posliini

  • Viestiketjun aloittaja karvainen
  • Ensimmäinen viesti
parempi
eilen just ekan kerran oman pusikon trimmasin, ja pitää heti sanoo että vaikken ole päässyt vielä miehen kanssa testailemaan, ihan itsellekkin tuntuu paljonpaljon kivemmalta! Raikas ja herkkä ja pehmeä :) Joskus kerran ajoin, ja kyllä olen samaa mieltä "Nainen, tuskin enää ikinä"n kanssa siinä, että sänki kasvaa ja kutittaa hirveesti hyi, niin tulin siihen tulokseen että nypin, ja itseasiassa oli kivutonta ja VAIVAN ARVOISTA! suosittelen

Kyllä nuorella saa olla kunnon puska, paremmalta näyttää ilman. Vanhemmat saisivat ajaa vähäisetkin pois niin on paremman näköinen, ja vois pussata kunnolla. Kokeillut.
 
Viimeksi muokattu:
parempi
eilen just ekan kerran oman pusikon trimmasin, ja pitää heti sanoo että vaikken ole päässyt vielä miehen kanssa testailemaan, ihan itsellekkin tuntuu paljonpaljon kivemmalta! Raikas ja herkkä ja pehmeä :) Joskus kerran ajoin, ja kyllä olen samaa mieltä "Nainen, tuskin enää ikinä"n kanssa siinä, että sänki kasvaa ja kutittaa hirveesti hyi, niin tulin siihen tulokseen että nypin, ja itseasiassa oli kivutonta ja VAIVAN ARVOISTA! suosittelen

Kyllä nuorella saa olla kunnon puska, paremmalta näyttää ilman. Vanhemmat saisivat ajaa vähäisetkin pois niin on paremman näköinen, ja vois pussata kunnolla. Kokeillut molempia.
 
Viimeksi muokattu:
posliini piru
kerran, kun aloin ajelemaan karvojani päästin ison ja märän pierun.. se tuoksuin niin hyvältä, että hain kahvi kupin ja pieraisin sihen ja haistelin kuppia.. siitä asti olen pieruijani haistellut. se on niin ihanaa.. kuka on samaa mieltä?? t: pieru kahvi kupissa
 
Karvailija
Olen kokeillut posliinia, en tykännyt. Peilistä katsoessani näytin ihan pikkutytöltä (olen ruumiiltani muutenkin sellainen lapsekkaan näköinen rimppakinttu). Mieskään ei vissiin kovin tykännyt, kun kysyin oli vain, että "onhan se ihan kiva" eikä kuunaan ole ehdottanut uutta posliiniksi ajelua.

Miehellä posliini on ällöttävä!! Tulee ensimmäisenä (ja viimeisenä) mieleen pervo, jolle seksijutut on kaikki kaikessa kun pitää pelkkiä karvojaan ajella. Seksikkäintä on mies, joka pitää hygieeniastaan huolta ja on sinut itsensä kanssa, karvoineen. Sama pätee mielestäni naisiin. Vaikken naisiin päin olekaan, mielestäni esim. kainalokarvat nätillä, itsevarmalla naisella saa minut miettimään kuinka sinut tuo nainen varmasti itsensä kanssa on ja näin ollen myös saa varmasti seksistä enemmän kuin "miesten miellyttäjät" (huom! älkää nyt ottako tätä itseenne, en keksinyt parempaa termiä).
 

Yhteistyössä