Pillun nuoleminen abc?

  • Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti
aikuinen_nainen
Kuka on väittänyt, että pitäisi työntää sormia sisään, ennenkuin nainen on valmis. Oikein suoritettuna nainen haluaa sitä ihan itse.

Enkä muuten ollenkaan ihmettele, että haikaile nuorten miesten perään. Sinä et uskalla ilmeisesti olla määrätietoisen miehekkään miehen vietävänä. Toivottavasti joku nuorimies omaa sen verran itseluottamusta, että näyttää närhen munat. Sillon sinä ihan itse haluat, että sinua viedään kohti taivaita.

Höpö höpö minun kroppa on minun kroppa ja minuun on aivan turha kokeilla mitään niskalenkkejä ;D
Minä arvostan tasa- arvoa, ensitä että joku kuvittelee tietävänäs minun orgasmeista ja minun kropasta paremmin kuin minä.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen_nainen
Kuten jo sanoin edellisessäkin vastauksessani, niin eihän toisen tarvitse olla se jota aina vaan duunataan. Mikä estää vaihtamasta osia myös? Ja tosiaan moni kokee sen "antautumisen" ja jopa kevyen valta-asetelman kiihottavana seksissä, vaikka muuten olisi ihan tasaveroinen suhde. Minustakin seksi on kiihottavampaa, kun toinen dominoi vähän enemmän (ja osia VOI vaihtaa). Kuitenkin sellaisesta täysin korrektin tasa-arvoisesta seksistä puuttu helposti se jokin, ei toki kaikilla ja jokaisella on makunsa. Siispä ihmetyttääkin miksi Xy1:n ja hänen naisensa seksielämä sinua noin paljon riepoo.

Miksi pitäisi riepoa, muu kuin se että pyrkii soveltamaan kaikkiin naisiin samaa menetelmää jonka on kerran oppinut ja joka sopii hänen vaimolleen. Kuten sanottu me jokainen nainen ollaan yksilöitä, niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikkin. Siinä ei silloin voi alkaa painostamaan yhden ja ainoan menetelmän oikeutta, vai voiko sinusta?
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Höpö höpö minun kroppa on minun kroppa ja minuun on aivan turha kokeilla mitään niskalenkkejä ;D
Minä arvostan tasa- arvoa, ensitä että joku kuvittelee tietävänäs minun orgasmeista ja minun kropasta paremmin kuin minä.
Sitä voi oppia seksissäkin yllättäviä asioita. Oma kosketus ei ole sama, kuin toisen kosketus, joten et voi tietää kaikkea mikä vaikuttaa mihinkin. Saahan sitä luulla tietävänsä. Toisekseen pätevä mies saattaa naisen siihen tilaan, ihan naisen vapaasta tahdosta, että pillu syö miehen kädestä ja tottelee ehdoitta. Sinä voit kuvitella, että itse määräät milloin orkun saat, mutta esim suuseksiä antaessa mies määrittelee pitkälti antaako tulla aikaisemmin vain tuottaako vähän myöhemmin. Sen tulemista voi halutessan pitkittää ja piinata naistaa vähän pidemmälle, tai jättää kokonaan antamatta. Siinähän sitten määräilet. Sama se on naidessakin, mies voi naisen ollessa tulossa vaihtaa sellaiseen asentoon, ettei nainen tule. Sanonpa vaan, että jos et heittäydy toisen vietäväksi ja pysty toiseen täysin luottamaan, niin jäät paljosta vaille. Minäkin heittäydyn useinkin vaimoni vietäväksi. Tämä tuottaa lisää nautintoa, kun ei itse pysty vaikuttamaan milloin tulee. Joskus vaimokin piinaa pitkään, ennenkuin vapauttaa orkkuun.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Miksi pitäisi riepoa, muu kuin se että pyrkii soveltamaan kaikkiin naisiin samaa menetelmää jonka on kerran oppinut ja joka sopii hänen vaimolleen. Kuten sanottu me jokainen nainen ollaan yksilöitä, niin fyysisesti, psyykkisesti kuin henkisestikkin. Siinä ei silloin voi alkaa painostamaan yhden ja ainoan menetelmän oikeutta, vai voiko sinusta?

