Reittilaskuri?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä Janni, 10.01.2006.

1. Janni Vierailija

Osaisikohan joku kertoa mistä netistä löytyy reittilaskuri, jolla voi laskea eri ulkoilu tms. reittien matkoja (Hki-Espoo)? Muistan sellaiseen joskus törmänneeni, mutta en muista missä, eikä ystävä google osannut auttaa.

Tietääkö kukaan mitä tarkoitan?

2. Laura Vierailija

Eniron kartat-palvelussa on myös reittipalvelu, en kyllä tiedä näyttääkö mitään ulkoilureittejä tms. Olen kuitenkin käyttänyt matkojen mittaamiseen Tampereella, hyvin on toiminu.

3. cranberrytree Vierailija

http://ptp.hel.fi/ulkoilukartta/default.asp?l=1&c=91&m=1 löytyy helsingin ulkoilukartta, josta voi itse valita reitin ja laskea matkan

4. mävaantaas Vierailija

Metsähallituksen ylläpitämä retkikartta.fi kattanee koko Suomen, ainakin itse olen saanut sillä laskettua Länsi-Suomen pikkpaikkakuntienkin hiekkateitä ja polkuja.

5. Kannattaa muuten tutustua omaan puhelimeen, aika monella on kassissaan uusi matkapuhelin ja siinä GPS-paikannin. Sillä pystyy mittaamaan kätevästi kuljetun reitin pituuden, vauhdin ja matkan keston. Siis silloin, kun puhelin on mukana lenkillä. Käyttö on hyvin helppoa, ainakin nokialaisissa homma menee kutakuinkin näin: Valikko - GPS - GPS-tiedot - Matka. Sitten Valinnat ja aloita matka. Näppäinlukko vaikka virtanapin kautta päälle ja puhelin taskuun ja menoksi.

6. Kotimies Vierailija

Nokia 1100:ssani tuo gps ei löydy ainakaan kyseistä valikkopolkua.

7. Ainakin jotain Vierailija

8. villeM Vierailija

vaihtoehtoisesti: oletko kokeillut sports trackeria? ilmaiseksi ladattava ohjelma nokiaan, laskee reitit aika tarkkaan

9. sesam, ei kirj. Vierailija

Jaa tämä sivu