Paras peniksen pituus ja paksuus

  • Viestiketjun aloittaja maister
  • Ensimmäinen viesti
Holden McGroin
Lapset lapset lopettakaa trollaus. Meinasin sanoo et mul ois 40cm mut se taitaa olla jo kulunut vitsi. Jos faktoissa pysytään ni ikää on 17, meisseli on 14cm kovana ja halkasija ehkä vähän yli 3cm, enkä häpeä. Veitikkaa ei tosin oo kukaan koeajanu, mut kysymys ei oo senteistä vaan itsevarmuuesta. Ei hameväellä mitään munatutkia ole että päältäpäin näkis kenellä on se käsivarren mittanen, eikä kumpaakaan laitetta oo puusta tehty joten kyllä ne oikealla hetkellä toisiinsa sopivat. Munaa ei voi kasvattaa, parempi panostaa vaikka lihaksiin ku ne kasvaa harjoittelemalla ja liipsäks vaikuttaa naisiin samalla viisiin ku tissit miehiin.
Vastaan tähän nimimerkilläsi.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen
Eli minkä pituinen ja paksuinen peniksen pitäisi olla mielestänne?

1. Mikä on liian pieni peniksen pituus ja paksuus?

2. Mikä on minimipituus tai paksuus jonka hyväksytte (esim. vakikuppanille)?

3. Mikä on sopivankokoisen haitari pituudessa ja paksuudessa?

4. Mikä on mielestänne ison raja peniksen pituudessa tai paksuudessa?

5. Mikä olisi unelmapeniksen pituus ja paksuus?

Pituus mitattu peniksen päältä.
Laittakaa paksuus joko ympärysmittana tai halakaisijana.

Paksuhko 14-16 cm on paras. Yli 18cm ei kiitos. Keskiverto siksi että mies on jotensakin tyytyväinen eikä sen elämä pyöri oman vehkeensä ympärillä, niin kuin pikkuisilla ja isoisilla tapaa tehdä ;)
 
Viimeksi muokattu:
14vpoika
Lapset lapset lopettakaa trollaus. Meinasin sanoo et mul ois 40cm mut se taitaa olla jo kulunut vitsi. Jos faktoissa pysytään ni ikää on 17, meisseli on 14cm kovana ja halkasija ehkä vähän yli 3cm, enkä häpeä. Veitikkaa ei tosin oo kukaan koeajanu, mut kysymys ei oo senteistä vaan itsevarmuuesta. Ei hameväellä mitään munatutkia ole että päältäpäin näkis kenellä on se käsivarren mittanen, eikä kumpaakaan laitetta oo puusta tehty joten kyllä ne oikealla hetkellä toisiinsa sopivat. Munaa ei voi kasvattaa, parempi panostaa vaikka lihaksiin ku ne kasvaa harjoittelemalla ja liipsäks vaikuttaa naisiin samalla viisiin ku tissit miehiin.

tule kattoo jos on trollia sinun mielestä jos jollakin on isompi ku sulla :D
 
Viimeksi muokattu:
Minäpä
...että omani on 16-18 cm pitkä(Vähän eläväistä sorttia kun tuo saattuu olemaan) Eli naisen kanssa sen 18 :) Ja ympärysmitta on noin 14,5 cm. Ei sen kuulu olla mikää sellane, et se tulee shortsien lahkeest ulos :D

ja ps. Maailman suurin penis on 34 cm, mutta ei silläkään paljoa tee, ku se ei voi ikinä olla täydellisessä erektiossa...
 
Holden McGroin
Alkuperäinen kirjoittaja Minäpä;10920685:
...että omani on 16-18 cm pitkä(Vähän eläväistä sorttia kun tuo saattuu olemaan) Eli naisen kanssa sen 18 :) Ja ympärysmitta on noin 14,5 cm. Ei sen kuulu olla mikää sellane, et se tulee shortsien lahkeest ulos :D

ja ps. Maailman suurin penis on 34 cm, mutta ei silläkään paljoa tee, ku se ei voi ikinä olla täydellisessä erektiossa...
Kohtuullisen kokoinen slaikkari sinulla.


Olikos tuo suurimman mulkun omistaja se John(?) Falcon. Asuu äitinsä luona, eli ei sillä kovin paljoa käyttöä ole muutenkaan.
 
Äiti tai ei,
Kohtuullisen kokoinen slaikkari sinulla.


Olikos tuo suurimman mulkun omistaja se John(?) Falcon. Asuu äitinsä luona, eli ei sillä kovin paljoa käyttöä ole muutenkaan.

mutta kait se 34 senttiä on paaaaaaljon enemmän kuin joku kymmensenttinen nysä ?
Ihan todella pitäisin sylissä mieluummin 34 senttistä löysää haukea, kuin kymmensenttistä jäykkää salakkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Holden McGroin
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti tai ei:
mutta kait se 34 senttiä on paaaaaaljon enemmän kuin joku kymmensenttinen nysä ?
Ihan todella pitäisin sylissä mieluummin 34 senttistä löysää haukea, kuin kymmensenttistä jäykkää salakkaa.
Mutta kun sillä 10-senttiselläkin pääsee pohjaan asti. Mitä tekee 34-senttisellä rakkauden valtikalla, jos ainoa hyödyllinen asia on ulkonäkö? Pohjaan asti sen saa, mutta kaikkea ei voi käyttää, runkatessa tuskin tulee vedettyä koko varren pituudelta, eikä joka nainen edes huoli tuollaista mahtikankea.