Häh, tässä on nyt kaksi juttua jotka olen itse tulkinnut ihan eri tavalla. (Tai useampikin, mm. tämä "vain toinen on kohteena" -oletus, mutta siitä kirjoitinkin jo...) Ensinnäkään en tiedä missä kohtaa tässä kukaan on painostanut yhden ja ainoan menetelmän oikeutta..? Jos syytät kirjoittajaa sadistiksi, on luonnollista että hän haluaa puolustaa omaa kantaansa. Mielestäni tuollainen sadistiksi nimittäminen jos jokin on toisen toimintatapojen oikeutuksen kieltämistä ja oman toimintatavan pitämistä ainoana oikeana.

Kukin kertoo omasta kokemuksestaan ja ei se minun mielestäni sitä tarkoita, että pyrkii soveltamaan kaikkiin naisiin samaa menetelmää. Toinen asia jonka näen eri tavalla on se, kun sanoit "ensitä että joku kuvittelee tietävänäs minun orgasmeista ja minun kropasta paremmin kuin minä". Ei kai kukaan kuvittelekaan tietävänsä paremmin, mutta toisen tunteminen auttaa aina asiaa. Eli minusta -vaikka toinen ei tietäisikään PAREMMIN kuin minä- on yleisesti ottaen hyvä asia, että kumppanit tuntevat toistensa kehot ja reagointitavat ja ne orgasmit, silloin voi aidosti antaa eikä vaan olla asenteella "näinkö.. ?saako tehdä näin..? riittääkö vai vieläkö lisää..? mitäs nyt teen...? saako jatkaa vielä..?". Minusta on erityisen seksikästä, jos mies ns. tietää mitä tekee ja pystyy "ottamaan naisen" niin että nainenkin nauttii. Eikä se silti tarkoita sitä, että mies tuntisi naisen kropan PAREMMIN kuin nainen itse. Ehkä siinä missä sinä näet vallankäyttöä ja pelkoa alisteiseen asemaan joutumisesta, minä näen seksikkyyttä...
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Ja tosiaan, minä en näe mitään epätasa-arvoista siinä, jos kumppanit kumpikin "hallitsevat" toistaan hiukan. En edes siinä, vaikka roolit olisivat aina samoin päin, jos siitä kumpikin tykkää sillä tavalla. Tunnut olevan jotenkin ylireagoiva tuon tasa-arvon suhteen.
 
Xy1
Kyllä tuo vaimo näyttää meidän perheessä päättävän ja hallitsevan asiota paljon enemmän kuin minä. Sängyssä on sitten roolit toisinpäin. Minun itsetuntoani tuo ei heikennä missään suhteessa.
 
aikuinen_nainen
Sitä voi oppia seksissäkin yllättäviä asioita. Oma kosketus ei ole sama, kuin toisen kosketus, joten et voi tietää kaikkea mikä vaikuttaa mihinkin. Saahan sitä luulla tietävänsä. Toisekseen pätevä mies saattaa naisen siihen tilaan, ihan naisen vapaasta tahdosta, että pillu syö miehen kädestä ja tottelee ehdoitta. Sinä voit kuvitella, että itse määräät milloin orkun saat, mutta esim suuseksiä antaessa mies määrittelee pitkälti antaako tulla aikaisemmin vain tuottaako vähän myöhemmin. Sen tulemista voi halutessan pitkittää ja piinata naistaa vähän pidemmälle, tai jättää kokonaan antamatta. Siinähän sitten määräilet. Sama se on naidessakin, mies voi naisen ollessa tulossa vaihtaa sellaiseen asentoon, ettei nainen tule. Sanonpa vaan, että jos et heittäydy toisen vietäväksi ja pysty toiseen täysin luottamaan, niin jäät paljosta vaille. Minäkin heittäydyn useinkin vaimoni vietäväksi. Tämä tuottaa lisää nautintoa, kun ei itse pysty vaikuttamaan milloin tulee. Joskus vaimokin piinaa pitkään, ennenkuin vapauttaa orkkuun.

Jonkin verran on tässä elämässä tullut opskeltua erilaisia kosketuksia ja vaikutuksia, parisuhteita tai suhteita muuten vaan joten jätetään ne luulottelut sikseen.

