rintojen ihon kiinteytys

Viestiketju osiossa 'Kropan kohentajat' , käynnistäjänä onneton, 02.08.2005.

1. onneton Vierailija

Apua!
    Paino on tippunut muutaman kilon ja tissit vaikuttavat riippuvilta klönteiltä. Olen parikymppinen neito ja en halua riipputissejä, ainakaan vielä.Onko mitään siis tehtävissä, en halua plastiikkakirurgin käsittelyyn...
    Rintani ovat luonnostaan isot (d- kuppi) ja muuten ihan kiinteät, mutta painonpudotuksen myötä iho jäi veltoksi. Rasvaan rintojani perusvoiteella päivittäin. Olisko teillä vinkkejä siitä mitä muuta voisin tehdä rintojeni ihon virkistämiseksi vai onko kaikki toivo jo menetetty.

2. sama täällä Vierailija

Se garnierin keltanen pumppupullo-rasva ainaki jonku verran vaikuttaa, pitäs vissii säännöllisesti käytettynä antaa ns. pysyviä tuloksia.. tiiä sit.. Penkkipunnerrus tietenki siihen ""ryhdikkyyteen"" vaikuttaa, mut ihon velttoudesta kai puhuit.. Kandee koklata tota garnieria, dovellaki taitaa olla jtn..

3. ?? Vierailija

ettehän te ihan oikeasti että usko että riippurinnat saa pystyyn jollain voiteella ?? ei se ole ihosta kiinni jos ne läskit roikkuu mahan korkeudella, niitä ei pelasta kuin veitsi. tervetuloa tähän maailmaan

4. minäpä minä Vierailija

Jos laihdutuksen myötä iho ei ehtinyt mukaan mutta rinnat muuten ryhdissä, niin kyllä ne siitä ojentuu. Tiedän imettäneenä. Kun lopettaa imetyksen, ne on hetken ihan tyhjät ja löysät, mutta jonkun verran kohottuu kyllä. Mutta jos rinnat ovat jo riippurinnat, ei niitä kyllä saa muulla kun kirurgin veitsellä ryhtiin

5. juu Vierailija

Jumppaa rintalihaksia. Sillä saa jokun verran sitä ""riippuvuutta"" vähennettyy. Muista säännöllisyys

6. minä Vierailija

Kuntosalille rintoja kiinteyttämään!

7. ira Vierailija

hei, iho on vähän eri juttu kun lihakset.. ei se veltostunut iho paljon kuntosalilla kohotu.. (käyn muuten kuntosalilla ja treenaan jopa aika kovaa)

8. jee Vierailija

Niin ehkä jonkin verran, mutta jos nyt totta puhutaan, niin vaikka rintalihas itsessään olisi kuinka timmissä kunnossa niin jos sen päällä on veltohko nahka ja iso kasa rauhaskudosta niin ei sitä isoa rintaa nosta mikään. Tietysti se treeni auttaa, mutta ei se ihmeitä sentään tee. Itsellä ongelma on imetysten jälkeen pienentyneet rinnat joita ei näköjään täytä mikään. (imetyksestä kulunut 4 v.)

9. hmm Vierailija

Älä ainakaan ota aurinkoa. Se ainakin vanhentaa ja veltostuttaa ihoa.

10. Tissit Vierailija

Ei auta muu kuin kirurgin veitsi!

Eräs työkaverini kertoi lihoneensa nopeasti ja paljon noin 10 vuotta sitten ja hänelle on joka paikka täynnä raskausarpia vaikka ei ole vielä synnyttänytkään. Ne arvet näkyvät joskus selkäpuolella, kun hänen puseronsa nousee ylös. Ne ovat todella yököttävän näköisiä. Sellaisia kellertäviä poikkiviivoja. HYI!

11. Hille Vierailija

Laihduttaminen ei veltostuta ihoa! Tissiesi iho on tismalleen saman kokoinen kuin ennenkin, mutta kun tisseissä on vähemmän rasvaa, tietysti ""säkki"" vaikuttaa tyhjältä ja roikkuu. Eli kyllä se kuntosali sen verran auttaa, että kun rintalihas kasvaa, se täyttää sitä tyhjää nahkaa, ja rinta vaikuttaa pystymmältä. Mihinkään rasvoihin sun on turha tuhlata rahojas.

12. Arpinen Vierailija

Kiitos vaan raskausarpi kommentista. Tiedän kyllä itsekin että raskausarvet näyttää törkeiltä mutta kun ei niille ole mitään tehtävissä. Tästä syystä ei edes kehtaa riisuntua muiden edessä. Mieti vähän mitä sanot.

13. Kiikan Vierailija

Varmasti ihosi ja kudokset kiinteytyy jonkun verran kun vaan jaksat vähän rasvata ja jumpata ja uida. Kaksi lasta imettäneenä minun taikakikkani riipurintojen ehkäisyyn on ollut 1). BodyShopin Kookosvoidepuikko, en muista virallista nimeä mutta se oli sellainen sticci joka oli tarkoitettu raskausarpien ehkäisyyn tai edullinen vaihtoehto 2) Baby Oil jota olen sitten lantrannut tavalliseen niveaan tai erisani- kosteusvoiteeseen, 3) uiminen, 4) kylmä suihku peseytymisen päätteeksi, 5) kunnolliset rintaliivit.

Tässä alinna vielä vähän tirkistelyn iloa, näin paljon erilaisia naisia suurin osa luonnollisia mutta mukana myös silikonilla muokattuja (tosin noi on varmaan valittu pituuden mukaan kun ovat niin samanmittaisia). Kursori toimii riisujana, kääntäjänä, pysäyttäjänä... Ja vielä: Suurin vika meissä naisissa yleensä taitaa olla korvien välissä eikä rintojen muodoissa, pistetään ihan liikaa aikaa ja energiaa toisarvoisiin asioihin.

http://www.incident.net/works/miseanu/nues.html

14. Kiitos edelliselle! Vierailija

Hauskaa oli. Ihme tyyppejä kyllä, kaikki hoikkia ja yhtä pitkiä. Enpä tahtoisi tuohon riviin.

P.s. muuten ""raskausarpia"" on monilla, myös miehillä ja pojilla, jos on kasvanut nopeasti. Paha on ollakin, jos ei niitä kestä. Mutta meissä ihmisissä on kaikenlaista luomea, karvaa, riipputissiä, syntymämerkkiä, selluliittia... vaikka mainokset väittää muuta.

15. Ikiteinille Vierailija

Miten aikuisen ihmisen suusta voi tulla noin asiattomia kommentteja? Varmasti on työkaveris huomattavasti sua kauniimpi, jotkut ne oikein etsimällä etsii toisista vikoja.
    Raskausarpia on miehilla ja naisilla. Ja nimikin on tosi sopimaton (miehet ei tunnetusti tule raskaaksi), tietääkseni niitä kutsutaan oikeasti striioiksi.

Ja näitä striioja tulee lihomisen ja laihtumisen seurauksena, sekä myös jos kasvattaa lihasmassaa nopeasti (iho ei ehdi mukaan).

Ja kyllä, mullakin on ollut jo 12-vuotiaasta näitä lantiolla, rinnoissa ja alaselässä. Enää en häpeä. Olen terve ja kaunis niistä huolimatta.

16. kiinteämmät Vierailija

Yves Rocherilla on myynnissä kiinteyttävä rintojenhoitovoide
    jota olen käyttänyt aina silloin tällöin kuuriluontoisesti.
    Ainakin se kiinteyttää rintojen ihoa, ja lisäksi muista käyttää rintaliivejä myös yöllä etteivät rinnat roiku kun nukkuu esim kyljellään.

17. Joonas Vierailija

Kertokaa minulle hyvät naiset, että mitä kauheaa on riippurinnoissa. Vaimollani on suuret riippurinnat, mutta nännit sojottaa lievästi ylöspäin ja kauniimpia rintoja en tiedä olevan kenelläkään.

18. Joonakselle Vierailija

Ei toden totta mitään vikaa, sinä ihana mies ;o) Kaikenlaiset luomurinnat ovat kauniita, kun vain omistaja on niistä ylpeä.

Ja jokainen nainen tarvitsee miehen, joka pitää naisensa rintoja kauniina, oli muoto ja koko sitten mitä hyvänsä.

19. Noh.. Vierailija

kiva että joku tykkää riippurinnoista, onhan ne hyvin tavalliset sitäpaitsi. Harvallahan rinnat töpäkkänä pysyy...

Olen myös sitä mieltä ettei silikoneja pidä laittaa hetken mielijohteesta eikä ihan nuorena. Tarkasti pitäisi miettiä onko tilanne niin paha että välttämättä silikonit tarvitsee. En minäkään olisi itselleni pelkästään lievän riippumisen takia silikoneja ottanut. Eihän sitä ihmisen täydy näyttää ikinuorelta, mutta... minun tilanteeni oli tämä...

Mulla on ollut aina suht isot rinnat C/D 75, vaikka olen hoikka ja ne on siis jonkun verran roikkuneet melko nuoresta. Itselläni imetysten jälkeen rinnat ei oikeastaan alkanut edes riippumaan enemmän, vaan menivät ihan tyhjiksi ja oikeesti mummomaisen ryppyisiksi. Kun olen kropaltani hoikka, ryppyiset ja tyhjät rinnat saivat minut näyttämään kuin olisin tullut keskitysleiriltä ja kroppani näytti paljon vanhemmalta. En usko että kukaan haluaisi näyttää siltä. Rinnat korjaamalla kroppani on taas sopusuhtainen ja olen taas terveen näköinen. Olen valintaani tyytyväinen ja niin myös mieheni. Tietysti tilanne olisi toinen jos olisi jotakin ongelmia. Nekin on mahdollisia ja riskit pitää tiedostaa

20. huhuh Vierailija

TÄH?!? Ihan kauheet tursokealapäät kaikilla kuvien naisilla! Näinkö väärin, vai oliko todellinen tilanne? Ihan kamalaa.

Jos oli totta mitä näin, niin voisihan tuota edes siistinä itsensä pitää.

21. Tiina Vierailija

Heh.. :) Katso niitä vaatteita, on varmaan kuvattu joskus 20 vuotta sitten. Luullakseni alapään ajelu on tullut tosi kovasti muotiin vasta ihan lähivuosina..

22. einstein Vierailija

Joo kaikki ei jaksa/viitsi/halua ajella itselleen mitään pikkutytön pimpsaa. Tuskin sitä on yhtään sen epäsiistimpi vaikka tekisi muutakin kaikki illat kun kalttaisi pilluaan..Hanki sinä itsellesi vaikka jokin harrastus niin saat mielekästä tekemistä ja muuta ajattelemista kun toisten ihmisten alapäät

Jaa tämä sivu