Hae Anna&Ellit-sivustolta

Pyrvin

Viestiketju osiossa 'Lastentaudit' , käynnistäjänä Kuinka nopea, 28.09.2005.

1. Kuinka nopea Vierailija

HEi!

Kuinka nopeasti Pyrvin tappaa kihomadot? Eli toisin sanoen - kuinka monta päivää pitää odottaa, että kutina lakkaisi, ennen kuin hakee Vermoxia?

2. minä Vierailija

Riippuu siitä kuinka nopeasti lääke menee suolistosi läpi. Minulla tehosi alle vuorokauteen (Pyrvin saattaa värjätä ulosteen, joten siitä sen ainakin näkee, että läpi on tullut).
    Muista vaihtaa lakanat, alkkarit, kuurata oven kahvat ja wc-istuin nuppia myöten yms.

3. kille Vierailija

no sanonpa vaan että se on turha lääke ei tehoa kihomatoihin, hae vaan suoraan vermoxia.

4. minä vielä Vierailija

Unohdin mainita, että uusi kuuri noin 14 vrk kuluttua. Pyrvin tappaa vain madot, ei muna-asteella olevia. Siksi uusittava. Munat ehtivät kehittyä parissa viikossa madoiksi mutta eivät ehdi vielä munimaan...toivottavasti.

5. minä Vierailija

Meillä ainakin tehosi.

6. minä2 Vierailija

olen syönyt 3 pyrvin kuuria eikä tunnu mitään tehoa. seuraavaksi kokeiltava tuota vermoxia. toivottavasti toimii paremmin.

7. turha Vierailija

Pyrvin on turha. Vermox on ainoa, joka tehoaa kunnolla.

Pyrvinin "avulla" meni yksi talvi ihan jumalattomassa siivous ym rumbassa. Sitten sain Vermoxin ja katkesi matoputki.

Ja mikä tärkeintä. Kaverit on kanssa tarkistettava. Voi olla tuo uudet madot kun edellisistä pääsette eroon. Eli kerro avoimesti.

8. madotettu Vierailija

kyllä pyrvin tehoaa jos sen lisäksi siivoaa ja pesee käsiä. kynsien alta ja kynsinauhoista myös.

9. kihomatokasvattaja Vierailija

toisssapäivänä otin 3 tablettia painoni mukaan siis, ja taas tuntuu kiemurtelevan..
    pyrviniä siis otin.. Eipä näytä tehoavan..

10. maailman matonen Vierailija

Kyllä meijän poppoossa ainakin pyrvin tehosi.

11. worms!! Vierailija

kerpeleen pyrvin, taitaa olla punainen elintarvikeväripilleri. Useampi kuuri mennyt, pakko kai sitten hommata resepti oikeaan lääkkeeseen.

12. oheiskärsijä Vierailija

On ihmeellistä että näitä lääkkeitä ei määrätä yhtään sen mukaan miten edellisset lääkkeet on tehonneet vaan aina jotenkin kuin liukuhihnalta . Minut tähystetiin kerran muista syist ja lääkäri sanoi että harvinaisen pitkä suoli ja hidas joten luulen että siksi minulla ja kenties muilla kohtalotovereilla ei esim yksi vermox auta kovinkaan pitkälle. Pyytäkää enemmän sitä vermoxia!!! Ottakaa useampana päivävńä perälkkäin kun niitä matoja ja toukkia on eri vaiheissa eri päivinä ja vielä jos on pitkä suoli. ROhkeasti vaatimaan lääkäriltä

13. oheiskärsijä Vierailija

niiin koska se pyrvin tappoi vain ne MADOT mitä sulla SILLÄ hetkellä oli suolessa. Se ei tappanut seuraavana päivänä munista kuoriutuneita uusia matoja jotka taas ehtivät munia uusia toukkia joten olisit ottanut esim 3 päivänä yhteen menoon 3 lääkettä eli 9 kpl eri päivinä ja lisäksi 10- 14pv päästä sama systeemi eli kolmena tai neljänä tai viitenä päivänä 3kpl

14. ---- Vierailija

Hei! Kauan kestää että pyrvin vaikuttaa? Aloin eipäilemään koska on jo vuorokausi kulunut ja meinaa vähäsen olla kutinaa...

Jaa tämä sivu