Pillun nuoleminen abc?

  • Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti
MindWill
Nyt voisko joku antaa selviä vinkkejä vaikka mistä itte tykkäätte tai ootte tehnyt toiselle onnistuneesti :)??

Pitääkö keskittyä vain clitorikseen?
Pitääkö käydä syvällä?
Pitääkö ottaa sormet samaksi ajaksi mukaan touhuun?

Omia kokemuksia?
Mieltymyksiä?
Mistä?
Miten?

Auttakaa :) En halua tuottaa pettymästä tytölleni :)
 
Viimeksi muokattu:
tari
Jokainen tyttö on yksilöllinen, ethän unohda tätä ? Ja mikä sopii yhdelle ei sovi välttämättä toiselle,, kysele tytöltäsi, hän tietää parhaiten, tai jos ei tiedä kokeilkaa yhdessä, siinä teille mukavaa laatuaikaa.

Ai niin ja kokeile välillä imemistä nuolemisen sijaan,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,=O
 
Oikeenko
Oikeastiko ihmiset vastaavat tällaiseen? Vielä kohdittain eli kohta 1), kohta2) ja kohta 3)?

Ei ihme, että naisilla ja miehillä on vaikeaa seksin suhteen, kun heillä on nykyään tällaisia vaatimuksia. Eikö seksiä opita vähitellen partnerin kanssa tai parnereiden. Seksi on hyvää luotettavan partnerin kanssa. Seksi kehittyy ihan itsestään! Kun kokeillaan jotain muuta kuin eilen, yhteisestä sopimuksesta ja toiseen luottaen.
 
jänkäjoonas1943
Nyt voisko joku antaa selviä vinkkejä vaikka mistä itte tykkäätte tai ootte tehnyt toiselle onnistuneesti :)??

Pitääkö keskittyä vain clitorikseen?
Pitääkö käydä syvällä?
Pitääkö ottaa sormet samaksi ajaksi mukaan touhuun?

Omia kokemuksia?
Mieltymyksiä?
Mistä?
Miten?

Auttakaa :) En halua tuottaa pettymästä tytölleni :)
Kokeileppa tätä:
Aloittele kevyillä lipaisuilla clitoriksen nipukasta,kiertele kielellä puolin ja toisin.Lipsuttele välilihaa,eli kannasta.Hivele anuksen nukkakarvoitusta,jos kumppani tuntuu siitä tykkäävän voit alkaa sormittamaan myös vitun huulosia.Jos Hän tuntuu pitävän em.asioista kastele(tai voitele k-jellyllä)etu ja keskisormesi.Työnnä sormesi varovasti vittuun ja anukseen.Työntele molempia sormia varovaisesti kohteissaan.Jatka koko ajan kielitöitä!Naisen täytyy olla puuta,ellei ala orgasmin kourissa ynisemään.Muutama on päästänyt vasikan ölähdyksiä laitumelle päästyään!
 
Viimeksi muokattu:
Nainen
Alkuperäinen kirjoittaja jänkäjoonas1943;11001389:
Kokeileppa tätä:
Aloittele kevyillä lipaisuilla clitoriksen nipukasta,kiertele kielellä puolin ja toisin.Lipsuttele välilihaa,eli kannasta.Hivele anuksen nukkakarvoitusta,jos kumppani tuntuu siitä tykkäävän voit alkaa sormittamaan myös vitun huulosia.Jos Hän tuntuu pitävän em.asioista kastele(tai voitele k-jellyllä)etu ja keskisormesi.Työnnä sormesi varovasti vittuun ja anukseen.Työntele molempia sormia varovaisesti kohteissaan.Jatka koko ajan kielitöitä!Naisen täytyy olla puuta,ellei ala orgasmin kourissa ynisemään.Muutama on päästänyt vasikan ölähdyksiä laitumelle päästyään!

