Proactiv solution

Viestiketju osiossa 'Sensuelli' , käynnistäjänä Apua!, 15.06.2005.

1. Apua! Vierailija

Onko kellään kokemusta tosta tv-shopin mainostamasta proactiv solutionista? Auttaako finneihin?

2. hei Vierailija

mietin juuri samaa ku se mainos tuli juuri telkusta, itse en kyllä tarvi sitä mutta mies tarvitsisi.
    voikohan tuo olla mahdollista?

3. Apua Vierailija

Niinpä, mä tarvitsisin ihan itelle sitä, aika kallis se on niin ei ihan huviksen viitsi ostaa

4. yes Vierailija

Kyllä kannattaa kokeilla.Postista just hain sen paketin.Päätin heti kokeiilla ku näin sen mainoksen.Uskon et on tehoa.

5. vastaan!!! Vierailija

Minä olen käyttänyt tuota proactivia puolisen vuotta ja ainakin minulla se on vain pahentanut tilannetta..:/joten en itse suosittelisi sitä...

6. Käyttänyt Vierailija

Huono tuote ei kannata ostaa..vaikka mainoksessa voi vaikuttaa tehokkaalta niin se on vain rahastuskeino!!!!älkää ostako!!!

7. juuei Vierailija

Tästä on ollut aiemminkin puhetta. Eli Kuningaskuluttajan mukaan Suomessa myytävässä aineessa ei ole antibioottisia tehoaineita (kielletty Suomen markkinoilla), mitä on esimerkiksi Usassa samassa tuotteessa. Käytännössä siis aine ei ole kosteusrasvaa kummempaa. Ei siis kannata eurojaan tv-shopissa myytävään tököttiin tuhlata. Jos välttämättä haluaa kokeilla, parasta on tilata tuotetta suoraan Usasta netin kautta.

8. ei Vierailija

ei kannata ostaa, hyi pilasi ihoni kahden kuukauden aikana täysin. iho oli todella punoittava ja ärtsy sekä kipeitä finnejä synty koko ajan lisää...kannataa ostaa vaikka kosmetologilta ja käydä ihotautilääkärillä, saa oikeita aineita. ainakin itselläni auttoi kosmetologilta ostetut tuotteet ja yksi ihonpuhdistus kerta.

9. kajaliina Vierailija

Tv-shop mainostaa yhtä tuotetta mutta myy toista, nimi tosin on sama, Proactiv. Suomeen tuotava tuote sisältää salicyl acidia kun taas Usan tuote (josta myös tv-shopin mainosfilmi ja julkkikset kertovat) sisältää benzoyel perocidia. Nykyisin erittäin monet epäpuhtaan ihon tuotteet sisältävät salicyl acidia, esim Loreal, Garnier, joten siitä ei tarvitse maksaa tv-shopin hintoja. Tuotteita jotka puolestaan sisältävät tuota toista ainetta saa suomen apteekeista. Mielestäni tv-shopin olisi mainittava esittelyssään, että kyseessä ei ole ihan sama tuote, josta filmissä kerrotaan. Vasta tuotteen tilattuaan asiakas saa lappusen, jossa siitä mainitaan. Ei ihan reilua kauppaa..

10. ksfjsdjfdljg Vierailija

mut eiks sen voi palauttaa?

11. Taka Vierailija

Hollywood-tähdet ei edes tiedä mainostavansa Suomessa vakuuttavasti tuotetta, jota eivät ole koskaan käyttäneetkään. Minusta on aivan törkeää, että nämä "testimonials"-tyyppiset pätkät esitetään vakuutena myös Suomessa myytävälle tuotteelle kun tuotteessa samaa on nimi ja pakkaus, mutta kyseessä on kuitenkin aivan eri tuote.

Jaa tämä sivu