Pillu vastaan pippeli, pippeli häviää aina

  • Viestiketjun aloittaja runoilija_
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
runoilija_
Näin se on
Miehellä pitää olla kunnon meisseli, sillä sen näkee heti. Sen sijaan naisella voi olla millainen reikä tahansa, se on aina hyvä ja suloinen pillu. Kukaan ei arvostele naisen pillua tai naura sille.

Pillu vastaan pippeli
Mies rakastaa aina naisen pillua eikä ikinä naura sille. Sen sijaan miehen pienelle pippelille voidaan nauraa, sitä nauravat miehet ja sille nauravat naiset. Jokainen näkee heti kättelyssä alastoman miehen jalkojenvälissä roikkuvan pippelin, sillä ei ole mitään suojaa ja se arvotetaan hetkessä pieneksi, normiksi tai isoksi. Jos se on pieni, sinulla ei ole mitään turvaa.
Sen sijaan naisen karvakolmion peittämä tai posliini pillu näyttää samalta kuin kaikki muutkin, sitä ei arvoteta se on vain tuo ihana pusi.
 
koskaan saanut
Oikein väljää vittua?, Se on tosissaan kuin heiluttaisit moloasi porttikongissa, viima käy ja mielikuvituksesi on koetuksella. Yhtälailla sellaiselle tavaralle voisi nauraa, jos miehenkin sukukalleuksille
 
julli 1
Kyllä naiselakin on semmonen lompakko,ettei tee mieli uudestaan mennä kyrväilemän. Tosin naisen pimpsa on joustava ja ottavntiukka joka mulkulle??Eikö näin.?
 
Kenttatestaaja
Tänään, 15:11
julli 1 (vierailija)
pillu vastaan pippeli,pippeli häviää aina
Kyllä naiselakin on semmonen lompakko,ettei tee mieli uudestaan mennä kyrväilemän. Tosin naisen pimpsa on joustava ja ottavntiukka joka mulkulle??Eikö näin.?

Totta joka sana. Pimperoita loytyy joka lahtoon, niin kun pilejakin. Itse olen paatynyt sellaiseen tulokseen, etta parhaiten sen pimperon koon, ilman yksiloon menevaa tutkimusta, voipi jollain korrelaatiolla paatella jalan koosta. Minulla on kohtalainen otos panoja ja aloin jossain vaiheessa seuraamaan partnereiden jalkateran pituutta ja kyllahan se 8/10 pitaa paikkansa. Tosin eihan pimperon pienuus ole ainoa tekija ja monasti olen saanut ihan kohtuu kyydit hieman valjemmastakin varkista. Sormella tuntee hyvin, jos yksi sormi tuntuu mukavan pinkealta, niin siinapa se piukka. Kahdella kun kokeilee ja on sopivam timmi, niin menee sinne normi nurkille, siita ylospain onkin sitten vetoisuus mitat samoin kuin ampareille.
 
Nainen
Näin se on
Miehellä pitää olla kunnon meisseli, sillä sen näkee heti. Sen sijaan naisella voi olla millainen reikä tahansa, se on aina hyvä ja suloinen pillu. Kukaan ei arvostele naisen pillua tai naura sille.

Pillu vastaan pippeli
Mies rakastaa aina naisen pillua eikä ikinä naura sille. Sen sijaan miehen pienelle pippelille voidaan nauraa, sitä nauravat miehet ja sille nauravat naiset. Jokainen näkee heti kättelyssä alastoman miehen jalkojenvälissä roikkuvan pippelin, sillä ei ole mitään suojaa ja se arvotetaan hetkessä pieneksi, normiksi tai isoksi. Jos se on pieni, sinulla ei ole mitään turvaa.
Sen sijaan naisen karvakolmion peittämä tai posliini pillu näyttää samalta kuin kaikki muutkin, sitä ei arvoteta se on vain tuo ihana pusi.

Miten sinä voit olla noin RAUKKA,mietippä vähän.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä