PENISPUMPPU tehoaa

  • Viestiketjun aloittaja pumpputreenari
  • Ensimmäinen viesti
PriestOfCthulhu
Tosiaan tänään tuli postissa pumppu ja pidin sitä 4 x 5 minuuttia, eli yhteensä 20 min. Ei kyllä tuntunut yhtään pahalta missään vaiheessa, ja kyllä sitä kokoa tuli heti ensimmäisen 5 minuutin jälkeen lisää, ei kyllä paljoa mutta mittanauha sanoi että venyihän ja paksuuntuihan se. Nyt sitten teen joka päivä vähintään saman verran ja ilmoittelen sitten mitä hommasta tulee, että onko tämä nyt ihan huuhaata vai ei. Se ainakin on huuhaata ettei pumpusta MITÄÄN tuloksia saisi irti. Huomaa vain ettei porukat edes tiedä mistä puhuu (eivätk'ä tietenkään ole itse ikinä kokeilleet pumppua). Ite olin neutraalilla kannalla ja päätin kokeilla ja niinhän se perkele on että ainakin käyttöhetkellä tulokset on suht selvät ja kiistattomat.
 
3.14
Pidätkö mansetin?Itse en käytä.Meinaa heppi kuristua.Olen posliinimallia joten saan tarpeellisen tiiviyden ilman mansettia.Hyvin paisuu penis .Hyvä työntyä naisen liukkaaseen pilluun suuremmalla melalla.
 
Leena
Mies tykkää kun sillä saa jumalattoman seisokin aikaiseksi...=) Ei sitä joka kerta käytetä...mutta silloin tällöin.En minäkään pahakseni pane jos saan aina väliin isompaa.. heh heh
 
PriestOfCthulhu
Todellakin huomaa että enusko ei tiedä mistä puhuu. Kokeile (tai jos olet nainen niin kokeiluta) ennen kuin päätät olevasi oikeassa. Tuollainen ylimielisyys ja kapeakatseisuus on tahallista idiotismia.
 
Ihanaa!
Mun ukko osti tuon pumpun ja onhan siitä iloa ollut. Ensin mies pumppaa sillä katsoessaan kun poseeraan ja esittelen paikkojani tai sitten olemme 69:ssä, mies nuolee mua ja minä pumppaan ukkoa ja välillä nuolen. Kalu pitenee ja pakunee mahtaviin mittoihin ja sitten laitan penisrenkaan huureen ja saa jumalattoman isoa heppiä.
 
Leena
Alkuperäinen kirjoittaja enusko:
pikku poijaat ne tänne kirjoittelee ja uskottelee olevansa naisia ja olen edelleen sitä mieltä että noi pumput ovat turhia ja jopa vaarallisia.
Minä ainakin olen aito aikuinen nainen! Ja tiedän että se kyseinen laite toimii, eikä ole vaarallinen...Kokeile sitä ennenkuin tulet tänne rääkkymään, että se on huuhaata.
 
PriestOfCthulhu
Noniin, en ole edes nyt kauaa ehtinyt "treenailla" ja 0,5-1 cm on jo tullut lisää pituutta, paksuutta on tullut saman verran. Johtunee tosin aika varmasti vain siitä että olen nyt JOKA päivä pumppaillut pidempiä aikoja. Tyttöystävälle en ollut maininnut asiasta Yhtään mitään, ja ensimmäinen asia mitä hän sanoi kun otin housut pois oli "ootko sä kasvanu?", eli en ihan ole kuvitellutkaan kehitystä. :)

enusko, haistappa kamelin peppua ja ole uskomatta sitten. Kukaan ei vaadi uskomaan, me nyt vain tiedämme että homma toimii ihan oikeasti, ja perustelut löytyy väitteille.
 
Leena
Kyllä se on paras kun mies laittaa sen ihan itse paikoilleen...vaatii sen verran asettelemista. =)

Sinua mollataan kuule monella palstalla...Mutta niinhän ne tekee minullekkin...sinä tunnut nyt vaan olevan enemmän tulilinjalla! =)
 

Yhteistyössä