastata vaan tähä niin vastatkaa mulle jos tekee mieli vittuila jättäkää ne toisille ku minulle: kiitos
 
vierailija
ku oon lukenu näit palstoi vähä joka puolelta nettiä niin tulee mieleen mikä se normi koko on kaikkialla lukee 20-30cm pituutta siinä tulee pakostakin mieleen et vittu itel on sit keskimittaa pienempi penis :( ku täytän itse 6.6 15.v ja omistan 14.5 senttisen kaverin niin jos joku jaksaa vastata vaan tähä niin vastatkaa mulle jos tekee mieli vittuila jättäkää ne toisille ku minulle: kiitos

Täytän ite kohta 18v ja molon pituus on vähä alle 14cm ja paksuus 3.5-4cm-,- Mitäs naiset siihe sanoo? Oisko peniksen suurennus ajankohtaista :D
 
Viimeksi muokattu:
WTF???
Kuulkaas.. se on ihan sama minkä kokoinen se housuissa heiluva heppi on, jos sitä ei osaa käyttää.. Tietenkin, jos se on 3cm pitkä, onhan se sama sitten käyttääkö vaikka peukaloa.. mutta jos lähdetään suomalaisen miehen perusmittoihin, muistaakseni 13-15cm??? Niin siinä vaiheessa se on se taktiikka. Mieluummin 10cm täyttä toimintaa, kun 30cm säälittävää ähkimistä..
Tämä on ihan sama homma, kun naisten iänikuinen tissikiistely.
Mitä niillä isoilla silikonimollukoilla tekee, jos nainen makaa hiljaa paikallaan kuin norjalainen kirjolohi pakastealtaassa.. mieluummin vaikka lähes tissitön, mutta kiihkeä nainen..

Tämä on minun mielipiteeni.

-Nainen84
 
jani
mikä vittu siinä on että kaikkien millimunien pitää leijua netissä että omistaa 20senttisen vehkeen? jos suomalaisten keskimitta oli 13.8 pituudelta ni mite keskusteleu palstolla sen on 20-35cm? käykö täällä nii isovehkeistä sakkia vai onko nää tyypit nii saatanan noloja että kusettaa/yrittää saada naista täältä.
 
pöllökustaa
Hei kaikki isomunaiset, joita näyttää olevan enemmän täällä netissä kuin mitä uimahallesissa näkee, tosin voihan olla ettei isomaunaiset kehtaa tulla uimahalliin tai sitten ehdi jos vaikka ovat
touhuamassa jonkin penispumpun kanssa ja pummaamassa lisää pituutta ja itse tuntoa.

Mielestäni paras peniksen pituus on juuri se, mikä sinulla nyt on ja nimeen omaan se pituus
minkä olet Luojan käsistä saanut ilman pidennyshoitoja tai penispummuja. Tiedän pienikaluisena,
että olen kateellinen niille, joilla on keskiverto kokoinen penis - sentteinä en pituutta tiedä, mutta
pitempi kuin minulla. Sellaisen minäkin haluaisin, mutta se ei ole minun käsissä.

Olen kuitenkin saanut itselleni aikoinaan hyvän vaimon, jonka kanssa ollaan pystytty nauttimaan
hyvää ja antoisaa seksiä. Kumpikin on sukupuolielimiltään muotoontunut toisillee sopiviksi. Ei
ole kummankaan tarvinnut hypätä vieraissa, oma puoliso on riittänyt.

Onko niin, että koko asiat on tulleet tärkeäski sen vuoski, että irtosuhteet rehottaa. Ainakin näin voisi päätellä siitä, kun lukee kirjoituksia missä naiset näkevät pääosin vain mahdottoman ison peniksen parhaaksi mahdolliseksi. Liekkö tuo isomunaisen mihen tavoittelu monen avioeron syy, jos oma alkaa tuntumaan pienelle, kun lukee näitä sivustoja.

Naisille tiedoksi, että kehen olette sitoutuneet pysykää sen mihen kanssa loppu elämänne ainakin jos kuvittelette, että se naapurin rouvan kertoma omasta miehestä ja hänen isosta kalusta kiinnostaa.
 
Pillumagneetti
Olen nyt ollut vajaa kuukauden 13-vuotias ja kaluni pituus erektiossa noin 16cm ja ympärysmitta n. 11,5cm.
Onko sopiva? Tykkääkö tytöt? Saisko sillä pillua?

Itse olen noin 165cm ja painan n.55kg.
 
hughfjh
Olen vähän aikaa sitten täyttänyt 17, ja penikselläni näyttäisi olevan erektiossa 14 cm pituutta, ympärysmittaa noin 12 cm ja halkaisija 4 cm. Velttona se on joku 8 cm pitkä, ympärysmitalta 9 cm ja halkaisija 3 cm, mikä vaikuttaa hieman pieneltä verrattuna joihinkin muihin. Tosin en ole kauhean pitkäkään, joten suhteessa...? Onko normaali, hyvä kalu tämän ikäiseksi?

En sinänsä ole huolissani, sillä olen kuullut että penis kasvaa vielä jonnekkin parikymppiseksi asti. Onko perätön väite? Kasvu taisi minulla alkaa jossain 12-13-vuotiaan aikana.

ei muuten kasva enään
 
Viimeksi muokattu:
käytä kun on mitä käyttää
miehillä kuulemma penis pienenee koko elämän ajan alkaen jostain parikymppisestä. Pieneneminen johtuu siitä, että paisuvaiskudos jotenkin vähenee tai muuttuu vähemmän elastiseksi miehen ikääntyessä.

Sitten kun samalla taas naisten emätin laajenee ja veltostuu koko elämän ajan... kauhulla odotan miten huonoa seksi on joskus viiskymppisenä.
 
Xy1
Alkuperäinen kirjoittaja käytä kun on mitä käyttää;10902073:
miehillä kuulemma penis pienenee koko elämän ajan alkaen jostain parikymppisestä. Pieneneminen johtuu siitä, että paisuvaiskudos jotenkin vähenee tai muuttuu vähemmän elastiseksi miehen ikääntyessä.

Sitten kun samalla taas naisten emätin laajenee ja veltostuu koko elämän ajan... kauhulla odotan miten huonoa seksi on joskus viiskymppisenä.
Höpö höpö. Kaluni on kasvanut pituutta parikymppisestä sentin verran. Nyt ikää 54v. Naisten pillut ei suurene sen enempää kuin heidän suunsakaan. Kumpikaan ei löysty, vaikka miten käyttäisi. Rakenne kysymys.
 
joopa joo
Lapset lapset lopettakaa trollaus. Meinasin sanoo et mul ois 40cm mut se taitaa olla jo kulunut vitsi. Jos faktoissa pysytään ni ikää on 17, meisseli on 14cm kovana ja halkasija ehkä vähän yli 3cm, enkä häpeä. Veitikkaa ei tosin oo kukaan koeajanu, mut kysymys ei oo senteistä vaan itsevarmuuesta. Ei hameväellä mitään munatutkia ole että päältäpäin näkis kenellä on se käsivarren mittanen, eikä kumpaakaan laitetta oo puusta tehty joten kyllä ne oikealla hetkellä toisiinsa sopivat. Munaa ei voi kasvattaa, parempi panostaa vaikka lihaksiin ku ne kasvaa harjoittelemalla ja liipsäks vaikuttaa naisiin samalla viisiin ku tissit miehiin.
 

Yhteistyössä