Tosiaankin tunnut olevan säälittävä,ihan kuin nainen oisi joku eläin!!!!!!!!!!
Eipä ois sinustakaan USKONU.!!!!!! yäk yäk
 
jänkäjoonas1943
Tosiaankin tunnut olevan säälittävä,ihan kuin nainen oisi joku eläin!!!!!!!!!!
Eipä ois sinustakaan USKONU.!!!!!! yäk yäk

Ihminen on eläin.Myös sinä.Tahdoitpa tai et.Taas kirjoitusvirhe paljasti sinut,hehe.Ihminen(mies)on ainoa eläin joka seksuaalisessa toiminnassa tietoisesti pyrkii myös antamaan kumppanilleen nautintoa.
 
Viimeksi muokattu:
Vähissä on neuvot
Nyt on nimimerkin "jänkäjoonas1943" neuvot haukuttu oikein tosissaan. Nimimerkki "taria" lukuunottamatta ( neuvoi välillä imemistä nuolemisen sijaan ) kukaan ei antanut neuvon neuvoa. Nuorella miehellä olisi ollut hyvä paikka saada hyvää opastusta, mutta homma ei oikein toiminut. Miehenä en nyt uskalla kirjoittaa tämän enempää että ei tule neuvottua väärin.
 
kokemus
En aikonut pahemmin miestä tässä ruveta neuvomaan, koska jokainen nainen tosiaan on omanlaisensa ja toivottavasti naisella on mahdollisuus esittää toiveita miehelle, kenen kanssa seksiä harrastaa. Siitä se lähtee se molemminpuolinen nautinto. Toki myös miehellä pitää olla mahdollisuus kertoa toiveistaan tai kieltäytyä jostain jos itse ei halua jotain tehdä. Jotkut miehet eivät tykkää laittaa sormia anukseen saati nuolla sieltä päin.

Naisena voisin sanoa, että nuoleminen tuntuu kivalta, ja joskus on mukava kokeilla itseä omalla kädellä sieltä häpyhuulista tai sieltä välistä kun mies nuolee tai imee klitoriksen luota. Vähän siellä meinaa olla ahdasta, mutta ite tykkään joskus tehdä niin. Joskus taas hivelen itseäni sisäreisistä kun mies nuolee. Jos olen oikein kiimassa, tuntuu hyvältä kun mies laittaa yks tai kaks sormea mun sisään samalla kun nuolee.
 
Aihetta hipoen
En tiedä olenko jotenkin poikkeava nainen, mutta minusta koko pillun nuoleminen on ihan liikaa markkinoitu juttu. Mieheni on taitava ja hallitsee homman, mutta se ei kuitenkaan tunnu minusta juuri miltään. Olen miettinyt, että onko niillä naisilla joidenka klitoris on voimakkaasti ulkoneva helpompi saavuttaa klitorisorgasmi, kuin niillä, joidenka klitoris on pieni ja hyvin syvällä. Vai ovatko ne naiset niin puutteessa, nuoria tai kiihottuneita, että pelkkä kieletys laukaisee orgasmin. Onko tässä hieman sama juttu miehillä, että se suihinotto tai perspano näyttää paljon kiihottavammalta, kuin miltä se sitten todellisuudessa tuntuu.
Aikuisviihde markkinoi sen pakollisen kuvion kielisuudelmat, pillun nuoleminen pikaisesti, munan imeminen 30 min, helvetillinen jyystäminen asentoja vaihtaen ( paikat savuten ja hikeä virraten) ja lopuksi mies hoitelee homman oman käden avulla niin, että maksoiko kaiken sen vaivan. Siis rakastelen mielummin nautinnollisesti ja pitkään saavuttaen syväorgasmin.
 
