Rasvaimu???

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä pömppis, 10.08.2006.

1. pömppis Vierailija

olen kiinostunut vatsan alueen rasvaimusta,eli ylä-ja alavatsa,ja ehkä kyljet.mihin sairaalaan kannattaisi mennä?kenelle lääkärille?kauanko rasvaimun tekeminen kestää?katselin,että joissain paikoissa hinta määräytyy kuluneen ajan mukaan.
    onko kellään kokemusta helsingin silmäsairaalasta?hinnat ei näytä kovin kalliilta verrattuna siluettiin ja nordströmiin.

http://www.silmasairaala.com/main.php?sivu_id=10&PHPSESSID=335d2f4d768698a16b1bdda90056a167

2. Helinä80 Vierailija

Minä kävin The Lookin kautta Tallinnassa kesäkuussa alavatsan imussa.

Olen erittäin tyytyväinen tulokseen, ja kuvottava pömppis hävisi =) Mieleni tekisi imuttaa myös ainakin kyljet, mutta tuo alamaha oli kyllä akuutein, ja jo sillä sain ison muutoksen aikaan, sieltä lähti 800ml :eek: vaikka olen aika hoikka.

Minua alkoi suututtamaan, kun en enää pystynyt edes istumaan housut päällä...

3. Todella pettynyt Vierailija

Minäkin Kävin The Lookissa reisien rasvaimussa ja olen tosi pettynyt. Tulosta ei näy lainkaan. Kun olen laittanut mailia ja kysynyt onko heillä mitään takuuta, vastausta ei saa lainkaan! Ei ikinä ko paikkaan.

4. pömppis Vierailija

kiva kuulla kokemuksia.nyt on sitten kahta mielipidettä the lookista.minkä nimisillä lääkäreillä kävitte?
    onko muita paikkoja,missä on porukka käynyt imussa?olisi kiva kuulla.haluan mennä johonkin turvalliseen ja luotettavaan paikkaan.

5. Piiu Vierailija

Kenelläkään lisää kokemuksia? Etenkin reisien rasvaimu kiinnostaa.

6. Olivia Vierailija

Minä kävin reisien rasvaimussa keväällä. Tuloksen pitäisi näkyä viimeistään puolen vuoden päästää operaatiosta, mutta reiden ympärysmitta paksuimmasta kohdasta mitattuna on tasan sama, kuin se on ollut koko aikuisikäni. Ratsupaikat ovat siis tallella, joten vaatteet istuvat yhtä huonosti kuin ennenkin. Toimenpide maksoi monta tuhatta, joten olen luonnollisesti pettynyt. Nyt mietin, miten pitäisi menetellä: mennäkö valittamaan operoineelle kirurgille vai lähteäkö Tallinnaan, josko siellä ottaisivat pois sen verran, että tulos näkyisi.
    Rasvaimu tehtiin Suomessa, toimenpide sujui hyvin, lääkäri oli mukava, samoin muu henkilökunta, mutta toivottu tulos jäi saavuttamatta.

7. x Vierailija

Mulle kävi sama juttu: kävin reisien rasvaimussa, oli kallis paketti, muttei siitä ollut ulkonäön kannalta mitään hyötyä. En menisi uudelleen! Voi olla, että reidet ovat aika ongelmapaikka rasvan imemiseen, tiedä häntä, mutta olen lukenut vastaavia juttuja muualtakin, että toimenpide ei ole auttanut.

Jaa tämä sivu