Raskausoireet ennen plussaa?

  • Viestiketjun aloittaja ellu23
  • Ensimmäinen viesti
ellu23
Tämä aihe on täälläki varmaan jo monteen kertaan koluttu läpi, mutta ajattelin vielä alottaa yhen ketjun ja kysellä, että millaisia raskausoireita teillä on ollut ennen plussaa?

Itsellä semmoinen tilanne, että joku aika sitte päädyttiin kumppanin kans harrastamaan suojaamatonta yhdyntää ja hieman vajaa viikko sen jälkeen alko ensiksi epätavallinen ja jatkuva näläntunne; Yöllä aloin heräilemään näläntunteeseen vaikka illalla olin syönyt hyvän iltapalan ja aamulla heti herättyä sitten taas syömään hedelmiä tjv. jotka ei kauheasti kuvota/yökötä. Tämän jälkeen alko päänsäryt, joita niitäkin minulla tosi harvoin esiintyy ja pääsäryn haihduttua alkoi yhtä äkkiset huimaukset ja lämpökin hieman koholla.. Oletettuun kk alkamispäivään ois vielä pari päivää aikaa ja sitten testaileen jos ei ala kuulua.. Tai sitten minä vain kuvittelen ja olenki saamassa jonku kamalan flunssan, aika näyttää : D muilla samankaltaisia kokemuksia?
 
Vastaaja
Tämä aihe on täälläki varmaan jo monteen kertaan koluttu läpi, mutta ajattelin vielä alottaa yhen ketjun ja kysellä, että millaisia raskausoireita teillä on ollut ennen plussaa?

Itsellä semmoinen tilanne, että joku aika sitte päädyttiin kumppanin kans harrastamaan suojaamatonta yhdyntää ja hieman vajaa viikko sen jälkeen alko ensiksi epätavallinen ja jatkuva näläntunne; Yöllä aloin heräilemään näläntunteeseen vaikka illalla olin syönyt hyvän iltapalan ja aamulla heti herättyä sitten taas syömään hedelmiä tjv. jotka ei kauheasti kuvota/yökötä. Tämän jälkeen alko päänsäryt, joita niitäkin minulla tosi harvoin esiintyy ja pääsäryn haihduttua alkoi yhtä äkkiset huimaukset ja lämpökin hieman koholla.. Oletettuun kk alkamispäivään ois vielä pari päivää aikaa ja sitten testaileen jos ei ala kuulua.. Tai sitten minä vain kuvittelen ja olenki saamassa jonku kamalan flunssan, aika näyttää : D muilla samankaltaisia kokemuksia?
Mä olin kumppanin kan suojaamattomas yhdynnäs vajaa kolme viikkoa sit. Menkat oli loppunu pari päivää sitä ennen. Nyt saa pelätä,että tapahtuko vahinko. Lapsi ei todellakaan ole toivottu. Menkat pitäs alkaa alkuviikosta. Mul ollu ny palelua kolmena viimesenä iltana ja normaalia useammin jano. Nehän kuuluu oireisiin. Ihan vähä on mahaakin pistelly siihen mallii,että menkat alkais,mut pistely voi kuulua raskauteenki. Täytyy vaa toivoa, että ne mankat alkas.
 
Viimeksi muokattu:
iiks
Mulla kans on ollu nyt muutaman päivän ajan kauhea nälätys pitkin päivää, päänsärkyä ja huimausta. Jotku ruuat/hajut yököttää ja lämpö hieman koholla. Jännityksellä ootellu kun kuukautiset pitäis alkaa viimestään huomenna. Tänään ja eilen tosin tullu hieman ruskeaa vuotoa, mutta ei kuitenkaan tietoakaan tavallisista menkkoja edeltävistä kivuista. Voihan jännitys!
 
ellu23
Tämä aihe on täälläki varmaan jo monteen kertaan koluttu läpi, mutta ajattelin vielä alottaa yhen ketjun ja kysellä, että millaisia raskausoireita teillä on ollut ennen plussaa?

Itsellä semmoinen tilanne, että joku aika sitte päädyttiin kumppanin kans harrastamaan suojaamatonta yhdyntää ja hieman vajaa viikko sen jälkeen alko ensiksi epätavallinen ja jatkuva näläntunne; Yöllä aloin heräilemään näläntunteeseen vaikka illalla olin syönyt hyvän iltapalan ja aamulla heti herättyä sitten taas syömään hedelmiä tjv. jotka ei kauheasti kuvota/yökötä. Tämän jälkeen alko päänsäryt, joita niitäkin minulla tosi harvoin esiintyy ja pääsäryn haihduttua alkoi yhtä äkkiset huimaukset ja lämpökin hieman koholla.. Oletettuun kk alkamispäivään ois vielä pari päivää aikaa ja sitten testaileen jos ei ala kuulua.. Tai sitten minä vain kuvittelen ja olenki saamassa jonku kamalan flunssan, aika näyttää : D muilla samankaltaisia kokemuksia?

No, kk tuli ja meni. Pari päivää ruskeaa vuotoa ja yksi päivä "oikeaa" ja sitten loppu. Nää oireet ei vain häviä, jano ja suun kuivuus näin uutena ja kummallinen kivistys masussa esim. Jos liian vauhdilla istuutuu..
 
Viimeksi muokattu:
Raven
Mulla ei hirveesti ollut oireita ennen plussaa. Tissit oli vähän kipeät koko ajan oviksesta lähtien, aamulämmöt oli 36,5-36,8. Ainut muutos oli, että napakka kohdunnapukka pehmeni jonkin verran pari päivää ennen plussatestiä ja samaan aikaan kohdunsuulla valkovuoto oli rusehtavaa. Oletin, että menkat alkamassa, mutta mitään ei koskaan tullut housuun saakka... Olisko ollut kiinnittymisestä johtuvaa sitten.
 

Yhteistyössä