jänkäjoonas1943
En tiedä olenko jotenkin poikkeava nainen, mutta minusta koko pillun nuoleminen on ihan liikaa markkinoitu juttu. Mieheni on taitava ja hallitsee homman, mutta se ei kuitenkaan tunnu minusta juuri miltään. Olen miettinyt, että onko niillä naisilla joidenka klitoris on voimakkaasti ulkoneva helpompi saavuttaa klitorisorgasmi, kuin niillä, joidenka klitoris on pieni ja hyvin syvällä. Vai ovatko ne naiset niin puutteessa, nuoria tai kiihottuneita, että pelkkä kieletys laukaisee orgasmin. Onko tässä hieman sama juttu miehillä, että se suihinotto tai perspano näyttää paljon kiihottavammalta, kuin miltä se sitten todellisuudessa tuntuu.
Aikuisviihde markkinoi sen pakollisen kuvion kielisuudelmat, pillun nuoleminen pikaisesti, munan imeminen 30 min, helvetillinen jyystäminen asentoja vaihtaen ( paikat savuten ja hikeä virraten) ja lopuksi mies hoitelee homman oman käden avulla niin, että maksoiko kaiken sen vaivan. Siis rakastelen mielummin nautinnollisesti ja pitkään saavuttaen syväorgasmin.
Kaikki naisen orgasmit ovat clitorisorgasmeja.
 
Viimeksi muokattu:
2114
Kysy naiseltasi. Tämä on kaikkein paras taktiikka, koska mieltymykset vaihtelevat, ja sama neito saatta eri päivinä tykätä eri asioista.

Jos et kehtaa kysyä (tai rakkaasi ei kehtaa sanoa), kuuntele naistasi. Eli seuraa reaktioita. Jos neitosi ääntelee tyytyväisesti tai painautuu kieltäsi vasten, olet luultavasti oikeilla jäljillä ;)
Sama naisille, jos annatte miehen ymmärtää, mikä toimii, saatte juuri sitä.

Pidä huolta, että rakkaallasi on turvallinen ja rakastettu olo. Älä pakota, kannusta mieluummin.
Aloita varovasti, yleisen syyttäjän innolla tehty lähestyminen tuskin toimii.

Suuseksi on sellainen hienovarainen juttu, ainakin oma rakkaani kaipaa rytmikästä, hellää nuokemista, jonka voimakkuus saa lisääntyä kiihotuksen myötä. Eli loppuvaiheessa saa nuolla jo kovaa ja kiihkeästi. Joskus, kun ollaan sopivan kiimaisia, voi hellät lipsuttelut skipata kokonaan.

Harvat naiset tykkäävät klitoriksen suorasta, puuduttavasta jynkyttämisestä. Etsi siis ympäriltä kiusoitelleen ensin.

Ainakin meillä toimii myös hyvin kiduttavan hivuttamisen tekniikka; kun kuulen hengityksestä ja muusta, että orgasmi on tuloillaan, hidastan tai lopetan hetkeksi. Sitten uudestaan ja uudestaan, kunnes lopulta mennään loppuun saakka.

Voit myös autella hdellä tai kahdella kädellä, paijata vatsaa, pitää kädestä jne. Silmiinkin voi katsoa, jos tuntuu hyvältä ja uskaltaa.

Aina ei tarvitse toistaa samaa kaavaa eikä kaikkia temppuja tarvitse paljastaa heti. Muutenkin luottaisin vaistoon, kyllä te keksitte, mikä teille sopii. Jonkun nettiohjeen orjallinen noudattaminen tuskin tuottaa parasta tulosta.

Ennen kaikkea: kuuntele naistasi. Tee asioita, mistä itse pidät. Toisen nauttiminen ja kiihottuneisuus kiihottaa vähintään yhtä paljon kuin koskettelu.
 
