Pihtaaminen parisuhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kenneth
  • Ensimmäinen viesti
kenneth
Vuosi sitten firman pikkujoulujuhlien jälkeen joskus puolelta öin istun vieraan naisseurueen kanssa helsinkiläisessä baarissa. Sekalainen seurue n.30-50 vuotiaita naisia, pari erittäin edustavaa yksilöä oli saannut minut kiinnostumaan.

Olin poikkeuksellisesti vähän maistissa ja niin olivat naisetkin, vielä enemmän itse asiassa.
Yksi seurueen vanhemmista naisista alkoi selostaa miten hän pitää Jaskaansa ruodussa.
Polvet kiinni vain, pariksi kolmeksi viikoksi niin jo saan tahtoni läpi.
Hän ei varsinaisesti puhunnut minulle mutta tiesi että kuulisin kaikki.
Etkö sinä ota isoa riskiä? minä kysyn.
Mitä riskiä?
Että Jaskasi käy vieraissa.
Ei käy, Jaska on kyllä edelleen ihan edustava mutta toivoton naistenmies, saamaton sillä alueella.
Ei tarvitse olla naistenmies käydäkseen vieraissa.
Mitä tarkoitat?
Ostoseksiä.
Jaska ei ikinä ostaisi seksiä, liikkuisi jollain hämärillä kujilla ja likaisissa asunnoissa venäläisten keski-ikäisten naisten seurassa. Ei ikinä.
Katson ympärilleni.
Näetkö tuon hotellin, osoitan ikkunasta näkyvää hotellikylttiä. En ole varma onko se neljän tai viiden tähden hotelli. Kelpaisiko se Jaskallesi?
K..kyllä varmaankin..?
Sielläkin myydään tänä iltana seksiä.
Otan kapulan esiin, avaan Sihteeriopison sivut, Helsingin tyttömainokset. Ja mitä niihin keskiikäisiin venakoihin tulee niin esimerkiksi hänellä, osoitan yhtä parikymppisen tsekin kuvaa, on tässä näytillä oikeat kuvansa. What you see is what you get.

Naiset tihrustelevat pieniä kuvia.
Miten tiedät että kuvat ovat oikeat?
Olen tavannut k.o. naisen.
Kuinka...miksi...?
Tässä menee nyt kaikki mahdollisuudet saada petiseuraa tästä seurueesta mutta menkööt, ajattelen nopeasti.
Minä olen käynyt hänen luona muutaman kerran nauttimassa erinomaisesta palvelusta.
Kaikkien naisten päät kääntyvät.
Mitä, oletko ostanut seksiä?
Kyllä
Miksi?
Helppoa, useimmiten laadukasta ja kivaa.
Hän osoittaa tsekin kuvaa. Myy kyllä sinulle, kolmevitoselle, mutta ei varmaan viiskymppisille, nainen vielä yrittää.
Jos Jaskallasi inkkarit on noin suurinpiirtein kanootissa sekä häneltä löytyy reilu satanen niin hän pääsee nauttimaan tämän naisen puolen tunnin hoidosta. Sen voin taata.
Näen kun viidelle naiselle n.s. putoaa poletti. Ahaa-elämys, tosin ikävähkö sellainen.

"En suosittele pihtaamista kellekkään parisuhteessa elävälle, hyvää illanjatkoa arvon rouvat ja neidit", sanon samalla kun nousen pöydästä.
 
Wiltsu
Kummalliseen viihteellä viihtyvään naisporukkaan olen aina johkaantunut. Tuollainen mies nauretaan porukasta ulos ja kerrotaan miestemme puhelinnumerot, jotta voi käydä hakemassa ne maksullisiin naisiin. Me pidetään naisten kanssa sillä aikaa hauskaa.

Voi olla, että joku miettii asiaa tilanteen jälkeen, mutta älä yritä uskotella minulle, että "opetus"tilanne meni oikeasti noin!
 
turun tyttö
Jos, tuo maksullisen naisen luona käyminen, täydellisine puolentunnin reilun 100e temppuineen, tekee tuosta maksullisesta niin hienoa. Niin, miksipä oma tyttöystävä, tai pihi vaimokin voisi sitten jalkansa aukaista. Se kyllä varmastikin toisi uusia ulottuvuuksia ns. oman naisen seksuaaliseen käyttäytymiseen. 150e vaimolle käteen ja sanoa, että tekeepi temput.
Miksei sen rahan voisi tosiaan antaa omalleen, kuin vieraalle.
 
Jouko
Jos, tuo maksullisen naisen luona käyminen, täydellisine puolentunnin reilun 100e temppuineen, tekee tuosta maksullisesta niin hienoa. Niin, miksipä oma tyttöystävä, tai pihi vaimokin voisi sitten jalkansa aukaista. Se kyllä varmastikin toisi uusia ulottuvuuksia ns. oman naisen seksuaaliseen käyttäytymiseen. 150e vaimolle käteen ja sanoa, että tekeepi temput.
Miksei sen rahan voisi tosiaan antaa omalleen, kuin vieraalle.
Entä jos näin on jo toiminut ja saanut siitä sitä samaa kylmää katsetta, kuin viettely/avoin ehdottelu yrityksiltäänkin.. Kaikkea on koitettu, lomamatkoja, illanviettoa kahdestaan ja ystävien kesken (ilman lapsia), yllätyksiä, lahjoja...eikä mitään.. Nyt ajattelin kokeilla viimeistä keinoa, en pyydä, anele, enkä toivo mitään.. 3kk, jos mitään aloitetta ei tule, niin tuo 21v. maksullinen Tšekki tyttö käy kyllä tosi hyvin!
 
Viimeksi muokattu:
Harja Talonen
Entä jos näin on jo toiminut ja saanut siitä sitä samaa kylmää katsetta, kuin viettely/avoin ehdottelu yrityksiltäänkin.. Kaikkea on koitettu, lomamatkoja, illanviettoa kahdestaan ja ystävien kesken (ilman lapsia), yllätyksiä, lahjoja...eikä mitään.. Nyt ajattelin kokeilla viimeistä keinoa, en pyydä, anele, enkä toivo mitään.. 3kk, jos mitään aloitetta ei tule, niin tuo 21v. maksullinen Tšekki tyttö käy kyllä tosi hyvin!
Mikset hanki vakipanoa. Onhan noita vakisuhteessa olevia naisia jotka elää puutteessa.
Jos kotona ei saa jyystää niin kyllä omaa seksuaalisuuttaan saa toteuttaa silloin vieraissa. Muuten pallit räjähtää.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä