Raision odottajat

  • Viestiketjun aloittaja mama22
  • Ensimmäinen viesti
teeuli ei jaksa kirjautua
hei!!

Olen raisiolainen mutta en käy keskustan neuvolassa.Olen todella tyytyväinen raision äitiyspalveluihin ainakin omassa neuvolassani. Raisiolla on ostopalveluna ultrat turussa medisonarissa aivan ihana paikka ja luullakseni ihan on np ultra viikoilla 12 ja sitten rakenne ultra millä viikolla se nyt sitten olikaan ... Itse sain vähän enemmän ultria viellä kun sain kaksoset mutta se tapahtui tyksissä. Synnyttämään mennään myös tyksiin.. Tervetuloa Raisioon.

teeuli
 
aamuaurinko85
Kiitos vastauksestasi, sain vähän mielenrauhaa.. uusi kaupunki ja uusi neuvola vähän jännittävät, mutta sain todella positiivisen kuvan vastauksestasi. Millainen paikka tyks on synnyttää?
 
teeuli ei kirj.
Heippa!!
Omat kokemukset joita on kaksi ni eka kerta oli hiukan "tylsä". Toinen kerta oli ihan ok eikä mulla ollut enään niin kiire kotiin kuin ekalla kerralla. Ai niin esikko leikattiin kun oli nurinperin mutta nämä kaksoset tuli ihan normaalisti. Meillä oli ainakin aivan ihana kätilö ja kätilöharjoittelija muutenkin kaikki meni todella kivasti ja osastolla oltiin tosi auttavaisia ja ihania.
on se ihan hyvä paikka synnyttää ainakin mun mielestä.
Ovat vaan tosi tarkkoja vierailioiden suhteen oma äitini tuli käymään noin 5 min etuajassa niin hänet käskettiin ulos odottamaan vierailuajan alkua se oli vähän tylyä mutta ymmärrettävää.

teeuli
 

Yhteistyössä