aikuisennaisenohjeita
Siitä on aikaa kun mua on viimeksi nuoltu, silleen kunnolla, mutta muistan kyllä vielä, eli mikä tuntuu MINUSTA hyvältä. ensin pitää tietysti olla kiihottunut, esileikkiä suukotellen jne. sitten kun mies alkaa nuolla (naisen 'luvalla') pitää ensin nuolla kevyesti vain pillunhuulien reunoja, 'viivan' päältä, mutta ei missään nimessä kovaa ja pillun huulet heti avaten. kun nainen kiihottuu enemmän alkaa klitta kovettua siellä piilossa ja tuuppaa esiin mutta sen kimppuun ei käydä läheskään heti. miehen pitäisi huomata (kokenut mies) milloin nainen haluaa rajumpaa nuolemista, ja saa avata huuliakin ja kovemmalla kielellä nuolla kauttaaltaan, sitä kovaa klittaakin, ja välillä imua (vau!), samoin kuin suudellaan kiihkeästi. mä en tykkää kun kieli tunketaan pilluun, mutta välilihan ja pepunseudun nuoleminen on ok, tosin harva sitä on tehnyt. joskus voi laueta jo siinä vaiheessa kun mies nuolee vain 'viivan' päältä ja sivuilta, joskus vaatii rajumpaa ;)
niin ja kannattaa pitää itensä poslarina niin homma on mukavampaa molemmille. ja kannattaa varata aikaa ja hyvä asento ettei miehen niskat puudu ;)
 
vastaajan
Vastaan tietenkin vain omasta puolestani...

Pitääkö keskittyä vain clitorikseen?

Ei, nimenomaan siihen ei minulla pidä keskittyä. Sen suora käsittely tuntuu kauhealta.

Pitääkö käydä syvällä?

Kielen työntäminen sisään tuntuu ihan "hauskalta" mutta ei erikoiselta.

Pitääkö ottaa sormet samaksi ajaksi mukaan touhuun?

Usein kyllä tuntuu kuin gynellä olisi jos toinen runnoo vielä sormillaankin sisään, mutta kai se oikein tehtynä voisi ihan hyvältä tuntua. Huom: puhtaat kädet! (Tulehdukset ei ole kovin kivoja.)

Omia kokemuksia?

Oikeastaan vain huonoja, eli en ole koskaan nauttinut kun minua on nuoltu. Yleensä lopetan sen alkuunsa kun on niin epämukavaa touhua.

Mieltymyksiä?

Kuten edellä sanoin, en koskaan ole nauttinut siitä. Vähiten kamalalta kuitenkin tuntuu laaja ote, pehmeällä kielellä aiheutettua painetta (eikä missään nimessä suoraa klitoriksen rusentamista, kun pelkkä hipaisukin tuntuu pahalta sinne). Kauheinta taas on kovalla kielenkärjellä kuopiminen ja ja lipominen. Liian hento ja varovainen käsittely puolestaan kutittaa, eli ei mitään sellaista "uskallankohan mä nyt hipaista" -meininkiä. Varmat mutta pehmeät otteet ovat parhaat, vaikka en niistäkään voi sanoa nauttivani.
 
vastaaja 2
Vastaan tietenkin vain omasta puolestani...

Pitääkö keskittyä vain clitorikseen?

Ei, nimenomaan siihen ei minulla pidä keskittyä. Sen suora käsittely tuntuu kauhealta.

Pitääkö käydä syvällä?

Kielen työntäminen sisään tuntuu ihan "hauskalta" mutta ei erikoiselta.

Pitääkö ottaa sormet samaksi ajaksi mukaan touhuun?

Usein kyllä tuntuu kuin gynellä olisi jos toinen runnoo vielä sormillaankin sisään, mutta kai se oikein tehtynä voisi ihan hyvältä tuntua. Huom: puhtaat kädet! (Tulehdukset ei ole kovin kivoja.)

Omia kokemuksia?

Oikeastaan vain huonoja, eli en ole koskaan nauttinut kun minua on nuoltu. Yleensä lopetan sen alkuunsa kun on niin epämukavaa touhua.

Mieltymyksiä?

Kuten edellä sanoin, en koskaan ole nauttinut siitä. Vähiten kamalalta kuitenkin tuntuu laaja ote, pehmeällä kielellä aiheutettua painetta (eikä missään nimessä suoraa klitoriksen rusentamista, kun pelkkä hipaisukin tuntuu pahalta sinne). Kauheinta taas on kovalla kielenkärjellä kuopiminen ja ja lipominen. Liian hento ja varovainen käsittely puolestaan kutittaa, eli ei mitään sellaista "uskallankohan mä nyt hipaista" -meininkiä. Varmat mutta pehmeät otteet ovat parhaat, vaikka en niistäkään voi sanoa nauttivani.
Tunnistan itseni viestistä. Sama juttu en nauti.
 
