Hae Anna&Ellit-sivustolta

Paras, toimivin ja terveellisin laihdutuskeino

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä Terveysintoilija, 07.10.2008.

1. Terveysintoilija

Saadut tykkäykset:
    0
    Itse olen käyttänyt jo useita viikkoja GR2 painonpudotusohjelmaa. Painoni on tippunut yli 7 kg. Kun tilasin GR2 starter kit paketin sain kahden viikon ohjelman mukana mittanauhan ja paljon hyvää kirjallista tietoa.
    [viestiä moderoitu]

2. ja kukkua kanssa Vierailija

Aivan varmasti joidenkin keinotekoisten litkujen käyttö ei ole tervein keino. Tervein on ruokavalion järkeistäminen _koko loppuiäksi_ ja liikunta. Kysy vaikka keneltä asiantuntijalta, ja saat tämän vastauksen.

3. Carmela

Saadut tykkäykset:
    0
    Täysin samaa mieltä "ja kukkua kanssa" kanssa. Ja miksi en olisi, tuohan on raaka fakta. Kaikenmaailman poppakonsteilla saa varmasti painon putoamaan hyvinkin nopeasti, mutta tasan varmasti se tulee yhtä nopeasti sitten takaisinkin, yleensä muutaman extrakilon kanssa. En ole muutenkaan oikein koskaan käsittänyt sitä, että kuinka ihmisille (lähinnä naisille) on niin käsittämättömän vaikeaa sisäistää se tosiasia, että kaikinpuolin terveellinen ja tasapainoinen elämä on se joka pitää painon kurissa. Ja lisäksi vielä kaikkein helpoimmin; Itse olen aina syönyt perusterveellisesti ja liikkunut, ja olen voinut hyvin eikä ylipainoa ole/ole koskaan ollut. Mikä tässä oikeasti on muka niin vaikeaa?

4. hauki on kala Vierailija

Ilmeisesti joku siinä on vaikeaa, koska sinäkin koet tarvetta lueskella Kilot kuriin-palstaa ja kirjoitella näitä itsestäänselvyyksiä. Ongelmatonkin voi ymmärtää ongelmia, mutta näköalaton ei, hänelle elämä on jatkuvaa ihmettelyä siitä, miksi kaikki ihmiset eivät ole täsmälleen samanlaisia kuin hän ja miksi kaikille ihmisille samat asiat eivät ole yhtä vaikeita/helppoja kuin hänelle.

Toisekseen mainostaminen on täällä kielletty ja mainosviestit poistuvat aikanaan moderaattorin toimesta, joten on jokseenkin turhaa alkaa inttää niihin mitään, tuskin alkuperäinen kirjoittaja edes palaa tänne vastaamaan mitään.

5. vittuun mainostajat Vierailija

Hei tää on ihan selkee mainos..älkää ruokkiko sitä enää.

6. Carmela

Saadut tykkäykset:
    0
    ".....Ilmeisesti joku siinä on vaikeaa, koska sinäkin koet tarvetta lueskella Kilot kuriin-palstaa ja kirjoitella näitä itsestäänselvyyksiä......" Niin että sinun mielestäsi tätä palstaa saavat lukea VAIN ja AINoastaan ylipainoiset ihmiset, niinkö? =oDDDD Voi herttileijaa näiden joidenkin kanssa.....

7. tervetuloa Vierailija

En minä ainkaan viitsi lukea sellaisia palstoja tai foorumeita,joita en tarvitse.

Mutta joilakin on vaan tarve päteä joka paikassa, riippumatta siitä, tietääkö edes ko.asiasta mitään.

Juuri tuolla kahvitunnilla-osiossa, on keskustelu aiheesta "Mistä kahden viikon sairasloma". Siinä oikien nähdään, miten suunnattoman uteliaista ihmiset ovat. Siitä ymmärätää, että vain, mikäli kerrot työkavereille syyn sairaslomaasi, se on hyväksyttävä. Muutoin sen on "vaan joku nolo masennusjuttu".

Tänne kai sitten tulee ne ihmiset, jotka haluavat päteä eivätkä sitä voi oikeassa elämässään tehdä.

8. Matti Smith Vierailija

Vähähiilihydraattinen ruokavalio on tutkimusten mukaan terveellinen koko loppuiäksi. Se myös yleensä laihduttaa normaalipainoiseksi aika nopealla tahdilla, jos on ylipainoa. Eli yksinkertaisesti: Poistetaan ruokavaliosta sokeri, leipä, pasta, peruna, riisi ja makeat hedelmät. Nämä korvataan luonnollisilla rasvoilla (punaista lihaa, kalaa, kananmunaa oliiviöljyä ja voita yms), proteiineilla (lihaa, pähkinöitä yms.) ja kasviksilla, joista valitaan vähähiilihydraattisimmat. Tutustu!

9. Täälläkin mainostettu ns. bodaajan ruokavalio, se on pohja joka pitää loppuelämän. Roskaruoka ja poppaskonstit pois ja kunnollista kevyttä perusruokaa lautaselle useita kertoja päivässä.

Jaa tämä sivu