Sinä alat olla kyllästyttävä, jauhat yhtä ja samaa, mene jo sen yli! Voitko kuvitella että on toisenkinlaista seksielämää mitä sinä olet kerran oppinut vaimosi kanssa nuoruudessa? Voitko oikeasti ja vieläkö yrität pakottaa kaikkea samaan kaavaan?

Tottelee ehdoitta,, niinpä niin, tottelee varmaan jos ei mistään muusta tiedä, mutta heti kun tietää alkaa vertailla,, ja luojan kiitos minä tiedän muustakin ;D

Miksi muuten täällä roikut jankaamassa jos kaikki on siellä kotona ja sängyssä hyvin?
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen_nainen
Häh, tässä on nyt kaksi juttua jotka olen itse tulkinnut ihan eri tavalla. (Tai useampikin, mm. tämä "vain toinen on kohteena" -oletus, mutta siitä kirjoitinkin jo...) Ensinnäkään en tiedä missä kohtaa tässä kukaan on painostanut yhden ja ainoan menetelmän oikeutta..? Jos syytät kirjoittajaa sadistiksi, on luonnollista että hän haluaa puolustaa omaa kantaansa. Mielestäni tuollainen sadistiksi nimittäminen jos jokin on toisen toimintatapojen oikeutuksen kieltämistä ja oman toimintatavan pitämistä ainoana oikeana.

Kukin kertoo omasta kokemuksestaan ja ei se minun mielestäni sitä tarkoita, että pyrkii soveltamaan kaikkiin naisiin samaa menetelmää. Toinen asia jonka näen eri tavalla on se, kun sanoit "ensitä että joku kuvittelee tietävänäs minun orgasmeista ja minun kropasta paremmin kuin minä". Ei kai kukaan kuvittelekaan tietävänsä paremmin, mutta toisen tunteminen auttaa aina asiaa. Eli minusta -vaikka toinen ei tietäisikään PAREMMIN kuin minä- on yleisesti ottaen hyvä asia, että kumppanit tuntevat toistensa kehot ja reagointitavat ja ne orgasmit, silloin voi aidosti antaa eikä vaan olla asenteella "näinkö.. ?saako tehdä näin..? riittääkö vai vieläkö lisää..? mitäs nyt teen...? saako jatkaa vielä..?". Minusta on erityisen seksikästä, jos mies ns. tietää mitä tekee ja pystyy "ottamaan naisen" niin että nainenkin nauttii. Eikä se silti tarkoita sitä, että mies tuntisi naisen kropan PAREMMIN kuin nainen itse. Ehkä siinä missä sinä näet vallankäyttöä ja pelkoa alisteiseen asemaan joutumisesta, minä näen seksikkyyttä...


Oletko sinä Xy1.n vaimo vai miksi puhut ja puolustelet hänen puolestaan? Puhu omasta puolestasi vaan, ei noin "pätevä" mies tarvitse puolustelijaa ;D ;D
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
J

Sinä alat olla kyllästyttävä, jauhat yhtä ja samaa, mene jo sen yli! Voitko kuvitella että on toisenkinlaista seksielämää mitä sinä olet kerran oppinut vaimosi kanssa nuoruudessa? Voitko oikeasti ja vieläkö yrität pakottaa kaikkea samaan kaavaan?

Tottelee ehdoitta,, niinpä niin, tottelee varmaan jos ei mistään muusta tiedä, mutta heti kun tietää alkaa vertailla,, ja luojan kiitos minä tiedän muustakin ;D

Miksi muuten täällä roikut jankaamassa jos kaikki on siellä kotona ja sängyssä hyvin?
Ihan sinunlaisesi vuoksi ja iloksi. Kun suuseksistä on kysymys, niin sen alueen hallitsen kyllä. Taitava mies pystyy suuseksillä saamaan naisensa pauloihinsa orkkujen taivaisiin. Pystyy siten myös dominoimaan sängyssä, halusi nainen sitä tai ei. Harvempi nainen taitaa jättää haluamatta, jos mies osaa ottaa ja tietää mitä tekee. Mutta tietysti, jos en nautinnot kelpaa, niin joutaa olla ilman.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
Oletko sinä Xy1.n vaimo vai miksi puhut ja puolustelet hänen puolestaan? Puhu omasta puolestasi vaan, ei noin "pätevä" mies tarvitse puolustelijaa ;D ;D

No puolustelen ja puolustelen, olen vain samaa mieltä. Sitä mieltä en ole, että olisi jokin yksi oikea tapa, joka sopii kaikille, mutta nuo sadismikommenttisi vaan menivät niin yli ja olivat niin lapsellisia, että teki mieli avata suuni asiasta myös. Ja niin, en ole Xy1:n vaimo.
 
Viimeksi muokattu:
vastaajan
No puolustelen ja puolustelen, olen vain samaa mieltä. Sitä mieltä en ole, että olisi jokin yksi oikea tapa, joka sopii kaikille, mutta nuo sadismikommenttisi vaan menivät niin yli ja olivat niin lapsellisia, että teki mieli avata suuni asiasta myös. Ja niin, en ole Xy1:n vaimo.

Niin ja puhun ihan omasta puolestani kyllä, niin kuin varmaan olisit huomannutkin ellet tulkitsisi toisten kirjoituksia vähän oudosti ja vetäisi päätelmiä omasta päästäsi.
 
Viimeksi muokattu:
aikuinen_nainen
Ihan sinunlaisesi vuoksi ja iloksi. Kun suuseksistä on kysymys, niin sen alueen hallitsen kyllä. Taitava mies pystyy suuseksillä saamaan naisensa pauloihinsa orkkujen taivaisiin. Pystyy siten myös dominoimaan sängyssä, halusi nainen sitä tai ei. Harvempi nainen taitaa jättää haluamatta, jos mies osaa ottaa ja tietää mitä tekee. Mutta tietysti, jos en nautinnot kelpaa, niin joutaa olla ilman.
Minunlaisien vuoksi olet täällä, mitähän kiksejä kuvittelet siitäkin saavasi että sinua lyödään korville kerta toisensa jälkeen, taidatkin olla salaa masokisti ;)
 
Viimeksi muokattu:
Hu hu huu
Hurjaksi on mennyt naisten pätemisen tarve, kun seksissäkin on pidettävä ohjat käsissä ja säilytettävä hallinta. Minusta on pelkästään kiva, jos nainen onnistuu tekemään minulle jotain, jota en osaa odottaa ja jonka kyydissä en pysy. Luen sen naisen ansioksi enkä omaksi tappiokseni.

Joskus on lupa hellittää. Jos mies osaa hommansa, niin nauttikaa siitä. Turha nautinnon leikkiin on ruveta valtasuhteita rakentelemaan.
 
Xy1
Minunlaisien vuoksi olet täällä, mitähän kiksejä kuvittelet siitäkin saavasi että sinua lyödään korville kerta toisensa jälkeen, taidatkin olla salaa masokisti ;)
Hah, kuka minua muka lyö tässä asiassa korville. Ei kukaan. Joitain asioita tietää osaavansa niin hyvin, ettei paremmasta väliä. Ei ole edes ollut tarvetta lähteä kokeilemaan muilla naisilla.
 
Viimeksi muokattu:
Nuorimies
Kysy naiseltasi. Tämä on kaikkein paras taktiikka, koska mieltymykset vaihtelevat, ja sama neito saatta eri päivinä tykätä eri asioista.

Jos et kehtaa kysyä (tai rakkaasi ei kehtaa sanoa), kuuntele naistasi. Eli seuraa reaktioita. Jos neitosi ääntelee tyytyväisesti tai painautuu kieltäsi vasten, olet luultavasti oikeilla jäljillä ;)
Sama naisille, jos annatte miehen ymmärtää, mikä toimii, saatte juuri sitä.

Pidä huolta, että rakkaallasi on turvallinen ja rakastettu olo. Älä pakota, kannusta mieluummin.
Aloita varovasti, yleisen syyttäjän innolla tehty lähestyminen tuskin toimii.

Suuseksi on sellainen hienovarainen juttu, ainakin oma rakkaani kaipaa rytmikästä, hellää nuokemista, jonka voimakkuus saa lisääntyä kiihotuksen myötä. Eli loppuvaiheessa saa nuolla jo kovaa ja kiihkeästi. Joskus, kun ollaan sopivan kiimaisia, voi hellät lipsuttelut skipata kokonaan.

Harvat naiset tykkäävät klitoriksen suorasta, puuduttavasta jynkyttämisestä. Etsi siis ympäriltä kiusoitelleen ensin.

Ainakin meillä toimii myös hyvin kiduttavan hivuttamisen tekniikka; kun kuulen hengityksestä ja muusta, että orgasmi on tuloillaan, hidastan tai lopetan hetkeksi. Sitten uudestaan ja uudestaan, kunnes lopulta mennään loppuun saakka.

Voit myös autella hdellä tai kahdella kädellä, paijata vatsaa, pitää kädestä jne. Silmiinkin voi katsoa, jos tuntuu hyvältä ja uskaltaa.

Aina ei tarvitse toistaa samaa kaavaa eikä kaikkia temppuja tarvitse paljastaa heti. Muutenkin luottaisin vaistoon, kyllä te keksitte, mikä teille sopii. Jonkun nettiohjeen orjallinen noudattaminen tuskin tuottaa parasta tulosta.

Ennen kaikkea: kuuntele naistasi. Tee asioita, mistä itse pidät. Toisen nauttiminen ja kiihottuneisuus kiihottaa vähintään yhtä paljon kuin koskettelu.
Tämä oli sitä mitä hain. Kiitän. :)
 
Viimeksi muokattu:
Tyttö vain
Pakko vastata vielä tähän vanhaan ketjuun. Olen kokenut täysin saman kuin sinä vastaaja. Olen 32 -vuotias nainen ja tähän päivään saakka en ole I K I N Ä nauttinut miehen antamasta suuseksistä. Minulla on liian herkkä alapää/klitoris, eli kielenkärki sattuu ja tuntuu ERITTÄIN epämiellyttävältä!! Jos olisi alushousut välissä voisi EHKÄ toimia, kiitos vinkistä =) Tästä syystä mulla on ihan automaattinen itsesuojelurefleksi laittaa jalat kiinni jos mies siirtyy alakertaan ja en pysty olemaan vastustelematta. Tästähän miehet on ihan että täh?? Ja voin luvata että mulla on ollut taitavia miehiä jotka on tehnyt ihan kaikki bravuurinsa mutta kun ei niin ei. Siis mä oikestikin vaan odotan että koska lopettaa...en mä nyt ikinä orgasmia siitä voisi saada. Ja niinkuin joku kirjoitti että jos mies vaan osaa niin orgasmia ei voi estää...haha sori mutta niin se EI OLE. Orgasmi on hyvin paljon naisen pään sisällä. Eniten mua vie orgasmiin syvälle takaapäinnainti, tai todella voimakas paino alapään päälle (siis reippaasti klitoriksesta YLÖSPÄIN), niin että on periaatteessa paljon ihoa ja ihan "lihaa" siinä välillä. Et tavallaan jos klitorikseen mennään OLLENKAAN suoraan niin se sattuu... =( Oon miettinyt että mikä mussa on vika mutta nyt alan ymmärtämään että mua pitää vaan käsitellä eri lailla. Pitää vielä oppia kommunikoimaan se miehelle ;) Jos suuseksiä haluan jatkossa niin siinä tapauksessa ISOLLA KIELELLÄ koko pillua nuolemista, ja IMEMINEN kuullostaa ihanalle! Eläimellisyyttä nimenomaan kehiin, se kiihottaa.
 