Viimeksi muokattu:
Nuorempi nainen
Itse nautin suunnattomasti suuseksistä, ja tähänastisissa suhteissani olen sitä aina saanut. Niin, että saan, siis saan saan ennen varsinaista yhdyntää. En pidä siitä, että mies ikäänkuin pakon edessä "yrittää hoitaa" minua märäksi jotta pääsee asiaan.

No, nytpä olen tavannut itseäni vanhemman miehen, jokia tuntuu kovin kokeneelta ja innokkaalta seksin suhteen. Ja kuinkas kävikään; kun sitten viimein menimme sänkyyn, hän siirtyi alakertaani nuolemaan, ja olin aivan täpinöissäni. Mutta kesken kaiken hän lopetti ja halusi työntyä sisääni. Olin aivan, että hei mitä mitä, jatka nyt kun aloititkin. Mutta mies tiuskaisi: "Mitä ihmettä sulle tarttee tässä kaikkea oiken tehdä!". Olin lähinnä tyrmistynyt, ja jäin jäykkänä makaamaan. Itselleni tuli todella paska fiilis -kuin mies olisi ajatellut vain omaa nautintoaan ja pitänyt minua välttämättömänä pahana. Hän kehtasi vielä itse loukkaantua, kun mainitsin hänelle asiasta.
Kerroin hänelle, että hänen kannattaisi perehtyä naisen nautintoon ja miettiä, mitä suustaan päästään.

Emme ole tavanneet sen koommin. Emmekä tapaa. Viiskymppinen mies voi hoidella puolestani niitä naisia, jotka toimivat nappia painamalla ja joille ei tarvitse antaa orkkua kuin yhdynnässä -jos siinäkään.
 
vastaajan
Tunnistan itseni viestistä. Sama juttu en nauti.

Joo, se jäi vielä sanomatta tuossa pidemmässä vastauksessani, että mielestäni se tilanne on jo itsessäänkin hyvin epäkiihottava. Minua ei siis alunalkaenkaan kiihota ajatus siitä, että makaan selälläni haarat levällään ja toinen häärää alapäässä jotakin epämääräistä. Tulee tosiaan vähän sellainen gyne-olo. Välillä kuitenkin on harvakseltaan yhtäkkiä ollutkin sellainen fiilis, että olis kiva jos nuoltaisiin. Mutta äkkiä se fiilis lähtee, kun toiminta alkaa koska se tosiaan ei tunnu yhtään hyvältä.

Olisi kiva oppia siitä nauttimaan mutta ei ole ainakaan toistaiseksi ollut minkäänlaista edistystä havaittavissa tämän nauttimisen suhteen.
 
Viimeksi muokattu:
höh ?
Joo, se jäi vielä sanomatta tuossa pidemmässä vastauksessani, että mielestäni se tilanne on jo itsessäänkin hyvin epäkiihottava. Minua ei siis alunalkaenkaan kiihota ajatus siitä, että makaan selälläni haarat levällään ja toinen häärää alapäässä jotakin epämääräistä. Tulee tosiaan vähän sellainen gyne-olo. Välillä kuitenkin on harvakseltaan yhtäkkiä ollutkin sellainen fiilis, että olis kiva jos nuoltaisiin. Mutta äkkiä se fiilis lähtee, kun toiminta alkaa koska se tosiaan ei tunnu yhtään hyvältä.

Olisi kiva oppia siitä nauttimaan mutta ei ole ainakaan toistaiseksi ollut minkäänlaista edistystä havaittavissa tämän nauttimisen suhteen.

Tuohan juuri kiihoittaa, että saa tuntea olevansa jalat levällään, melkein kuin gynellä. En toki minäkään kaikista gyne tutkimuksista nauti, mutta ihan luonnollisia tapahtumia ne mulle ovat. Ja tutkimukset onnistuukin helpommin jos niissä pystyy vaikka mielikuvien avulla rentoutumaan.