E: Typot pois.
 
Varteenotettava
Mutta kun sillä 10-senttiselläkin pääsee pohjaan asti. Mitä tekee 34-senttisellä rakkauden valtikalla, jos ainoa hyödyllinen asia on ulkonäkö? Pohjaan asti sen saa, mutta kaikkea ei voi käyttää, runkatessa tuskin tulee vedettyä koko varren pituudelta, eikä joka nainen edes huoli tuollaista mahtikankea.

E: Typot pois.
No ei 10 senttisellä tosiaankaan pääse pohjaan asti kuin joidenkin kanssa. Oma 22 senttinenkään ei tavoita pohjaa oman eukon kanssa. Ja kyllä tuntuu tykkäävän sekä kalun ulkonäöstä että tuntumasta. Että ei kannata yleistää, kun puhutaan koosta.

Tuo pillun syvyyden rajoittuminen n. 10 senttiin on aivan humpuukia.
 
Viimeksi muokattu:
Holden McGroin
Oma, hieman alle 20-senttinen on tähän mennessä päässyt jokaisen kuratussun kohdalla pohjaan asti. Eikä kukaan ole puhunut mitään toosan tiettyyn syvyyteen rajoittumisesta. Sen keskisyvyys on mitä on, mutta kyllä se venyy tarvittaessa. Eukollasi on ilmeisesti kohtuullisen löysä tavara.
 
Varteenotettava
Oma, hieman alle 20-senttinen on tähän mennessä päässyt jokaisen kuratussun kohdalla pohjaan asti. Eikä kukaan ole puhunut mitään toosan tiettyyn syvyyteen rajoittumisesta. Sen keskisyvyys on mitä on, mutta kyllä se venyy tarvittaessa. Eukollasi on ilmeisesti kohtuullisen löysä tavara.

Ei ollenkaan löysä tavara minulle, vaan riittävän syvä kunnon parrulle. No onhan tuolla kalulla tietysti paksuuttakin normikaluun nähden reilusti enemmän, joten ehkä normikalulle voisi tuntua löysältä, mutta eniten arvostan sitä, että voi painaa juurta myöten ja puristusta on riittävästi paksulle varrelle.
 
Viimeksi muokattu:
juha1995
Elikkä, olen 15 vuotias, kohta täytän 16 ja tässä ihmettelen että tällä hetkellä on päälle 18cm pituinen penis, ja leveys noin 5 cm 14 vuotiaasta nytten tähän saakka penikseni kasvo 13cm - 18cm ja ihmettelen vaan että milloin peniksen kasvu loppuu? ei mitään että pelkäisin että mulla olis pieni kalu, vaan jos se tästä viellä suurenee täytettyäni 18-21
 
Mies
Säälittävää keskustelua, eikö naiset hyvät rakkaudella ja välittämisellä ole paljon suurempi merkitys onnellisuuteen. Sekö teistä tekee onnellisen että saatte jättikalua?
 
N18
Minusta on äärimmäisen pinnallista aina jauhaa jostain kyrvän koosta. Itse olen nainut niin pienimunaisia kuin sitten niitä, joilla on minun makuuni isompikin. Nykyisellä seksikumppanillani on n. 18cm pitkä ja 15cm paksu. Minulle se on ainakin oikeasti iso. Siis sisään mahtuu kyllä hyvin ja ihanasti saa rummutettua kohdunkaulaa. Esimerkiksi anaaliseksiä en kuitenkaan niin isokyrpäisen kanssa tahtoisi harrastaa. Suuseksikin on sen kanssa inhottavaa, kun hyvä jos siitä saan edes puolet kerralla suuhuni.

Aiemmalla seksikumppanillani oli huomattavasti pienempi (mittoja en osaa sanoa), mutta minulla ei koskaan ollut mitään valittamista sen koossa, vaikka miehellä itsellään jokin kompleksi asian suhteen olikin. Omasta mielestäni kyrvän koosta jauhaminen on aivan sama asia kuin rintojen koosta jauhaminen. Kummatkin ovat toimivia koostaan riippumatta ja, jos jommasta kummasta asiasta muodostuu parisuhteen edellytys niin.. huonosti menee.
 
boega
itse olen juuri 16v täyttänyt ja penikseni pituus on n. 16cm leveyttä 4.5cm ja ympärysmitta 11.5cm-12cm, toivon ainakin itse, että se vielä kasvaisi, sillä murrosikäni alkoi n. 15v kantturoilla =)
 
no heh heh
Ei se koko, vaan se kuinka vitkassa varressa se on....
Tähän ikään naisena sen tiedän (44v) voi teitä miehet.
Täydennän sen miehelle siinä, että omaan isot rinnat.

Tiedän paljon miehiä jotka ei pitäneet isoista rinnoista, ovat
heistä hyökkäävät. Sen pituinen se.
 
Rekku
No ei 10 senttisellä tosiaankaan pääse pohjaan asti kuin joidenkin kanssa. Oma 22 senttinenkään ei tavoita pohjaa oman eukon kanssa. Ja kyllä tuntuu tykkäävän sekä kalun ulkonäöstä että tuntumasta. Että ei kannata yleistää, kun puhutaan koosta.

Tuo pillun syvyyden rajoittuminen n. 10 senttiin on aivan humpuukia.

Koskaan en ole päässyt omallani pohjaan asti, eli kyllä se pillun syvyys on aina yli sen 10 senttiä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä