Pillun nuoleminen abc?

  • Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti
BlueBoy
Jokainen parisuhde on sekä mentaalisesti että fyysisesti yksilöllinen, eikä mikään mekaaninen toimitus. Tunne vie ja parisuhde opettaa, siinä BB:n ohje. Kummallinen ajatuds että pelkäisi tytön jättävän jollei osaa tehdä jotain toimitusta. Kosketelkaa toisianne!
 
ei selällään
Mutta pillun nuolemisen abc raaka kaavio: nainen selälleen jalat levälleen yläviistoon, pidät sormilla häpyhuulia levällään ja nuolet klittaa, voit myös työntää 1-2 sormea emättimeen. Jos ei jaksa nuolla niin kauan ku nainen vaatii voi välillä vaihtaa kielen sormiin. Myöskin voi suoraan kysyä naiselta mitä se tahtoo.

Kun ratsastan mies usein "nostaa" minut pepusta siitä ylöspäin ja olen naaman päällä, siinä mies voi samalla hyväillä rintoja ja nuolla. Se on paras.

Itse kiihotun rintojen hyväilystä, voisin melkein saada siitä pelkästään orkun. En tykkää todellakaan, että sormet työnnetään sisälle. Kielen kanssakin pitää olla sopivasti hellä, klitoriksen imeminen sattuu. Itselläni on varmaan tosi herkkä sitten, laukean kyllä alle parin minuutin kun vaan taidokkaasti kieltä käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Nuollaan puolin ja toisin
Kyllä naiset varmaan tykkäävät siitä paljon, kun heitä nuollaan ja imetään sieltä kaikkein herkimmästä paikasta. Jos ei hyvästä klitoriksen nuolemisesta saa kunnon orgasmia, niin
ei sitten mistään.
Mutta naistenkin tulisi muistaa, miten paljon miehet tykkäävät siitä, kun heidän penistään
käsitellään ! Siis kun penistä hivellään, sivellään, hyväillään ja nuollaan, niin mieskin pääsee
nauttimaan oikein kunnolla.
Hyvä rakastaja haluaa tuottaa nautintoa aina toiselle ja nauttii siitä, kun huomaa toisen nauttivan ja toivottavasti saa nautintoa itsekkin !
 
Höh
Hyi helvetti. Sieltä alapäästä tulee tauti suuhun. Herpesvirus voi esim räjähtää pahaksi ihottumaksi naamaan, joka ei lähde kuin rajulla antibioottikuurilla. Suojaamaton alapään nuoleminen on sama kuin paneminen ilman kortsua. Tai sekään ei välttämättä suojaa.
 
ekivih67
Kyllä naiset tietää mikä niitä kiihottaa! , pitää vaan osata keskustella, ja
kuunnella mitä toinen osapuoli haluaa eikä olla niiku kotona. Äiti mä haluun,
Äiti mä teen
Kuulostaa aika sadistiselta ja siltä että haluat hallita kaikkea, jopa naisen orgasmia ja seksuaalisuutta?

Vedättäminen ei ainakaan minua kiihoita, ja ehkä vähiten juuri sängyssä, se on vaan sitä että sinä saat siitä omia fiksaantuneita kiksejäsi, eikö?

Luulen että olet sinkku, tai jos et vielä ole, pian olet koska et kunnioita naista etkä naisen seksuaalisuutta.

Seksuaalista kiihoittuneisuutta voi lisätä muutenkin kuin kiusaamalla ja piinaamalla, mutta ehkä sinä et sitä tiedä tai halua tietää.
 
Viimeksi muokattu:
Xy1
Vanha hauska keskustelu. Eikös pillunnuolemisen tarkoitus ole saada nainen tietyn rajan yli, jos tei ole paaluuta. Viedä nainen eläimelliseen tilaa, jossa aivot jää narikkaan. Siitä se kunnon orkku lähtee, suuseksiä ja sormetusta jatkamalla, tai naimalla. Molemmatkin käy perä jälkeen. Ei ainakaan nainen valita.
 
Mies
Voi hyvä ihme. Tuntuu, että toisilla on seksiä yllin kyllin että voi jatkuvasti jotain laatuvaatimuksia esittää :0

Kaikkein parasta on se, jos joutuu toisen ihmisen läheisyyttä kovasti odottamaan ja toivomaan. Silloin kun saa, minusta ainakin tuntuu hvyältä kaikki se, mitä mies haluaa ja jaksaa minun kanssa tehdä.

Mutta toisaalta. Voihan olla, että toisilla on niin herkkä klitoris, että sitä ei tarvitse edes koskea. Ja voihan olla, että toiset naiset saa valita ja valittaa minkälaisen orgasmin saa.

Hyvä ja lämmin olo toisen vaikka vain silittäessä saattaa myös tuoda hyvän olon, jos ei ole ns. seksiriippuvainen tai jotain muuta.

Terveisin ilman pilaaja, ei täällä pelkkää seksiä varten eletä..
 
Viimeksi muokattu:
Mies
Voi hyvä ihme. Tuntuu, että toisilla on seksiä yllin kyllin että voi jatkuvasti jotain laatuvaatimuksia esittää :0

Kaikkein parasta on se, jos joutuu toisen ihmisen läheisyyttä kovasti odottamaan ja toivomaan. Silloin kun saa, minusta ainakin tuntuu hvyältä kaikki se, mitä mies haluaa ja jaksaa minun kanssa tehdä.

Mutta toisaalta. Voihan olla, että toisilla on niin herkkä klitoris, että sitä ei tarvitse edes koskea. Ja voihan olla, että toiset naiset saa valita ja valittaa minkälaisen orgasmin saa.

Hyvä ja lämmin olo toisen vaikka vain silittäessä saattaa myös tuoda hyvän olon, jos ei ole ns. seksiriippuvainen tai jotain muuta.

Terveisin ilman pilaaja, ei täällä pelkkää seksiä varten eletä..
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
No kyllä se taitaa niin olla,ettei tuohon hommaan mitään oikeita kaavaa ole. Kaikkien parien pitää etsiä se oma kaava!!!Siis että jokainen on erilainen,,nii ei löydy yhtäkään kirja kaavaa,vaan pitää kokeilla monenlaisia/keksiä uusia,niin harjoittelu parhaan tuloksen tuo,,= paras tulos!
 
vierailija
Nyt voisko joku antaa selviä vinkkejä vaikka mistä itte tykkäätte tai ootte tehnyt toiselle onnistuneesti :)??

Pitääkö keskittyä vain clitorikseen?
Pitääkö käydä syvällä?
Pitääkö ottaa sormet samaksi ajaksi mukaan touhuun?

Omia kokemuksia?
Mieltymyksiä?
Mistä?
Miten?

Auttakaa :) En halua tuottaa pettymästä tytölleni :)
ensin eileikki niska kaula nännipiha nuoleminen ja sisäreidet isot ja pienet häpyhuulet imettävä turvoksiin sitten vaginan ala-osa sieltä voi siirtyä ylös päin levitä häpyhuulia ja nuole huolella, klitoris on hyvä imeä hellästi ja kielen kärjellä hyväillä välillä kielellä voi naida pillua mutta hellä älä innostu liikoja kevyt sormeilu samalla tekee gutaa. osaat loput?
 
vierailija
Kokemuksesta olen sitä mieltä että suuseksi sekä naisella että miehellä on yliarvostettua. On ihan mukavaa kun hellitään mutta ei se riitä. Mies sanoo että suihinotto on aivan liian neutraalia ja puuduttaa tuntemuksia. Olen samaa mieltä että suutuntuma on liian mieto aiheuttamaan kummallekaan laukeamista. Ehkä nuorilla juuri seksuaalisuuteen heränneillä orgasmi tulee kun nappia painaen. Monelle kokemattomalle fantasia siitä kuinka huikeaa olisi jos joku ottaisi suihin tai antaisi suuseksiä on ymmärrettävää mutta kokeneemmalle se ei riitä.
 

Yhteistyössä