Opettelisitko ottamaan vastaan sen mitä mies haluaa sinulle antaa ? Toki kaikki miehet eivät halua antaa suuseksiä, mutta jotka haluavat, ovat kullan arvoisia naisen nautinnon kannalta.
 
Viimeksi muokattu:
Nautinnoton
Alkuperäinen kirjoittaja höh ?;11008952:
Tuohan juuri kiihoittaa, että saa tuntea olevansa jalat levällään, melkein kuin gynellä. En toki minäkään kaikista gyne tutkimuksista nauti, mutta ihan luonnollisia tapahtumia ne mulle ovat. Ja tutkimukset onnistuukin helpommin jos niissä pystyy vaikka mielikuvien avulla rentoutumaan.

Opettelisitko ottamaan vastaan sen mitä mies haluaa sinulle antaa ? Toki kaikki miehet eivät halua antaa suuseksiä, mutta jotka haluavat, ovat kullan arvoisia naisen nautinnon kannalta.
Mutta kun se ongelman ydin on, että se kielen tai huulien lipotus ei riitä ei myöskään sormetus, vaan potkua pitää olla niin, että tuntuu. Saa sitä antaa vaikka 24h ihan sama, mutta ei tunnu missään. Useasti huomaan samalla suunnittelevani seuraavia töitä, ruokaostoksia jne. Kun ei tunnu niin ei tunnu. Ajan hukkaa.
 
höh ?
Mutta kun se ongelman ydin on, että se kielen tai huulien lipotus ei riitä ei myöskään sormetus, vaan potkua pitää olla niin, että tuntuu. Saa sitä antaa vaikka 24h ihan sama, mutta ei tunnu missään. Useasti huomaan samalla suunnittelevani seuraavia töitä, ruokaostoksia jne. Kun ei tunnu niin ei tunnu. Ajan hukkaa.

Harmi. Minä en anna miehelleni lupaa nuolla jos en ole valmis ja jos en kiihotu siitä. En halua tuhlata miehen antamaa nautintoa. Kannattaisiko kieltäytyä nuolemisesta jos se tuntuu ajan hukalta ?
 
Viimeksi muokattu:
Maria
pitää vaan maata selällä ja olla passiivisena? Voihan sitä harrastaa 69:ä ja siinähän molemmat saa nautinnon samalla. Itse kun on päällä niin voi hallita tilanteen paremmin.
 
Ei sovi meille
pitää vaan maata selällä ja olla passiivisena? Voihan sitä harrastaa 69:ä ja siinähän molemmat saa nautinnon samalla. Itse kun on päällä niin voi hallita tilanteen paremmin.
Minusta 69 on kokonaan pois listoilta ja syy on se, että jos yläpää hoitelee miestä niin alapää on silloin poissa totaalisesti pelistä. Miehellä sama juttu. Sivusta katsottuna olisi varmaan hyvinkin kiihottavan näköistä, mutta itse akti menee kyllä näytöksen puolelle. En pysty keskittymään kahteen asiaan yhtä aikaa ja mielestäni kummankin nautinto ja kiihoittuminen kärsii.
 
Viimeksi muokattu:
höh ?
Jos ollaan 69 -asennossa, alku sujuu mukavasti. Sitten jos itse kiihotun kovasti, otan huulet pois miehen kalun ympäriltä ja huokaisen, samalla kosketan miestä käsin. Kohta voin taas aloittaa imemisen uudestaan. Ei tuossa asennossa kovin kauan viihdy, kun alkaa tekemään mieli kullia sisälle. Toki joskus riittä pelkkä suuseksikin. Sitten mennään vaikka kahville ja katsotaan haluttaako myöhemmin lisää...

Mutta me ollaan kaikki yksilöitä, jokainen löytää varmasti itsensä ja oman parinsa kanssa parhaat tavat olla yhdessä, jos malttaa kuunnella toista ja itseä, joskus se vaatii kärsivällisyyttäkin halutuksen lisäksi.
 

Yhteistyössä