Rekku
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö vain;11109745:
Pakko vastata vielä tähän vanhaan ketjuun. Olen kokenut täysin saman kuin sinä vastaaja. Olen 32 -vuotias nainen ja tähän päivään saakka en ole I K I N Ä nauttinut miehen antamasta suuseksistä. Minulla on liian herkkä alapää/klitoris, eli kielenkärki sattuu ja tuntuu ERITTÄIN epämiellyttävältä!! Jos olisi alushousut välissä voisi EHKÄ toimia, kiitos vinkistä =) Tästä syystä mulla on ihan automaattinen itsesuojelurefleksi laittaa jalat kiinni jos mies siirtyy alakertaan ja en pysty olemaan vastustelematta. Tästähän miehet on ihan että täh?? Ja voin luvata että mulla on ollut taitavia miehiä jotka on tehnyt ihan kaikki bravuurinsa mutta kun ei niin ei. Siis mä oikestikin vaan odotan että koska lopettaa...en mä nyt ikinä orgasmia siitä voisi saada. Ja niinkuin joku kirjoitti että jos mies vaan osaa niin orgasmia ei voi estää...haha sori mutta niin se EI OLE. Orgasmi on hyvin paljon naisen pään sisällä. Eniten mua vie orgasmiin syvälle takaapäinnainti, tai todella voimakas paino alapään päälle (siis reippaasti klitoriksesta YLÖSPÄIN), niin että on periaatteessa paljon ihoa ja ihan "lihaa" siinä välillä. Et tavallaan jos klitorikseen mennään OLLENKAAN suoraan niin se sattuu... =( Oon miettinyt että mikä mussa on vika mutta nyt alan ymmärtämään että mua pitää vaan käsitellä eri lailla. Pitää vielä oppia kommunikoimaan se miehelle ;) Jos suuseksiä haluan jatkossa niin siinä tapauksessa ISOLLA KIELELLÄ koko pillua nuolemista, ja IMEMINEN kuullostaa ihanalle! Eläimellisyyttä nimenomaan kehiin, se kiihottaa.

näyttelijät käyttää ElmuTuorekelmua siinä välissä. On ohut, suojaa ja ennenkaikkea ei näy kameroille.
Koitappa sitä, vaikka kaksinkerroin.

Annatko itse suuseksiä ?
 
Tyttö vain
näyttelijät käyttää ElmuTuorekelmua siinä välissä. On ohut, suojaa ja ennenkaikkea ei näy kameroille.
Koitappa sitä, vaikka kaksinkerroin.

Annatko itse suuseksiä ?

Kiitos vinkistä, en oo ikinä kuullutkaan että oikeestikin muut käyttää jotain siinä välissä =) Tykkään tosi paljon antaa suuseksiä miehelle, ongelma on sitten toisinpäin. Tosin tässä pikkuhiljaa opetellaan nyt avaamaan näitä estoja =) Muuten tykkään kyllä tosipaljon rajuudesta seksissä, rintoja saa hieroa tosikovaa ym, mulla on korkea kipukynnys muutenkin... mutta alapäätä ei... =)
 
Viimeksi muokattu:
Tyttö vain
sana mitä hain tossa yllä (klitoriksen yläpuoli, sori suomeni ei oo täydellinen) on siis häpykumpu. Onko ketään muuta jolle se on paras tapa saada orgasmi, että häpykumpua hierotaan, painellaan...sehän tuntuu klitoriksessa asti. ??
 
liukas
En aikonut pahemmin miestä tässä ruveta neuvomaan, koska jokainen nainen tosiaan on omanlaisensa ja toivottavasti naisella on mahdollisuus esittää toiveita miehelle, kenen kanssa seksiä harrastaa. Siitä se lähtee se molemminpuolinen nautinto. Toki myös miehellä pitää olla mahdollisuus kertoa toiveistaan tai kieltäytyä jostain jos itse ei halua jotain tehdä. Jotkut miehet eivät tykkää laittaa sormia anukseen saati nuolla sieltä päin.

Naisena voisin sanoa, että nuoleminen tuntuu kivalta, ja joskus on mukava kokeilla itseä omalla kädellä sieltä häpyhuulista tai sieltä välistä kun mies nuolee tai imee klitoriksen luota. Vähän siellä meinaa olla ahdasta, mutta ite tykkään joskus tehdä niin. Joskus taas hivelen itseäni sisäreisistä kun mies nuolee. Jos olen oikein kiimassa, tuntuu hyvältä kun mies laittaa yks tai kaks sormea mun sisään samalla kun nuolee.
mäkin pidän nuolemisesta. mun kaverini kyllä haluaa sitä tehä ja nautin siitä. kun tulee orgasmi se ihana tunne. siinä unohtuu kaikki päivän huolet ja murheet samantien.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä